سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چکونه از مقاله ISI برای معافیت سربازی استفاده کنیم؟

انتشار 10 تیر 1399
مطالعه 2 دقیقه

افراد دارای حق اختراع و مقاله علمی – پژوهشی و مقاله  Isiمشمول معافیت از خدمت برای مدت 3 تا 6 ماه می شوند، ودر برخی موارد می توانند این معافیت را تا 8 ماه افزایش دهند.برای اخذ معافیت 8 ماهه باید دو پروژه مقاله یا دو کتاب به چاپ برسانید تا از این نوع معافیت برخوردار شوید.

چکونه از مقاله ISI برای معافیت سربازی استفاده کنیم؟

مقاله isI برای معافیت سربازی

خدمت سربازی یکی از دغدغه های فارغ التحصیلان ارشد و دکتری می باشد، طبق طرح نظلم وظیفه افراد دارای حق اختراع و مقاله علمی – پژوهشی و مقاله isiمشمول معافیت از خدمت برای مدت 3 تا 6 ماه می شوند، ودر برخی موارد می توانند این معافیت را تا 8 ماه افزایش دهند.برای اخذ معافیت 8 ماهه باید دو پروژه مقاله یا دو کتاب به چاپ برسانید تا از این نوع معافیت برخوردار شوید.
شایان ذکر است که مشمولین معافیت از خدمت سربازی تحت هیچ شرایطی نمی توانند معافیت کلی بگیرند.

مراحل اخذ معافیت سربازی از طریق چاپ مقاله isI

در ابتدا شما نامه ای را از بنیاد نخبگان نیروهای مسلح دریافت می کنید، سپس برای تایید عنوان مقاله ویا کتاب خود به یکی از سازمان ها ویا نهاد های مورد تایید بنیاد مراجعه می نمایید.در نظر داشته باشید که اگر عنوان مقاله شما مورد تایید نبود نامه ای با عنوان عدم نیاز را از آن ها دریافت دارید تا بنیاد سازمان دیگری را برای شما معرفی نمایید.
برای شناسایی مراکز، سازمان ها و نهادهای نظامی که کسر خدمت از طریق چاپ مقاله ISI مورد قبول آنها است کافی است به سایت نظام وظیفه مراجعه نمایید و بر اساس رشته و حوزه تخصصی خود این پروژه ها را جستجو کنید و سپس نامه مورد نیاز را از آن سازمان دریافت نمایید.
معمولا از نظر کارشناسان درجه دار نظلمی فرقی ما بین چاپ کتاب و مقاله در رابطه با کسر خدمت نیست و نظر کلی آنها طی یک نشست جمعی به صورت توافقی، مدت زمان معافیت سرباز اعلام می گردد اگر شما نسبت به مدت زمان معافیت خود اعتراضی دارید می توانید در خواست تجدید نظر نمایید.

مزایای چاپ مقاله isI ویا چاپ کتاب برای اخذ معافیت سربازی

  • زمان چاپ کتاب و مقاله نسبت به سایر پروژه های علمی کوتاه است.
  • کم هزینه بودن چاپ کتاب ومقاله نسبت به سایر پژوهش های علمی بخصوص اگر مقاله شما استخراج شده از پایان نامه یا رساله دکتری باشد.
  • چاپ مقاله و کتاب نیازی به دفاع در سازمان ها و نهاد های نظامی ندارد.
  • نیازی به طرح گزینش سرباز نمی باشد.در پروژه های معمولی اعم از چاپ مقاله وکتاب نیازی نیست سرباز گزینش شودو تنها کافی است مسائل مخالف موازین شرعی و قانونی در مقاله یا کتاب ذکر نگردد.

خدمات موسسه سینا

موسسه سینا با کارشناسان مجرب آماده پاسخگویی و ارائه خدمات 24 ساعته به شما پژوهشگران و مشمولین محترم، در راستای استخراج مقاله و کتاب از پایان نامه ارشد و رساله دکتری، ترجمه تخصصی مقالات و کتب، ویراستاری و صفحه آرایی کتاب، به چاپ رساندن کتاب و طی تمامی مراحل چاپ کتاب اعم از اخذ شابک،فیپاو...،و همینطور اخذ پذیرش مقالات شما در اسرع وقت در مجلات بین المللی isi به صورت تضمینی، می باشد.و همچنین ترجمه مقاله یا کتاب به تمام زبان های زنده دنیا.
جهت ارتباط با موسسه سینا می توانی از راه های زیر اقدام نمایید:

ایمیل:pub.sina@gmail.com

تلفن همراه:09149724522

تلفن ثابت:04133250787

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام