سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

امتیازات چاپ مقاله JCR در مصاحبه دکتری

انتشار 18 اسفند 1397
مطالعه 4 دقیقه

برای شرکت درمصاحبه دکتری شما احتیاج به امتیاز خواهید داشت چاپ مقاله در مجلات jcr اعتبارات و امتیازات ویژه این در مصاحبه دکتری دارد موسسه سینا یکی از معتبر ترین موسسات در زمینه پذیرش و چاپ مقالات میباشد که شما میتوانید از طریق آن در خواست چاپ مقاله خود را ثبت نمایید.

امتیازات چاپ مقاله JCR در مصاحبه دکتری

برای کسب امتیازات پژوهشی و تقویت رزومه نیاز به چاپ مقاله در معتبر ترین مجلات داریم از جمله مجلاتی که اعتبار بسیار بالایی برای چاپ مقاله دارند مجلات isi میباشند.اما دسته دیگری از مجلات وجود دارند که اعتبار آنها در حد اعتبار مجلات isi میباشد و قوانین چاپ مقاله در این مجلات همانند isi میباشد نام این دسته از مجلات معتبر jcr ها میباشند.

 JCR چیست؟

گزارش استنادی مجلات (Journal Citation Reports) یا به اختصار JCR،  به صورت سالانه، توسط موسسه اطلاعات علمی تامسون (ISI) در دو نسخه علوم(Sciences) و علوم اجتماعی(Social Sciences) منتشر می شود. گزارش استنادی مجلات نسخه علوم؛ شامل اطلاعات بیش از ۸۰۰۰ مجله در حوزه‌ی علم و تکنولوژی و گزارش استنادی مجلات نسخه علوم اجتماعی؛ شامل اطلاعات بیش از ۳۰۰۰ مجله در حوزه علوم اجتماعی می باشد. مقالات موجود در ژورنالهای قرار گرفته در پایگاه داده اطلاعاتی JCR اکثرا مقالات پژوهشی و مروری می باشند. سرمقاله ، نامه ها و خلاصه همایش ها و کنفرانس ها معمولا در ارزیابی مقاله محاسبه نمی شوند. گزارش استنادی مجلات بر اساس چند شاخص مورد بررسی قرار میگیرد: شاخص های Cited Half – Life  Immediately Index, IF, که در حال حاضر شاخص ضریب تاثیرگذاری (IF) از مهمترین و اصلیترین آن‌ها برای اعتبار علمی مجلات علمی محسوب می‌شود.

امتیازات چاپ مقالات jcr

برای مقالات JCR ، بالاترین امتیاز پژوهشی را در مصاحبه دکتری در نظر گرفته اند. بدین صورت که اگر بتوانید پذیرش مقاله ی مرتبط با رشته تخصصی خود را در این مجلات کسب کنید ، می توانید 7 امتیاز کامل پژوهشی را از آن خود کنید که بیشترین امتیاز در بین تمام فعالیت های پژوهشی محسوب می شود. همچنین اساتید هیئت علمی که قصد ارتقای علمی از استاد یاری به دانش یاری دارند ، می توانند با ارائه مقالات JCR با ایمپکت بالای 2 یا H-Index بالای 5 به آن دست یابند.

مجلات علمی معتبر انواع و اقسام گوناگون دارند و اعتبار آنها را با حروف A ( معتبرترین ) و C ( اعتبار پایین ) دسته بندی می کنند. در این مقاله می خواهیم مجلات JCR را مورد بررسی قرار دهیم.

همانطور که مطالعه فرمودید چاپ مقاله در مجلات jcr امتیازات ویژه ای دارد و برای کسب این امتیازات شما میتوانید مقاله خود را در یکی از ژورنالهای jcr چاپ کنید تا از امتیازات آن بهره ببرید.

موسسه سینا یکی از موسساتی است که در زمینه خدمات دانشگاهی به شما دانشجویان اساتید و فرهیختگان عزیز خدمات ارزنده ای با کمترین هزینه ارائه میدهد شما میتوانید مقاله jcr خود را که برای کسب امتیازات دوره دکتری به آن نیاز دارید را توسط کارشناسان این موسسه چاپ کنید.

روند کلی چاپ یک مقاله نکات قابل توجه بسیاری دارد که در صورت عدم رعایت هر یک از این مراحل ممکن است باعث ریجکت مقاله شما شود.

نکات قابل توجه در چاپ مقالات jcr

ابتدایی ترین مرحله انتخاب مجله مناسب برای چاپ مقاله مجله مناسب برای چاپ مقاله مجله ای است که با اسکوپ مقاله مورد نظر منطبق باشد در صورتی که اسکوپ مجله منطبق با عنوان مقاله نباشد یکی از اساسی ترین دلایل ریجکت محسوب میشود.

دومین مرحله ای که بسیار قابل توجه است مرحله ویرایش مقاله میباشد مقاله باید دقیقا به ساختاری تبدیل شود که برای مجله مورد نظر قابل پذیرش باشد در صورتی که در قالب و ساختار مقاله ایرادی وجود داشته باشد باعث ریجکت مقاله خواهد شد.

و نکته دیگری که قبل از سابمیت مقاله حتما باید به آن توجه شود ترجمه صحیح بدون ایراد و دقیق مقاله میباشد در صورتی که مقاله توسط فرد مترجم متخصص ترجمه نشده باشد ممکن است برخی کلمات و جملات مفهوم خود را از دست بدهند و معنی کل متن به هم بخورد.

همه نکات فوق در موسسه سینا توسط کارشناسان و محققین مجرب و با سابقه انجام میشود و شما میتوانید سفارش خود را در موسسه ثبت کنید تا در اسرع وقت به سفارش شما رسیدگی شود همه خدمات این موسسه به صورت صد در صد تضمینی میباشد و شما همچنین میتوانید با کارشناس موسسه در ارتباط باشید و از مراحل چاپ مقاله خود مطلع شوید.

موسسه سینا از پیشگامان در عرصه علمی میباشد و همه خدمات این موسسه به نفع پژوهشگران و محققین عزیز میباشد به همین منظور هزینه های تمامی خدمات در این موسسه بسیار پایین میباشد و ارائه مشاوره های تلفنی توسط مجرب ترین کارشناسان به صورت رایگان میباشد.پس در صورت نیاز به مشاوره و یا ثبت سفارش چاپ مقالات jcr میتوانید از طریق آدرس ایمیل و شماره تماس های زیر با کارشناس موسسه ارتباط برقرار کنید و سفارش خود را ثبت نمایید تا در اسرع وقت در ردیف پیگیری قرار گیرد.

راههای ارتباطی با کارشناسان موسسه سینا

⌕  -09149724522

ایمیل موسسه :pub.sina@gmail.com

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام