دانشجویانی که قصد انتخاب موضوع برای پایان نامه خود را دارند اما آشنایی کامل با موضوعات ناب و جدید را ندارند می توانند با مطالعه مقالات چاپ شده سال های اخیر در رشته تحصیلی خود با موضوعات جدید آشنا شوند.
رشته بازاریابی گرایش های زیادی دارد که سالانه از طریق آزمون های برگزار شده از طرف وزارت علوم دانشجویان زیادی را جذب میکند.باتوجه به اهمیت رشته بازاریابی و شاخه های آن سالانه تعداد زیادی تحقیقات و پژوهش ها در مورد آن انجام میشود و مقالات بسیار ارزشمندی از نتایج این مطالعات منتشر می شود.
یکی از راه های دستیابی به مقالات منتشر شده در این زمینه مراجعه به پایگاه های مجلات معتبر میباشد. اگر دانشجو هستید و قصد انتخاب موضوع برای پایان نامه خود را دارید، به شما توصیه می کنیم که حتما مقالات مرتبط با رشته تحصیلی خود را مطالعه نمایید تا بتوانید موضوع مورد علاقه خود را انتخاب نمایید.
موسسه سینا برای این منظور چند نمونه از مقالات منتشر شده در زمینه موضوعات مختلف مدیریت به همراه ترجمه آنها را برای شما قرار داده است تا با مطالعه آنها بتوانید با موضوعات مختلف رشته خود آشنا شوید.در این بخش استفاده از این مقالات رایگان می باشد. مقالات هم به صورت انگلیسی و هم ترجمه شده هستند و تمامی مقالات از طرف مجلات معتبر خارجی پذیرفته شده اند و تاریخ انتشار اکثر مقالات طی دوسال اخیر میباشد یعنی موضوعات کاملا جدید میباشند.
ردیف |
عنوان مقاله |
رشته های مرتبط |
دریافت فایل |
1 |
بررسی حس روانی برند در مصرف کنندگان بزرگسال Examining a psychological sense of brand community in elderly consumers |
مدیریت، مدیریت کسب و کار، بازاریابی و مدیریت منابع انسانی |
|
2 |
استراتژی های بازاریابی دیجیتال، بررسی آنلاین و عملکرد هتل Digital marketing strategies, online reviews and hotel performance |
بازاریابی، مدیریت استراتژیک و مدیریت هتلداری |
|
3 |
بازاریابی با مرجع مشتری، مفهوم سازی، سنجش و ارتباط با عملکرد فروش Customer reference marketing: Conceptualization, measurement and link to selling performance |
مدیریت، بازاریابی، مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی، مدیریت عملکر |
|
4 |
تاثیرات تجارب نام تجاری بر وفاداری به نام تجاری :عوامل واسطه و میانجی علاقه و اعتماد به نام تجاری The impacts of brand experiences on brand loyalty: mediators of brand love and trust |
مدیریت، بازاریابی و مدیریت بازرگانی |
|
5 |
ارزش های تاثیر گذار بر رفتار مصرف پایدار: بررسی رابطه مندی زمینه ای Values influencing sustainable consumption behaviour: Exploring the contextual relationship |
مدیریت، مدیریت کسب و کار، بازاریابی، مدیریت منابع انسانی و مدیریت بازرگانی | |
6 |
تصویر برند و قیمت محصول: تاثیر آن برای تصمیم خرید تلفن هوشمند سامسونگ Brand Image and Product Price; Its Impact for Samsung Smartphone Purchasing Decision |
مدیریت بازرگانی، بازاریابی، مدیریت کسب و کار |
|
7 |
هنگام تاثیر متقابل بازاریابی و نوآوری: مطالعه موردی شرکت های جهانی هنگام تاثیر متقابل بازاریابی و نوآوری: مطالعه موردی شرکت های جهانی |
مدیریت، بازاریابی بین المللی، بازاریابی، مدیریت کسب و کار، نوآوری تکنولوژی و مدیریت فناوری اطلاعات |
|
8 |
تناقض های استدلالی در راهبردهای بازاریابی گردشگری: مطالعه موردی فریلسن، هلند
Discursive contradictions in regional tourism marketing strategies: The case of Fryslân, The Netherlands |
مدیریت و گردشگری و توریسم، بازاریابی و مدیریت گردشگری |
|
9 |
عوامل تعیین کننده وفاداری مشتری در تجارت موبایل در مالزی Determinants of Mobile Commerce Customer Loyalty in Malaysia |
مدیریت، بازاریابی و مدیریت کسب و کار |
|
10 |
تساوی مارک بر مبنای فرانشیز: نقش کیفیت رابطه برند و رفتار شهروندی برند Franchisee-based brand equity: The role of brand relationship quality and brand citizenship behavior |
مدیریت، بازاریابی، مدیریت کسب و کار، مدیریت استراتژیک، مدیریت بازرگانی و مدیریت صنعتی |