سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

قیمت چاپ مقاله در pubmed (پابمد)

انتشار 11 تیر 1399
مطالعه 3 دقیقه

پابمد بزرگترین پایگاه داده اطلاعات علمی است که چاپ مقاله در آن برای پزشکان و اساتید پزشکی و گرایش های رشته های پیراپزشکی بسیار حائز اهمیت می باشد. برای ایندکس مقاله در اصلی ترین پایگاه پابمد که مد لاین می باشد باید مقاله دارای اعتبار بسیار بالا و سرفصل پزشکی باشد.

قیمت چاپ مقاله در pubmed (پابمد)

قیمت چاپ مقاله درpubmed(پابمد)

تصویر
پابمد یک موتور جستجوی رایگان است که دسترسی به اطلاعات علمی زیست – پزشکی را فراهم می نماید. پابمد توسط کتابخانه ملی پزشکی آمریکا با نام National Library of Medicine - NLM، وابسته به مرکز اطلاعات زیست فناوری آمریکا موسوم به نام National Institute of Health- NIh بروز رسانی و نگهداری می شود. مشهورترین واصلی ترین پایگاه داده پابمد، مد لاین (MEDLINE) نام دارد.

پابمد بزرگترین پایگاه داده اطلاعات علمی است که چاپ مقاله در آن برای پزشکان و اساتید پزشکی و گرایش های رشته های پیراپزشکی بسیار حائز اهمیت می باشد. برای ایندکس مقاله در اصلی ترین پایگاه پابمد که مد لاین می باشد باید مقاله دارای اعتبار بسیار بالا و سرفصل پزشکی باشد. مدلاین فقط مجلات با اعتبار بسیار بالا را نمایه میکند.این پایگاه تا کنون توانسته است بیش از 16 میلیون مقاله از 4500 نشریه در رشته های پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری، دامپزشکی و علوم پایه (پیش بالینی) منتشر کند.اما علاوه بر مدلاین، ارجاعات دیگری نیز در پابمد وجود دارد. 70 کشور عضو در مد لاین می باشند.

هزینه چاپ مقاله در مجلات پابمد

بعلت اعتبار بسیار بالای مجلات pubmed ، و داوری های سختگیرانه زمان اخذ پذیرش مقاله در مجلات پابمد کمی زمان بر می باشد وبا توجه به شهرت واعتبار این پایگاه هزینه های چاپ مقاله در مجلات پابمد کمی بالا می باشد ،البته بسته به نوع مجلات پابمد هزینه ها متغییر است و از اآنجایی که قیمت دلار دارای نوسانات می باشد نمی توان هزینه های دقیق تری برای پابمد بیان کرد. برای دریافت اطلاعات دقیق تر و آشنایی بیشتر با مجلات پابمد می توانید از مشاور های رایگان کارشناسان موسسه سینا استفاده نمائید.

امتیازات چاپ مقاله در pub med

  • دانشجو یا استادی که بتواند مقاله خود را در پایگاه pubmed ثبت کند امتیاز مهاجرت به خارج از کشور را میتواند کسب نماید
  • و همچنین امتیاز پذیرش گرفتن از دانشگاه های خارجی.
  • دانشجویی که بتواند این امتیاز را در رزومه خود ثبت کند میتواند امتیاز زیادی را در مصاحبه آزمون دکتری و پایاننامه کارشناسی ارشد کسب کند.
  • برای صاحبان مشاغل ارتقای شغلی در پی دارد و برای کسانی که میخواهند استخدام شوند در مصاحبه شغلی در اولویت خواهند بود.
  • فردی که بتواند مقاله ای در مجلات پابمد ثبت کند به عنوان یک نخبه و پژوهشگر شناخته خواهد شد که مزایای زیادی در پی دارد.
  • ISI دارای ضریب تاثیر بالاتر از یک ،یا Medline تا 7 امتیاز
  • ISI دارای ضریب تاثیر تا یک ،ویا Pubmed تا 6 امتیاز
  • ISI بدون ضریب تاثیر ، Scopus تا 5 امتیاز

جهت اطمینان از ایندکس شدن مقاله مورد نظر در پابمد می توانید به سایت .http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/ مراجعه نمائید.

به پژوهشگران محترم توصیه می کنم در مورد اعتبار مجله انتخابی خود بسیار دقیق وحساس باشید و از اعتبار مجله مورد نظر اطمینان حاصل کنید چرا که ممکن است برای چاپ مقاله خود مجله ای بی اعتبار را انتخاب کرده در نهایت متمحل زیان شوید. یکی از شروط پذیرفته شدن مقاله شما در مجلات خارجی، به زبان انگلیسی بودن مقاله ارسالی می باشد ژورنال های خارجی تحت هیچ عنوانی مقاله فارسی را پذیرش نمی کنند دقت کنید که مقاله شما حتما به صورت خیلی حرفه ای و نیتیو ترجمه شود زیرا سر دبیران مجله از این حیث بسیار سخت گیر می باشند ودر صورت مشاهده ایرادات گرامری و نگارشی انگلیسی، قبل از رسیدن مقاله شما به مرحله، مقاله توسط سر دبیر مجله ریجکت خواهد شد بنابراین قبل از ارسال مقاله حتما مقاله خود را توسط شخص متخصص در حوزه ترجمه مقاله، به صورت حرفه ای به ترجمه انگلیسی بازگردانید. موسسه سینا با بیش از 5 سال فعالیت، در زمینه مشاوره و معرفی معتبرترین ژورنال های داخلی وخارجی، اخذ پذیرش و چاپ مقاله، ترجمه حرفه ای و گارانتی دار،استخراج مقاله از پایان نامه، تبدیل پایان نامه به کتاب، ویرایش کتاب ومقاله وهمینطور پارافریز بندی آماده همکاری با شما عزیزان می باشد.

جهت تماس با موسسه سینا به ایمیل زیر مراجعه نمایید:

pub.sina@gmail.com

تلفن ثابت:

04133250787

تلفن همراه:

09149724522

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام