سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

استخراج و چاپ مقاله isc

انتشار 18 خرداد 1398
مطالعه 13 دقیقه

اغلب دانشجویان و پژوهشگران به دنبال مجلات مختلفی برای چاپ مقالات علمی خود هستند تا با این کار بتوانند نقشی در بالاتر بردن آینده علمی کشور خود داشته باشند.البته فقط آینده علم در کشور و دنیا برای افراد مهم نیست؛ ارتقای جایگاه علمی دانشجو، محققان و اساتید هم از طریق نگارش مقالات معتبر و باکیفیت از دستاوردهای حضور در دنیای تولید محتوای تخصصی است.

مقالات isc و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام

پایگاه ISC به معنای پایگاه استنادی علوم جهان اسلام می باشد. همانطور که از نام آن بر می آید، این پایگاه بر پایه نمایه کردن و رتبه بندی کردن مجلات و نشریات علمی ایران و کشورهای جهان اسلام پایه ریزی شده است هم اکنون 57 کشور در زمینه تولید مقاله ISC فعالیت دارند. اصطلاحا به مقالاتی که مورد تایید این سامانه باشند مقاله ISC گفته می‌شود. در حال حاضر کشور آمریکا و پایگاه ISI با 60 سال قدمت در زمینه جمع آوری و تولید مقالات علمی در رتبه اول قرار دارد و پس از آن کشور هلند و پایگاه Scopus رتبه دوم را دارند و سومین پایگاه استنادی بر مبنای تولید مقالات علمی با کیفیت نزد ایران پایگاه ISC است. نشر مقالات در پایگاه ISC به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی صورت می­‌گیرد.مجلات ISC داخلی و خارجی هستند .مجلات ISC داخلی که در داخل کشور نمایه شده اند،این مجلات همان مجلات داخلی علمی پژوهشی هستند که در ISC نیز به اصطلاح index شده اند.مجلات خارجی ISC که وابسته به کشورهای اسلامی هستند،این نوع مجلات انتشار آنلاین دارند و برخی نیز چاپ محلی یا منطقه ای دارد اما در هر صورت آن چیزی که به دست دانشجوی ایرانی خواهد رسید آدرس یا لینک مقاله وی می باشد که درمجله ISC مد نظر پذیرش شده و انتشار یافته است.

مقالات isc

مزایای چاپ مقاله ISC

مجلات ISC مورد قبول اکثر دانشگاه ها می باشند چون اکثرا مجلات زیاد معتبر نمی باشد و مقالات چاپ شده در آن از درجه اعتبار ساقط می باشد و چاپ مقاله در این مجلات هیچ امتیازی برای پژوهشگر ندارد

 مزایای چاپ مقاله ISC

تقویت رزومه برای شرکت در مصاحبه مقطع دکتری

قوی‌شدن رزومه و افزایش اعتبار علمی در میان پژوهشگران

تقویت عمومی رزومه برای استخدام دریافت مزایای شغلی

افزایش حقوق اساتید و بهترشدن جایگاه‌شان در رتبه‌بندی اساتید دانشگاهی

هزینه‌های کمتر برای چاپ مقاله نسبت به هزینه انتشار مقالات در مجلات خارجی

پذیرش ساده‌تر مقالات و آثار علمی در این بستر نسبت به پذیرش در مجلات خارجی

با وجود داشتن مقاله ISC نمره بیشتری در جلسه دفاع پایان‌نامه ارشد به فرد داده خواهد شد

تفاوت مقاله با پایان نامه و کتاب

شما قبل از استخراج مقاله، در ابتدا باید با تفاوت های ساختاری و ماهیت هرکدام از آنها آشنا شوید تا بتوانید یک استخراج موفق داشته باشید. در ذیل به برخی از این تفاوت ها اشاره میشود.

مقاله

جامعه هدف مقالات، مجلات و نشریات می باشد.

مقالات توسط داوران بین المللی و ناشناس داوری می شوند.

دارای چندین بخش می باشد.

در مورد تعداد صفحات محدودیت وجود دارد.

نیازی به جداول و داده های خام نیست.

کلیه بخش ها به طور مختصر توضیح داده می شود.

پرسشنامه‌ها و ابزارهای تحقیق به‌طور مختصر آورده می‌شود.

پایان نامه

در جامعه دانشگاهی مورد بررسی قرار می گیرد.

اساتید آن را بررسی و تحلیل می کنند.

دارای فصول مختلف است.

محدودیت خاصی درباره حجم و اندازه پایان نامه نیست.

دارای جداول محتوایی است که به شرح فصول می پردازند.

ادبیات تحقیق به طور مبسوط در آن شرح داده می شود.

باید در آن به روش های استفاده شده در پایان نامه اشاره شود.

کتاب

جامعه هدف آن مخاطبان عموم و مردمان عادی هستند.

کتاب ها معمولا تحت نظر داوری قرار نمی گیرند.

دارای فصول زیاد و حجیم میباشند.

محدودیت خاصی درمورد تعداد کلمات کتاب وجود ندارد.

آوردن جداول محتوایی بصورت اختیاری میباشد.

ادبیات تحقیق و کلیه اجزای آن بصورت مبسوط نوشته میشود.

اشاره به ابزارها و روش های تحقیق بصورت اختیاری میباشد

استخراج مقاله از پایان نامه و کتاب

حال که با تفاوت مقاله با پایان نامه و کتاب و اهداف هر کدام از آنها آشنا شدیم. میتوانم به استخراج مقاله بپردازیم. برای استخراج مقاله شما بایستی اجزای مقاله را به ترتیب بشناسید و سپس از بخش های مختلف پایان نامه و یا کتاب شروع به استخراج هریک از اجزا بصورت جداگانه و مجزا کنید.

نحوه استخراج عنوان مقاله

لزومی ندارد که عنوان مقاله دقیقا همان عنوان پایان نامه یا کتاب باشد. ممکن است پایان نامه و کتاب شما متغیر و داده‌های زیادی داشته و قابلیت استخراج بیشتر از یک مقاله را داشته باشد. بنابراین بسته به اینکه از کدام قسمت از داده‌ها و نتایج می‌خواهید مقاله بنویسید، عنوان را متناسب با مسئله موردنظر انتخاب کنید. همچنین توجه داشته باشید که عنوان مقاله باید مختصرتر از عنوان پایان نامه و کتاب باشد زیرا همانطور که اشاره شد، در مقاله محدودیت تعداد کلمات وجود دارد و باید بین 10 الی 15 واژه باشد. عنوان مقاله باید تا حد امکان به صورت جمله نباشد و معمولاً بهتر است یک عبارت گویا و مختصر غیر سؤالی باشد و سؤالاتی که در مقاله به آنها پاسخ داده شده است یا فرض هایی که در مقاله مورد آزمون قرار گرفته اند را پوشش دهد

نحوه استخراج عنوان مقاله

نحوه استخراج نام نویسندگان و افیلیشن

نحوه استخراج نام نویسندگان و افیلیشن

برای نوشتن نام نویسندگان میتوانید به صفحه حقوقی کتاب مراجعه کنید. معمولا در پایان نامه فقط نام یک نفر گردآورنده نوشته میشود. نحوه نوشتن نام نویسندگان به اینصورت است که ابتدا نام، اولین حرف از نام میانی و سپس نام خانوادگی نوشته میشود و از ذکر القاب نظیر دکتر، مهندس، استاد، پروفسور، مدیرعامل، رئیس و نظایر این خودداری میشود.در مقالاتی که بیش از یک نفر نویسنده دارد، نویسنده مسئول باید با علامت * مشخص گردد، در غیر اینصورت نفر اول به عنوان نویسنده مسئول به حساب خواهد آمد. بعد از تکمیل این قسمت، نوبت به نوشتن افیلیشن میرسد. افیلیشن به زبان ساده به معنی وابستگی سازمانی است؛ یعنی شما از سمت کدام مرکز علمی و دانشگاهی مقاله خود را به مجله ارسال کرده اید.برای نوشتن افیلیشن بهتر است هر شرکت یا موسسه‌ای را که عضو آن هستیم و ارتباط خوبی با آن داریم را انتخاب کنیم.

نحوه استخراج چکیده مقاله

برای استخراج چکیده مقاله میتوانید به قسمت پیشگفتار در کتاب و قسمت چکیده در پایان نامه مراجعه کنید اما دقت داشته باشید چون ممکن است پیشگفتار کتاب و یا چکیده پایاننامه طولانی تر باشد، شما باید موارد مهم آنرا گلچین و اصلاح کرده و تحت عنوان چکیده مقاله بیاورید. شما هنگام نوشتن چکیده مقاله، باید در یک جمله بگویید موضوع مقاله شما و پرسش اصلی پژوهش شما چیست؟ میتوانید چکیده مقاله را بعد از اتمام کامل پژوهش بنویسید. با این­کار ایده ­های بهتری برای ارائه در چکیده خواهید داشت. در چکیده مقاله به جای استفاده از نقل قول­ های مستقیم، باید از تعبیر و تفسیر خودتان استفاده کنید همچنین طول چکیده در مقالات نظری و مروری معمولا بین 75 تا 100 کلمه و در مقالات پژوهشی بین 120 تا 150 کلمه باید باشد. پس اصل مختصر و مفید نویسی را رعایت کنید.

نحوه استخراج چکیده مقاله

نحوه استخراج کلمات کلیدی مقاله

نحوه استخراج کلمات کلیدی مقاله

همیت کلمات کلیدی زمانی مشخص میشود که مخاطب با استفاده از آنها در سرچ گوگل و جستجوی اینترنتی به مقاله شما براحتی دسترسی پیدا کند. شما میتوانید برای نوشتن کلمات کلیدی مقاله به قسمت واژه نامه کتاب که حاوی کلمات و واژه های مهم به همراه معانی آنها میباشد مراجعه کنید. اما پایان نامه دارای کلمات کلیدی نمیباشد اما برای استخراج آن میتوانید به قسمت مقدمه یا چکیده پایاننامه خود رجوع کنید. در انتخاب کلمات کلیدی شما باید خود را جای خواننده گذاشته و از دیدگاه او به موضوع مقاله فکر کنید. به نظر شما یک فرد برای جستجوی منابع علمی با عنوان و محتوای مقاله شما، چه کلماتی را بیشتر در گوگل و پایگاه‌های علمی جستجو خواهد کرد؟ تعداد کلمات و عبارات کلیدی بستگی به مجله ای دارد که مقاله را ارسال می‌کنید؛ اما به طور کلی حداقل و حداکثر تعداد عبارات کلیدی به ترتیب 3 تا 8 عبارت است و به‌طورمعمول 4 یا 5 عبارت کلیدی در مقالات استفاده می‌شود.

نحوه استخراج مقدمه مقاله

مقدمه مقاله مستخرج از پایان نامه و کتاب باید دامنه مساله تحقیق را به دقت و شفاف بیان نماید. برای نگارش مقدمه مناسب شواهدی دال بر وجود مساله عرضه کنید، ابعاد و شرایط دقیق مسئله را بیان کنید، به این مطلب بپردازید که مسئله چه چیزی است، چرا بوجود آمده است، چه شرایطی باعث به وجود آمدن آن شده است. پاراگراف آخر مقدمه یک مقاله را با بیان این که هدف شما از انجام پژوهش چیست و به طور کلی در طی فرایند پژوهش به دنبال چه چیزی هستید و چگونه مقاله را ساختار بندی کرده اید به پایان برسانید. ممکن است قسمت مقدمه در کتاب کار خود نویسنده نباشد و این هیچ ایرادی در نگارش کتاب ندارد. اما اگر میخواهید برای نوشتن مقدمه مقاله خود از همان قسمت استفاده کنید مقاله شما ریجکت میشود مگر اینکه رفرنس دهی های مناسب آنرا بیاورید. ولی در کل بهتر است نگارش این قسمتهای مقاله کار خودتان باشد. در نوشتن مقدمه مقاله باید به مخاطب اطلاع بدهید که قرار است با چه چیزی در متن رو به رو شود.

نحوه استخراج مقدمه مقاله

نحوه استخراج پیشینه پژوهش

نحوه استخراج پیشینه پژوهش

در این قسمت به پژوهش های قبلی مرتبط با موضوع مقاله اشاره خواهید کرد. مرور پیشینه پژوهشی معمولاً در فصل دوم پایان‌نامه انجام‌شده است. برای این کار بهتر است پژوهش های جدید را بررسی کنید، پژوهش های مرتبط را درج کنید، اگر پژوهش مستقیمی وجود نداشت به پژوهش های نزدیک اشاره کنید، چون این کار نیز تصور داوران را به نسبت به پژوهش شما مثبت تر خواهد کرد. همچنین در جمع‌بندی پیشینه، می‌توانید خلاصه مرور پیشینه پژوهش را به‌صورت جدول ارائه دهید. متغیرهای تحقیق را بر اساس تعاریف جدید و به‌روز ارائه کرده و مبانی نظری پژوهش را هم بنویسید. ضمناً در این بخش باید نوآوری‌های مدنظر را نیز ارائه نمایید.

نحوه استخراج روش تحقیق در مقاله

در این بخش نحوه انجام کار پژوهشی که انجام داده اید را شرح دهید. برای این کار در فصل مربوط به روش پژوهش که عموما فصل سوم پایان نامه می باشد مراجعه کرده و آن را خلاصه کنید. اگر کار شما آزمایشی است به ترتیب آزمایش ،نوع کنترل و نحوه اخذ داده ها و در نهایت روش تحلیل داده ها اشاره کنید. اگر کار غیر آزمایشی دارید به منبعی که قرار است از آنها داده گردآوری کنید و به نحوه اخذ آن اشاره کنید.

نحوه استخراج روش تحقیق در مقاله

نحوه استخراج بحث و نتیجه گیری مقاله

نحوه استخراج بحث و نتیجه گیری مقاله

تعریف بخش بحث نسبت به بخش های دیگر سخت تر است؛ بنابراین معمولا سخت ترین بخش برای نوشتن هم می باشد و باید دانست که بسیاری از مقالات به دلیل اشکال و اشتباهات بخش بحث توسط سردبیران ژورنال رد می شوند. با وجود این که ممکن است داده های مقاله معتبر و جالب توجه باشند، حتی این احتمال نیز وجود دارد که به دلیل تفسیر مبهم و نامفهوم داده ها در بخش بحث، مقاله مورد پذیرش قرار نگیرد. برای این کار به فصل پنجم یا بخش نتیجه گیری مراجعه کنید و به صورت خلاصه و منسجم به نتیجه گیری کار بپردازید. ابتدا به یافته های مربوط به هر سوال و فرضیه پرداخته و به تبیین آن یعنی چگونگی و چرایی یافته بدست آمده بپردازید تا خواننده متوجه شود این یافته شما چه معنایی دارد. این بخش را به طور متوسط با یک تا سه صفحه منسجم به پایان برسانید.

نحوه استخراج منابع و مراجع در مقاله

منابع و رفرنس ها در کتاب و پایان نامه بطور مفصل و جامع آورده میشود. ولی در مقاله نیازی به آوردن منابع مفصل نمیباشد و تکنیک خاص خود را دارد. در رفرنس دهی ابتدا باید به فرمت مجله دقت کنید و طبق آن فرمت به رفرنس دهی بپردازید. بعضی از مجلات از رفرنس دهی هاروارد، بعضی دیگر از رفرنس دهی حروف الفبا و شماره و... استفاده میکنند. شما باید تنها مراجع منتشر شده را فهرست بندی کنید؛ داده ها، چکیده ها، پایان نامه هایی که هنوز منتشر نشده اند نباید در متن استناد و در بخش رفرنس ها ارائه شوند. در صورتی که چنین رفرنسی ضروری به نظر می رسد، می توانید آن را در پرانتز اضافه کنید یا در بعضی مجلات اجازه می دهند به صورت زیرنویس در متن اشاره شوند. برای این قسمت میتوانید از نرم افزار endnote نیز بهره ببرید.

نحوه استخراج منابع و مراجع در مقاله

فرایند چاپ مقاله isc

قبل از هر چیز می‌بایست مجله ای که انتخاب کرده اید را نظر سنجی کنید و تصمیم خود را بگیرید که می‌خواهید مقاله خود را به چه ژورنالی سابمیت نمایید. مجله انتخابی ممکن است مقاله ای را به صورت فارسی یا انگلیسی پذیرش کند و تا قبل از اینکه از این نکته اطمینان نداشته باشید نمی‌توانید مراحل چاپ مقاله را شروع کنید. بعد از اینکه زبان قابل پذیرش برای مجله را مشاهده فرمودید می‌توایند فرآیند چاپ مقاله را آغاز نمایید.

فرایند چاپ مقاله isc

ترجمه در صورت نیاز مقاله باید به فارسی انگلیسی و یا عربی ترجمه شود که برای ژورنالها قابل پذیرش باشد.

ویرایش مقاله از لحاظ محتوایی و دستور زبانی که باید مقاله اصلاح و بررسی شود و تمام ایرادات آن اصلاح شود.

پارافریز مقالات isc زیرا این پایگاهای استنادی اعتبار بالایی دارند و مقالاتی که دارای مشابهت های علمی باشند را به هیچ عنوان پذیرش نمی‌کنند.

مناسبترین ژورنال می‌بایست از لحاظ سطح کیفی و حوزه موضوعی انتخاب شود زیرا در صورتی که مقاله مطابقتی با حوزه موضوعی و سطح کیفی مقاله نداشته باشد توسط سردبیر ریجکت خواهد شد.

سابمیت به مقاله باید توسط راههای ارتباطی انجام شود که خود ژورنال مشخص کرده است تا به بخش داوری ارسال شود.

اخذ نامه پذیرش از سردبیر برای استفاده از مزایای پژوهشی کافی می‌باشد اما چنانچه تمایل دارید اثر ماندگاری از خود به جا گذارید می‌توانید مقاله را فرمت‌بندی نمایید و دوباره به ژورنال مد نظرتان سابمیت کنید تا چاپ شود.

مراحل ثبت سفارش استخراج مقاله از پایان نامه و کتاب در سینا ترجمه

مقاله قبل از چاپ یا توسط محقق گردآوری می‌شود، یا از پایان نامه و یا از کتاب استخراج می‌گردد. برخلاف تصور برخی از افراد، استخراج مقاله همان کپی پیست کردن بخش های مختلف کتاب یا پایان نامه در قالب یک مقاله نیست. بلکه باید اصول و نکاتی در این کار رعایت شود که سینا ترجمه با بهره مند شدن از متخصصان و پژوهشگران نخبه از سراسر کشور توانست که خدمات استخراج مقاله از پایان نامه و کتاب را در همه زبان ها و تخصص ها به بهترین شکل انجام دهد و برای افزایش شانس پذیرش مقالات، قبل از استخراج مقاله، مجله مرتبط به مقاله را جستجو کرده تا مانع از اتلاف وقت، استخراج مقاله بر حسب چارچوب درخواستی آن مجله شود. بنابراین اگر شما هم جزء افرادی هستید که قصد استخراج مقاله از کتابتان را دارید میتوانید از تخصص محققان سینا ترجمه بهره ببرید.

ثبت سفارش و ارسال فایل و اطلاعات موردنیاز برای محاسبه و اعلام قیمت نهایی

بررسی فایل توسط کارشناسان و برآورد تعداد مقالات استخراجی از کتاب

اعلام نتیجه به شما و معرفی بهترین مجله مرتبط با مقاله و شروع کار استخراج مقاله از کتاب

ارسال مقاله به مجله و پیگیری وضعیت مقاله تا دریافت پاسخ نهایی از مجله

مراحل ثبت سفارش استخراج مقاله از پایان نامه و کتاب در سینا ترجمه

مراحل چاپ مقاله isc درسینا ترجمه

کارشناسان متخصص در سینا ترجمه می توانند صفر تا صد خدمات سابمیت و چاپ را طبق مراحلی که در زیر به آن اشاره شده است را ارائه دهند:

مراحل چاپ مقاله isc درسینا ترجمه

در خواست خود را از طریق سایت قسمت چاپ مقاله، ایمیل و واتساپ ارسال کنید و حتما شماره تماس خود را ذکر کنید.

کارشناسان ما سریعا به درخواست شما از طریق ایمیل یا تماس تلفنی جواب داده و از شما میخواهند تاچکیده مقاله ی خود را همراه با اطلاعات هویتی ، به آنها ایمیل کنید.

با توجه به رشته تخصصی شما و موضوع مقاله ی انتخابی ، 2 الی 3 ژورنال برای بررسی ، به شما پیشنهاد میشود.

شما پس از مشورت با استاد راهنمای خود و گرفتن تاییدیه از پژوهش دانشگاه مبنی بر صحت اعتبار مجله ، یکی از ژورنالها را انتخاب میکنید.

فرمت بندی مقالات طبق درخواست مجلات ارجایی انجام می شود

سابمیت مقاله به ژورنال درخواستی انجام میگیرد

سینا ترجمه

خدمات ثبت سفارش استخراج و چاپ مقاله iscدر سینا ترجمه

مراحل استخراج و چاپ مقاله isc توسط کارشناس متخصص در سینا ترجمه با بهترین کیفیت انجام میشود و میتوانید با کمترین هزینه مقاله خود را در این موسسه استخراج و چاپ نمایید با توجه به سابقه بسیار زیادی که کارشناسان و محققین این موسسه دارند میتوانند هر چه سریعتر مقاله را چاپ کنند و نگران کیفیت چاپ مقاله نباشید.

جهت ثبت سفارش استخراج و چاپ مقاله isc می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید و یا با کارشناسان ما از طریق تماس، ایمیل و شبکه های مجازی ( واتساپ،تلگرام و اینستاگرام) در ارتباط باشید

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:



سوالات متداول

برای ثبت سفارش استخراج مقاله از پایان نامه می توانید از طریق سایت قسمت استخراج مقاله از پایان نامه سفارش خود را ثبت نمایید تا پایان نامه ارزشمند شما توسط محققان مرتبط بررسی شده و عناوین قابل استخراج را از طریق ایمیل و یا واتس آپ تقدیم نماییم تا هر کدام از عناوین مورد تایید شما بود تحت آن عنوان مقاله استخراج شده و تقدیم شود.

بله، استخراج یک تا 4 مقاله از پایان نامه امکانپذیر می باشد، که جهت نظر قطعی می توانید فایل پایان نامه را برای کارشناسان ما ارسال نماید.

تمامی مولفین و محققینی که در سینا ترجمه فعالیت دارند، دارای سابقه کار طولانی و حرفه ای در این زمینه بوده و در رشته تحصیلی شما تحصیلات دانشگاهی دارند، و در ضمن برای تضمین کیفیت گارانتی تا زمان چاپ مقاله در مجلات و ژورنال ها صادر می شود.

گواهی کیفی برای خدمات ویرایش ارائه می شود. گواهی که صادر می شود معتبر و قابل پیگیری از طریق سامانه اعتبار سنجی است.

مقاله برای بررسی علمی به داوران صاحب نظر و مرتبط با موضوع مقاله ارسال می‌گردد که اغلب این افراد از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه های معتبر هستند.



در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام