سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

امتیازات پژوهشی چاپ مقاله در مجلات ایمپکت دار

انتشار 28 اردیبهشت 1398
مطالعه 4 دقیقه

مجلات ایمپکت دار از لحاظ اعتبار علمی رتبه بسیار بالایی دارند میتوانید برای چاپ مقاله در این مجلات از طریق کارشناسان مشاوره سینا اقدام فرمایید.در موسسه سینا همه مراحل پذیرش و چاپ مقاله در مدت زمان بسیار کوتاه و با هزینه بسیار کمی صورت میپذیرد.

امتیازات پژوهشی چاپ مقاله در مجلات ایمپکت دار

موسسه اطلاعات علمی تامسون رویترز از موسسات بسیار معتبری میباشد که چاپ مقاله در این مجلات بسیار امتیاز آور میباشد.مجلاتی که در پایگاه تامسون رویترز نماییه میشود به دو دسته کلی تقسیم میشوند:

برای اطلاع از نحوه بررسی نمایه ها در ISI یک مجله میتوانیم با داشتن ISSN از طریق این لینک مشاهده کنید و اینکه مجله ایمپکت دار هست یا نه اطمینان حاصل کنیم.

http://impactfactor.ir/

چاپ مقاله در مجلات isi ایمپکت دار اعتبار بسیار بالایی دارد و برای دست یافتن به این امتیاز و اعتبار بالا میبایست شرایط سختی را برای چاپ مقاله پشت سر بگذارید و مقاله از لحاظ اعتبار در سطح بسیار بالایی قرار داشته باشد داوران مجلات دارای ایمپکت فکتور سختگیری بسیار زیادی برای پذیرش و چاپ مقاله دارند.در حالت کلی اگر مقاله از لحاظ سطح علمی رتبه خوبی داشته باشد و در درجه بسیار بالای علمی قرار گرفته باشد و دارای عنوان و مطالب ناب و جدید باشد میتوانید به مجلات jcr سابمیت کنید و منتظر نتیجه داوری بمانید.

امتیازات چاپ مقاله در مجلات jcr

چاپ مقاله در این مجلات امتیازات بسیار بالایی دارد از جمله امتیازاتی که یک دانشجو میتواند با چاپ مقاله در مجلات jcr کسب نماید عبارتند از:

اولین امتیاز میتوانیم اشاره به کسب 2 نمره در پایاننامه دوره کارشناسی ارشد اشاره کنیم کسانی که قصد ارائه مقاله در مجلات jcr داشته باشند اگر دانشجوی دوره کارشناسی ارشد باشند میتوانند نمره کامل در پاایننامه را اخذ نمایند.

از جمله امتیازات دیگری که میتوانید از چاپ مقاله در مجلات jcr کسب نمایید عبارتند از کسب امتیاز مصاحبه دکتری در مصاحبه دکتری میتوانید در صورتی که مقاله jcr ارائه کرده باشید در اولویت داوران قرار بگیرید.

اگر قصد مهاجرت به خارج از کشور و یا اکسپت گرفتن از دانشگاههای خارجی داشته باشید مجلات jcr مناسب ترین مجلات برای چاپ مقاله میباشند.

در استخدام های دولتی و شرکتی با چاپ مقاله در مجلات معتبر در اولویت قرار خواهید گرفت و شما با رزومه سنجیده خواهید شد رزومه ای که در آن امتیاز چاپ مقاله داشته باشید.

و بسیاری از امتیازات دیگر که میتوانید با چاپ مقاله در مجلات معتبر آن ها را به دست آورید.چاپ مقاله در مجلات معتبر بسیار حائز اهمیت میباشد و طرفداران بسیار زیادی دارد اما با این حال شرایط و سختی های بسیاری نیز دارد و باید مقاله کاملا ناب و جدید باشد هر مقاله قبل از رسیدن به مرحله چاپ میبایست مراحل زیر را طی کند که این مراحل و شرایط عبارتند از:

هر مقاله میبایست به صورت کاملا تخصصی و در بهترین حالت ترجمه شود که در واقع اولین مرحله قبل از اقدامم به چاپ میباشد.

بعد از ترجمه باید مناسب ترین مجله برای مقاله که مناسب با اسکوپ و زمینه نگارشی مقاله باشد.

گام بعد از انتخاب مجله فرمت بندی مقاله میباشد که باید مقاله را به فرمتی تبدیل کنیم که از طرف مجله تعیین شده است در غیر این صورت حتما ریجکت خواهد شد.

و سپس مراحل سابمیت مقاله و ارسال به مراحل  داوری میباشد که باید مد نظر داشت که داوری در این مجلات هم طولانی میباشد و هم سختگیرانه بنابر این ممکن است زمان زیادی طول بکشد.

نکاتی برای چاپ مقالات JCR

  • مجلات JCR کیفیت علمی بسیار بالایی دارند و دنبال مقالات علمی و ارزشمند هستند که بدون ایرادات نگارشی باشند پس باید به کیفیت نگارش و ترجمه نهایت دقت را داشته باشیم.هر چقدر ترجمه فنی تر، روان تر و جذاب تر باشداحتمال پذیرش مقاله بیشتر میشود.
  • متودولوژی یا روش تحقیق استفاده شده در مقالات باید ایرادی نداشته باشد و در مورد آن خوب تحقیق کنیم.
  • رفرنس هایتان مقاله بر اساس فرمت مجله نوشته میشود. دو روش مرسوم برای رفرنس نویسی که مجلات معتبر بیشتر استفاده میکنند ونکوور و هاروارد است. که رفرنس های خود را بر اساس فرمت بندی مجله تان که در بخش راهنمایی نویسندگان ذکر شده  مرتب و بر اساس فرمت مجله تدوین کنید.
  • در مورد عنوان مقاله تان بسیار دقت کنید چون اگر مغایر با محتوای مقاله تان باشد و مقاله تان ریجکت میشود.
  • اهمیت سرقت ادبی(Plagiarism): برای نوشتن مقاله از منابع مختلف استفاده شود ولی قاعدتا نمیتوانیم متن و یا قسمتی از متن مقاله را که به عنوان رفرنس استفاده کردیم کپی کنیم چون ممکن است این کار موجب ریجکت شدن مقاله مان شود بنابراین قبل ارسال مقاله حتما به این نکات دقت کنید.

موسسه سینا با کادری مجرب و حرفه ای آماده ارائه خدمات چاپ مقاله در مجلات معتبر میباشد شما محققین عزیز در صورتی که میخواهید مقاله ای چاپ کنید  میتوانید از کارشناسان و مشاورین این موسسه کمک بگیرید در موسسه سینا مراحل پذیرش و چاپ مقاله در مجلات معتبر در کمترین زمان و با کمترین هزینه انجام میشود.جهت سفارش چاپ مقاله در مجلات معتبر میتوانید از طریق راههای ارتباطی آنلاین زیر اقدام فرمایید.همچنین جهت کسب اطلاعات دقیق در مورد هزینه ها و زمان نیز میتوانید از طریق راههای ارتباطی  زیر اقدام فرمایید.

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: 09149724522

pub.sina@gmail.com

ثبت سفارش به صورت آنلاین

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
(امتیاز 0 توسط 0 نفر)
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام