سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

دانشگاه های برتر کشور فرانسه کدامند؟

انتشار 23 اردیبهشت 1397
مطالعه 1 دقیقه

موسسه سینا بر آن شده است تا در سری مقالات خود دانشگاه های برتر کشورهای مختلف را به شما معرفی کند. در این مقاله دانشگاه های برتر کشور فرانسه معرفی خواهند شد.

دانشگاه های برتر کشور فرانسه کدامند؟

امروزه می بینیم که بسیاری از دانشجویان ایرانی اقدام به درخواست پذیرش در دانشگاه های خارجی می کنند و قصد دارند تا ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و دکتری  خود را در کشوری خارجی انجام دهند. البته به طور معمول اخذ پذیرش از دانشگاه خارجی سخت و زمانبر بوده و بهتر است که شرایط کشور را نیز در نظر گرفت. به این دلیل است که داشتن دانش کافی از کشور مقصد و دانشگاه های آن می تواند به ما در انتخابمان کمک بزرگی کند. به دلیل اهمیت این موضوع موسسه سینا بر آن شده است تا در سری مقالات خود دانشگاه های برتر کشورهای مختلف را به شما معرفی کند. در این مقاله دانشگاه های برتر کشور فرانسه معرفی خواهند شد.

دانشگاه های برتر کشور فرانسه کدامند؟

دانشگاه های فرانسه به لحاظ کیفیت و امکانات آموزشی مدرن در جایگاه بالایی برخوردارند و کیفیت آموزش در آن ها بسیار بالاست. در زیر دانشگاه های برتر کشور فرانسه معرفی می شوند.

Ecole Polytechnique

این دانشگاه در رتبه بندی جهانی دانشگاه های برتر، در جایگاه 53 واقع شده است و دومین دانشگاه خوب فرانسه به حساب می آید. این دانشگاه نزدیک به شهر پاریس بوده و بیش از 4600 دانشجو دارد و دارای امکانات آموزشی بالایی استو نام دیگر این دانشگاه ParisTech است.

Ecole Normale Supérieure, Paris

این دانشگاه در رتبه بندی جهانی دانشگاه های برتر در جایگاه 33 واقع شده است و اولین دانشگاه خوب فرانسه از لحاظ کیفیت به حساب می آید. این دانشگاه مخصوصا در شاخه های علوم پایه و علوم انسانی شاخص بوده و در سال 1973 تاسیس شده است. این دانشگاه ENS Paris نیز خوانده می شود.

Université Pierre et Marie Curie

این دانشگاه در رتبه بندی جهانی دانشگاه های برتر در جایگاه 141 واقع شده است و سومین دانشگاه خوب فرانسه از لحاظ کیفیت به حساب می آید. این دانشگاه 34 هزار دانشجو داشته که تقریبا بیش از 20 درصد این دانشجویان خارجی هستند. می توان گفت بزرگترین مرکز علمی و پزشکی فرانسه همین دانشگاه است. نام اختصاری این دانشگاه UPMC می باشد.

CentraleSupélec

این دانشگاه در رتبه بندی جهانی دانشگاه های برتر در جایگاه 154 واقع شده است و چهارمین دانشگاه خوب فرانسه از لحاظ کیفیت به حساب می آید. این دانشگاه در سال 2015 و از ادغام دو دانشگاه دیگر تاسیس گردید و دارای معماری زیبا و خاصی می باشد. این دانشگاه از دانشگاه های Paris-Saclay بوده و از شهرت بالایی در زمینه تحقیقات گسترده برخوردار است.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام