سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چگونه مقاله isi چاپ کنیم؟

انتشار 19 اردیبهشت 1398
مطالعه 7 دقیقه

چاپ مقاله در مجلات isi امروزه یکی از اصلی ترین دغدغه های دانشجویان می باشد. چرا که به علت مزایای زیاد چاپ مقاله در این مجلات دانشجویان می خواهند که هر چه سریع تر یک مقاله isi در این مجلات به چاپ رسانده و از امتیازات آن برای رزومه خود استفاده کنند.

چگونه مقاله isi چاپ کنیم؟

مجلات isi از جمله مجلاتی هستند که شهرت جهانی دارند و در سطح دنیا شناخته شده و معروف می باشند چاپ مقاله در این مجلات بسیار ارزشمند و در عین حال دشوار و پیچیده می باشد.برای اینکه بخواهید یک مقاله در مجلات بین المللی و تخصصی isi به چاپ رسانید می بایست مقاله شما از لحاظ درجه اعتبار در سطح بسیار بالایی قرار داشته باشد با توجه به اعتبار بسیار بالایی که این مجلات دارند به مراتب داوری سختگیرانه تری نیز دارند بنابر این باید در همه مراحل ترجمه، فرمت بندی و سابمیت مقاله نهایت دقت و توجه را داشته باشید. در صورتی که دانشجویان و اساتید تمایل داشته باشند که مقاله را خودشان سابمیت کنند می توانند از طریق مراحل زیر اقدام نمایند. اما در کل می توان گفت انجام مراحل زیر توسط دانشجویان و اساتیدی که برای اولین بار می خواهند این کار را انجام دهند تا حدودی دشوار به نظر می رسد چون در مورد زمینه موضوعی مجلات اطلاعات خوبی ندارند و همچنین با فرمت هر مجله نیز آشنایی خوبی ندارند و ممکن است که دچار شکست شوند توصیه ما این است که از افراد خبره و متخصص و یا موسساتی که در این زمینه فعالیت دارند کمک بگیرند.

مقالات isi

مقالات ISI چیست؟

همانطور که بیان شد مقالات ISI مقالاتی هستند که مورد داوری و بررسی، داوران مجلات معتبر ISI قرار گرفته و پذیرش شده اند و در این مجلات به چاپ رسیده اند. این مجلات قابل رویت در سایت Thomson Reuters می باشند . اعتباردهی و اعتبارسنجی این مجلات از طریق موسسه ISI صورت می گیرد. معیارهای ارزیابی و ارزش دهی این موسسه مورد قبول تمامی مراکز پژوهشی و علمی دنیا بوده و نشریاتی که در این موسسه پذیرفته می شوند می بایست از فیلترهای زیادی بگذرند . این موسسه مدعی است که با نگاهی کاملاً بی طرف و واقع بینانه نسبت به ارزیابی مقالات و مجلات و ژورنال های علمی و پژوهشی اقدام می کند.

انواع مجلات ISI

مجلات ISI بر دو نوع ایمپکت دار ( Impact Factor JCR) و بدون ایمپکت (ISI LISTED) تقسیم می شوند که هر کدوم دارای ویژگی های خاص و هزینه های متفاوت جهت چاپ می باشند.

مجلات ایمپکت دار (JCR)

به طور کلی ژورنال هایی که دارای نمایه هایی زیر باشند Arts & Humanities Citation Index و Science Citation Index Expanded و Social Sciences Citation Index با نمابه JCR و یا journal citation reports گزارشات استنادی مجلات نامیده می شوند. این دسته از نمایه ها بسیار معتبر بوده و بیشتر برای دفاع از رساله دکتری و ارتقای اساتید بسیار مهم هستند. اکثر این مجلات برای اکسپت و چاپ مقاله هزینه ای دریافت نمی کنند و رایگان هستند. اما داوری سخت و پروسه ی طولانی تری دارند.

مجلات بدون ایمپکت (ISI-Listed)

به مجلاتی در سایر نمایه های ISI قرار دارند، مانند BIOSIS و یا Emerging sources citation نمایه می شوند ژورنال های master list و یا ISI-Listed نامیده می شوند. بطور کلی اخذ پذیرش از ژورنال ها و مجلات ISI-Listed بیشتر برای دانشجویان و اساتیدی مفید است که زمان اندکی برای پذیرش و چاپ دارند. پذیرش از مجلات JCR نیاز به کیفیت بالای مقاله و زمان طولانی تری نسبت به مقالات ISI-Listed دارند. و این مجلات بابت چاپ مقاله معمولا هزینه از نویسنده دریافت می نمایند.

انواع مجلات ISI

فواید چاپ مقاله در ژورنال های ISI

پذیرش و چاپ مقاله در ژورنال های ISI مزایای بسیاری برای همه اقشار جامعه از جمله برای اساتید،دانشجویان و حتی کارمندان اداره های دولتی و خصوصی دارد که به برخی از این مزایا در زیر اشاره شده است:

گرفتن امتیاز بالا در مصاحبه دکتری با ارائه مقالات چاپ شده در مجلات ISI

اخذ دو نمره با استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و چاپ در مجلات ISI

اساتید برای کسب امتیاز هیت علمی حتما باید مقاله چاپ شده در مجلات ISI داشته باشند.

برای دانشجویان که قصد گرفتن اپلای در دانشگاه های خارج از کشور را دارند چاپ مقاله ISI از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

دانشجویان مقطع دکتری برای دریافت مجوز دفاع از پایان نامه خود و همچنین دریافت مدرک خود، نیاز به دو مقاله چاپ شده در مجلات معتبر مثل ISI دارند.

می‌توانید با مزایای پژوهشی چاپ مقاله در ژورنال های معتبر در استخدام های دولتی و خصوصی شرکت کنید و در مصاحبه ها در اولویت باشید.

به عنوان یک نخبه علمی شناخته خواهید شد و از طریق آن می‌توانید پروژه های بزرگ با هزینه های هنگفت اخذ فرمایید.

اگر در یک اداره دولتی یا خصوصی مشغول به کار می‌باشید می‌توانید از طریق کسب امتیاز چاپ مقاله ارتقای شغلی بگیرید.

مراحل چاپ مقاله در مجلات ISI

فرآیند پذیرش و چاپ مقاله در مجلات ISI امری تخصصی و زمانبر می‌باشد که باید طبق مراحل که در زیر به آن اشاره شده است اقدام شود. از این رو برای اینکه مقاله شما به مراحل داوری در صورتی که می خواهید مقاله isi چاپ کنید میتوانید طبق مراحل زیر اقدام نمایید.

ابتدا باید یک مقاله علمی که واقعا در سطح بالایی قرار داشته باشد و محتوای آن کاملا ناب و جدید باشد بنویسید و آنرا به صورت کاملا تخصصی و با دقت کامل توسط مترجم متخصص ترجمه کنید.

بعد از ترجمه ابتدا می بایست مجله مناسب که مرتبط با حوزه مقاله باشد را انتخاب کنید. انتخاب مجله مورد بسیار مهمی می باشد و در صورتی که مجله صحیح را نتوانیم انتخاب کنیم ممکن است که مقاله ریجکت شود.

بعد از انتخاب مجله مناسب باید مقاله را تغییر فرمت دهیم و فرمت و قالب مقاله را تبدیل به فرمتی کنیم که از طرف مجله مورد نظر تعیین شده است. سپس مقاله را به مجله مورد نظرتان سابمیت کنید تا به بخش داوری ارسال گردد.

نتیجه داوری مقالات ممکن است سه حالت داشته باشد یا مقاله ریجکت شود و یا مقاله پذیرفته شود و یا مقاله نیاز به بررسی و بازبینی داشته باشد. در حالت پذیرش که نامه پذیرش را دریافت خواهید کرد و میتوانید از امتیاز آن به راحتی استفاده کنید. در حالت ریجکت مقاله نیز کاری از دستتان برنخواهد آمد و در حالت ویرایش و یا بازبینی می بایست مقاله را قبل از هر چیز بررسی و باز بینی کنید.

مراحل چاپ مقاله

زمان چاپ مقاله ISI

چقدر طول می‌کشد تا مقاله‌ ISI چاپ شود؟

سوالی پرتکرار در میان بسیاری از دانشجویان. در پاسخ به این سوال باید گفت نمی‌توان یک بازه زمانی قطعی برای انتشار یک مقاله تعیین کرد، زیرا مقاله‌ها و پژوهش‌ها باهم متفاوت هستند نوع مجله ای که می­ خواهیم مقاله را در آن چاپ کنیم یکی از اصلی ترین ملاک ها در زمان پذیرش مقاله می باشد. هر چه اعتبار و ایمپکت یک مجله ISI بالا باشد مسلما سختگیری و زمان داوری بیشتری نسبت به مجلات دیگر خواهد داشت. برای مثال مثلا مجلات ISI ایمپکت دار جز مجلات بسیار سخت گیر می باشند که پروسه داوری 3-4 ماهه دارند. اما برخی مجلات معتبر ISI که بدون ایمپکت هستد بازه داوری کوتاه تری دارند در صورتی که مقاله خوبی نوشته باشید، در یک ماه نتیجه داوری خود را اعلام می کنند.

مراحل ثبت سفارش چاپ مقاله

فرآیند پذیرش و چاپ مقاله امری تخصصی و زمانبر می‌باشد. از این رو سینا ترجمه خدمات صفر تا صد چاپ مقاله را با بالاترین کیفیت برای فرهیختگان عزیز ارائه می دهد تا بدون هر گونه دغدغه مقاله آن ها در پروسه چاپ قرار بگیرد. با ما همراه باشید تا سفارش چاپ مقاله خود را طی مراحل زیر ثبت نمایید.

ثبت سفارش چاپ

پس از ارسال درخواست چاپ مقاله از واتساپ و یا ایمیل و یا سایت درخواست شما توسط پشتیبانی بررسی می شود.

معرفی مجلات مرتبط

مجلات مرتبط با موضوع مقاله شما بررسی می شود تا بهترین مجله را انتخاب کنید پس از تایید مجله سفارش شما ثبت می شود.

فرمت بندی و ارسال مقاله به مجله

مقاله شما طبق فرمت درخواستی مجله فرمت بندی و به مجله مورد نظر ارسال می شود تا مقاله شما وارد پروسه داوری شود.

پیگیری وضعیت مقاله

پیگیری وضعیت مقاله و دریافت پاسخ نهایی از سوی مجله (در صورت پذیرش، ارسال نامه اکسپت به ایمیل نویسندگان مقاله).

خدمات چاپ مقاله ISI در سینا ترجمه

برای چاپ مقالات ISI در صورت نیاز می توانید از خدمات آنلاینی که در سینا ترجمه ارائه می شود استفاده کنید و مقالات خود را در مجلات ISI به صورت تضمینی چاپ کنید. سینا ترجمه یکی از موسسات بسیار معتبری می باشد که در زمینه پذیرش و چاپ مقالات خدمات ارزنده ای ارائه میکند. این موسسه با توجه به سابقه بسیار زیادی که دارد مقالات شما را در بهترین کیفیت ترجمه کرده و هر گونه سرقت ادبی موجود در مقاله شما را رفع کرده و طبق فرمت مجله درخواستی شما فرمت بندی کرده و نسبت به چاپ مقاله در سریع ترین زمان اقدام می نماید. نگران نباشید اگر مقاله شما آماده نباشد این موسسه می تواند با بهره گیری از برترین محققان و اساتید مقاله را از پایان نامه شما استخراج کرده و نسبت به چاپ آن اقدام نماید.

دانشجویان و اساتید عزیز در صورتی که برای می خواهید مقاله isi چاپ کنید می توانید از طریق لینک زیر سفارش چاپ مقاله خود را ثبت نمایید و یا از طریق از طریق تماس یا پست الکترونیکی موسسه و همچنین از طریق شبکه های مجازی ( واتساپ، اینستاگرام و تلگرام ) با ما در ارتباط باشید تا مقاله شما را در سریع ترین زمان در پروسه چاپ قرار دهیم.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:



سوالات متداول

بسته به نوع مجله، زمان پذیرش از 2 هفته تا 6 ماه می تواند متغیر باشد.

فاصله بین پذیرش مقاله و چاپ مقاله عمدتاً از سوی سردبیر بر روی نامه پذیرش قید می­‌شود. این زمان ممکن است از چند روز تا حتی 1 سال متغیر باشد.

برای اینکار کافی است با کارشناسان سینا ترجمه از طریق واتساپ، ایمیل و یا تماس در ارتباط باشید تا مجلات مرتبط با رشته تحصیلی شما را همراه با شرایط هر کدام را تقدیم تان کنند.



در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام چاپ مقاله ای اس ای میخواستم
سلام و عرض ادب احتراما برای پذیرش و چاپ مقاله در مجلات ای اس ای در خدمتیم. با تشکر
2 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام چاپ مقاله ای اس ای میخواستم
2 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
تبدیل پایان نامه به کتاب چند روز زمان میبره؟
سلام و عرض ادب احتراما تبدیل پایان نامه به کتاب و چاپ آن 30-45 روز زمان میبرد. با تشکر
2 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
تبدیل پایان نامه به کتاب چند روز زمان میبره؟
2 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام و عرض ادب احتراما پذیرش مقاله چقدر زمان میبرد. با تشکر
سلام و عرض ادب احتراما زمان پذیرش مقاله بسته به مجله متفاوت می باشد. مجلاتی داریم که زیر 1 ماه میتوانیم پذیرش را اخذ نماییم و مجلاتی هم است که حداقل زمان داوری آن ها 2 ماه می باشد. برای دریافت مجلاتی که زمان کوتاه پذیرش اخذ می شود لطفا با کارشناسان ما از طریق تلگرام،واتساپ و ایمیل و ایتا در ارتباط باشید. با تشکر
5 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام و عرض ادب احتراما پذیرش مقاله چقدر زمان میبرد. با تشکر
6 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام من مقاله رو نوشتم آماده هستش فقط میخواستم چاپش کنم انجام میدهید؟
سلام و عرض ادب احتراما برای چاپ کتاب در خدمت هستیم. فایل را از طریق تلگرام،واتساپ و ایمیل و یا ایتا ارسال بفرمایید تا اقدام شود. با تشکر
6 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام من مقاله رو نوشتم آماده هستش فقط میخواستم چاپش کنم انجام میدهید؟
6 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام وقت خوش ببخشید شما می تونید از مجلات isi سریع پذیرش بگیرید؟
سلام و عرض ادب احتراما برای پذیرش و چاپ مقاله در خدمت هستیم. بله مجلات isi داریم که می توانیم زیر 1 ماه پذیرش را اخذ نماییم لطفا درخواست را از طریق تلگرام، واتس آپ و یا ایمیل ارسال بفرمایید تا مجلات تقدیم شود هر کدام مورد تایید بود اقدام شود. با تشکر
6 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام وقت خوش ببخشید شما می تونید از مجلات isi سریع پذیرش بگیرید؟
6 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
خدا کنه کسی قربانی نشه بخاطر دلار
باسلام وعرض ادب دوست عزیزنگران دلار نباشید موسسه سینا با کمترین هزینه بهترین خدمات ارائه میدهد برای خدمات موسسه امری باشد درخدمتیم. باتشکر ازشما
4 سال پیش
بازدیدکننده

امیر
خدا کنه کسی قربانی نشه بخاطر دلار
4 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام؛من ارشدحقوق جزا دارم اما توانتخاب موضوع برای مقاله موندم شماموضوع هم ارائه میدین؟
باسلام وعرض ادب ابتدا کمال تشکر راداریم که موسسه سینا رابرای همکاری انتخاب نموده اید وبه عرضتان میرسانیم که موسسه در زمینه های استخراج مقاله ازپایان نامه ،ترجمه وپذیرش وچاپ وچاپ کتاب وترجمه کتاب های جدیدالنشر خارجی وثبت به نام شماوکنفرانسهای بین الملی ،فرمت بندی وتبدیل پایان نامه به کتاب فعالیت دارد ودراین زمینه های که عرض کردیم خدمتی بفرمایید انجام وظیفه خواهیم کرد. باتشکر
4 سال پیش
بازدیدکننده

هستی
سلام؛من ارشدحقوق جزا دارم اما توانتخاب موضوع برای مقاله موندم شماموضوع هم ارائه میدین؟
4 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
خیلی عالی ولی نمی دونم چه موضوعی انتخاب کنم واقعا بروز و پذیرش در دکتری باشه
باسلام وعرض ادب خانم دکتربزرگوار احتراما عرض کنیم که براساس موضوع مقاله باید مجله معرفی شودو برای معرفی مجلات کارشناسان موسسه درخدمتتان میباشند. باتشکر
4 سال پیش
بازدیدکننده

زهراکیانی
خیلی عالی ولی نمی دونم چه موضوعی انتخاب کنم واقعا بروز و پذیرش در دکتری باشه
4 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام