سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

امتیازات چاپ مقاله پابمد در مصاحبه دکتری

انتشار 18 اسفند 1397
مطالعه 3 دقیقه

هر یک از مقالات علمی در هر زمینه ای که نوشته میشوند باید در مجلات مرتبط به چاپ رسند مجلات pubmed مقالاتی که در زمینه های پزشکی و پیراپزشکی هستند را پذیرش میکند این مجلات اعتبار بسیار بالایی نیز دارند.

امتیازات چاپ مقاله پابمد در مصاحبه دکتری

pubmed یک موتور جستجو برای مقالات در حوزه پزشکی پیراپزشکی و حشره شناسی میباشند.پاب‌مد توسط کتابخانه ملی پزشکی NLM وابسته به مرکز ملی اطلاعات زیست‌فناوری (National Institute of Health- NIH) ایالات متحده آمریکا نگهداری و بروزرسانی می شود. پابمد به هر کدام از مقاله های منتشر شده در پایگاه داده خودش یک شناسه هشت رقمی منحصر به فرد اختصاص میدهد که به آن به اصطلاح شناسه پابمد ( PubMed Identifier – PMID ) میگویند.
مقاله pubmed از نظر لغوی مرتبط با حوزه medical و یا پزشکی است. پاب‌مد در واقع بانک اطلاعاتی رایگان مجلات بیومدیکال و چکیده هایی است که توسط کتابخانه ملی پزشکی امریکا تولید می شود.

پابمد (Pubmed) از سال ۱۹۹۶ بالغ بر ۲۲ میلیون منبع را پوشش میدهد که از طرق مختلف مانند بانک مدلاین جمع آوری شده اند. علاوه بر منابع موجود در مدلاین، ارجاعات دیگری نیز در پابمد وجود دارند. ارجاعات پابمد اغلب دارای یک لینک به اصل مقاله در وب سایت ناشر میباشند. 

 ارجاعات در حال انجام: قبل از کنترل کیفی

  •  ارجاعات در مجلات خارج از موضوع پزشکی
  • ارجاعات در مجلات با مقالات پیش از چاپ (Ahead of print)
  • ارجاعات به کتب NCBI

به هر حال مجلات pubmed مجلات معتبری هستند و اعتبار بسیاری دارند از جمله امتیازاتی که چاپ مقاله در مجلات pubmed دارد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نفر اول دارای 10 امتیاز و به عنوان نفر همکار دارای 5 امتیاز
  • اعضا هیئت علمی، ISI دارای IF بالای 1 و یا مدلاین دارای 7 امتیاز،
  • ISI دارای IF کوچکتر از 1 و یا پابمد یا پابمد سنترال دارای 6 امتیاز،
  • ISI بدون ضریب تاثیر و Scopus دارای 5 امتیاز،
  • مجلات نمایه شده در ساير ايندكسها دارای 3 امتیاز.

در نوع دیگری از امتیازدهی:

  • مقالات دارای ایندکس های pubmed/ medline و یا ISI-Web of Science دارای 25 امتیاز،
  • مقالات دارای نمایه های Scopus, Chemical Abstract, Embase, Biological Abstractsدارای 15 امتیاز به ازای هر مقاله،
  • سایر مقالات منتشر شده 10 امتیاز.

چاپ مقاله در مجلات pubmed همان طور که میدانید نیاز به روند طولانی دارد و داوری مجلات نسبتا سختگیرانه تر میباشند.بنابر باید در سابمیت مقاله دقت و توجه بسیاری داشته باشید تا مبادا مقاله ریجکت نشود.برای مراحل سابمیت و ویرایش و حتی ترجمه مقالات pubmed به صورت صددرصد تضمینی میتوانید از کارشناسان موسسه سینا کمک بگیرید در موسسه سینا چاپ و ترجمه مقالات pubmed به صورت صد در صد تضمینی انجام میپذیرد و شما میتوانید با کمک کارشناسان موسسه سینا اکسپت مقاله خود را به صورت صد در صد تضمینی بگیرید روند ثبت سفارش چاپ و ترجمه مقاله در موسسه سینا به این ترتیب میباشد که شما باید ابتدا مقاله خود را که نگارش آن به اتمام رسیده است و آماده چاپ است را به کارشناس موسسه تحویل دهید تا کارشناس مراحل پیگیری را شروع کند.

در اولین مرحله کارشناس ابتدا مقاله را ترجمه خواهد کرد و بعد از ترجمه باید مقاله را مطالعه کند و مناسبترین مجله را برای مقاله برگزیند و سپس باید مقاله را ویرایش کند و به مجله مورد نظر سابمیت کند و نیازی نیست که نگران پذیرش مقاله باشید چون با توجه به سابقه بسیار زیاد و همچنین تجربه بسیاری که کارشناسان موسسه سینا دارند حتما مقاله در اولین مرحله داوری اکسپت خواهد شد و شما فقط میتوانید از امتیاز آن بهره ببرید و همچنین در این موسسه شما میتوانید به صورت کاملا آنلاین با کارشناس در ارتباط باشید و روند چاپ مقاله pubmed خود را جویا شوید موسسه سینا به پزشکان و دانشجویان پزشکی کشور در راستای پیشبرد اهدافشان کمک میکند چرا که موفقط در عرصه های پزشکی و پیراپزشکی موجب سربلندی و خود کفایی کشور خواهد شد بنابر این دانشجویان اساتید و محققین در صورتی که به امتیاز چاپ مقاله pubmed احتیاج داشته باشند میتوانند در خواست خود را در این موسسه چاپ کنند تا هر چه زود تر به سفارش آنها رسیدگی شود و روند چاپ مقاله طی شود.

شما میتوانید هم به صورت آنلاین و از طریق وبسایت موسسه درخواست خود را ثبت کنید و هم از طریق آدرس ایمیل و شماره تماس های زیر در خواست خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت به سفارش شما رسیدگی شود همچنین در صورت نیاز به مشاوره و سوال نیز میتوانید با کارشناس موسسه سینا تماس بگیرید.

راههای ارتباطی با کارشناسان موسسه سینا

⌕  -09149724522

ایمیل موسسه :pub.sina@gmail.com

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام