سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چگونه میتوان در گوگل اسکولار پروفایل ایجاد کرد؟

انتشار 26 آذر 1397
مطالعه 2 دقیقه

یکی از کارهایی که پژوهشگران میتوانند انجام دهند ایجاد پروفایل در گوگل اسکولار میباشد در این صورت میتوانند تمامی پژوهش هایشان را در یک جا جمع کنند.

چگونه  میتوان در گوگل اسکولار پروفایل ایجاد کرد؟

یکی از بهترین و مفید ترین اقداماتی که یک پژوهشگر میتواند انجام دهد تا پژوهش هایش کاربردی تر باشد این است که در گوگل اسکولار پروفایل ایجاد کند و از امکانات آن بهره مند شود.امتیازات گوگل اسکولار که عبارتند از استفاده از محاسبه h ایندکس، تعداد ارجاعات سایر پژوهشگران به مقالات شما و موارد دیگر بهره‌مند شوید. با ما همراه باشید تا نحوه ایجاد پروفایل در گوگل اسکولار را به صورت گام به گام برای شما آموزش دهیم.

گوگل اسکولار چیست؟

گوگل اسکولار یک جستجو گر مقالات علمی میباشد که شما با وارد کردن کلمات کلیدی میتوانید مقالات علمی را جستجو کنید مواد موجود در رشته‌های مختلف دانشگاهی از پزشکی و فیزیک گرفته تا اقتصاد و علوم کامپیوتر در حوزه جستجوی این ابزار رایگان قرار می‌گیرد.

نحوه ایجاد پروفایل گوگل اسکولار

برای اینکه بتوانید در گوگل اسکولار پروفایل ایجاد کنید قبل از همه چیز باید یک حساب کاربری در (gmail) داشته باشید.بعد از اینکه وارد جیمیل خود شدید باید به سایت گوگل اسکولار مراجعه کنید و  روی گزینه ی (my profile) کلیک کنید.به شکل زیر توجه کنید:

تصویر
بعد از اینکه روی گزینه ی گفته شده کلیک کردید یک منو برای شما باز خواد شد که در مورد اطلاعات شخصی شما میباشد شما باید با دقت و رعایت جزئیات اطلاعات شخصی خود را وارد کنید.

 در قسمت Affiliation آدرس دانشگاهی خود را به شرح ذیل وارد نمایید (برای مثال شما دانشجوی دانشگاه تبریز هستید):

tabriz university, Department of psychology, Iran, tabriz

در قسمت Email for verification  باید ایمیل دانشگاه یعنی info@iauctb.ac.ir وارد شود. برای مثال alinaghavi@iauctb.ac.ir یک ایمیل دانشگاهی است. اگر ایمیل دانشگاهی نداشتید می‌توانید آن را خالی بگذارید یا یک اکانت جی میل دیگری ارایه دهید.

بعد از پر کردن این کادر، به پایین صفحه نگاه کرده و گزینه Next را پیدا کنید. بر روی آن کلیک نمایید تا کادر دیگری به شکل زیر باز شود.

تصویر

 

ما در این بخش نحوه با زکردن حساب (پروفایل) را برای شما آموزش دادی.شما باید مقالاتی که به شما تعلق دارند را اضافه کنید.شما می‌بایست بر روی مکانی که مشخص شده کلیک کنید تا تمامی مقالات در یک صفحه نشان داده شود. در مرحله بعد مربع کوچکی اول هر مقاله وجود دارد، مقالات را خوب بررسی کنید و در صورتیکه واقعاً مقاله برای شماست ان را تیک کنید. وقتی کار تیک زدن تمام شد، به مکان مشخص شده در شکل که قسمت دوم است رفته و بر روی کلمه add کلیک کنید. با کلیک بر روی add مقالات به پروفایل شما add شده و زیر نام شما نشان داده خواهند شد.

تصویر
 
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام