سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چگونه در کمترین زمان در مجلات isi با احتمال بالا مقاله چاپ کنیم؟

انتشار 13 آبان 1399
مطالعه 3 دقیقه

چاپ مقاله isi در کمترین زمان در نشریات معتبر و مورد تایید وزارتین. یعنی وزارت علوم و وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی. چرا که هر کدام لیست متفاوتی را ماهانه و سالیانه ارایه می نمایند. لذا روند پذیرش اکسپت و چاپ مقالات با توجه به این تاییدیه ها انجام گرفته و تحویل داده خواهد شد.

چگونه در کمترین زمان در مجلات isi با احتمال بالا مقاله چاپ کنیم؟

پذیرش و چاپ سریع مقاله در کمترین زمان

برای چاپ سریع مقاله باید ابتدا بدانیم چه مواردی باعث ایجاد تاخیر در فرآیند پذیرش و چاپ مقاله می شوند؟با توجه به تجربه ای که ما کسب نموده ایم موارد مختلفی در طولانی شدن پروسه چاپ و پذیرش مقاله دخلی هستند که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم.

  1. عدم یافتن سریع مجله مناسب برای مقاله چاپ شده
  2. وجود مشکل عدم همخوانی و هماهنگی موصوع مقاله با اسکوپ مجله
  3. عدم فورمت بندی دقیق مقاله بر اساس رهنمودهای ذکر شده توسط مجله
  4. عدم نگارش یا نگارش ضعیف و مبهم کاورلتر
  5. وجود مشکلات زیاد در بحث مربوط به ترجمه مقاله
  6. عدم پیگیری و مکاتبه صحیح با ادیتور مجله و محتوای ضعیف نامه نگاری ها
  7. عدم ارسال صحیح اصلاحیه های درخواست شده از سوی داوران به مجله

پذیرش و چاپ فوری مقاله در مجلات ISI

برای بسیاری از دانشجویانی که نیاز به چاپ مقاله دارند ، نگارش و چاپ مقاله حکم مرگ و زندگی را دارد و چنانچه تا زمان مقرر نتوانند پذیرش مقاله خود را از مجله بگیرند امتیاز بسیاری از دست خواهند داد از این رو نسبت به زمان پذیرش مقاله حساسیت بسیاری دارند و سعی دارند هر چه سریعتر حاصل تحقیقات خود را در مجلات معتبر منتشر نمایند.

البته شرط اخذ پذیرش فوری از مجلات معتبر، قطعا داشتن یک مقاله علمی کاملا قوی میباشد. برای اینکه مقاله شما هرچه سریعتر روند داوری را طی کند و در ژورنال مد نظرتان پذیرفته شود لازم است کیفیت محتوای آن بسیار بالا باشد و با کیفیت بالایی ترجمه شود. هرچقدر کیفیت محتوا و نحوه عملکرد شما خوب باشد سریعا موفق به اخذ پذیرش مقاله خواهید شد.

برای چاپ مقاله خود در سریع ترین زمان میتوانید از موسسه تحقیقاتی سینا که سابقه موفقی در این زمینه دارد همکاری بگیرید. موسسه سینا با توجه به تجربه و سابقه همکاری که با مجلات معتبر دارند میتواند روند داوری را تسریع بخشد و هرچه سریعتر برای مقاله شما پذیرش بگیرد. برای چاپ فوری مقاله در مجلات ISI با هزینه بسیار پایین با کارشناسان مجرب و متخصص موسسه سینا در ارتباط باشید تا کلیه خدمات چاپ مقاله سریعا پیش ببرند.

تصویر

نکته بسیار مهم

از خدماتی که موسسه سینا علاوه بر پذیرش مقاله تان می توانند در کنارتان باشند ، خدمات اماده سازی ( استخراج و ترجمه) مقاله تان می باشد. به این معنی که شما میتوانید پایان نامه خود را به کارشناسان موسسه سینا ارسال بفرمایید تا محقق رشته شما مقاله با کیفیت بالایی از پایان نامه تان استخراج نماید . و سپس برای ترجمه آن توسط متخصصان رشته تان به صورت گارانتی دار اقدام شود.

در میان خدماتی که می توان برای ترجمه و ویرایش در نظر گرفت؛ موسسه سینا خدمتی با عنوان ویرایش نیتیو هم ارائه می کند. ویرایش نیتیو و ویرایش تخصصی با ویژگی های مخصوص به موسسه سینا باعث شده که بسیاری از دانشجویان، اساتید و محققان با این مرکز همکاری داشته باشند و با دغدغه و نگرانی کمتری مشغول به آماده سازی متون و مقالات خود شوند.

ویرایش تخصصی به معنای بهره گرفتن از کمک ویراستارانی است که ضمن تسلط به اصول عمومی ویرایش و زبان انگلیسی درباره حیطه های تخصصی مختلف هم اطلاعات دارند و در رشته های تخصصی مختلف تحصیل کرده اند. تنها در این صورت است که بخش ویرایش محتوایی هر مقاله به خوبی پیش خواهد رفت. چنانچه ویراستاری مقاله تان را به دست کسی بسپارید که از محتوای تخصصی موجود در اثر درکی ندارد، نمی تواند متوجه خطاهای احتمالی نوشته شود و اصلاحات لازم را به زبان فارسی یا انگلیسی روی متن اعمال کند.

ویرایش نیتیو هم نوعی از ویرایش است که ویراستاری آن را فردی انگلیسی زبان انجام می دهد. منظور از فردی انگلیسی زبان یعنی کسی که بومیِ یکی از کشورهای انگلیسی زبان است. بومی بودن ویراستار باعث می شود که نگاه و تسلطش به زبان مادری خود، متن را طوری آماده ارسال به مجلات خارجی کند که انگار یک انگلیسی زبان، تمام آن را نوشته است.

استفاده از این دست خدمات باعث می شود تا فرایند آماده سازی مقالات را راحت تر پیش ببرید و خیالتان از بابت بخش نگارش، ترجمه و ویرایش کاملا راحت باشد. هزینه هایی که برای مقاله نویسی باید بپردازید، بسته به میزان خدماتی خواهد بود که در این مسیر استفاده می کنید و البته نوع مجله ای که مقاله تان را پذیرش می کند.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام