سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

دانلود سوالات و پاسخنامه آزمون کارشناسی ارشد رشته مهندسی صنایع چوب و فراورده های سلولوزی

انتشار 26 اردیبهشت 1397
مطالعه 3 دقیقه

مهندسی صنایع چوب و فرآورده های سلولزی یکی از رشته های امتحانی گروه کشاورزی و منابع طبیعی است . داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد این رشته را به عنوان مجموعه امتحانی خود انتخاب می کنند ، می توانند در یکی از رشته گرایش های آن در مقطع کارشناسی ارشد به تحصیل بپردازند.

دانلود سوالات و پاسخنامه آزمون کارشناسی ارشد رشته مهندسی صنایع چوب و فراورده های سلولوزی

مجموعه مهندسی صنایع چوب و فرآورده های سلولزی شامل گرایش هایی است که در 3 کد ضریب دسته بندی شده اند . متقاضیان می بایست به ضرایب دروس هر رشته گرایش که در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد درج شده توجه نموده و بر اساس آن برنامه ریزی خود را انجام دهند تا به نتیجه مطلوب یعنی قبولی در آزمون ارشد دست یابند . به عبارت دیگر باید پس از انتخاب رشته گرایش مورد علاقه خود ، دروسی که ضرایب بالاتری دارند را بیش تر مورد توجه قرار داده و منابع کارشناسی ارشد مربوط به آن دروس را با دقت بیشتری مطالعه نمایند . با توجه به این که متقاضیان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نیز در همان آزمون جامعی که سازمان سنجش برگزار می کند ، شرکت می نمایند این منابع برای این داوطلبان نیز مفید و قابل استفاده خواهد بود .

معرفی رشته مهندسی چوب و کاغذ

مهندسی چوب و کاغذ مجموعه علوم و فنوني را شامل مي شود که با فراگيري آن ها، دانشجويان در زمينه: نحوه رويش و توليد چوب و عوامل موثر بر آن، اختصاصات ساختماني، طبقه بندي و درجه بندي چوب ها، تبديل شيميايي چوب به خمير کاغذ و فرآورده هاي متعدد ديگر، تبديل مکانيکي و نيز بازرگاني و داد و ستد چوب و توليدات آن، آگاهي لازم را کسب مي نمايند. هدف از ايجاد دوره کارشناسي در رشته علوم و صنايع چوب و کاغذ، تربيت افرادي است که با فراگيري مطالب درسي مربوط بتوانند به عنوان کارشناس در بخش هاي دولتي و خصوصي تبديل و توليد چوب و فرآورده هاي آن به برنامه ريزي، مديريت و مشاوره بپردازند و يا در موسسه هاي مختلف تحقيقاتي خدمت نمايند. با توجه به اين که چوب و صنايع مربوط به آن نقش مهمي را در اقتصاد هر کشوري ايفا مي کنند، ايران را نيز نمي توان از اين قاعده مستثني دانست به خصوص در جهت نيل به خودکفايي در زمينه توليد چوب و کاغذ، جلوگيري از هزينه سالانه ميلياردها ريال ارز، در نهايت نظر به نرخ بالاي رشد جمعيت در ايران و گسترش چشمگير آن در سال هاي آتي و به تبع آن افزايش کلي مصرف چوب و کاغذ متخصصاني تربيت شوند تا بتوانند در زمينه هاي مختلف اين رشته آگاهي هاي کافي کسب نمايند و از عهده انجام آموزش، اجراي تحقيقات، برنامه ريزي و مديريت در زمينه: استفاده اصولي و کاربرد صحيح چوب و مواد سلولزي، حفاظت و نگه داري چوب و توليدات آن، سازه هاي چوبي و توليدات آن، مقوا و انواع فرآورده هاي تخته اي برآيند.

منابع کنکور کارشناسی ارشد مهندسی صنایع چوب و فرآورده های سلولزی 97

مجموعه مهندسی صنایع چوب و فرآورده های سلولزی در کنکور کارشناسی ارشد شامل گرایش های زیر در هر کد ضریب می باشد .

کد ضریب 1 : رشته مهندسی صنایع چوب و فرآورده های سلولزی گرایش کامپوزیت های لیگنوسلولزی

کد ضریب 2 : رشته مهندسی صنایع چوب و فرآورده های سلولزی گرایش های حفاظت و اصلاح و بیولوژی و آناتومی

کد ضریب 3 : رشته مهندسی صنایع چوب و فرآورده های سلولزی گرایش صنایع سلولزی

کلیه علاقه مندان به ادامه تحصیل در هر یک از این رشته گرایش ها بدون توجه به عنوان رشته کارشناسی خود می توانند منابع کارشناسی ارشد مهندسی صنایع چوب و فرآورده های سلولزی را مطالعه کرده و در کنکور کارشناسی ارشد این رشته شرکت نمایند . در ادامه به معرفی منابع ارشد مهندسی صنایع چوب و فرآورده های سلولزی می پردازیم . متقاضیان می بایست قبل از تهیه منابع بر اساس دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 دروس امتحانی مربوط به هر گرایش و ضرایب آن ها را بررسی نمایند.

در بخش زیر از سایت موسسه سینا، سوالات و پاسخ نامه آزمون کارشناسی ارشد کشاورزی در رشته مهندسی صنایع چوب و فرآورده های سلولزی از سال ۹۴ تا 97 مطرح شده است که امیدواریم شما را در تصمیم گیری هرچه موفق تر یاری کند. 

گروه

سال

مقطع/رشته

سوال

کلید

کشاورزی

۹۴

کارشناسی ارشد/ مهندسی صنایع چوب و فرآورده های سلولزی

دفترچه سوال

کلید سوال

کشاورزی

۹۵

کارشناسی ارشد/ مهندسی صنایع چوب و فرآورده های سلولزی

دفترچه سوال

کلید سوال

کشاورزی

96

کارشناسی ارشد/ مهندسی صنایع چوب و فرآورده های سلولزی

دفترچه سوال

کلید سوال

کشاورزی

97

کارشناسی ارشد/ مهندسی صنایع چوب و فرآورده های سلولزی

دفترچه سوال

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام