سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

دانلود مقاله علمی پژوهشی

انتشار 3 دی 1397
مطالعه 3 دقیقه

برای اینکه بتوانیم یک مقاله علمی پژوهشی بنویسیم باید ابتدا چند نمونه مقاله مطالعه کنیم که با اجزای مقاله و راه های نوشتن آن آشنا شویم بهترین منبع برای راهنمایی به نگارش مقاله مطالعه مقالات پیشین میباشد.اما این مقالات را از کجا دانلود کنیم در ادامه مطلب راه های دانلود رایگان مقاله را برای شما گرد آوری کرده ایم.

دانلود مقاله علمی پژوهشی

از مشکلات عمده دانشجویانی که میخواهند مقاله ارائه کنند این است که نمیدانند از کجا شروع کنندو یا از چه کسانی کمک بخواهند پیشنهاد ما این است که قبل از اقدام به نگارش چندین مقاله معتبر را مطالعه فرمایید این کار باعث میشود هم دید وسیع تری داشه باشید و هم با قالب و ترتیب مقاله نویسی آشنا شوید سایت هایی همچون IEEE و sciencedirect مهمترین سایت هایی هستند که اکثر دانشجویان ارشد و دکتری از مقالات ISI آن به عنوان مرجع استفاده می کنند. اما محدودیت های زیادی در دانلود برخی مقالات ISI وجود دارد، از جمله اینکه بسیاری از مقالات معتبر ISI پولی هستند و دسترسی به آنها تنها از طریق واریز هزینه امکان پذیر است. اما مسلما دانشجویان بخصوص آنهایی که در حال نوشتن پایان نامه هستند، به تعداد مقالات بیشتری نیاز دارد و برای آنها مقرون به صرفه نخواهد بود که بابت هر مقاله، هزینه پرداخت کنند. در ادامه چند سایت برای شما معرفی می کنیم که می توانید به راحتی مقالات ISI را از آنجا دانلود کنید. ابته سایت سینا به منظور دستیابی آسان به مقالات چندین مقاله از هر گرایش و رشته برای شما انتخاب کرده است میتوانید به صورت رایگان این مقالات را همرا با ترجمه دانلود کرده و مطالعه نمایید.

سایت های ارائه دهنده مقالات ISI               

 link.springer.com

www.elsevier.com

eu.wiley.com

www.ieee.org

و...

در ادامه چند سایت به شما معرفی خواهیم کرد که می توانید به راحتی مقالات ISI را از آنجا دانلود نمایید.البته ممکن است برخی از منابع فیلتر باشند با استفاده از فیلتر شکن میتوانید به منابع دسترسی پیداکنید.

دانلود مقاله ISI از سایت‌ های paperdl

به منظور دسترسی به محتوای این سایت شما ابتدا باید به آدرس www.paper.paperdl.com مراجعه فرمایید و سپس ردر این سایت به صورت رایگان ثبت نام نمایید در حین ثبت نام شما باید username & password وانتخاب کنید تا هر وقت که بخواهید وارد سایت شوید بعد از وارد کردن username & password وارد صفحه شوید بعد از ورود به این صفحه لینک مقاله ای را که میخواهید دانلود کنید را وارد نمایید برای یافتن لینک دانلود مقاله مد نظر، مقاله را در گوگل اسکولار یا مثلا سایت ieee جستجو و لینک را کپی نمایید. در صفحه سایت، آدرس را paste نمایید.Transload file کلیک و صبر کنید تا بارگذاری شود سپس فایل را دانلود کنید.این سایت در هر 30ساعت فقط 2 مقاله به شما می دهد اما با Ip دانشگاه هر 8 ساعت 3 مقاله می توانید دانلود نمایید.قابل ذکر است که این سایت در حال حاضر فیلتر میباشد و شما با استفاده از فیلتر شنکن میتوانید به مقالات دسترسی داشته باشید.

تصویر

 

دانلود مقاله ISI از سایت روسی libgen.org

این سایت روسی کمیت و کیفیت سایت های ذکر شده پیشین را ندارد اما اگر سایت های قبلی فیلتر یا پولی گردد می توانید از این سایت استفاده نمایید. در این سایت نیازی به وارد کردن لینک مقاله ندارید و نام مقاله یا نوشتن اسم مشابه آن کافی است و در صورت موجود بودن در بانک مقالات می توانید آن را دانلود نمایید.

تصویر

 

دانلود مقاله ISI از سایت booksc.org

سایت www.booksc.org هم کیفیت و کمیت سایت های پیشین را ندارد ولی تعداد مقاله زیادی را به شما می دهد. با این سایت دسترسی محدود به 20 مقاله را در روز دارید. در این سایت هم نیاز به وارد کردن لینک مقاله نیست و با اسم مقاله می توانید دانلود انجام دهید. برای دانلود مقاله اگر می خواهید دقیقا همان مقاله برای شما جستجو شود، باید تیک قسمت exact matching را فعال کنید. اگر تیک نزنید، تمام مقالاتی که اسم مورد نظر شما است را نمایش می دهد.

تصویر

موسسه سینا
دسترسی به مقالات علمی در زمینه تمامی رشته ها در سایت سینا امکان پذیر میباشد و به منظورت سهولت دست یابی به این مقالات موسسه سینا به صورت رایگان این مقالات را در اختیار شما قرار داده است.مقالات علمی و معتبر هم به زبان اصلی و هم ترجمه شده را میتوانید از بخش دانلود مقاله مشاهده و دانلود کنید.در تمام زمینه های برق کامپیوتر صنایع .عمران. معماری .مدیریت و ... میتوانید مقاله دانلود کنید.
 

تصویر

 

 
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام