سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

هزینه چاپ کتاب ترجمه شده

انتشار 5 دی 1397
مطالعه 5 دقیقه

ترجمه کتاب برای دانشجویان دوره دکتری یک امتیاز در نظر گرفته شده است ترجمه هر کتاب 4 امتیاز در نظر گرفته میشود.

هزینه چاپ کتاب ترجمه شده

ترجمه کتاب های جدید النشر

همان طور که اطلاع دارید امن ترین روش برای انتقال اطلاعات بین محققین کشور های مختلف نگارش کتاب میباشد اما برای اینکه محققین کشور های مختلف بتوانند از کتاب های یکدیگر استفاده کنند میبایست آنها را ترجمه کنند تا بتوانند از آنها استفاده کنند.کتاب هایی که جدیدا چاپ و منتشر میشوند از محققین تمام کشور ها باید سریعا به دست سایر محققین در سراسر دنیا برسند دانشجویان میتوانند این کتاب های جدیدالنشر را پیدا کنند و ترجمه کنند.ترجمه کتب جدید النشر 4 امتیاز ویژه برای دانشجویان دوره دکتری دارد.

از آنجایی ترجمه کتاب یک فعالیت نبخگانی محسوب می شود برای بنیاد نخبگان این امر بسیار حائز اهمیت بوده و امتیاز این کار بسته به محتوای کتابی که ترجمه‌ شده است و بر اساس ضرایب آیین‌نامه ارتقاء می‌تواند متفاوت باشد.
از دیگر مزایای ترجمه کتاب می توان به کسر خدمت سربازی از 4تا 6 ماه اشاره نمود . دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی، ارتش، سپاه و مراکزی از این دست پروژه ترجمه کتاب را می‌توان به عنوان مراکزی برای پروژه ترجمه کتاب جهت کسر از سربازی نام برد.
واما سوالی که در این بخش برای دانشجویان پیش خواهد آمد این مووضع میباشد که این کتاب های جدید النشر را از کجا پیدا کنیم.کارشناسان موسسه سینا با توجه به رشته و زمینه تخصصی شما 2 الی 3 کتاب به شما معرفی خواهند کرد که تا به حال ترجمه نشده اند و جدیدالنشر میباشند .

خدماتی که موسسه سینا در زمینه ترجمه کتاب ارائه میدهد:

خدماتی که موسسه سینا در زمینه چاپ کتاب و ترجمه کتاب ارائه میدهد عبارتند از :

انتخاب کتاب:دانشجو میبایست کتاب های جدیدالنتشاری که تا کنون ترجمه نشده اند را پیدا کند و با ذکر دقیق مشخصات نویسنده سال انتشار و ... به کارشناس موسسه تحویل دهد جهت ترجمه اما اگر دانشجو نتوانست کتابی را در حوزه تخصصی خود پیدا کند میتواند مشاورین موسسه سینا را در جریان رشته و حوزه تخصصی خود بگذارد تا مسئولین 2 الی 3 کتاب را به آنها معرفی کنند.
انتخاب مترجم:اگر خود دانشجو توانایی ترجمه یک کتاب تخصصی را به صورت با کیفیت نداشت میتواند جهت دریافت ترجمه ای با کیفیت و اصولی از مشاورین موسسه بخواهد که مترجمین حرفه و متخصص در زمینه مرتبط را برای او معرفی کنند.
هزینه :هزینه ای که در موسسه سینا بابت ترجمه کتاب و چاپ کتاب دریافت میشود به صورت جداگانه محاسبه میشود شما ابتدا باید هزینه ترجمه کتاب را واریز کنید تا کتاب ابتدا ترجمه شود و سپس باید هزینه چاپ و ویرایش کتاب را واریز کنید تا مراحلی که برای چاپ کتاب نیاز است طی شود و کتاب چاپ و منتشر شود.

توجه کنید که موسسه سینا به منظور سهولت کارشما دانشجویان و فرهیختگان عزیز هزینه ترجمه و چاپ کتاب هایی که تعداد صفحات آنها بسیار زیاد است را به صورت اقساطی دریافت خواهد کرد.

هزینه  ترجمه باتوجه به تعداد کلمات کتاب و تخصص و نوع پکیچ براورد قیمت خواهد شد و می توانید کل هزینه را یکجا و یا در  دو الی سه قسط پرداخت نمایید که با تحویل هر بخش، بخش بعدی ترجمه خواهد شد.

 

مراحل ترجمه و چاپ کتاب در موسسه سینا

  • در صورتی که کتاب توسط خود نویسنده انتخاب، ترجمه و نوشته شده باشد، صرفا فایل کتاب را از طریق ایمیل دریافت کرده و برای بررسی متن کتاب به کارشناس مربوطه ارسال می نماییم.
  • اگر کارشناس اعلام نماید که متن کتاب نیاز به ویرایش ادبی دارد، بعد از اعلام ان به نویسنده و تائید ایشان، کتاب برای ویراستاری ارسال می شود. ویراستاران موسسه سینا، متن کتاب را صرفا از لحاظ ادبی و نگارشی ویرایش می کنند و هیچ دخل و تصرفی در متن کتاب انجام نمی دهند. در صورتی که ترجمه کتاب  کمی نامفهوم و ایرادار باشد، ویراستار تقاضای متن انگلیسی کتاب را خواهد کرد تا متن کتاب را با آن تطبیق دهد. در نهایت بعد از اتمام ویراستاری کتاب، فایل نهایی برای تائید به نویسنده ارسال می شود.
  • در مرحله بعد، کتاب برای صفحه آرائی ارسال می شود تا اندازه صفحات و ظاهر آن به فرم کتاب تبدیل شود. منظور از صفحه آرائی انتخاب اندازه و فونت کلمات، فاصله بین خطوط و اندازه حاشیه از چهار طرف صفحه، جاگذاری مناسب تصاویر کتاب ، انتخاب رنگ هیا مناسب برای چاپ صفحات دارای تصاویر رنگی و .... می باشد. در این مرحله کتاب به فرم و شکلی که قرار است به چاپ برسد درمی آید. 
  • بعد از اتمام صفحه آرائی ، کتاب راهی دریافت مجوز برای چاپ می شود. برای دریافت مجوز چاپ کتاب بایستی پرینت نسخه نهایی آماده چاپ کتاب به همراه فایل پی دی اف کتاب بر روی لوح فشرده،  کپی کارت ملی نویسنده یا نویسندگان، شماره شابک، ارائه فهرست پیش از انتشار کتاب (فیپا) و فرم تکمیل شده مجوز قبل از چاپ کتاب به اداره فرهنگ و ارشاد تحویل داده شود. تمامی این مراحل توسط کارشناس موسسه انجام میگیرد.
  • بعد از دریافت مجوز چاپ کتاب، آخرین مرحله قبل از ارسال به چاپ، طراحی جلد کتاب می باشد که می تواند از سوی خود مشتری پیشنهاد داده شود و یا توسط طراحان موسسه سینا انجام گیرد. طرح نهایی جلد کتاب به جاگذاری اسامی نویسنگان و عنوان کتاب برای نویسنده ارسال می شود تا بعد از تائید نهایی آن، کتاب راهی چاپ و صحافی شود. البته اندازه صفحات کتاب و نوع چاپ از نویسنده پرسیده می شود و سپس چاپ کتاب انجام میگیرد.
  • در نهایت کتاب های چاپ شده در تیراژ دلخواه نویسنده، به آدرس ایشان ارسال می شود.

از مزایای انتخاب موسسه سینا برای چاپ کتاب

  • اگر کتابی دارید اما نحوه ی دریافت مجوزهای لازم را نمی دانید و زمانتان هم محدود است؛
  • اگر کتابی تالیف یا ترجمه کرده اید اما می خواهید با پایین ترین هزینه و در تیراژ محدودی چاپ نمایید؛
  • اگر پایان نامه دارید و می خواهید آن را تبدیل به کتاب کنید؛
  • اگر می خواهید به عنوان مترجم شناخته شوید اما وقت کافی و زمان لازم را ندارید؛

موسسه سینا برای همه ی این درخواست های شما راه حل دارد، لذا نگران نباشید. کافیست از طریق ایمیل درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان موسسه ظرف کمتر از ۲۴ ساعت پاسخ تمامی درخواست های شما را ارسال نمایند.

تصویر

 
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام