سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

هزینه چاپ مقاله isi، ای اس ای

انتشار 22 اردیبهشت 1398
مطالعه 11 دقیقه

امروزه موسسات زیادی هستند که در زمینه پذیرش و چاپ مقاله در مجلات مختلف به شما محققین عزیز کمک می کنند تا بتوانید پذیرش مقالات خود را اخذ نمایید در صورتی که معیار شما برای چاپ مقاله هزینه پایین و سرعت بالای چاپ مقاله می باشد میتوانید از طریق سینا ترجمه اقدام نمایید.

هزینه چاپ مقاله isi، ای اس ای

در این مقاله به توضیحات لازم در مورد مقالات isi و هزینه این ژورنال ها اشاره شده است. اول از همه باید بدانیم مقالات isi دارای بالاترین اعتبار علمی در کل کشورهای جهان می باشند. از این رو با آگاهی از این که این ژورنال ها دارای بالاترین میزان اعتبار هستند، قطعا نمی توان با سطح مقاله بی کیفیت انتظار چاپ در این مجلات معتبر را داشت.برای چاپ مقاله معتبر isi، نیازمند نوشتن مقاله معتبر علمی است. بسیاری از دانشجویان ارشد و دکتری به دنبال چاپ مقاله آی اس آی هستند ولی غافل از این هستند که سطح علمی مقاله مهم ترین مورد برای چاپ مقاله isi است. هر مقاله بی کیفیتی قابلیت چاپ مقاله isi معتبر را ندارد. اغلب دانشجوها فکر می کنند اگر ژورنالی پولی باشد، اعتبار ندارد. در حالیکه اصلا این طور نیست. بسیاری از مقالات isi معتبر جهان پولی هستند و دلیل بر بی اعتبار بودن ژورنال نیست.

اهمیت و مزایای چاپ مقاله isi

پذیرش و چاپ مقاله isi دارای اهمیت بالایی می باشد که در زیر به صورت جزئی چاپ مقاله برای هر یک از دانشجویان و اساتید کاملا مشخص شده است:

مزایای چاپ مقاله برای دانشجویان

  • کسب امتیاز برای پذیرش در دوره دکتری و داشتن اعتماد به نفس بالا در مصاحبه های ورودی (کسب 7 امتیاز پژوهشی برای یک مقاله ISI و حداکثر 22 امتیاز پژوهشی در مصاحبه دکتری)

  • گرفتن بورسیه از دانشگاه های معتبر بین المللی

  • کسب امتیاز برای ورود به هیئت علمی دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی

  • داشتن امتیاز در مصاحبه های استخدامی و امکان استخدام آسان تر در ادارات دولتی و خصوصی

  • صاحب نظر بودن در زمینه موضوع مقاله و شناخته شدن به عنوان صاحب نظر در آن حیطه

  • ثبت تحقیقات و پژوهشات به نام خود صاحب مقاله و حفظ آن در پایگاه اطلاعاتی به صورت دائمی

مزایای چاپ مقاله برای اساتید و اعضای هیئت علمی

  • کسب امتیاز و ارتقاء رتبه علمی

  • افزایش حقوق و مزایای شغلی و ارتقاء سمت و جایگاه

  • ایجاد امکان برای ورود به بنیاد ملی نخبگان

  • دریافت پروژه های تحقیقاتی انبوه با درآمد بالا

  • صاحب نظر بودن در زمینه موضوع مقاله و شناخته شدن به عنوان صاحب نظر در آن حیطه و عرضه پژوهشات و تحقیقات به افراد دیگر

  • ثبت تحقیقات و پژوهشات به نام خود صاحب مقاله و حفظ آن در پایگاه اطلاعاتی به صورت دائمی و به منظور استفاده همگان

  • دریافت فرصت های مطالعاتی طولانی مدت و بدون هزینه از دانشگاه های معتبر بین المللی

مراحل چاپ مقاله isi

پس از نگارش یک مقاله خوب در حد مقالات در ژورنال های ISI باید مراحل زیر را طی کنید.

انتخاب ژورنال

انتخاب ژورنال متناسب:

نکته ی اولی که باید به آن توجه ویژه ای کنید این است که این مجلات به صورت تخصصی کار می کنند و فقط مقالات مربوط به اسکوپ رشته خود را به چاپ می رسانند برای همین انتخاب ژورنال مناسب که در محدوده مقاله شما باشد بسیار حائز اهمیت است. اگر مقاله در محدوده و هدف ژورنال ISI نباشد پس از داوری اولیه به دلایل مختلف که اغلب می گویند مقاله در راستای هدف ژورنال نیست رد می گردد.

فرمت بندی مقاله طبق فرمت ژورنال مورد نظر

پس از انتخاب قطعی مجله قسمت راهنمای نویسندگان آن را باید با دقت مطالعه نمایید. در واقع مقاله شما باید طبق فرمت مجله تنظیم شده باشد، در غیر این صورت مقاله‌تان از جانب سردبیر برگشت داده خواهد شد یا در صورت پذیرش اولیه برای ژورنال ISI، مراحل بررسی طولانی‌تری را پشت سر خواهد گذاشت. هر چه مقاله شما طبق استاندارد مجله باشد سریع تر داوری می شود و سردبیر نسبت به مقاله شما دید مثبت تری پیدا می‌کند. پس بهتر است فرمت بندی را در بالاترین سطح کیفیت انجام دهید.

فرمت بندی مقاله

ارسال مقاله به مجله

سابمیت و یا ارسال مقاله به مجله

سابمیت و یا ارسال مقاله به ژورنال ISI، معمولا از طریق پنل و یا ایمیل ارسال می شود که در حال حاضر بیشتر ژورنال ISI، دریافت مقالات را به صورت ایمیل به دلیل امن تر و سریع تر بودن، ترجیح می دهند. که بعد از آماده سازی مقاله و انجام ویرایشات لازم مقاله را به مجله تخصصی isi انتخابی سابمیت می نماییم.

بررسی اسکوپ مقاله

هدف بسیاری از فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی، تهیه یک مقاله علمی است. یک مقاله علمی می تواند به یک مجله isi جهت چاپ ارائه شود. بسیاری از مجلات خارجی پس از دریافت چکیده مقاله، آن را بررسی می نمایند و نتیجه را که می تواند پذیرش Accept مقاله یا رد Reject آن باشد به نویسنده یا نویسندگان مقاله (Author) اعلام می نمایند.

اسکوپ

وضعیت مقاله پس از داوری

افرادی که تجربه ارسال مقاله دارند می دانند که بعد از داوری مقاله توسط ژورنال ISI،مورد داوری قرار می گیرد. که مقاله بسته به شرایط مقاله و ژورنال، می تواند با چند حالت روبرو می شود. وضعیت مقاله پس از تصمیم سردبیر معمولاً به یکی از صورت های زیر خواهد بود:

پذیرش برای چاپ

پذیرش برای چاپ پس از اصلاحات جزئی

پذیرش برای چاپ پس از اصلاحات کلی

بررسی مجدد احتمالی برای چاپ پس از اصلاحات اساسی

بررسی احتمالی برای چاپ در فرمت بندی به سردبیر یا گزارش کوتاه

غیر قابل چاپ

که در زیر به هر یک از موارد اصلاح و بازبینی، پذیرش و چاپ و یا ریجکت و یا غیر چاپ پرداخته شده است

پذیرش و یا ریجکت

اصلاح و بازبینـی مقاله

ژورنال خارجی نیاز به اصلاح یا رد مقاله را پس از بررسی توسط داوران ژورنال ISI ارائه می کنند. ممکن است مقاله شما بدون هیچگونه نیاز به تغییر مورد پذیرش قرار گیرد، اما در اکثر موارد به بازبینی و اصلاح مقاله نیاز پیدا می‌کنید. به این مفهوم که سردبیر ژورنال با اعلام پذیرش مشروط مقاله، از شما می‌خواهد تغییرات جزئی یا کلی را که براساس نظرات داوران برای شما فهرست گردیده است در مقاله اِعمال کنید تا مقاله‌تان مجدداً بررسی شود. در این صورت معمولاً یک بازه زمانی برای شما تعیین می‌گردد تا اصلاحات مورد نظر را انجام دهید. اگر مدت زیادی از زمان ارسال مقاله می گذرد، مراجع آن را به روز کنید.سعی کنید کار اصلاح را پیش از تمام شدن فرصتی که در اختیارتان گذاشته شده به پایان رسانید.

پذیرش و چاپ مقاله

پس از پذیرش مقاله و پیش از چاپ آن، ویرایش نهایی انجام می شود که گستردگی آن در ژورنال ISI مختلف متفاوت است. این ویرایش شامل غلط گیری املایی، اصلاح علائم نقطه گذاری، روان سازی جملات، رفع ابهامات گـرامری، و بررسی بخش هایی است که احتمال خطا در آنها زیاد است (چکیده، قسمتهای آماری، شکل ها، جدول ها و مراجع). در برخی ژورنال ISI، برطرف کردن ایرادات از طرف دفتر سردبیر به ویراستار فنی ارجاع می شود. پس از این مرحله، نسخه آماده برای چاپ مقاله در اختیارتان قرار می گیرد تا برای آخرین بار بررسی و آن را تأیید کنید.

ریجکت شدن مقاله

مقاله شما ممکن است بدون داوری و مستقیماً از جانب سردبیر رد شود. رد شدن سریع مقاله علل مختلفی دارد و همواره به معنای کم ارزش بودن مقاله شما نیست. ممکن است مقاله اصلاً در حیطه علمی مورد علاقه آن ژورنال ISI نبوده باشد. اگر مقاله شما پس از بررسی توسط داوران و جمع بندی نظرات آنها مردود تشخیص داده شود، سردبیر در قالب یک نامه محترمانه ضمن اعلام این مطلب، نظرات داوران را به شما منعکس می‌کند.از همان روزی که مقاله شما رد شد، دوباره دست به کار شوید. نخست کلیه ایراداتی را که داوران ژورنال به آنها اشاره کرده اند اصلاح کنید و نظرات داوران را به دقت بررسی کنید و آنها را در مقاله‌تان اعمال نمایید. زیرا به علت تخصصی بودن موضوع، ممکن است مقاله تان پس از ارسال به ژورنال بعدی، مجدداً در اختیار همان داور یا داوران قرار گیرد. ژورنال بعدی را با دقت انتخاب کنید. دقت داشته باشید که ممکن است مقاله شما در یک ژورنال با ایمپکت فکتور پایین رد شود ولی در یک مجله دیگر با ایمپکت فکتور بالاتر قبول شود. نظر داوران نسبت به مقاله شما در همه ژورنال ها یکسان نیست.

جواب دهی به نظر داوران

اگر شما توجیه قانع کننده ای داشته باشید می توانید با تغییرات جزیی در بخشی از مقاله، داور را قانع کنید که ایرادات گرفته شده اشتباه می باشد.توجیهات و دلایلی که شما ذکر می کنید اگر شفاف و منطقی باشد، مورد قبول داروران قرار خواهد گرفت.

ت

پاسخگویی مستقیم به کامنتهای داوران

اصلاح کردن و ارسال مجدد مقاله به مجله

به چالش کشیدن داور با یک توجیه خوب

در نظر داشته باشید که مقالات چاپ شده در مجلات نسخه نهایی مقاله هستند. زمانی که شما مقالات چاپ شده را مطالعه می کنید از کیفیت مقاله ی خود نا امید نشوید،زیرا این مقالات، نهایی هستند و بعد از چندین بار ویرایش و اصلاح به چاپ رسیده باشند.

روش هایی برای افزایش شانس پذیرش مقالات در ژورنال های ISI

همانطور که می دانید پذیرش مقاله در مجلات isi به مراتب سخت تر از مجلات دیگر می باشد از این رو بهتر است برای افزایش شانس پذیرش در ژورنال های isi مواردی را در نظر گرفت که در زیر به یک سری از این موارد اشاره شده است:

نگارش و یا استخراج مقاله

ابتدا یک مقاله را به صورت تخصصی نگارش نمایید و یا از پایان نامه خود استخراج نمایید.

ترجمه تخصصی مقاله

مرحله بعدی ترجمه فارسی به انگلیسی است. برای این کار بهتر است از یک متخصص ترجمه مرتبط با رشته بهره مند شوید

اهمیت نظر سردبیر ژورنال

شما باید بدانید سردبیر ژورنال مورد نظر شما به دنبال چه چیزی است. با درک انتظارات مجله و ناشر ، می توانید مقاله خود را برای مطابقت با این استانداردها از ابتدا بنویسید.

فرمت بندی طبق فرمت مجله

آشنایی با دستورالعمل های ژورنال که برای نویسندگان آورده شده است بخش مهمی از نوشتن مقاله شما و آماده شدن برای ارسال است(IFAs) . IFA ها دقیقاً همان چیزی را که هیئت تحریریه مجله انتظار دارد به شما می گوید ، از جمله جزئیات فرایندهای خاصی که باید دنبال شود تا مطمئن شوید در صورت پذیرفته شدن مقاله شما مشکلی وجود ندارد.

پذیرش مقاله is

هزینه‌ چاپ مقاله ISI ای اس ای

هزینه چاپ مقالات متفاوت می باشد. بعضی از نشریات isi کاملاً رایگان هستند؛ یعنی نیازی به پرداخت هزینه چاپ و انتشار در آن‌ها وجود ندارد؛ اما برخی دیگر هزینه هایی برای انتشار آثار از شما دریافت می‌کنند. شاید برای شما هم سوال شود که این هزینه‌ها جهت چه امری از نویسنده اخذ می‌شود. که در زیر به این موارد اشاره شده است.

هزینه رسیدگی به مقاله: درواقع هزینه‌ای هست که برخی مجلات isi از نویسندگان دریافت می‌کند تا مقاله بر اساس دستورالعمل مجله قالب‌بندی شده تا درنهایت به فرم قابل‌چاپ در مجله درآید. دریافت این هزینه به معنای پذیرش مقاله در آن مجله نیست.

هزینه دسترسی رایگان یا Open Access: با پرداخت این هزینه مقاله شما به‌صورت رایگان در دسترس عموم قرار خواهد گرفت و مجله بابت دسترسی به این مقاله، از خوانندگان مقاله وجهی دریافت نخواهد کرد. این گزینه ضمن اجازه دسترسی ساده‌تر به مقاله شما، شانس ارجاعات را افزایش می‌دهد.

هزینه داوری سریع: گاهی زمان رسیدگی به مقالات isi به‌صورت عادی بین 3 تا 6 ماه به طول می‌انجامد، در چنین مواردی مجلات با دریافت هزینه‌ای بابت داوری سریع در زمان کمتری به مقالات رسیدگی خواهند کرد.

هزینه انتشار: گاهی مجلات پس از تأیید مقالات isi هزینه‌ای بابت چاپ مقاله نیز به‌صورت جداگانه دریافت می‌کنند.

هزینه چاپ مقاله

مراحل ثبت سفارش چاپ مقاله

پذیرش و چاپ مقاله دارای فرایندها و مراحل مختلفی است که شناخت‌شان باعث می‌شود تا راحت‌تر در این مسیر پای بگذارید. سینا ترجمه کاملا به صورت شفاف روند ثبت سفارش برای پذیرش و چاپ مقاله را برای شما در زیر آورده است تا شما عزیزان بدون هر گونه دغدغه سفارش خود را ثبت نمایید.

مراحل سفارش مقاله

ارسال درخواست از طریق واتساپ، ایمیل و سایت سینا ترجمه

بررسی درخواست شما توسط کارشناسان

معرفی مجلات مرتبط با موضوع مقاله شما و یا بررسی مجله پیشنهادی شما

تائید نهایی مجله انتخابی از سوی شما

ترجمه مقاله به صورت تخصصی (در صورت اینکه مجله انتخابی انگلیسی باشد)

فرمت بندی مقاله طبق فرمت مجله انتخابی

ارسال مقاله به مجله و قرار دادن در پروسه داوری

پیگیری وضعیت مقاله و دریافت پاسخ نهایی از سوی مجله (در صورت پذیرش، ارسال نامه اکسپت به ایمیل نویسندگان مقاله)

پذیرش و چاپ مقاله isi در سینا ترجمه

در صورتی که نیاز به پذیرش و چاپ مقاله در مجلات معتبر ISI دارید از خدمات ویژه سینا ترجمه در این زمینه بهره مند شوید این موسسه با سابقه فعالیت بسیار زیادی که در زمینه پذیرش و چاپ مقالات دارد می تواند بهترین مجلات را برای شما به صورت رایگان معرفی کرده و اقدام لازم را در کوتاه ترین زمان جهت چاپ انجام دهد. شما عزیزان به صورت آنلاین می توانید فایل مقاله خود را تحویل کارشناس ما دهید تا مراحل جهت چاپ مقاله در مجلات معتبر را در کوتاه ترین زمان شروع نمایند. تمامی هزینه هایی که در این موسسه از شما عزیزان اخذ می شود هزینه تعیین شده از طرف مجله می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر برای پذیرش و چاپ مقاله در مجلات ISI می توانید با کارشناسان ما از طریق تماس یا پست الکترونیکی موسسه و همچنین از طریق شبکه های مجازی (واتساپ ، اینستاگرام و تلگرام) در ارتباط باشید و یا از طریق لینک زیر سفارش خود را ثبت نمایید.

ا

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:



سوالات متداول

مقاله‌­ای که پذیرش شده است به‌احتمال بسیار پایین در مراحل بعدی ریجکت می­‌شود مگر اینکه سردبیر در مراحل بعدی متوجه مسئله خاصی در محتوای مقاله شده باشد.

بسته به نوع مجله، زمان پذیرش از 2 هفته تا یک سال می تواند متغیر باشد.

فاصله بین پذیرش مقاله و چاپ مقاله عمدتاً از سوی سردبیر بر روی نامه پذیرش قید می­‌شود. این زمان ممکن است از چند روز تا حتی دو سال متغیر باشد

مقاله برای بررسی علمی به داوران صاحب نظر و مرتبط با موضوع مقاله ارسال می‌گردد که اغلب این افراد از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه های معتبر هستند.

بسته به مجله متفاوت می باشد.برای مجلاتی که برای چاپ مقاله در آن‌ها می‌­بایست وجه چاپ پرداخت نمود بله. این مجلات عمدتاً مجلات اوپن اکسس هستند.



در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام مجله ای اس ای چند میگیرید؟
سلام و عرض ادب احتراما هزینه مجلات isi با توجه به مجله متفاوت است .درخواست را از طریق تلگرام،واتساپ و ایمیل و ایتا ارسال بفرمایید تا مجلات تقدیم شود هر کدام مو.رد تایید بود اقدام شود. با تشکر
1 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام مجله ای اس ای چند میگیرید؟
1 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام. هزینه چاپ در مجلات isi را میفرمایید؟
سلام و عرض ادب احتراما هزینه چاپ در مجلات ای اس ای متفاوت است لطفا درخواست ر ا از طریق تلگرام، واتساپ و ایمیل و ... ارسال بفرمایید تا مجلات همراه با شرایط تقدیم شود هر کدام مورد تایید بود اقدام شود. با تشکر
4 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام. هزینه چاپ در مجلات isi را میفرمایید؟
4 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام هزینه پذیرش و چاپ مقاله در مجله isi?
سلام و عرض ادب احتراما هزینه پذیرش و چاپ مقاله در مجلات isi متفاوت است و بسته به مجله دارد.مجلاتی داریم که رایگان هستند و مجلاتی است که درصد پذیرش بالا و زمان کوتاهی برای اخذ پذیرش دارند و هزینه دریافت می کنند. برای دریافت مجلات معتبر می توانید با کارشناسان ما از طریق تلگرام،واتساپ و ایمیل و یا ایتا در ارتباط باشید. با تشکر
5 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام هزینه پذیرش و چاپ مقاله در مجله isi?
5 ماه پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام