سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

ارائه خدمات پارافریز مقاله

انتشار 9 اردیبهشت 1398
مطالعه 3 دقیقه

در صورتی که قبل از چاپ مقاله احتیاج به خدمات پارافریز مقاله داشته باشید میتوانید از طریق کارشناسان موسسه سینا اقدام فرمایید در موسسه سینا خدمات پارافریز مقالات در کمترین زمان و با کمترین هزینه انجام میشود برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه همکاری در مورد خدمات پارافریز مطالب این بخش را مطالعه فرمایید.

ارائه خدمات پارافریز مقاله

پارافریز مقالات یکی از مراحلی است که قبل از چاپ مقاله میبایست انجام دهید در واقع از مراحل ضروری و مورد نیاز در چاپ مقاله میباشد.پارافریز برای جلوگیری از مشابهت های ادبی انجام میشود در جامعه علمی به علت نزدیک بودن برخی مفاهیم به هم ممکن است که شباهت هایی بین مطالب دو مقاله وجود داشته باشد این تشابه حتی اگر از روی عمد نباشد و صرفا اتفاق بیفتد نیز از دید داوران مجلات سرقت ادبی به حساب می آید و موجب ریجکت مقاله میشود. بنابر این تا حدی که میتوانید از سرقت ادبی موجود در محتوای مقالات خود پیشگیری کنید تا در مرحله داوری دچار مشکل نشوید.

از نظر داوران تشابه در چند جمله نیز سرقت ادبی میباشد بنابر این این طرز فکر را کنار بگذارید که شباهت ها کم میباشد و کپی در مورد یک موضوع کلی انجام نشده است تا حدی که میتوانید موضوع را ناب و جدید بنویسید چون هم داوران در حین بررسی مقاله شما منتظر متون جدید و ناب هستند و هم خوانندگان پس مطالب تکراری را تا حدی که میتوانید کنار بگذارید و سعی کنید ایده های فکری جدید را پیاده سازی کنید تا هم در جذب مخاطب و هم در جلب توجه داوران کوشا تر باشید.

برای از بین بردن تشابه های ادبی و ناب کردن موضوعات مقاله خود میتوانید از کارشناسان موسسه سینا کمک بگیرید در این موسسه خدمات پارافریز و نو کردن یا بازسازی مقالات با کمترین هزینه و در کمترین زمان انجام میشود. با توجه به سابقه بسیار زیاد و مهارتی که کارشناسان موسسه سینا دارند در تشخیص و رفع پارافریز بهتر عمل میکنند و درصد خطا بسیار کاهش میابد روال کار پارافریز در موسسه سینا به این صورت میباشد که ابتدا مییبایست توسط یکی از روشهای آنلاین فایل را به کارشناس موسسه تحویل دهید تا کارشناس روند پیگیری را شروع کند.

مراحل پیگیری

مراحل پیگیری در موسسه سینا به این صورت میباشد که ابتدا مقاله توسط کارشناسان بررسی و مطالعه میشود و جاهای احتمالی که ممکن است تشابه ادبی داشته باشد تعیین میشود و با کمک نرم افزار های تخصصی سرقت ادبی شخیص داده میشود و بعد از اینکه تشخیص داده شد اقدام به رفع آن میکنند.و مراحلی که برای رفع تشابهات ادبی طی شود به ترتیب مراحل زیر میباشد:

مرحله اول:این مرحله در پارافریز مقالات به این صورت میباشد که مرحله اول جایگذین پیدا کردن برای کلمات میباشد باید برای کلمات یک جمله و پاراگراف کلمات هم معنی و مترادف استفاده کنیم که این باعث کاهش درصد تشابه نوشته مقاله به مقالات دیگر میشود.ولی نیاز به بازه لغات بیشتری دارد که بتوانیم از این بازه استفاده کنیم و یک جمله ناب و جدید بسازیم.

مرحله دوم ترتیب قرار گرفتن لغات و کلمات در یک جمله میباشد در صورتی که ترتیب و نظم قرار گرفتن کلمات با هم متفاوت باشد در این صورت جمله جدید به دست خواهیم آورد که درصد تشابه آن نسبت به سایر متون و مقالات کمتر میباشد.

مرحله سوم تغییر گرامر جمله میباشد گرامر جمله را از لحاظ زمان افعال و یا شخص افعال تغییر دهید تا جمله جدید به دست آورید.

ارائه تمامی خدمات در موسسه سینا به صورت آنلاین میباشد از هر شهر و استانی که باشید میتوانید از طریق یکی از راههای آنلاین زیر سفارش خود را ثبت نمایید تا کارشناسان ما روند پیگیری را شروع کنند.

راه های ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت:  ⌕        تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

ثبت سفارش آنلاین 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام