سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

هزینه ی چاپ مقاله در مجلات jcr

انتشار 10 آبان 1397
مطالعه 2 دقیقه

Journal Citation Reports) JCR) یا گزارش استنادی مجلات ، بر اساس معیارهای ارزیابی خاصی، برای مجلات و نشریات isi که بتوانند در این ارزیابی امتیاز خوبی کسب کنند، ضریب تاثیر (impact factor) در نظر می گیرد.

هزینه ی  چاپ مقاله در مجلات jcr

مجلات ISI از لحاظ داشتن ضریب تاثیر ، به دو دسته مجلات ایمپکت دار و بدون ایمپکت تقسیم می شوند. مجلات ایمپکت دار تحت عنوان مجلات JCR نامیده می شوند که پذیرش مقاله در انها رایگان بوده و مقالت چاپ شده در آنها از ارزش علمی بالایی در دانشگاه های دنیا برخوردار هستند. اما با توجه به سختگیری این مجلات از لحاظ داوری ، پذیرش و چاپ مقاله در این نشریات زمانبر بوده و احتمال پذیرش نیز در مقایسه با مجلات بدون ایمپکت پایین می باشد. مجلات بدون ایمپکت تحت عنوان مجلات ISI LISTED نامیده می شوند. این مجلات در مقایسه با مجلات JCR داوری راحت تری دارند و  تعداد بیشتری از مقالات را پذیرش می کنند. از طرفی تعداد مجلات isi بدون ایمپکت بیشتر از مجلات jcr  می باشد.

همه نشریات ISI در سایت Thomson Reuters هستند، اما همه مجلات ضریب تاثیر ندارند. هر ساله، وبسایت Thomson Reuters لیستی از مجلات معتبر isi را منتشر می کند که شامل مجلات ایمپکت دار  می باشد. به همین ترتیب، تنها مجلات ISI که دارای فاکتور تاثیر واقعی هستند به عنوان JCR در نظر گرفته می شوند. البته، موسسه SIMMAG مبتنی بر Scopus همچنین قادر به اندازه گیری ضریب تاثیر مجلات این موسسه با عنوان SJRs می باشد. ارزش ضریب فاکتورهای یک مجله در هر سال عبارتند از: تعداد میانگین شمارنده های تبلیغاتی در هر مقاله ای که در آن مجله در طول دو سال گذشته منتشر شده است.

برای جستجو مجلات در Thomson Reuters، می توانید با استفاده از شماره مجله یا ISSN این کار را انجام دهید. اگر عنوان یا ISSN جستجو شده در لیست مجلات تامسون رویترز باشد، به شما نمایش داده خواهد شد. در غیر این صورت عبارت "هیچ پاسخی برای پرس و جو پیدا نشد" در صفحه نمایش داده می شود. 

تصویر

اما توجه داشته باشید که هر مجله ای که در لیست جستجوی سایت Thomson Ridgeer به شما نمایش داده شد، بایستی از لحاظ حضور آن مجله در یکی از  لیست های زیر مطمئن شوید. 

  • Science citation index expanded
  • Social Science citation index

هزینه اکسپت مقاله از مجلات  JCR

موسسه سینا پس از دریافت فایل مقاله از مشتری و بررسی آن توسط کارشناسان ان رشته، مجلات تخصصی متناسب با موضوع مقاله را معرفی می کنند تا نویسنده انها را بررسی نموده و یکی از آنها را انتخاب کند. پس از انتخاب مجله، فایل مقاله بر اساس دستورالعمل مجله فرمت بندی شده و در مجله سابمیت می شود. موسسه سینا مجموع هزینه هایی است که برای فرمت بندی و ارسال و پذیرش مقاله به مجلات JCR دریافت می کنید 400 هزار تومان می باشد. برای اطلاعات بیشتر در خصوص سابمیت و چاپ مقاله JCR می توانید با کارشناسان ما از طریق ایمیل موسسه و یا مشاوره آنلاین از طریق سایت موسسه در ارتباط باشید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام