سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

استخراج مقاله در تبریز

انتشار 30 خرداد 1398
مطالعه 10 دقیقه

نگارش مقاله ، یکی از مهمترین راه های نشر یافته های جدید علمی است.شهر تبریز یکی از شهر های بسیار پیشرفته از لحاظ علمی و فرهنگی میباشد و دانشجویان در این شهر در صورتی که بخواهند مقاله ارائه کنند میتوانند از طریق سینا ترجمه اقدام کنند

استخراج مقاله در تبریز

سالانه بیش از هزاران مقاله در زمینه های مختلف علمی نگارش و با هدف دریافت پذیرش ، به مجلات معتبر سابمیت میگردند. نگارش یک مقاله با کیفیت ، ممکن است بیش از یک سال زمان لازم داشته باشد و برای بسیاری از دانشجویانی که می خواهند رزومه خود را تقویت کنند یا فارغ التحصیل شوند ، تهیه مقاله ممکن نیست ، از این رو یکی از بهترین راه های تهیه یک مقاله علمی ، استخراج مقاله از پایان نامه است.

تفاوت مقاله و پایان‌نامه

استخراج مقاله از پایان نامه مستلزم شناخت ساختار و اهداف پایان نامه و مقاله به صورت مجزا می باشد. بنابراین قبل از استخراج مقاله از پایان نامه دانستن تفاوت پایان نامه و مقاله ضروری به نظر می آید که در ادامه مطلب به این موضوع پرداخته و سپس نکات کلیدی استخراج مقاله از پایان نامه را برای شما عزیزان باز گو خواهیم کرد.

پایان نامه

1. اهداف علمی به همراه دارد و در جامعه دانشگاهی 2.مورد بررسی قرار می گیرد.

3. اساتید آن را بررسی و تحلیل می کنند.

4. دارای فصول مختلف است.

5.هیچ محدودیت خاصی درباره حجم و اندازه پایان نامه نیست.

6. دارای جداول محتوایی مختلف است که فهرست وار به شرح فصول و عناوین می پردازند.

7.باید در آن به تمامی ابزارها و روش های استفاده شده در پژهش اشاره شود.

8.تمام یافته های پژوهشی و تحقیقاتی شرح داده می شود.

مقاله

1. داوران آن افرادی ناشناس و بی طرف هستند.

2. به جای فصول دارای بخش های مختلف است.

3. دارای محدودیت از نظر تعداد لغات است.

4.ادبیات تحقیق به طور مفصل در آن شرح داده نمی شود.

5.در مقاله بخش مواد و روش کار حداکثر در یک الی یک و نیم صفحه آورده می‌شود.

6.بخش هایی منتخب از کار پژوهشی در مقاله ارائه می شود.

7.باید دارای استانداردهای مجلات علمی باشد.

استخراج مقاله چیست ؟

استخراج مقاله از پایان نامه ، در واقع همان خلاصه نویسی پایان نامه است. شما باید یک پایان نامه صد صفحه ای را به یک مقاله ده الی پانزده صفحه ای تبدیل کنید ؛ در این کار باید دقت شود که طبق استاندارد های یک مقاله علمی ، کار پیش برود ، از بهترین بخش های پایان نامه استفاده شود تا مقاله تهیه شده در حد یک مقاله برای ارائه به مجلات بین المللی باشد.

استخراج مقاله

اهمیت استخراج مقاله از پایان نامه

اهمیت استخراج مقاله از پایان نامه

امروزه داشتن مقالات با کیفیت و چاپ آنها در مجلات معتبر بین‌المللی از ضروریات یک رزومه قویست. وقتی پس از اتمام نوشتن پایان‌نامه ارشد یا نوشتن رساله دکتری، کار نوشتن مقاله از پایان نامه ارشد یا رساله دکتری خود را آغاز می‌کنید، در واقع میزان توانایی، تسلط وعلم‌تان در حیطه رشته تحصیلی خود را نشان می‌دهید. همچنین با پذیرش و چاپ مقاله ISI به دست آمده از پایان‌نامه‌تان در مجلات علمی مطرح جهان می‌توانید ارتباطات خود را درعرصه بین‌المللی گسترش دهید و نتیجه تحقیق و پژوهش‌تان را با دنیا به اشتراک بگذارید و طبیعتا از این که دیگران از دستاوردها و نتایج کار شما استفاده کنند، احساس رضایت و سودمندی نمایید. از اینها گذشته، استخراج مقاله از پایان‌نامه می‌تواند سبب پیشرفت تحصیلی و شغلی شما شود چراکه در بسیاری از دانشگاه‌ها مجوز دفاع از پایان‌نامه در مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکترا منوط به تبدیل پایان نامه به مقاله است. داشتن مقاله سبب کسب اعتبار و امتیازات مهمی برای پذیرش در مصاحبه دکترا، ارتقا شغلی و حتی گاهی یافتن شغل نیز می‌شود. علاوه بر اینها اگر قصد گرفتن پذیرش تحصیلی در دانشگاه‌های معتبر خارج از کشور را دارید، بدون تردید وجود مقالات در رزومه شما، تاثیر زیادی در افزایش شانس پذیرش‌تان خواهد داشت.

مزایای استخراج مقاله از پایان نامه

معمولا پایان‌نامه‌ها تنها در داخل دانشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و خوانندگان کم‌تری را به خود اختصاص می‌دهند. تنها دانشجویان می‌توانند از نتیجه پایان‌نامه‌ها در تحقیقات بعدی خود استفاده کنند. با این حال با استخراج مقاله از پایان نامه و انتشار نتیجه آن به صورت یک مقاله، تعداد خوانندگان افزایش می‌یابد، دسترسی به نتایج آسان‌تر می‌شود و شما بیشتر در معرض ارتباطات تخصصی در زمینه تخصصی تان قرار خواهید گرفت که این مسئله برای شما مزایای زیادی خواهد داشت که در زیر به یک سری از این مزایا اشاره شده است

گرفتن 2 نمره پایان نامه کارشناسی ارشد

پذیرش راحت تر در مقطع دکتری

گرفتن بورسیه تحصیلی از دانشگاه های معتبر بین اللملی در سراسر جهان

شناخته شدن به عنوان متخصص و صاحب نظر در موضوع

استخدام راحت تر در کلیه ادارات و سازمان های دولتی و خصوصی

ثبت کردن تحقیقات انجام شده به نام نویسندگان و حفظ دائمی آنها

مزایای استخراج مقاله از پایان نامه

نکات کلیدی استخراج مقاله از پایان نامه

کیفیت مقاله استخراج شده موضوع بسیار حائز اهمیتی میباشد و اگر مقاله کیفیت لازم را نداشته باشد نمیتوانید آنرا در مجلات معتبر چاپ کنید در زیر به چند نکته مهم از استخراج مقاله اشاره شد است

نکات کلیدی استخراج مقاله از رساله

جمع آوری مطالب کلی رساله در 10 الی 15 صفحه با ساختار: عنوان، چکیده، کلیدواژه ها، مقدمه، مرور پیشینه تحقیق و بررسی مبانی نظری، روش تحقیق، سئوالات و فرضیات و مدل مفهومی، تحلیل داده ها و نتیجه گیری، فهرست منابع مورد استفاده

توجه به موضوعات و تحقیقات بروز که شانس پذیرفته شدن را بسیار بالا می‌برد.

مشاهده مقالات نمونه پژوهشی و مطالعه آن ها قبل از نگارش از طریق دانلود مقالات ISI . که در این مورد می‌توانید از خدمات سینا ترجمه بهره مند گردید.

اکتفا نکردن به نقل قول از مقالات دیگر و سایر تحقیقات و داشتن حرفی نو در موضوع و شیوه انجام مقالات.

شناسایی مجله مورد نظر جهت چاپ و گرفتن شیوه نامه آن مجله جهت رعایت استانداردهای نگارش و تدوین و انتخاب نویسنده مسئول.

از آنجا که پروسه چاپ مقاله ISI طولانی است و ممکن است فرآیند داوری آن یک سال طول بکشد. لذا بهتر است دانشجو به محض شکل گرفتن پروپوزال و قبل از دفاع به فکر استخراج باشید.

مراحل استخراج مقاله از پایان نامه

اجازه دهید تا مراحل استخراج مقاله از پایان نامه را برایتان در طی گام هایی دقیق شرح دهیم. تا با آگاهی از این مراحل، استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد یا رساله دکتری برایتان آسان شود.

عنوان

عنوان مقاله را به گونه‌ای انتخاب کنید که جذاب، شفاف، جامع و دقیق باشد و از سوی دیگر مفهوم و موضوع اصلی مقاله را بیان کند. لزومی ندارد که عنوان مقاله مطابق با عنوان پایان‌نامه باشد. شما می‌توانید با توجه به مباحث و موضوعات مطرح‌شده در مقاله‌تان، عنوانی درخور برای آن بیابید.

نام نویسندگان

نام نویسندگان

ترتیب نوشتن نام نویسندگان در مقالات پراهمیت است و معمولا بر اساس میزان مشارکت‌شان اولویت‌بندی و شماره‌گذاری می‌شوند. همچنین در زیر نام نویسندگان، نام موسسه یا دانشگاهی که در آن فعالیت دارند نوشته و نویسنده مسئول نیز مشخص می‌شود.

چکیده

چکیده مقاله پس از پایان نگارش آن، کوتاه‌تر از چکیده پایان‌نامه در حدود 250 تا 300 کلمه نوشته می‌شود. در چکیده مقاله می‌بایست به‌طور موجز با جملات ساده ، کوتاه و دقیق به بیان موضوع، هدف و ضرورت تحقیق، روش‌های مورداستفاده، یافته‌ها و نتیجه‌گیری پرداخت.

چکیده

کلید واژه ها

کلیدواژه‌ها

انتخاب کلیدواژه‌ها یا کلمات کلیدی درست که در انتهای چکیده جداگانه نوشته می‌شوند، بسیار حائزاهمیت است. کلیدواژه‌ها شامل کلماتی هستند که ارتباط معنایی نزدیکی با محتوا و عنوان مقاله دارند و به بیان سریع موضوع مقاله به مخاطب کمک می‌کنند.

مقدمه

در مقدمه باید به‌طور واضح و روشن مساله و موضوع تحقیق، اهداف و سوالات ، دلایل و ضرورت پژوهش خود را بیان کنید و مختصراً به نتایج و تحقیقات مرتبط با موضوع مقاله‌تان بپردازید. اهمیت مطالعه و تحقیق شما بر اساس بیان کاستی‌های پژوهش‌های پیشین و کاربرد و نتایج آن برای جامعه نیز از جمله مطالبی‌ست که می‌بایست در مقدمه مقاله خود بگنجانید.

مقدمه

فرضیه وسوالات مقاله

فرضیه وسوالات مقاله

فرضیه‌های مقاله در فصل اول یا سوم پایان نامه موجود می‌باشد. در کارهای آزمایشی به نحوه ی آزمایش ،نوع کنترل و نحوه ی اخذ داده‌ها و روش تحلیل داده ها اشاره کنید و در کارهای غیر آزمایشی به منبعی که داده از آن گردآوری شده و همچنین نحوه اخذ داده اشاره می‌شود.

پیشینه تحقیق

در این بخش خلاصه‌ای از جدیدترین تحقیقات و پژوهش‌های دیگران، نظریات و تئوری‌های مرتبط با موضوع مقاله‌تان را بیان کنید.

پیشینه تحقیق

روش تحقیق

روش تحقیق

در این قسمت از فرآیند استخراج مقاله از پایان‌نامه سعی کنید به‌طور خلاصه اما شفاف و دقیق، روش‌های اجرای پژوهش و کارهای انجام شده در تحقیق خود را شرح دهید، به‌گونه‌ای که مخاطب بتواند روش پژوهش شما را دقیقا تکرار کند.

بحث و نتیجه‌گیری

در این بخش ابتدا داده‌ها و نتایج حاصله از روند پژوهش خود پیرامون موضوع مقاله را بیان کنید. سپس به آنالیز و تفسیر نتایج ، بحث در مورد آنها ، بیان مجدد هدف از تحقیق و قیاس یافته‌های خود با نتایج پژوهش‌های پیشین بپردازید و نتایج پژوهش خود را بر اساس شواهد ارائه شده در متن مقاله ، کاملا تحلیل و تبیین کنید.

بحث و نتیجه‌گیری

منابع

منابع

در انتهای فرآیند تبدیل پایان‌نامه به مقاله، لازم است نام منابعی را که از آنها در نوشتن مقاله خود استفاده کرده‌ایم به ترتیب حروف الفبا بنویسیم. این بخش باید با توجه دقیق به شیوه و قواعد رفرنس‌نویسی مجله‌ای که می‌خواهیم مقاله‌مان را در آن چاپ کنیم نگارش شود.

تفاوت استخراج مقاله در دانشگاه های مختلف چیست؟

استخراج مقاله از پایان نامه برای ارائه تمام یا بخشی از یافته های علمی شما در طی انجام مراحل تحقیقات پایان نامه صورت می پذیرد. استخراج مقاله علاوه بر این که می تواند به شما کمک کند نتایج تحقیقات خود را به جامعه علمی عرضه کنید، از امتیازات متعددی که انتشار مقاله در ژورنال های داخلی و خارجی دارد بهره مند شوید. برای همین است که بسیاری از دانشجویان در دوره های تحصیلات تکمیلی و به خصوص در دوره دکترا اهمیت بسیار زیادی به استخراج مقاله از پایان نامه های خود می دهند.استخراج در دانشگاه های مختلف از جمله دانشگاه آزاد اسلامی، پیام نور و دانشگاه های دولتی و پزشکی دارای اصول و قواعد یکسانی می باشد. بنابراین استخراج مقاله از پایان نامه نیز یکسان می باشد. تنها تفاوتی که در این دانشگاه ها دیده می شود افیلیشن نویسندگان می باشد البته میزان نمره ای که هر دانشگاه به می دهند نیز متفاوت می باشد. دانشگاه های آزاد معمولا به هر مقاله استخراجی که مراحل پذیرش و چاپ را پشت سر گذاشته 2 نمره می دهند. اما این در دانشگاه های دولتی بین 1 تا 1.5 نمره می باشد

تفاوت استخراج مقاله در دانشگاه های مختلف

علت ریجکت شدن مقاله استخراج شده چیست؟

توجه داشته باشید که کلیه بخش های مقاله را به خوبی و به طور تخصصی بنویسید تا داوران بدون وارد کردن هر گونه ایراد آن را در اسرع وقت برای چاپ در نشریه علمی مورد نظر شما تایید کنند. خلاصه و مفید بودن مقاله باید به گونه ای باشد که علاوه بر این که بتواند از چند صفحه تجاوز نکند و در عین حال اطلاعات جامعی را در اختیار مخاطب قرار دهد. علاوه بر این پس از نگارش به ویرایش مقاله خود اهمیت بسیار زیادی بدهید تا به دلیل نیاز به ایرادات پیش پا افتاده نشر مقالات شما با تاخیر مواجه نشود.گاهی اوقات دانشجویان گرامی بدون توجه به قواعد و اصول مقاله نویسی و قسمت های مختلف آن اقدام به استخراج مقاله از رساله می کنند. بعد از ارسال آن به مجلات مختلف در همان لحظه اول ریجکت می شود. از آنجا که ریجکت شدن در مجلات معتبر دلایل مختلفی می تواند داشته باشد در قسمت زیر به دلایل متعددی که رایج می باشد اشاره خواهم کرد.پس قبل از اقدام به استخراج به ایرادات فنی،ایرادات و مشکلات دستوری و نگارشی،گنگ و مبهم بودن،فاصله گرفتن محتوی از اهداف نوشتن،ایرادات آماری در نتایج را به خاطر بسپارید و آنها را بکار برید.

مراحل استخراج مقاله در سینا ترجمه

استخراج مقاله از پایان نامه صرف خلاصه برداری، تیکه تیکه کنار هم قرار دادن پایان نامه نیست بله باید محتوای مقاله استخراج شده یک دست و یکپارچه باشد و یکپارچگی محتوایی داشته باشد. همچنین چندین بار توسط محقق بازخوانی شود تا هیچگونه ایراد نگارشی و نامرتبطی نداشته باشد.

ثبت سفارش وارسال فایل پایان نامه و اطلاعات مورد نیاز برای محاسبه و اعلام قیمت نهایی

بررسی فایل پایان نامه توسط کارشناسان و برآورد اینکه چه تعداد مقاله قابل استخراج است

اعلام نتیجه به شما و دریافت تایید نهایی از جانب وی و شروع کار استخراج مقاله از پایان نامه

تایید نهایی مقالات توسط بازرس و تحویل فایل های نهایی مقالات استخراج شده از پایان نامه

مراحل استخراج مقاله در سینا ترجمه

سینا ترجمه

خدمات ثبت سفارش استخراج مقاله در سینا ترجمه

اگر رعایت آنچه که در خصوص اصول استخراج مقاله علمی گفته شد برای شما دانشجویان و پژوهشگران عزیز سخت و دشوار باشد می توانید از طریق محققین سینا ترجمه اقدام به استخراج مقالات علمی خود از پایان نامه نمایید تا محققان بتوانند مقالات علمی شما را به صورت کاملا اصولی و حرفه ای از پایان نامه شما استخراج نمایند . علاوه بر این در صورتی که موفق به استخراج مقاله علمی خود شدید ولی از لحاظ ساختاری و فرمت بندی مناسب ارسال به مجلات علمی نبود می توانید رفع این مشکل را به دستان محققان سینا ترجمه بسپارید تا بصورت کاملا حرفه ای و تخصصی فرمت و ساختار مقالات شما را به صوت استاندارد مجلات در بیاورند .

جهت ثبت سفارش استخراج مقاله می توانید از طریق لینک زیر اقدام نماییدو یا با کارشناسان ما از طریق تماس،ایمیل،و شبکه های مجازی (واتساپ،تلگرام،و اینستاگرام)در ارتباط باشید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:



سوالات متداول

شما می توانید برای دریافت هزینه نهایی سفارش استخراج مقاله از پایان نامه را با ارسال فایل پایان نامه ثبت کنید تا کارشناسان ما بعد از بررسی سریعا قیمت را برای شما اعلام کنند.

سینا ترجمه در رشته های مختلف قادر است تا از پایان نامه شما، مقاله ای با کیفیت و استاندارد برای تمامی ژورنال ها، مجلات و همایش ها استخراج کند.

تمامی مولفین و محققینی که در سینا ترجمه فعالیت دارند، دارای سابقه کار طولانی و حرفه ای در این زمینه بوده و در رشته تحصیلی شما تحصیلات دانشگاهی دارند، و در ضمن برای تضمین کیفیت گارانتی تا زمان چاپ مقاله در مجلات و ژورنال ها صادر می شود.

سینا ترجمه با بهره گیری از پژوهشگران و مترجمین نیتیو استخراج مقاله از پایان نامه شما را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد

در سینا ترجمه زمان استخراج مقاله از پایان نامه 2 روز کاری می باشد



در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام