سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

جدیدترین بلک لیست دانشگاه آزاد اسلامی - مرداد99

انتشار 6 شهریور 1399
مطالعه 2 دقیقه

فهرست مجلات جعلی و نامعتبر دانشگاه آزاد اسلامی به روزرسانی شد.

جدیدترین بلک لیست دانشگاه آزاد اسلامی - مرداد99

هشتمین جلسه کمیته اعتبارسنجی نشریات علمی و به روزرسانی فهرست مجلات و انتشارات جعلی و نامعتبر دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، هشتمین جلسه کمیته اعتبارسنجی نشریات علمی و به روزرسانی فهرست مجلات و انتشارات جعلی و نامعتبر دانشگاه آزاد اسلامی در راستای کیفی سازی انتشار مقالات دارای اعتبار و اهمیت آن در رتبه بندی دانشگاه آزاد اسلامی در سطوح ملی و بین المللی با حضور اعضای کمیته و داوران متخصص موضوعی، به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در این جلسه که توسط اداره کل امور کتابخانه ها، مجلات، انتشارات علمی و علم سنجی دانشگاه برگزار شد، 20 مجله که قبلا توسط کارگروه های ارزیابی کننده مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته بود، ارزیابی نهایی شد.

با توجه به پیچیدگی فرآیند شناسایی مجلات نامعتبر و جعلی و لزوم معرفی این دسته از مجلات، پیرو ارائه فهرست «مجلات و انتشارات جعلی و نامعتبر» در فروردین ماه 1399، فهرست جدید مربوط به مرداد 1399، توسط اداره ارزیابی و تشویق مقاله اداره کل امور کتابخانه ها، مجلات، انتشارات علمی و علم سنجی دانشگاه آزاد اسلامی به روزرسانی شد و با کد 60/98 در وب سایت به نشانی http://cri.iau.ac.ir بخش مرکز اسناد علمی، زیربخش فایل ها، فرم ها و جداول قابل بهره برداری است.

با توجه به لزوم و اهمیت ارائه دستاوردهای علمی دانشگاه در مجلات معتبر، جلسات کمیته تخصصی اعتبارسنجی نشریات علمی هر سه ماه یک بار تشکیل خواهد شد و نتایج حاصل از آن به اطلاع واحدهای دانشگاهی، اعضای هیات علمی، دانشجویان و تمام نویسندگان مقالات علمی خواهد رسید.

درخصوص دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در مراحل انجام پیش دفاع یا دفاع از پایان نامه/رساله خود هستند، چنانچه تاریخ دریافت پذیرش از اینگونه مجلات، پیش از تاریخ بی اعتبار شدن مجله باشد و مشروط بر تایید شورای پژوهشی واحد مربوطه، تنها دانشجو می تواند از پایان نامه/رساله خود دفاع کرده و یا با واحد خود تسویه کند، ولی دریافت جایزه مقاله یا سایر امتیازات و تسهیلات برای دانشجو، استاد راهنما و مشاور امکان پذیر نخواهد بود.

همواره جدیدترین نسخه فهرست مورد بهره برداری و استفاده قرار گرفته و این فهرست ملاک تشخیص خواهد بود. در صورت عدم توجه به آن، تمام مسئولیت برعهده نویسنده خواهد بود.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام