سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چگونگی اکسپت مقاله در مجلات اسکوپوس

انتشار 15 خرداد 1397
مطالعه 2 دقیقه

چاپ مقالات علمی در مجلات معتبر اسکوپوس یکی از خدمات اصلی و تضمینی موسسه سینا برای شما عزیزان می باشد.

چگونگی اکسپت مقاله در مجلات اسکوپوس

 پایگاه داده Scopus یکی از محیط های قابل جستجو برای مقالات و نشریات در زمینه های مختلف است که توسط بنیاد علمی Elsevier تهیه شده است. مجلات SCOPUS از لحاظ اعتبار چیزی مابین مجلات ISI بدون ایمپکت  و مجلات JCR هستند.در پایگاه داده Scopus مجلات به 4 دسته Q1، Q2، Q3، Q4 تقسیم شده است، Q نشان دهنده کیفیت مجله است. همچنین برای هر نویسنده یک کد یا نمایه ارائه شده است که کد جهانی نویسنده است. در حال حاضر، پایگاه داده Scopus بیش از 25 میلیون مقاله و اسناد دارد. مجلات Scopus برای دانشجویان و محققانی مناسب است که تمایل به پذیرش و چاپ مقالات خود را در نشریات Scopus در کوتاه مدت و با هزینه پایین تر از مجلات دیگر دارند.

دانشجویانی که تمایل به Apply اپلای در دانشگاه های معتبر خارج از کشور و یا مصاحبه دکتری دارند چاپ در مجلات اسکوپوس Scopus بسیار مناسب است. دانشجویانی که تمایل به دفاع از پایان نامه خود دارند، با پذیرش و چاپ در ژورنال های اسکوپوس، 1 الی 1.5 نمره از پایان نامه را براحتی میتوانند اخذ نمایند. با توجه با اینکه اساتید همکار متخصص و باتجربه گروه موسسه سینا، اطلاعات ارزشمند و دقیق و مناسبی از زمانبندی داوری، پذیرش و انتشار مقالات در ژورنال های نمایه شده در Scopus ارئه می دهند می توانند به محققان کمک شایانی در معرفی  نوع مجله اسکوپوس، زمان و پذیرش مقاله در مجله و غیره نمایند.

امتیازات چاپ مقاله علمی در مجلات scopus

یکی از دلایل اصلی انتخاب مجلات SCOPUS برای چاپ مقاله، پروسه داوری کوتاه مدت آن و تضمینی بودن این مجلات می باشد. ار طرفی امتیازات پژوهشی خوبی که این مقالات برای دانشجویان بخصوص داوطلبان آزمون دکتری دارد، گرایش به سمت چاپ مقاله در این مجلات را افزایش می دهد. با توجه به این که یکی از معیارهای ارزیابی دانشجویان در مصاحبه دکترا، داشتن مقالات علمی در مجلات معتبر، ما توصیه می کنیم که مقاله خود را در مجلات SCOPUS چاپ کنید.
برای اطمینان از ایندکس بودن یک مجله در موسسه اسکوپوس می‌توانید به آدرس سایت www.scimagojr.com/journalsearch.php مراجعه کنید.
برای آشنایی با مراحل و مزایای چاپ مقالات علمی در مجلات scopus می توانید با کارشناسان موسسه سینا به صورت رایگان مشاوره نمایید و با خیالی اسوده اقدام به چاپ مقالات علمی خود کنید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام