سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

گواهی چاپ مقاله در مجلات معتبر

انتشار 13 آذر 1397
مطالعه 2 دقیقه

نوشتن یک مقاله، ارسال آن به مجلات معتبر، داوری و در پایان پذیرش یا عدم پذیرش یک مقاله برای چاپ در مجله یک فرآیند چندین ماهه است.

گواهی چاپ مقاله در مجلات معتبر

بعد از اتمام نگارش مقاله که سخترین بخش است مقاله به داوری فرستاده میشود این بخش هم در نوبه خود بخش سختی است چون امکان دارد تمام زحماتی که کشیده اید در این مرحله از بین برود اگر با اصول و قواعد مقاله نویسی آشنا باشید و مقاله خود را بر اساس قواعد و دستورهای های نوشته شده در سایت مجله بنویسید خواهید توانست پذیرش مقاله خود را بگیرید.باید توجه داشت که بخش داوری همه مجلات با هم متفاوت هستند و قواعد و اصول خاصی دارند اگر همه جوانب را طبق اصول مجله رعایت کنید قطعا مقاله پذیرفته خواهد شد و بعد از اینکه مقاله پذیرفته شد نامه پذیرش مقاله از سمت سردبیر مجله و از طریق ایمیل برایتان ارسال خواهد شد و دریافت این نامه به منزله پذیرش مقاله میباشد و لازم نیست تا زمان چاپ مقاله صبر کنید چون چاپ مقاله ممکن است کمی طول بکشد.

محتوای نامه پذیرش چه مطالبی هستند؟

مقاله شما چه پذیرفته شده باشد و چه رد شود از طرف سردبیر ایمیل دریافت خواهید محتوای ایمیل اول از همه یک بخش تشکر از طرف سردبیر مجله است که این مجله را انتخاب کرده اید و بعد از آن نتایج داوری مقاله را برایتان گزارش میکنند اگر مقاله شما پذیرفته نشده باشد دلایل رد مقاله توضیح داده می شود و اگر مقاله شما با شرط تجدید نظر پذیرفته شود، ایرادات نوشته شده باید توسط نویسنده مقاله رفع شود.حتما  امضا سردبیر مجله در نامه اکسپت باید وجود داشته باشد.
ISSN  مجله و مشخصات دیگر آن باید حتما ذکر شده باشد. در واقع ISSN  مجله به عنوان کد شناسایی مقاله است و با استفاده از این کد می توانید اعتبار یک مجله را ارزیابی کنید.

این روزها، تعداد مجلات جعلی بسیار افزایش پیدا کرده است، و طعمه اصلی این مجلات جعلی، پژوهشگران و دانشجویانی هستند که به خاطر نداشتن آگاهی و اطلاعات مفید در زمینه مجلات، مقاله خود را به نشریاتی که با اسم مجلات ISI فعال هستند ارسال می کنند، و دچار مشکلات متعددی می گردند.
 مجلات جعلی حتی با ارسال نامه اکسپت یا گواهی چاپ و پذیرش مقاله به این دانشجویان، هزینه چاپ را از آنها دریافت می نمایند  و زمانی دانشجو متوجه جعلی بودن مجله می شود که برای اخذ نمره نامه اکسپت  را به دانشگاه می برد.
پس با آگاهی کافی از مجلات و اطمینان از ISI بودن مجلات از طریق سایت تامسون روترز و دیگر سایت های معتبر اقدام به ارسال مقالات خود کنیم. شما می توانیداز همان روزی که مقاله شما رد شد، سریعا دست به کار شده و دوباره شروع کنید. ابتدا تمام ايراداتی را که داوران در نظر گرفته اند اصلاح نمایید، چون به علت تخصصی بودن موضوع، ممکن است مقاله شما بعد از ارسال به مجله دیگر، دوباره در اختيار همان داور قرار بگيرد. مجله بعدی را برای ارسال مقاله با دقت انتخاب نمایید، در این شرایط بهتر است عامل تأثير مجله بعدی از مجله قبلی کمتر باشد. بعد از خواندن راهنمای نويسندگان، مقاله را به مجله جديد بفرستید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام