سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

هزینه چاپ مقاله در مجلات علمی پژوھشی خارجی

انتشار 19 اسفند 1397
مطالعه 3 دقیقه

هزینه چاپ مقاله در مجلات داخلی و خارجی با هم متفاوت میباشد برای اطلاع از هزینه چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی خارجی مطالب این بخش را مطالعه فرمایید.

هزینه چاپ مقاله در مجلات علمی پژوھشی خارجی

از آنجایی که چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی خارجی اعتبار بسیار زیادی دارد بنابر این بیشتر مورد توجه نویسندگان و محققین میباشد و تقریبا همه دوست دارند که مقاله خود را در این مجلات به چاپ رسانند تا از امتیازات پژوهشی آن استفاده کنند.اما نکته ای که بسیار قابل توجه است هزینه چاپ مقاله در این مجلات میباشد که سوال همه محققین از موسسه سینا هزینه چاپ مقاله در مجلات خارجی میباشد.

در پاسخ به این سوال که هزینه چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی خارجی چقدر است باید بگوییم که هر مجله باتوجه به اسکوپ و اعتباری که دارد هزینه متفاوتی دارد و همچنین هزینه چاپ مقاله در هر مجله در کشور های مختلف نیز متفاوت میباشد.

از جمله مجلات خارجی بسیار معتبر که هزینه چاپ مقاله در آنها زیاد میباشد مجلات pubmed,isi,scopus میباشند.,ولی در حالت کلی نمیتوان قیمت مشخصی برای هر کدام در نظر گرفت بلکه با توجه به حجم مقاله و کشوری که مجله متعلق به آن کشور است هزینه متفاوت و قابل تغییر میباشد.

همچنین هر مجله با توجه به اینکه مجله ایمپکت دار یا بدون ایمپکت باشد هزینه های متفاوتی دارد.و ضریب تاثیر و شاخص های زیادی در هر مجله وجود دارد که قیمت چاپ مقاله با توجه به آنها تعیین میشود.

روند چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی خارجی

روند چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی خارجی در موسسه سینا به اینصورت میباشد که ابتدا شما باید فایل آماده مقاله خود را از طریق آدرس ایمیلpub.sina@gmail.com به کارشناس موسسه سینا تحویل دهید و کارشناس وظیفه دارد که بر حسب رشته تحصیلی شما و موضوع مقاله در طول 2 الی 3 روز مناسب ترین مجله ای که برای مقاله شما مناسب است را به شما پیشنهاد دهد و با توجه به بررسی های لازم شما باید یکی از مجلات را انتخاب کنید و سپس کارشناس موسسه مقاله را به بخش ترجمه تحویل خواهد داد تا مقاله را ترجمه کنند و ترجمه باید به صورت کاملا تخصصی و با کیفیت انجام پذیرد و بعد از ترجمه باید مقاله ویرایش شود و به فرمت مجله مورد نظر تبدیل شود و بعد از اینکه ویرایش شد مقاله باید به مجله سابمیت شود تا به بخش داوری ارسال شود و نتیجه داوری مشخص شود بعد از مشخص شدن نتیجه داوری شما میتوانید نامه اکسپت مقاله خود را در مجله مورد نظر خود را دریافت کنید.به این ترتیب چاپ مقاله علمی پژوهشی شما در مجلات خارجی به پایان میرسد و شما میتوانید از امتیاز آن استفاده کنید.

موسسه سینا تنها موسسه ای میباشد که همه خدمات دانشگاهی و پژوهشی را با کمترین هزینه ارائه میدهد و همچنین به صورت صد درصد تضمینی در این موسسه نگران از دست دادن زمان و هزینه نباشید زیرا کارشناسان موسسه با توجه به تجربه بسیاری که دارند صد در صد از عهده پذیرش تضمینی مقاله بر خواهند آمد و همچنین هزینه ها نیز بسیار پایین میباشد و به نفع فرهیختگان عزیز.

در صورتی که میخواهید مقاله خود را در هر یک از مجلات  خارجی isi,scopus,pubmed.jcr چاپ نمایید هم اکنون میتوانید با کارشناس موسسه سینا تماس بگیرید و در مورد هزینه دقیق و نحوه چاپ مقاله در مجله مورد نظرتان سوالات خود را بپرسید و مشاوره های مورد نیاز خود را اخذ نمایید.

راههای ارتباطی با موسسه سینا همچنین راههای ثبت سفارش در این موسسه از طریق شماره تماس و آدرس ایمیل زیر امکان پذیر است و همچنین در صورت تمایل میتوانید سفارش خود را به صورت کاملا آنلاین و از طریق وب سایت موسسه در وب سایت موسسه ثبت نمایید.

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: 09149724522

ایمیل: pub.sina@gmail.com

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام