سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

فرآیندسابمیت مقالات چگونه است؟

انتشار 18 آذر 1397
مطالعه 3 دقیقه

برای اینکه بتوانیم مقاله را در یکی از مجلات معتبر به چاپ رسانیم ابتدا باید در فکر پذیرش آن باشیم امروزه بسیاری از مجلات خدمت آنلاین ارائه میکنند برای پذیرش مقاله در این بخش راه هایی که میتوانید به سادگی برای مقاله پذیرش بگیرید را برای شما معرفی خواهیم کرد.

فرآیندسابمیت مقالات چگونه است؟

برای اینکه بتوانیم از مجلات معتبر برای مقاله پذیرش بگیرم دو راه وجود دارد یکی سابمیت آنلاین و دیگری از طریق ایمیل میباشد. مجلاتی که سیستم سابمیت برای پذیرش مقاله ندارند باید مقاله را از طریق ایمیل ارسال کنیم و چندین روز منتظر باشیم تا پس از بررسی های لازم نتیجه برای شما ارسال گردد در اینجا قصد داریم که به فرآیند سابمیت و اکسپت مقاله بپردازیم.

فرایند سابمیت مقاله دو نوع است:

استفاده از سیستم سابمیت:اکثر مجلات مانند مجلات گروه Emerald سیستم مکانیزه ای دارند که برای ارسال مقاله میتوانید ابتدا نام کاربری و کلمه عبور دریافت کنید و سپس با همین یوزر و پسوردی که در اختیار دارید وارد سایت شوید و از صفحه ی کاربری اطلاعات خواسته شده را ارسال میکنید و بعد از پایان فرآیند یک سابمیت کد به شما داده میشود که برای پیگیری وضعیت چاپ مقاله باید از آن استفاده کنید.

تصویر

 

استفاده از ایمیل:به این صورت است که مقاله خود را طریق استاندارد ژورنال مربوطه به ایمیلی که مربوط به ژورنال است ، ارسال می کنید. امکان دارد ژورنال بعد از ارسال مقاله، به شما کد سابمیت بدهد که می توانید با این کد با ادیتور مقاله در ارتباط باشید.

 هر مجله ای روش خاص خود را برای سابمیت دارد و روش های گفته شده به اعتبار مقالات هیچ ربطی ندارد و مجلات با ارزشی هستند که هنوز از سیستم ایمیل استفاده می کنند. برای اکسپت مقاله کافی است مقاله مورد نظر خود را به ایمیل مورد نظر ارسال کنید. برای اکسپت مقاله بعد از بررسی مقاله، همکاران ما شما را از روند اکسپت مقاله با ایمیل یا تلفن آگاه می ‌کنند و در کمترین زمان در بهترین مجله، اکسپت مقاله شما را انجام خواهند داد. اگر مقاله تدوین شده و کاملی در اختیار نداشته باشید برای تدوین و اکسپت مقاله هم شما را یاری می ‌نماییم. تدوین مقاله علمی و حتی اکسپت مقاله از ارزش و اهمیت بسیار بالایی برای خیلی از افراد در مقاطع مختلف تحصیلی که برای دریافت مدارج بالاتر چه در دانشگاه به عنوان مدرس و چه به عنوان دانشجو می باشند، بسیار مهم و تعیین کننده تلقی می گردد. حتی خیلی از افراد در ادارات با ارائه مدارک معتبر با تدوین و اکسپت مقاله می ‌توانند در ارتقا وضعیت شغلی خود گام مهمی بر دارند.  مدرسین دانشگاه هم با داشتن مدرک معتبر مبنی بر اکسپت مقاله و ارائه به دانشگاه بر اساس رتبه بندی موجود در دانشگاه‌ ها می‌توانند مدارج بالاتری در دانشگاه کسب نمایند. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان برای هر نوع خدمات تدوین و اکسپت مقاله می ‌توانید با ما تماس بگیرید و از هر گونه راهنمایی و مشاوره بهره مند گردید.

در صورت تمایل برای سایر امور مربوط به مقاله مانند:

  •  ترجمه تخصصی مقالات به انگلیسی
  • ارزیابی مقالات علمی برای اکسپت مقاله در ژورنال معتبر
  • ادیت حرفه‌ای مقالات علمی انجام شده‌ شما توسط مترجم انگلیسی زبان
  • تعیین مجله مناسب برای اخذ پذیرش
  • ارزیابی مجلات پیشنهادی از طرف شما برای اکسپت مقالات
  • آموزش مقاله نویسی و پروپوزال نویسی
  • پرداخت ارزی شما از طریق مطمئن و ارزان
  • می توانید با همکاران ما در موسسه سینا در در ارتباط باشید، تمامی فعالیت‌ ها با قیمت مناسب و کاملاً دانشجویی صورت می‌گیرد.

مراحل ثبت سفارش چاپ مقاله در موسسه سینا :

  • ارسال درخواست خود به آدرس ایمیل  pub.sina@gmail.com 
  • بررسی درخواست شما و ارسال ایمیل یا تماس تلفنی برای درخواست چکیده مقاله شما و مدارک دیگر برای بررسی توسط کارشناسان
  • معرفی مجلات مرتبط با موضوع مقاله شما یا بررسی مجله پیشنهادی شما
  • تائید نهایی مجله انتخابی از سوی شما
  • ارسال مقاله به مجله و قرار دادن در پروسه داوری
  • پیگیری وضعیت مقاله و دریافت پاسخ نهایی از سوی مجله (در صورت پذیرش، ارسال نامه اکسبت به ایمیل نویسندگان مقاله)
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام