سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چگونه در کمترین زمان مقاله چاپ کنیم

انتشار 15 آبان 1399
مطالعه 2 دقیقه

پژوهشگران برای ثبت کارهای تحقیقاتی خود نیاز به چاپ مقاله در مجلات معتبر دارند. تمامی دانشجویان برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر و همچنین اساتید برای تقویت و ارتقا رزومه کاری شان نیاز به چاپ یک یا چند مقاله در مجلات معتبر با نمایه های متفاوت دارند.

چگونه در کمترین زمان مقاله چاپ کنیم

پذیرش و چاپ مقاله در کمترین زمان به این معنی نیست که مقالات با هر کیفیتی که باشند می توانند به سرعت پذیرش گرفته و چاپ شوند. بلکه نویسنده باید تمام اصول لازم چاپ یک مقاله اعم از محتوای قوی و تازه، نکات نگارشی و فنی را رعایت کرده باشد تا بتواند آن را در نشریات معتبر به چاپ برساند. وقتی یک مقاله این استانداردها را رعایت کند، با سرعت بیشتری از سایر مقالات به چاپ خواهد رسید.

اولین قدم شناسایی مجلات ISI مختلف است. باید مجلات مختلفی که در زمینه موضوعی مقاله ما فعالیت می کنند را شناسایی کنیم و از مراحل مختلف داوری و مدت زمان معمولی که برای چاپ مقاله، هر کدام از این مجلات صرف می کنند اطلاع داشته باشیم. این کار را می توانیم با مشورت گرفتن از افراد و متخصصانی که قبلا تجربه چاپ مقالات در این مجلات را داشته اند انجام دهیم. همچنین زمان تقریبی داوری و چاپ را در بسیاری از این مجلات معتبر توضیح داده و معرفی کرده است.

برای چاپ مقاله در زمان کم باید شرایط محیطی و کاری خود و همچنین شرایط مجلات مختلف را بسنیجید و با دیدی واقع بینانه تر دست به انتخاب بزنید. در ذیل یکی از موسسات بسیار موفق و خبره با کارشناسان پاسخگو را به حضور معرفی می نماییم.

موسسه تحقیقاتی سینا با بیش از 5 سال سابقه در زمینه چاپ مقالات در نشریات معتبر همواره با ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی و مشاوره های تخصصی رایگان در خدمت پژوهشگران بزرگوار است. برای ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان موسسه سینا تماس حاصل نمایید و یا درخواست خود را از طریق وبسایت www.sina-pub.ir ارسال نمایید تا مشاوره های مورد نیاز برای شما ارائه شود.

تسریع فرآیند اکسپت و چاپ مقاله

موسسه سینا با ارائه خدمات مناسب و به جا زمان پذیرش مقاله تان را کوتاه تر می کند.

  1. پیدا کردن مجله مناسب
  2. تطابق حیطه مجله و موضوع مقاله
  3. فرمت بندی مناسب مقاله
  4. نگارش قوی کاورلتر
  5. پیگیری مناسب مقاله
  6. توجه به درخواست داوران و اصلاحات خواسته شده

پژوهشگران در صورت توجه به این موارد و رعایت آن ها می توانند مقاله خود را سریع تر از سایرین به چاپ رسانده و در وقت خود صرفه جویی کنند. شما عزیزان می توانید برای مشاوره در جهت استخراج مقالات خود از پایان نامه و اکسپت مقاله در کمترین زمان به متخصصان گروه پژوهشی موسسه سینا مراجعه نمایید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
درخواست رزومه و چاپ مقاله در کمترین زمان ممکن برای مصاحبه دکتری
سلام و عرض ادب ابتدا کمال تشکر را داریم که ما را برای تهیه رزومه خود برگزیده اید. احتراما کارشناسان با شما در ارتباط خواهند بود تا بهترین رزومه را برای مصاحبه دکتری تهیه نمایید. با تشکر
2 سال پیش
بازدیدکننده

مهشید رضایی
درخواست رزومه و چاپ مقاله در کمترین زمان ممکن برای مصاحبه دکتری
2 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام