سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

هزینه چاپ کتاب از پایان نامه چقدر است؟

انتشار 13 اسفند 1398
مطالعه 3 دقیقه

چاپ کتاب یکی از بهترین راه های دریافت امتیازات پژوهشی و نیز عضویت در بنیاد ملی نخبگان است. با چاپ کتاب، می توانید تخصص خود را در زمینه های تحصیلی و کاری با دیگران به اشتراک بگذارید و بستر مناسبی برای پیشرفت شغلی و ارتقای علمی خود فراهم کنید.

هزینه چاپ کتاب از پایان نامه چقدر است؟

چاپ کتاب یکی از بهترین راه های دریافت امتیازات پژوهشی و نیز عضویت در بنیاد ملی نخبگان است. با چاپ کتاب، می توانید تخصص خود را در زمینه های تحصیلی و کاری با دیگران به اشتراک بگذارید و بستر مناسبی برای پیشرفت شغلی و ارتقای علمی خود فراهم کنید. اما از آنجایی که نگارش کتاب کاری بسیار زمان بر و تخصصی بوده و هر کسی  قادر به نگارش کتاب نیست، پیشنهاد ما به شما در این شرایط، تبدیل فرمت پایان نامه به کتاب وچاپ آن در تیراژ دلخواه برای رسیدن به اهداف پژوهشی است.

تبدیل پایان نامه به کتاب و چاپ آن علاوه بر اینکه باعث پیشرفت علمی کشور و مانع بلااستفاده ماندن ذخایر تحقیقاتی علمی می شود، مزیت دیگری نیز دارد. برای هر پژوهشگر و دانشجویی ارائه یک کتاب چاپ شده به نام خودش علاوه بر امتیارات علمی و پژوهشی، حس افتخار و غرور و بالندگی نیز برای او به همراه دارد. بنابراین تبدیل پایان نامه به کتاب و چاپ آن می تواند یک راه حل معقول برای افزایش اعتماد بنفس در زمینه های علمی حوزه تخصص فرد باشد .

اما ممکن است بسیاری از دانشجویان متقاضی دکتری که در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل می کنند از امتیازاتی که چاپ کتاب برای آنها در مصاحبه دکتری می تواند داشته  باشد اطلاعی نداشته باشند.

از این رو، یکی از اصلی ترین دغدغه های دانشجویان، اساتید و به طور کلی کسانی که می خواهند فرصت های شغلی و تحصیلی جدید داشته باشند این است که رزومه تحصیلی و شغلی خود را با تبدیل پایان نامه به کتاب و چاپ کتاب تا حد امکان قوی و پر بار کنند. ولی از نظر بسیاری از متقاضیان این کار، انجام آن کمی دشوار به نظر می رسد، خصوصا برای افرادی که می خواهند برای اولین بار اقدام به چاپ کتاب خود کنند. موسسه سینا با کادر مجرب و باتجربه خود در این زمینه آماده ارائه خدمت به این قشر فرهیخته است تا با حداقل هزینه پایان نامه را به کتاب  تبدیل کنند. 

مراحل تبدیل پایان نامه به کتاب

۱- آماده سازی و تحویل فایل ورد کتاب

۲- صفحه آرایی

۳- دریافت شابک به اسم نویسنده

۴- طراحی جلد

۵- دریافت مجوز فیپا و مجوز ارشاد

۶- چاپ و صحافی

۷- عرضه کتاب

فاکتورهای مختلفی در تعیین هزینه های چاپ کتاب دخیل هستند. چه کتاب تالیفی یا ترجمه باشد و چه پایان نامه ای که به کتاب تبدیل شده. در ادامه به اختصار به این فاکتورها اشاره میکنیم:
تیراژ کتاب
سایز کتاب
تعداد صفحات
جنس صفحات داخلی
 نوع صحافی
نوع چاپ
تعداد رنگ در چاپ

هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب

طبیعتا یکی از جنبه هایی که در انجام امور مختلف مورد توجه است، بحث هزینه میباشد. در خصوص فعالیت های علمی و پژوهشی نیز این امر جزو مواردیست که لزوما باید به آن پرداخت. اگرچه بررسی سابقه و خوشنامی یک موسسه برای برون سپاری پروژه های علمی به آن موسسات، یک اصل مهم است، اما بسیاری از افراد در کنار این فاکتور، بحث قیمت مناسب خدمات توام با کیفیت را نیز در انتخاب های خود دخیل میکنند. موسسه سینا یکی از موسساتی است که با سابقه چندساله فعالیت در این حوزه و به پشتوانه کادر مجرب و متعهد خود، این اطمینان را به مراجعین و مشتریان خود میدهد که انتخاب این موسسه برای سفارش کار تبدیل پایان نامه به کتاب، نه صرفا بدلیل برتری آن در تخصص و مهارت های لازم بلکه بخاطر برتری در خصوص هزینه مناسب و رقابتی آن در ارائه خدمات مختلف می باشد. موسسه سینا این امکان را برای شما فراهم آورده تا بتوانید با حداقل هزینه یعنی ۳۰۰ هزار تومان در یک بازه زمانی کوتاه پایان نامه ای که در دوره کارشناسی ارشد ارائه میکنید را به کتاب تبدیل کنید. برای اینکار ابتدا فایل پایان نامه خود را از طریق ایمیل به کارشناس موسسه ارسال نمایید. کارشناس پس از بررسی فایل، پایان نامه را در اختیار محقق قرار می دهد. محقق در کوتاهترین زمان، پایان نامه را در قالب یک کتاب ویرایش کرده و به بخش چاپ کتاب ارسال می نماید. چاپ کتاب در موسسه سینا 20 روز کاری زمان لازم دارد. پس از چاپ کتاب، آدرس و کد پستی از نویسنده دریافت شده و از طریق پست، کتابها به مشتری ارسال میگردد.

بیشتر بخوانید:

مزایای چاپ کتاب از پایان نامه

چاپ کتاب از پایان نامه برای تقویت رزومه دکتری

چگونه و کجا پایان نامه خود را به کتاب تبدیل کنیم؟

تبدیل پایاننامه به کتاب در تبریز

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام