سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

هزینه چاپ گتاب گلاسه

انتشار 9 خرداد 1398
مطالعه 3 دقیقه

کاغذ گلاسه به کاغذ هایی گفته میشود که سطح صاف و براقی داشته باشد مشاهده مطالب و تصاویر در این کاغذ ها شفافیت بیشتری دارد و به خواننده کمک میکند تا راحتتر مطالعه کند.

هزینه چاپ گتاب گلاسه

چاپ گلاسه سطحی صاف و براق ایجاد می کند که نمایش هر چه بهتر متون و تصاویر کمک فراوان می کند. چاپ گلاسه بر روی کاغذ گلاسه زیبایی بیشتر نسبت به کاغذ تحریر ایجاد می نماید. کاغذ گلاسه برای پوسترها و تراکت ، بروشور و… کاربرد فراوان دارد و به زیبایی و اثر بخشی چاپ کمک فراوان می کند.

کاغذ گلاسه داری سطحی بدون بافت است که به جذب رنگ کمک فراوان می کند. براق بودن سطح گلاسه باعث شفافیت رنگ ها و زیبا تر شدن رنگ ها می شود. از لحاظ قیمتی کاغذ گلاسه دارای قیمت بالاتر نسبت به کاغذ تحریر است. بواسطه کشیده شدن روکش براق روی گلاسه سطح هموار شده و مقاومت متریال هم بالاتر می رود.

چاپ گلاسه خصوصا برای تصاویر رنگی بسیار مناسب است. برای انتخاب کاغذ گلاسه مرغوب برای چاپ بایستی توجه کرد کاغذی مرغوب تر است که سنگین تر باشد. کیفیت چاپی روی چنین کاغذی بهتر است.

از انواع کاغذ گلاسه می توان به نوع مات و براق و یک رو یا دو رو اشاره کرد که هر یک استفاده و کاربرد خاص خود را دارد. از جمله کاربردهای چاپ گلاسه می توان به استفاده در چاپ مجلات و کتاب ، کارت ویزیت و بروشور و… اشاره کرد. ایجاد کارت ویزیت با رنگ های جذاب نیازمند دقت در چاپ و استفاده از متریال مناسب برای جذب رنگ دارد که گلاسه این قابلیت ها را دارد.

در صورت تمایل میتوانید کتاب خود را در این نوع کاغذ ها چاپ کنید که ما استفاده از این نوع کاغذ را بیشتر برای کتاب های داستانی و یا کتاب هایی که تصاویر رنگی و روغنی دارند استفاده میکنیم چون در این کتاب ها رنگ های بیشتری استفاده شده است به همین دلیل اگر از کاغذ های گلاسه استفاده کنید در این صورت کیفیت چاپ عالی خواهد شد و میتوانید رنگ ها را در بهترین کیفیت مشاهده فرمایید.

 

تصویر

برای سفارش چاپ کتاب با کاغذ گلاسه در کیفیت بسیار بالا میتوانید از موسسه سینا کمک بگیرید در موسسه سینا همه مراحل چاپ کتاب در بهترین کیفیت انجام میشود و برای سفارش چاپ گلاسه کتاب میتوانید از طریق این موسسه اقدام فرمایید در موسسه سینا مراحل چاپ کتاب در بهترین کیفیت انجام میشود و شما فقط کافی است که فایل کتاب خود را به کارشناسان موسسه تحویل دهید تا کارشناس روال کار را ادامه دهد روال کار چاپ کتاب در موسسه سینا به این صورت میباشد:
  • آماده شدن فایل تایپ شده توسط نویسنده
  • در صورتیکه با یک موسسه همکاری کنند ، باید در این مرحله عقد قرارداد انجام شود و فایل را در اختیار موسسه قرار دهند
  • انجام مراحل اداری  توسط انتشارات و اخذ شابک ، فیپا و مجوز ارشاد
  • آماده کردن طرح جلد و صحافی و چاپ کتاب
  • دریافت اعلام وصول از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • تحویل نسخه ها ی چاپی به نویسنده

انواع کاغذ برای چاپ کتاب

کاغذ تحریر

از کاغذهایی است که در اکثر کتابها استفاده شده است. بویژه در کتابهای تک رنگ.

کاغذ گلاسه

این نوع از کاغذ از مرغوبیت بالایی برخوردار بوده و معمولا برای چاپ های نفیس رنگی استفاده میشود. کاغذ گلاسه دارای دو نوع گلاسه براق و گلاسه مات می باشد.

سایز کاغذ

کاغذ در اندازه های مختلفی تولید میگردد. دو سایز رایج آن در کشور که در چاپ کتاب مورد استفاده قرار میگیرند عبارتند از:

  •  کاغذ با ابعاد ۱۰۰ سانتیمتر در ۷۰ سانتیمتر.
  • کاغذ با ابعاد ۹۰ در ۶۰ سانتیمتر.

گراماژ کاغذ

بیان کننده وزن کاغذ می باشد و بر اساس وزن کاغذ به ابعاد ۱۰۰سانتیمتر در ۱۰۰ سانتیمتر بیان می شود. به عنوان مثال در کاغذ با گراماژ ۷۰ گرم، منظور این است که ابعاد cm 100cm×  ۱۰۰ از این نوع کاغذ ۷۰ گرم وزن دارد. گراماژ متداول برای چاپ های تک رنگ  ۷۰ و ۸۰ گرم می باشد.

هم اکنون برای اخذ مشاوره در مورد نحوه چاپ کتاب با کیفیت بسیار بالا و برای کسب اطلاعات دقیق در مورد زمان و هزینه چاپ کتاب میتوانید از طریق راههای ارتباطی زیر اقدام فرمایید.

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: 09149724522

pub.sina@gmail.com

ثبت سفارش به صورت آنلاین

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام