سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

فرایند سابمیت و چاپ مقاله در مجلات JCR

انتشار 11 اسفند 1397
مطالعه 3 دقیقه

مجلات jcr جز مجلات معتبری میباشند که برای چاپ مقاله در این مجلات باید یک مقاله ای با محتوای قوی آماده کنیم و با کیفیت بالا مقاله را ترجمه کنیم.

فرایند سابمیت و چاپ مقاله در مجلات JCR

 JCR چیست؟

گزارش استنادی مجلات (Journal Citation Reports) یا به اختصار JCR،  به صورت سالانه، توسط موسسه اطلاعات علمی تامسون (ISI) در دو نسخه علوم(Sciences) و علوم اجتماعی(Social Sciences) منتشر می شود. گزارش استنادی مجلات نسخه علوم؛ شامل اطلاعات بیش از ۸۰۰۰ مجله در حوزه‌ی علم و تکنولوژی و گزارش استنادی مجلات نسخه علوم اجتماعی؛ شامل اطلاعات بیش از ۳۰۰۰ مجله در حوزه علوم اجتماعی می باشد. مقالات موجود در ژورنالهای قرار گرفته در پایگاه داده اطلاعاتی JCR اکثرا مقالات پژوهشی و مروری می باشند. سرمقاله ، نامه ها و خلاصه همایش ها و کنفرانس ها معمولا در ارزیابی مقاله محاسبه نمی شوند. گزارش استنادی مجلات بر اساس چند شاخص مورد بررسی قرار میگیرد: شاخصهای Cited Half – Life  Immediately Index, IF, که در حال حاضر شاخص ضریب تاثیرگذاری (IF) از مهمترین و اصلیترین آن‌ها برای اعتبار علمی مجلات علمی محسوب می‌شود.

روش سابمیت مقاله JCR

  •  سابمیت مقاله JCR بصورت آنلاین
  •  سابمیت مقاله JCR از طریق ایمیل به سردبیر

فرآیند سابمیت مقالات jcr به مجلات به صورت آنلاین به این ترتیب میباشد که شما باید ابتدا عنوان مقاله و سپس چکیده مقاله را وارد نمایید.

سپس باید نام نویسندگان را به ترتیب اسامی آنها بنویسید و در این مرحله باید نویسنده مسئول را مشخص نمایید.همه اطلاعات به حساب كاربری فرد معرفی شده بعنوان مولف مسئول منتقل خواهد شد و ادامه مراحل برای شما میسر نخواهد بود. پس از ثبت اطلاعات سایر مولفین سیستم بطور اتوماتیک برای هر کدام از آنها حساب كاربری  جداگانه ایجاد می كند و از طریق ایمیل ثبت شده ایشان را مطلع می سازد.

 در این مرحله چندین گزینه را باید علامت زده شود و تایید شود که مقاله قبلا برای سایر ژورنال ها ارسال نشده است.

توضیحاتی که نیاز است را در قالب cover latter به سردبیر ارسال نمایید.

 در این مرحله فایل ها Upload می شود.لازم است که شكل ها و نمودار ها جدا بوده و در متن مشخص شده باشد. نباید از نویسندگان اطلاعاتی در فایل اصلی كه به منظور داوری فرستاده می شود بیان شده باشد. چون داوری بدون نام انجام می شود. نام مولفین و ارتباط سازمانی آنها (Affiliation ) در فایل جداگانه ای بعنوان Title Page می آید.

در مرحله آخر،دو گزینه وجود دارد. یكیpdf و دیگری html  است .با انتخاب هر کدام از آنها یك فایل پی دی اف یا اچ تی ام ال از موارد بارگذاری شده ، نشان داده می شود. پس از تایید pdf  مقاله گزینه  Submit  فعال می شود. تا این مرحله فقط اطلاعات در سیستم ذخیره می شوند و به دفتر ژورنال ارسال نمی شوند. پس از انتخاب گزینه Submit  مقاله به دفتر مجله ارسال می شود و امکان اعمال تغییر دیگری میسر نخواهد بود. پس از این مرحله با مراجعه به سایت مجله و وارد کردن یوزر و پسورد خود می توانید وضعیت مقاله را پیگیری کنید. مقاله به طور معمول در یکی مراحل زیر قرار خواهد داشت:

  • Awaiting Editorial Office Check 
  •  With Editor 
  • Under Review 

مراحل سابمیت مقاله از طریق سردبیر

 در برخی از نشریات بعلت نبودن امکان سابمیت آنلاین از طریق سایت مجله، مجله نویسنده را با تخصیص یك ایمیل ملزم به ارسال مقاله به آن ایمیل می کند. باید متن نامه ایمیل بسیار محترمانه باشد. دفتر مجله در پاسخ به ایمیل شما ،كد مقاله شما را نیز می فرستد. 

شما برای پذیرش و چاپ مقاله jcr خود میتوانید از کارشناسان موسسه سینا کمک بگیرید کارشناسان این موسسه تضمین سابمیت و چاپ مقاله شما را در کمترین زمان به شما میدهند و شما میتوانید فایل مقاله را به کارشناسان موسسه تحویل دهید تا همه ویرایشات و تغییرات لازم انجام شود و سپس به سردبیر مجله مورد نظر سابمیت شود.و مراحل چاپ انجام پذیرد کلیه خدمات دانشگاهی شامل پذیرش و چاپ مقالات و همچنین ترجمه و... با کمترین هزینه انجام میشود و شما میتوانید با کمترین هزینه و راحتترین حالت مقاله را چاپ کنید.

راههای ثبت سفارش در موسسه سینا

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: 09149724522

ایمیل: pub.sina@gmail.com

و حتی میتوانید سفارش خود را به صورت آنلاین و از طریق وب سایت ثبت کنید.

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام