سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

امتیازات چاپ مقاله علمی ترویجی در مصاحبه دکتری

انتشار 19 اسفند 1397
مطالعه 3 دقیقه

مقاله علمی ترویجی به مقاله ای گفته میشود که در راستای مقالات پیشین باشد و آنها را ترویج و گسترش دهد مقالات علمی ترویجی در واقع نوآوری خاصی ندارند.

امتیازات چاپ مقاله علمی ترویجی در مصاحبه دکتری

مقاله علمی ترویجی چیست؟

مقاله علمی ترویجی به مقاله ای گفته میشود که معرف و پدید آورنده یک علم جدید نباشد بلکه داده ها و تحقیقاتی در راستای مقالات پیشین باشند و فقط تکمیل کننده آنها باشند مثلا یک مقاله ای که در حوزه موضوع خاصی سال قبل نوشته شده است را در طی یک مقاله علمی ترویجی تکمیل تر میکنیم و یا داده های جدید در مورد آنرا بررسی میکنیم تا به یک نتیجه کلی جدید بررسیم در حالت کلی مقالات علمی ترویجی مقالاتی میباشند که فقط ترویج دهنده و گسترش دهنده علم جدید میباشند به وجود آورنده آن نیستند.

یک مقاله علم ترویجی از بخش های زیر تشکیل شده است:

  • عنوان
  • اسامی نویسندگان
  • چكیده
  • مقدمه
  • تعاریف
  • اصل مقاله
  • نتایج و یافته ها
  • جمع بندی شامل بحث و مقایسه، کاربرد نتایج در دنیای واقعی
  • پیشنهاد تحقیقات آینده
  • سپاسگزاری
  • منابع

هر یک از اجزای مقاله علمی ترویجی باید به ترتیب فوق نوشته شوند.ابتدا باید یک مقاله انتخاب کنیم تا داده های جدید در مورد آنرا بررسی کنیم بعد از انتخاب موضوع شروع به تحلیل و جمع آوری اطلاعات میکنیم و سپس مطالب به دست آمده را جمع بندی و تجزیه و تحلیل میکنیم تا به یک نتیجه کلی برسیم بعد از جمع بندی مقاله را باید به ترتیب فوق دسته بندی کنیم و هر بخش را در قسمت مرتبط به آن قرار دهیم.

انواع مقاله ترویجی

  • مقاله سیستماتیک ریویو یا مطالعه نظامند؛ برای پاسخگویی به یک سوال خاص در راستای ادبیات پژوهشی موجود درباره یک حیطه خاص.
  • مقاله فراتحلیل؛ که یافته‌های سایر پژوهش‌ها را در یک زمینه و حیطه خاص تلخیص و ترکیب می‌کند و معمولاً ارزیابی از میزان تاثیر یک مداخله یا درمان بر روی یک مشکل را مورد بررسی قرار می‍‌دهد.

مزایای چاپ مقاله علمی ترویجی

چاپ مقاله علمی ترویجی نیز مزیت های زیادی دارد از جمله مزیت های چاپ مقاله علمی ترویجی:

اولین امتیاز مقالات علمی – ترویجی مرتبط با رشته تحصیلی.۶ امتیاز در مصاحبه دوره دکتری میباشد.

امتیاز بعدی مقالات علمی ترویجی در استخدام های شرکتی و دولتی میباشد دانشجویانی که در رزومه خود مقاله علمی ترویجی داشته باشند در اولویت قرار میگیرند.

این دانشجویان به عنوان نخبه و صاحب نظر شناخته میشوند که میتوانند پروژه های بزرگ بگیرند و در بنیاد های علمی نخبگان شرکت کنند.

افراد شاغل در ادارات و شرکت های دولتی و خصوصی در صورتی که مقاله علمی ترویجی چاپ نمایند ارتقای رتبه شغلی میگیرند که باعث افزایش حقوق و مزایا آنها میشود.

دانشجویان در صورتی که مقاله علمی ترویجی را در مجلات خارجی چاپ کنند میتوانند از دانشگاه های خارج از کشور پذیرش بگیرند و مهاجرت کنند.

و بسیاری از مزایا و امتیازات دیگر که چاپ مقاله علمی ترویجی برای هر یک از اقشار جامعه دارد.

دانشجویان و محققینی که قصد چاپ مقاله علمی ترویجی دارند ولی به تنهایی نمیتوانند از عهده مراحل چاپ آن بر بیایند میتوانند با کمک کارشناسان موسسه سینا مراحل چاپ مقاله علمی ترویجی خود را پشت سر گذارند در این موسسه چاپ مقالات علمی ترویجی با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت انجام میپذیرد فقط کافی است فایل مقاله خود را بعد از نگارش به کارشناسان موسسه سینا تحویل دهید تا در اسرع وقت مراحل ترجمه و ویرایش مقاله انجام گیرد و سابمیت شود.با توجه به متخصص بودن نیروهای موسسه سینا در زمنیه ترجمه و همچنین ویرایش مقالات در اولین مرحله داوری مقاله پذیرفته خواهد شد و مشکلی پیش نخواهد آمد.

محققین عزیز در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه کلیه خدمات دانشگاهی و همچنین اطلاع از جدید ترین هزینه های چاپ مقالات میتوانید با کارشنسان موسسه سینا تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید.

راههای ارتباطی با کارشناسان موسسه سینا

⌕  -09149724522

ایمیل موسسه :pub.sina@gmail.com

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام