سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چگونگی اکسپت مقاله ای اس سی ISC

انتشار 9 خرداد 1397
مطالعه 3 دقیقه

چاپ مقالات علمی در مجلات ISC (آی‌اس‌سی یا Islamic World Science Citation Center) که ارتقاء سطح علم و دانش و انتشار آن‌یکی از مهم‌ترین ارزش‌های یک جامعه اسلامی هست.

چگونگی اکسپت مقاله ای اس سی ISC

مقالات ISC

لازم به ذکر است که تجزیه و تحلیل مجلات علمی چاپ شده، توسط موسسه اطلاعات علمی (ISI)  انجام می شود. در حقیقت، ISC نیز همین تجزیه و تحلیلات را در مورد مجلات انجام می دهد و هم اکنون با استفاده از اطلاعات جمع آوری شده از انتشارات فارسی، به خصوص مجلات علمی، در تحلیل محتوایی، ارزیابی مجلات و رتبه بندی مؤسسات علمی، نویسندگان و مجلات در سطح ملی موفقیت‌هایی کسب کرده است. از آنجا که معیارهای علم سنجی بر اساس قوانین علمی پایه گزاری شده‌اند، آن دسته از فراورده‌های علمی که توسط ISC تولید می شوند برابر با فراورده‌های تولید شده توسط ISI می باشند.

باید خاطر نشان کرد مجلاتی که در پایگاه استنادی علوم جهان ISC نمایه می شوند، جزو مقالات ISC محسوب میشود. ایران با تولید مقالات ISC بعد از ایالات متحده و هلند، سومین نظام استنادی جهان را دارد که مرکز تاسیس و فعالیت آن در شهر شیراز میباشد. از آنجا که معیارهای علم سنجی بر اساس قوانین علمی پایه‌گذاری میشوند، آن دسته از فرآورده‌های علمی که توسط ISC تولید می‌شوند برابر با فرآورده‌های تولید شده توسط ISI می‌باشند.

انتخاب مجله مناسب در اسکوپ مقاله ISC

انتخاب مجله مناسب در اسکوپ مقاله ISC و نگارش و ویراستاری آن طبق مقالات علمی می باشد. با توجه به مجلات نمایه شده در این بانک اطلاعاتی، باید با دانش علمی بالا و شناخت کامل به اصول نگارش مقاله و کاربردی و بروز بودن مقاله داشته باشید. همکاران و کارشناسان ما در موسسه سینا آماده ارائه مشاوره رایگان در انتخاب مجلات مناسب برای اکسپت مقاله ISC می باشند.

ایندکس ISC

شاخص ISC به عنوان یکی از معیارهای پذیرش دانشگاه ها و موسسات برای تحقیق و انتشار پژوهش و انتشار مقالات دانشجویی محسوب می شود. حساسیت شاخص و رتبه بندی ISC بسیار معتبر و مهم هستند. بدیهی است، در سال گذشته، تاکید از دانشگاه است در نشانه های در سطح دکترا از دانشگاه آزاد در دانشگاه های دولتی در مقطع کارشناسی ارشد در انتشار مقالات دانشجویی در دسته خاص از این مجلات بوده است.

انتشار یک مقاله در نشریات داخلی مانند علمی-توسعه و مهندسی و علمی تحقیقاتی انتشارات، یک فرایند است که دیگر از مجلات ISC، که ممکن است تا 1 سال یا بیشتر طول بکشد، و بسیاری از دانشجویان کوتاه مشترک به چاپ مقالات خود را به دلیل است آنها زمان کافی دارند آنها مجبور نیستند این مقاله را منتشر کنند و می خواهند مقالات خود را در مجلات در اسرع وقت منتشر کنند تا بتوانند از مقالات مقاله استفاده کنند. در حالی که ISC، با معرفی بیش از 800 مجله در داخل و خارج از کشور، دانشمندان را فرصتی برای استفاده از این فرصت برای استفاده از مطالب خود در نشریات ISC ارائه داد.

چاپ مقاله معمولاً در نشریات داخلی از جمله نشریات علمی-ترویجی و علمی- پژوهشی پروسه زمانی طولانی‌تری را نسبت به مجلات ISC دارند که این روند ممکن است تا ۱ سال  و یا بیشتر بطول بیانجامد و بسیاری از دانشجویان پروسه کوتاه تری برای چاپ مقالات خود را دارند. چون زمان کافی برای چاپ مقاله ندارند و می خواهند در کمترین زمان ممکن مقاله شان در مجلات مناسب چاپ شوند تا بتوانند از امتیازات چاپ مقاله استفاده کنند. درحالی‌که ISC با معرفی بیش از ۸۰۰ مجله در داخل و خارج از کشور به پژوهشگران این فرصت را می‌دهد تا از این امتیازات استفاده کنند و مقالات خود را در مجلات ISC به چاپ برسانند.

مزایای چاپ مقالات ISC

  • افزایش شهرت علمی محقق
  • پذیرش آسان در PhD
  • هزینه کمتر از انتشار در مجلات ISI
  • قضاوت آسان و پذیرش سریع در مجلات ISI
  • افزایش حقوق و مزایا
  • احتمال چاپ بیش از مقالات ISI

موسسه علمی پژوهشی سینا با بیش از 5 سال سابقه در زمینه چاپ مقالات در نشریات معتبر با ضریب تاثیر مثبت همواره با ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی  و مشاوره های تخصصی رایگان در خدمت پژوهشگران بزرگوار است.

موسسه سینا، مسیر چاپ مقاله در مجلات مورد تایید وزارت علوم را برای پژوهشگران و محققین  هموار می سازد و با ارائه خدمات ترجمه، فرمت بندی و مشاوره رایگان در خصوص انتخاب مجله مناسب، آنها را یاری می رساند.

چاپ مقاله ای اس سی را به ما بسپارید و مطمئن باشید که اثری شایسته به شما ارائه می دهیم تا بتوانید در مصاحبه ها و سایر آزمون ها موفق باشید . با چاپ مقاله isc شما از رقیبان خود جلوتر خواهید بود و در نتیجه می توانید  نتایج بهتری کسب کنید .

 Isi پایگاه استنادی علمی و اسکوپوس در هلند، ISC پایگاه استنادی علوم جهان اسلام سومین پایگاه استنادی برای سنجش عملکرد پژوهشی کشورها محسوب می شود که ۵٧ کشور در آن مشارکت دارند. با همراهی ما چاپ مقاله برای شما آسانتر و سریع تر خواهد بود و با کمترین هزینه چاپ مقاله شما را به عهده می گیریم.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام