سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

فرمت بندی تخصصی مقاله

انتشار 25 اسفند 1398
مطالعه 18 دقیقه

نکته حائز اهمیت در پذیرش مقالات در مجلات معتبر این است که هرچه مقالات به استانداردهای فرمت بندی و قواعد نگارشی و ساختاری مقالات علمی نزدیک تر باشند احتمال پذیرش و چاپ آنها نیز بالاتر خواهد بود.به همین دلیل یکی از اساسی‌ترین امور مربوط به قبل از ارسال یا سابمیت مقاله فرمت بندی آن است. 

فرمت بندی تخصصی مقاله

هر مجله علمی برای هماهنگ سازی مقالات و یکپارچه سازی و یکدست کردن آنها در زمان چاپ، فرمت و قالب خاصی را برای مقالات ارسال شده در نظر می گیرد و دستورالعمل های مربوط به آن را در قسمت راهنمای نویسندگان سایت خود در دسترس قرار میدهد. تخطی از هریک از موارد این دستورالعمل باعث خواهد شد که ادیتور مجله آن را حمل بر بی اعتنایی به اصول مجله قلمداد نموده و مقاله را قبل از داوری ریجکت کند. به همین دلیل نویسنده ملزم به رعایت تک به تک این دستورالعمل هاست. طبیعتاً جزئیات بسیار زیادی در انجام فرمت بندی مقاله وجود دارد و این جزییات از مجله‌ای به مجله دیگر متفاوت است پس با ما همراه باشید تا چیستی فرمت بندی تخصصی و نکات مهم در آن را به شما عزیزان بازگو کنیم و همچنین اگر جزء افرادی هستید که زمان کافی به اجرای هر یک از راه حل ها نداشتید موسسه را برای شما معرفی نماییم که این کار را با بالاترین کیفیت انجام داده و پذیرش و چاپ مقاله شما را تسریع نماید.

فرمت بندی تخصصی مقاله چیست؟

هر مقاله‌ای که در مرحله اول نگارش می‌شود در صورت ارسال به مجلات خارجی ترجمه‌شده و توسط ویراستار متخصص ویرایش و پارافریز می‌شود تا تمام ایرادات و خطاهای نگارشی آن رفع گردد. در این مرحله نوشته به‌صورت فایل خام است که ساختار و فرم خاصی نداشته و جهت سابمیت به مجلات آمادگی ندارد. فرمت‌بندی مقاله و یا تنظیم مقاله به فرمت مجله فرایندی است که نحوه قرارگیری هر یک از قسمت‌های مقاله و چهارچوب آن بر اساس الزامات و استانداردهای خاص هر مجله در آن انجام می‌گیرد. و مقاله از نظر محتوایی و ساختاری اعم از نوع و سایز فونت، میزان فاصله حاشیه صفحات، نحوه نوشتن منابع و مراجع، تعداد کلمات چکیده مقاله، نوع نگارش صفحات، نوع نگارش ضمایم و غیره تنظیم می‌شود. در حالت کلی می توان بیان کرد تمامی مجلات داخلی و خارجی سبک و فرمت خاصی برای تمامی مقالات مورد پذیرش خود دارند و اگر مقاله‌ای دارای فرمت استاندارد آن مجلات نباشد، بی‌اعتنایی نویسنده به فرمت درخواستی مجله قلمداد می‌شود و مقاله در مرحله اول ریجکت شده و ازنظر سردبیر مورد تأیید برای داوری نیز نخواهد بود. بنابراین فرمت‌بندی مقاله به معنای رعایت ساختار و فرمت موردنظر مجلات است که به‌منظور ایجاد ساختار یکپارچه برای ارائه مقالات خود در نظر می‌گیرند.

فرمت بندی تخصصی

ضرورت فرمت بندی تخصصی

ضرورت فرمت بندی تخصصی مقالات

یکی از مهم‌ترین پارامترها در چاپ و نشر مقالات در ژورنال‌های معتبر و همایش‌ها، فرایند نگارش و فرمت‌بندی آن می‌باشد. همانطور که مجلات برای یکدست‌بودن و مرتب‌بودن مقالات چاپ‌شده قالب و فرمت ویژه‌ای داشته و مقالاتی را که چهارچوب و استانداردهای لازم برای چاپ را رعایت نکرده باشند، همان ابتدا رد می‌کنند. فرمت‌بندی اصولی و حرفه‌ای مقالات مطابق با مجلات موردنظر می‌تواند حاکی از دقت‌نظر و حرفه‌ای بودن مقاله باشد و ویراستار و داوران مجله، دید مثبت‌تری نسبت به مقاله پیدا می‌کنند. بنابراین نقش مهم فرمت‌بندی مقاله را نباید دست‌کم گرفت و با اعمال صحیح و اصولی آن فرصت را برای پذیرش و نشر مقالات و پژوهش‌های خود ایجاد کنیم. فرمت‌بندی اصولی مقاله موجب تسریع در روند رسیدگی مقاله به مرحله داوری دارد و با رعایت نکات آن در زمان و هزینه صرفه‌جویی می‌شود چراکه یک مقاله ممکن است بارها به دلیل نقص در فرمت‌بندی به نویسنده ارجاع شده و حتی گاهی هر دفعه هزینه‌ای اضافه بابت داوری مجدد از نویسنده دریافت شود. بنابراین فرمت‌بندی صحیح و اصولی مقاله یک کار تخصصی است و برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه بایستی توسط افراد متخصص و باتجربه در این زمینه انجام گیرد.

انواع فرمت بندی مقالات

معمولا دو نوع فرمت بندی برای مقالات باید انجام داده شود یکی فرمت‌بندی محتوایی و دیگری فرمت‌بندی ساختاری می باشد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

فرمت بندی ساختاری مقاله

فرمت‌بندی ساختاری معمولا توسط کارشناسان متخصص و حرفه‌ای در این زمینه و مسلط به تمام ژورنال‌های معتبر داخلی و خارجی انجام می‌شود. در حالت کلی مقالات ساختار تعریف شده و استانداردی دارند مواردی که در این نوع فرمت بندی باید مد نظر گرفته شود شامل حاشیه بندی صفحات، فاصله گذاری کلمات، فصل بندی، بخش بندی، صفحه بندی، پاراگراف بندی،تنظیم فونت متن، کنترل اندازه و قلم تیترها ، فونت متن انگلیسی و فارسی پایان نامه ،فهرست نویسی دقیق و ایجاد فهرست خودکار مطالب، اتوماتیک کردن فهرست شکل ها، لیست جدول ها و نمودارها، شماره گذاری صفحات، ویرایش و تنظیم صفحات ابتدایی فصل ها و صفحات پایانی پایان نامه، ویرایش پانویس، زیرنویس و پاورقی فارسی و لاتین ،شماره بندی خودکار عناوین تیترهای اصلی و فرعی، فرمول ها، روابط ریاضی، زیرنویس تصاویر، اشکال، جداول و نمودارها و به طور کلی هر آنچه در فایل شیوه نامه نگارش مقاله و یا پایان نامه و کتاب باشد می باشد.

فرمت بندی ساختاری مقاله

فرمت بندی محتوایی مقاله

محتوای نوشته شده تنها توسط نویسنده قابل تغییر می باشد از این جهت این نوع فرمت بندی بایستی توسط خود نویسنده اصلی مقاله و براساس فرمت ارائه شده توسط مجله انجام شود. با توجه به مجله ای که قصد دارید مقاله ارسال کنید فرمت محتوایی متفاوتی خواهید داشت اما در حالت کلی در این نوع فرمت بندی بایستی تعداد کاراکترها، کلمات و صفحات هر بخش از مقاله، محل قرارگیری هر کدام از بخش های مقاله (چکیده، تقدیر و تشکر و...)، تعداد و اندازه صفحات مقاله و غیره مطابق با قاعده و قانون ارائه شده از طرف مجله تهیه گردد.

فرمت بندی محتوایی مقاله

چگونگی فرمت بندی محتوایی مقاله

همانطور که پیش تر هم بیان شد این نوع از فرمت بندی باید توسط نویسنده هنگام نگارش مقاله انجام گرفته شود معمولاً همایش‌های علمی، کنفرانس‌ها و یا مجلات علمی، فرمت مشخصی برای نوشتن مقاله به نویسندگان مقالات علمی ارائه می‌دهند که این فرمت‌ها ممکن است کمی باهم فرق داشته باشند ولی فرمت و چارچوب استانداردی وجود دارد که تقریباً قابل تایید همه مجلات می‌باشد. که در زیر به این چارچوب کلی اشاره شده است:

ف

  • عنوان مقاله (Title page)

  • چکیده مقاله (Abstract)

  • مقدمه (Introduction)

  • مواد و روش ها (Materials and methodology)

  • نتایج (Results)

  • بحث (Discussion)

  • نتیجه گیری (Conclusion)

  • تقدیر و تشکر (Acknowledgements)

  • منابع (References)

  • ضمایم (Appendices)

که زمانی که چهارچوب کلی مقاله مشخص گردید، به هریک از بخش های آن رفته و شروع به تکمیل آنها می نمایید. گاها حین فرمت بندی مقاله مشاهده می کنیم که بخش هایی از این چهارچوب در نگارش مقاله حذف شده است و این خود مشکل بزرگی در انجام فرمت بندی مقاله به وجود می آورد. از این رو شناخت چهارچوب و تعداد کلمات هر بخش از مقاله ضروری است و برای اعمال فرمت بندی ضروری می باشد

اصول فرمت بندی مقالات تخصصی

در فرمت بندی باید تمامی اصول و نکات مهم ذکر شود. که از جمله اصول فرمت بندی مقالات تخصصی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مجله مورد نظر را برای ثبت و چاپ مقاله مطالعه نماید

برای انجام فرمت بندی صحیح مجله مورد نظر، باید فرمت مشخص شده توسط مجله به طور کامل مطالعه شود. همچنین با مطالعه مقالات قدیمی چاپ شده در مجله، می توان با نحوه فرمت بندی مجله بیشتر آشنا شد و به راحتی می توان ایرادات فرمت بندی مقاله را تشخیص داده و اصلاح کرد. از طرفی نیز می توان مطمئن شد که فرمت بندی انجام شده با توجه به دستورالعمل ها و حوزه های مشخص شده توسط مجله مطابقت دارد.

با الزامات خاص مجله آشنایی کامل داشته باشید

در فرمت بندی، باید الزامات خاص مطرح شده توسط ناشر نیز مورد توجه قرار بگیرد. ممکن است محدودیت هایی از طرف مجله، مثل محدودیت در تعداد کلمات، تعداد صفحات و... در فرمت بندی وجود داشته باشد که در این مواقع باید متن مقاله بدون از دست دادن معنی و مفاهیم برا خواننده ویرایش شود.

از یک ویراستار متخصص کمک بگیرید

بعد از نگارش مقاله، باید وقت زیادی را صرف ویراستاری و فرمت بندی آن کرد. بهتر است در این کار از یک ویراستار حرفه ای کمک گرفت. زیرا با کمک ویراستار می توان مطمئن شد که مقاله نوشته شده کاملا برای انتشار آماده است و به خاطر فرمت بندی ناصحیح ریجکت نمی شود.

تفاوت که بین فرمت بندی هر مجله وجود دارد را در نظر بگیرید

فرمت بندی مقالات در مجلات مختلف با یکدیگر متفاوت می باشد. در بعضی مجلات تصاویر و جداول را در آخر مقاله و به ترتیب می خواهند و در بعضی دیگر؛ جداول و تصاویر را با سایز و فونت خاصی در داخل متن. همچنین در برخی از ژورنال ها افیلیشن بعد از چکیده می‌باشد و در برخی دیگر بعد از عنوان. بنابراین باید تفاوت بین فرمت بندی مجلات مختلف را در نظر گرفت و قبل از انجام، اصول و روش های فرمت بندی مجله مورد نظر را به طور کامل مطالعه کرد.

فرمت بندی خود را بر اساس قواعد نگارشی انجام دهید

فرمت بندی مقاله باید صحیح و اصولی و بر اساس قواعد نگارشی انجام بگیرد که از جمله این قواعد شامل تعداد کلمات چکیده، ترتیب قرارگیری بخش های مختلف و نوع رفرنس دهی و ... می باشد. که رعایت کردن تمامی این نکات، موجب می شود تا شانس پذیرش مقاله شما بالاتر رود.

چگونه فرمت مجلات را می توانیم پیدا کنیم؟

برای یافتن فرمت مقاله باید ابتدا عنوان یا ISSN مجله موردنظر خود را در گوگل جستجو کنید؛ و بعدازاینکه وارد وب‌سایت مجله شدید اطلاعات اولیه از قبیل نام مجله، توضیحات و ایمپکت فکتور (impact factor)، تعداد شماره‌ها و جلدهای چاپ‌شده تا اینجا و تعداد مقالات برای شما نشان داده می‌شود. سپس اگر به دنبال اطلاعات جزئی‌تر هستید می‌بایست دنبال گزینه Author Guidelines باشید و با کلیک روی این گزینه اطلاعات جزئی‌تر که شامل قالب و فرمت مقاله و ... برای شما نمایش داده خواهد شد؛ که بامطالعه دقیق این بخش به‌راحتی می‌توانید مقاله را فرمت بندی و آماده سابمیت کنید.

فرمت بندی مجلات

فرمت بندی مقاله

چرا فرمت بندی مقاله خود را به موسسات بسپاریم؟

حساسیت فرمت بندی یک مقاله برای یک مجله به حدی مهم و ضروری می باشد که اگر مقاله دارای وزن علمی بسیار بالایی باشد و تمامی موارد مربوط به شیوه نامه نگارش و گرامر و دستور زبان در آن رعایت شده باشد ولی در قالب و فرمت مجله تنظیم نشده باشد مقاله به دلیل نقص در فرمت بندی به نویسنده باز می گردد. فرمت بندی صحیح و اصولی بر اساس قواعد نگارشی مجله کار بسیار تخصصی می باشد که می بایست توسط افرادی که تجربه لازم در این زمینه را دارا می باشند انجام گیرد. کارشناسان متخصص و متبحر موسسات به دلیل آشنایی با فرمت اکثر مجلات و با رعایت نکات و اصول فرمت بندی روند قبول شدن در مرحله داوری مقاله شما را تسریع کرده که در این صورت در زمان و هزینه شما صرفه جویی خواهد شد.

بهترین موسسه فرمت بندی

پس از نگارش متون در ساختار استاندارد می‌توانید فایل خود را به یک موسسه معتبر در این زمینه بسپارید تا آن‌ها طبق فرمت درخواستی تمامی موارد را بررسی کرده و نسبت به رفع هر گونه ایرادات اقدامات لازم را انجام دهند و مقاله شما را جهت چاپ به مجله درخواستی سابمیت نماید؛ اما شاید اعتماد کردن به این سایت‌ها و یا مؤسسات کمی دشوار باشد؛ بنابراین برای شناسایی بهترین سایت فرمت بندی متون و مقاله تخصصی ویژگی‌هایی وجود دارد که در زیر به آن‌ها اشاره‌شده است:

مورد اعتماد بودن

یکی از مهم ترین مولفه هایی که در نگارش متون و مقالات برای نویسندگان اثر علمی دارای اهمیت است اطمینان از حفظ و صیانت از موضوعات و نتایج نوشته شده در محتوای علمی آن ها ست. هر نویسنده ای بر این موضوع واقف است که موضوع متن و نتایج بدست آمده از آن باید منحصر بفرد باشد؛ بنابراین برای نویسندگانی که قصد فرمت بندی مقاله خود را دارند، رعایت این نکته که تمامی مطالب و محتوای آن ها به طور محرمانه حفظ و نگهداری شود، موضوع بسیار مهمی است.

کیفیت فرمت بندی

از آن جایی که تمام متون و مقالات نگارش شده در یک رشته مخصوص، دارای موضوعی تخصصی می باشند، فرمت بندی آن ها نیز نیازمند ویراستار متخصص و کاربلد می باشد تا بتواند متن تخصصی را به طور صحیح فرمت بندی کند.بدیهی است که اگر فرمت بندی توسط یک ویراستار متخصص انجام گیرد، متن از اعتبار و کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود و در مرحله پذیرش مورد تایید داوران قرار خواهد گرفت.

پشتیبانی و ارائه خدمات 24 ساعته

بسیاری از دانشجویان و اساتید به دلیل دغدغه کاری و کمبود وقت مجبور هستند تا به برخی از کارهای خود در روزهای تعطیل و یا در ساعات غیر کاری رسیدگی کنند. بنابراین برای این افراد بسیار مهم است تا با یک سایت فرمت بندی مورد اعتماد آشنا شده و حتی در ساعات غیرکاری و روزهای تعطیل با آن ها ارتباط برقرار کنند و از پروسه انجام فرمت بندی خود مطلع گردند. بنابراین سایت فرمت بندی که بتواند به طور 24 ساعته و در تمام روزهای هفته، حتی روزهای تعطیل پاسخگوی مشتریان خود باشد، می تواند بهترین سایت باشد.

تحویل فرمت بندی در اسرع وقت

اکثر دانشجویان و اساتید بنا به دلایلی نیاز به فرمت بندی در اسرع وقت دارند مثلا برای دفاع پایان نامه و یا فرستادن مقاله به مجلات باید فایل در اسرع وقت به مشتری ارائه شود .به همین منظور وجود سایت فرمت بندی معتبر و مورد اعتماد جهت فرمت بندی سریع برای مشتری بسیار مهم است.

دارا بودن گواهی گارانتی

گارانتی و تضمین کیفیت به این معناست که شما بعد از تحویل سفارشات خود، می توانید تا مدت زمان مشخص که از قبل تعیین می شود؛ پس از تحویل گرفتن سفارش فرمت بندی مقالهتخصصی خود، در صورت ناراضی بودن از کیفیت فرمت بندی، درخواست بازبینی و ویرایش متن خود را ارسال نمایید تا پس از بررسی های لازم توسط ویراستار، سفارش شما به رایگان مورد بازبینی و ویرایش قرار بگیرد.

اطلاع از برآورد هزینه و عوامل تاثیر گذار بر آن

یکی از مهم ترین سیاست ها در موسسات فرمت بندی که به نوبه خود یک مزیت کلیدی نیز به حساب می آید؛ سیاست شفافیت قیمت فرمت بندی و عوامل تاثیر گذار بر آن است تا ابهامی در خصوص نحوه تعیین قیمت فرمت بندی برای مخاطبان محترم وجود نداشته باشد در موسسات ارائه دهنده خدمات فرمت بندی عوامل چندی در محاسبه قیمت و هزینه فرمت بندی متون و مقالات تخصصی موثراند که در ادامه به این عوامل خواهیم پرداخت.

عوامل موثر در هزینه فرمت بندی مقالات

هزینه فرمت بندی از سایتی به سایت دیگر متفاوت است و نمی‌‌توان نرخ ثابت و همیشگی برای آن در نظر گرفت، چون موسسه‌های ‌مختلف تیم‌های‌ ویراستاری با تخصص و تجربه های متفاوت استخدام کرده اند و همین امر باعث تفاوت در هزینه نهایی فرمت بندی در موسسه‌های ‌مختلف می‌شود‌. با وجود اینکه در سینا ترجمه از تیم کاملا حرفه ای و متخصص برای این امر استفاده شده‌ است‌ ولی برای رفاه حال و رضایت هر چه بیشتر مشتریان، هزینه تمام شده فرمت بندی متون و مقالات مناسب و مقرون به صرفه بوده و با این حال از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. در ادامه مطلب به چند نمونه از مواردی که بر روی هزینه فرمت بندی تاثیر می‌گذارند اشاره می‌کنیم‌:

نوع فرمت بندی مقالات

در امر فرمت بندی و ویراستاری، نوع فرمت بندی که قصد انجام آن را داریم بسیار بر روی قیمت تمام شده موثر می‌باشد‌. برای مثال قیمت فرمت بندی مقاله با قیمت فرمت بندی پایان‌نامه متفاوت می‌باشد و یا اینکه قصد انجام فرمت‌بندی‌ برای مجلات داریم یا فرمت‌بندی ‌برای همایش، همچنین نوع مجلات. همه این موارد تاثیر‌گذار بر روی هزینه فرمت بندی و ویراستاری هستند.

زبان متون و مقالات در فرمت بندی

یکی از اصلی ترین دلایل تعیین کننده قیمت فرمت بندی، زبان متن مقاله است. هر چقدر زبان مقاله پر کاربرد و رایج‌تر‌ باشد قیمت تمام شده پایین تر خواهد بود، چون تعداد ویراستارانی که به آن زبان مسلط هستند زیاد است و هزینه نهایی برای مشتری کمتر خواهد شد.

زمانبندی فرمت بندی

زمان تحویل متن فرمت بندی شده بسیار در هزینه انجام آن تاثیر دارد. هر چه قدر زمان انجام آن کوتاه تر باشد، قیمت آن بالاتر خواهد بود و بالعکس. در سینا ترجمه سه نوع زمانبندی اعم از عادی، فشرده و فشرده پلاس برای انجام پروژه فرمت بندی وجود دارد. اگر کاربر و مشتری عجله ای برای انجام فرمت بندی مقاله وجود نداشته باشد می‌توان‌ با انتخاب زمانبندی عادی، فرمت بندی ارزانی را تجربه کند.

کیفیت فرمت بندی

یکی از عوامل موثر در تعیین قیمت پروژه‌ فرمت بندی، کیفیت انجام آن کار است، در سینا ترجمه برای انجام فرمت بندی نیز دو نوع کیفیت طلایی و طلایی پلاس تعریف شده‌است. که با انتخاب هرکدام هزینه انجام فرمت‌بندی‌ تغییر خواهد کرد. که در هر دو نوع از فرمت بندی مقاله به بهترین شکل فرمت بندی می شود فقط در سطح طلایی پلاس علاوه بر فرمت بندی بازخوانی مجدد توسط یک ویراستار دیگر انجام می گیرد تا هر گونه ایراد احتمالی داشته باشد رفع شود.

توضیحات ویژه در فرمت بندی

ممکن است برخی افراد بنابه نوع و تخصص مقاله خود، تایپ شعر و یا فرمول مقاله خود را نیز درخواست نمایند. در این صورت بایستی درصد تقریبی موردنیاز برای تایپ شعر یا فرمول و یا عدم نیاز به آن را برای مقاله موردنظر مشخص نمایند. همچنین احتمال دارد مشتری علاوه بر فرمت‌بندی مقاله، ویرایش و سابمیت مقاله در مجله را نیز به ویراستار بسپارد که در این صورت نیز می‌تواند به هنگام ثبت سفارش توضیحات و درخواست خود را اعلام نماید. بر این اساس اگر مشتری علاوه بر فرمت‌بندی مقاله درخواست خدمات ویژه و مازاد ازاین‌دست را داشته باشد در محاسبه هزینه انجام فرمت‌بندی لحاظ خواهد شد.

شما کاربران عزیز می توانید از طریق جدول زیر که سینا ترجمه در اختیارتان قرار داده است، نوع فرمت‌بندی (مقاله، پایان نامه، سایر موارد)، زمان لازم برای انجام فرمت بندی، کیفیت انتخابی، تعداد کلمات، زبان، نام مجله مورد نظر و غیره، اقدام به ثبت سفارش فرمت‌بندی مقاله خود نمایید. پس از ثبت سفارش، محاسبه قیمت برای فایل ارسالی شما به صورت آنلاین انجام‌ می شود و هزینه انجام پروژه نمایش داده شده و در قالب پیش فاکتور ارائه می‌گردد.

چرا سینا ترجمه را برای فرمت بندی انتخاب کنیم؟

زیرا سینا ترجمه علاوه بر اینکه تمامی ویژگی‌های بهترین سایت و موسسه را که در بالا به آن‌ها اشاره‌ شده است را دارد بلکه می‌تواند طبق مواردی که در زیر به آن‌ها اشاره‌شده است بهترین گزینه برای فرمت بندی مقالات تخصصی شما باشد. همچنین سینا ترجمه به صورت کاملا حرفه ای علاوه بر فرمت بندی مقاله، فرمت بندی پایان‌نامه، فرمت بندی کتاب و انواع متون را در تمامی تخصص‌ها و زبان‌ها با بالاترین کیفیت انجام می دهد.

کیفیت و زمانبندی مطابق با نیاز شما

در ثبت سفارش فرمت بندی با توجه به نیاز خود می‌توانید از بین کیفیت‌های طلایی , طلایی پلاس و از بین زمان‌بندی‌های عادی , فشرده و فشرده پلاس انتخاب کنید.

کنترل کیفیت فرمت بندی توسط بازرس

بعد از اتمام کار فرمت بندی توسط متخصصان ما برای اینکه ایرادات احتمالی به صفر برسد بازرس کنترل کیفی فایل فرمت بندی شده را بررسی می‌کند.

ارسال پیامک لحظه ای از مراحل پروژه

برای اینکه مشتری از فرآیند فرمت بندی آگاهی داشته باشد ما در سینا ترجمه سیستم ارسال پیامک از فرآیند سفارش را ایجاد کرده ایم.

تحویل پروژه ها در سریع ترین زمان

در سینا ترجمه مشتری در هنگام ثبت سفارش فرمت بندی زمان بندی مورد نظر خود را بر اساس عادی , فشرده و فشرده پلاس انتخاب می نماید.

راهکار های ویژه برای شرکت ها

ما در سینا ترجمه برای شرکت ها و موسسات و مشتریانی که پروژه های فرمت بندی زیادی دارند یا به صورت مداوم به فرمت بندی نیاز دارند راهکارهایی ویژه در نظر گرفته ایم فقط کافی ایست با ما در ارتباط باشید.

دارای نماد های اعتماد الکترونیکی

سینا ترجمه دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده تا شما مشتریان عزیز با خیال راحت و بدون هر گونه دغدغه سفارشات فرمت بندی خود را ثبت نمایید و در اسرع وقت فایل خود را تحویل بگیرید.

حفظ محرمانگی اسناد و فایل ها

فایل ارسالی توسط شما عزیزان فقط جهت بررسی قیمت و فرمت بندی می باشد و به جز این موارد هیچ کسی دسترسی به فایل ندارد و مشتری از بابت امنیت و محرمانگی فایل آپلودی می تواند مطمئن باشد

پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته

ما در سینا ترجمه 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته از پل های ارتباطی مختلف از جمله: تماس ، ایمیل ، سایت و شبکه های مجازی آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما در زمبنه فرمت بندی هستیم

مراحل فرمت بندی در سینا ترجمه

پس از زحمات بسیار زیادی که برای نگارش مقاله و متون خود انجام می دهید باید با یک فرمت بندی خوب ارزش آن را افزایش دهید، تا بتوانید آن را در مجله و ژورنال های معتبر بین المللی به چاپ برسانید. اخذ پذیرش مقاله در مجلات بین المللی نیازمند فرمت بندی دقیق و تخصصی می باشد. بنابراین باید متون خود را در یک موسسه فرمت بندی با سابقه درخشان ثبت سفارش نمایید. مراحل و روش فرمت بندی یکی از مهمترین اصول ارائه سرویس دهی به کاربران می باشد. این اصل باید به شکلی سریع و راحت انجام گیرد که مشتری بدون هیچ مشکلی بتواند سفارش مد نظر خود را ثبت کند. به طور کلی مراحل اولیه تا پایان فرمت بندی در سینا ترجمه به شکل زیر می باشد:

ثبت سفارش

ثبت سفارش و ارسال فایل و مشخصات

فرمت بندی توسط متخصص

فرمت بندی فایل توسط متخصص

بررسی و تحویل به شما

بررسی توسط بازرس و تحویل به شما

ثبت سفارش فرمت بندی مقاله

ثبت سفارش فرمت بندی انواع متون و مقالات در سینا ترجمه

موسسه سینا ترجمه با گرآوری متخصصان باتجربه و کار بلد در زمینه فرمت بندی آماده ارائه بهترین خدمات فرمت بندی متون در تمامی زبان‌ها و تخصص‌ها با بالاترین کیفیت می باشد شما مشتریان عزیز برای انجام فرمت بندی هر یک از متون خود (مقاله، پایان نامه و یا کتاب) کافی است پس از نگارش فایل خود را به همراه فایل راهنمای نگارش که از وبسایت مجله و یا دانشگاه دانلود کرده اید، برای ما ارسال کنید. تا فایل شما توسط ویراستاران متخصص در قالب و فرمت مورد نظر قرار گرفته و در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت تقدیم شما شود.

جهت اطلاعات بیشتر برای فرمت بندی مقاله، پایان نامه و کتاب می توانید با کارشناسان ما از طریق تماس یا پست الکترونیکی موسسه و همچنین از طریق شبکه های مجازی (واتساپ، اینستاگرام و تلگرام) در ارتباط باشید و یا از طریق لینک های زیر می توانید هزینه فرمت بندی هر یک از متون خود را برآورد کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
(امتیاز 0 توسط 0 نفر)
  ارسال به دوستان:



سوالات متداول

فرمت‌بندی مقاله در واقع به معنای ویرایش ساختاری و مفهومی مقالات به منظور پذیرش قبل از ارسال یا سابمیت مقاله به مجلات معتبر می‌باشد که تمامی مجلات معتبر دنیا فرمت مخصوص خود را دارند و مقاله‌ای خارج از این فرمت را اکسپت نخواهند کرد.

در سینا ترجمه مشتری در هنگام ثبت سفارش فرمت بندی زمان بندی مورد نظر خود را بر اساس عادی , فشرده و فشرده پلاس انتخاب می نماید.

در سینا ترجمه خدمات فرمت بندی پایان نامه به فرمت دانشگاه با بالاترین کیفیت انجام می گیرد.

بله، مقاله شما توسط کارشناسان حرفه ای و متبحر ما در سینا ترجمه با رعایت اصول صحیح به صورت تخصصی با بالاترین کیفیت فرمت بندی می شود. همچنین کارشناسان ارزیابی ما کیفیت پروژه را بررسی و کنترل کرده و پس از تایید کیفیت مطلوب فایل نهایی به مشتری ارسال می شود.تا بررسی نماید. و اگر هر گونه ایرادی در فرمت بندی بود اطلاع داه تا به صورت رایگان اصلاح شود.

بله، برای پرداخت قسطی سفارش ثبت شده، امکان پارت بندی سفارش و پرداخت مرحله ای وجود دارد. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تماس های موجود در سایت و یا شبکه های مجازی (واتساپ، اینستاگرام، تلگرام )تماس حاصل فرمایید.

سینا ترجمه دارای مجوز رسمی از وزارت ارشاد و نماد اعتماد الکترونیکی از اینماد است. بنابراین هیچگونه استفاده غیر قانونی از فایل های ارسالی انجام نمی شود. یکی از مهم ترین اصول سینا ترجمه حفظ محرمانگی اطلاعات و فایل های ارسالی مشتریان عزیز می باشد و تمامی ارکان این مجموعه ملزم به رعایت اصول محرمانگی و حفظ حریم خصوصی مشتریان عزیز هستند.



در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
کارتون بدون هیچ ایراد بود. واقعا از زحماتتان ممنون و متشکرم.
سلام و ادب. خیلی خوشحال هستیم که تونستیم رضایت شما را جلب نماییم. انشالله منتظر کارهای بعدی شما و همکاران گرامی تان هستیم.
2 سال پیش
بازدیدکننده

صدف
کارتون بدون هیچ ایراد بود. واقعا از زحماتتان ممنون و متشکرم.
2 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام