سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

هزینه چاپ مقاله ISI چقدراست؟

انتشار 13 اسفند 1398
مطالعه 4 دقیقه

اغلب دانشجویان تحصیلات تکمیلی و نیز پژوهشگران و محققین پروسه نگارش و چاپ مقاله را یا طی کرده اند یا قصد شروع آن را دارند. نگارش و انجام تحقیقات از یک سو و یافتن ژورنالهای به روز و معتبر از سوی دیگرهمیشه دغدغه هایی را برای این قشر ایجاد کرده است.

هزینه چاپ مقاله ISI چقدراست؟

اغلب دانشجویان تحصیلات تکمیلی و نیز پژوهشگران و محققین پروسه نگارش و چاپ مقاله را یا طی کرده اند یا قصد شروع آن را دارند. نگارش و انجام تحقیقات از یک سو و یافتن ژورنالهای به روز و معتبر از سوی دیگرهمیشه دغدغه هایی را برای این قشر ایجاد کرده است. در این بین مجلات پایگاه علمی ISI، به دلیل داشتن اعتبار بالای علمی و همچنین مقبولیت بالا بین اساتید دانشگاهی، نسبت به چاپ مقاله در این مجلات گرایش زیادی در بین دانشجویان و محققین وجود دارد. مسئله دیگری که برای این قشر حائز اهمیت بوده و همواره قبل از انتخاب مجله و ارسال مقاله برای آنها مورد بررسی قرار میدهند، هزینه های مربوط به چاپ مقاله در هر یک از این مجلات است.  به همین دلیل بر آن شدیم تا در این خصوص، اطلاعاتی را در اختیار شما دانشجویان و پژوهشگران عزیز قرار دهیم.

هزینه چاپ مقاله ISI

هزینه چاپ مقاله ISI تابع فاکتورهای مختلفی از جمله اوپن اکسس یا کلوز اکسس بودن مجله است. مجلات اوپن اکسس معمولاً برای چاپ مقاله، از نویسنده هزینه‌ دریافت می‌کنند. برخی از مجلات کلوز اکسس نیز برای چاپ مقاله هزینه‌های چاپ دریافت می‌کنند.

هزینه‌های چاپ مقاله ISI معمولاً به دلار و یورو از پژوهشگران دریافت میشود. مجلات ISI هزینه‌های ثابتی و مشترکی نداشته و بسته به دیدگاه ادیتور مجله، چشم‌انداز او و هزینه‌هایی که برای مجله­ی خود دارد، هزینه‌ها متفاوت است.

هزینه چاپ مقاله ISI نمی‌تواند برحسب کیفیت مجله بالا یا پایین باشد، اما واقعیت این است که کیفیت مجله در قیمت مجله بی‌تاثیر نیست. برخی مجلات نیز وجود دارند که هرچند کیفیت بسیار بالایی دارند اما قیمت چاپ مقاله در آنها خیلی پایین است.

بطور کلی، معمولاً هزینه چاپ مقاله ISI بین ۱۰۰ دلار تا ۱۲۰۰ دلار یا یورو متغیر است. اغلب پژوهشگران مایل هستند که مقاله آنها در مدت زمان کوتاهی داوری شده و نتایج آن اعلام شود. در این حالت، معمولاً ادیتور مجلات علاوه بر هزینه ثابت چاپ مقاله، هزینه داوری سریع را نیز به فاکتور هزینه چاپ مقاله برای آن پژوهشگر اضافه می‌کند. بسیاری از متقاضیان از این امر اطلاعی ندارند و گهگاهی سوالات و ابهاماتی بوجود می‌آید مبنی بر اینکه در حالیکه مجله قیمت چاپ مقاله را برای مثال ۲۰۰ دلار اعلام نموده چرا ما اکنون باید ۵۰۰ دلار پرداخت کنیم؟ همان طور که گفته شد، در صورتی که بخواهید پذیرش مقاله خودتان را سریع دریافت کنید، می‌بایست هزینه‌های بیشتری نسبت به سایرین به مجله پرداخت کنید تا مجله با انتخاب داور، به طور اختصاصی مقاله شما را بدون نوبت داوری نموده و پذیرش و چاپ آن را در صورت تایید مقاله انجام دهد.

فرایند دریافت و ارسال هزینه چاپ مقاله ISI

فرایند دریافت هزینه چاپ مقاله ISI از دانشجویان و متقاضیان معمولاً به این صورت است که به هنگام دریافت نامه پذیرش از سوی مجله، از آنجایی که نامه پذیرش یک مقاله به معنی چاپ صد درصدی آن است، مجله از پژوهشگر درخواست تسویه حساب برای هزینه های چاپ مقاله را انجام می‌دهد. در این مرحله، پژوهشگر ملزم به تسویه حساب کامل است. در صورتی که مقاله مشتمل بر داوری سریع بوده باشد، هزینه داوری سریع نیزبه فاکتور هزینه های چاپ اضافه میشود. معمولاً ارسال مبالغ به دفاتر مجلات از طریق صرافی‌های مطمئن و مورد اطمینان صورت می‌گیرد.

بطور کلی هزینه هایی که از نویسندگان مقالات دریافت می گردد عبارتند از:

۱- هزینه رسیدگی به مقالات یا Processing Fee یا Submission Fee: هزینه ای هست که برخی مجلات از نویسندگان دریافت می کنند تا مقاله بر اساس دستورالعمل مجله قالب بندی شده و در نهایت به فرم قابل چاپ در مجله درآید. این هزینه خارج از هزینه های پذیرش مقاله در آن مجله می باشد.

۲- هزینه دسترسی رایگان یا :Open Access این هزینه بابت دسترسی رایگان و عمومی به مقاله پس از پذیرش مقاله در ژورنال از نویسندگان دریافت میشود.

۳- هزینه داوری سریع: زمان معمول رسیدگی به مقالات 3 تا 6 ماه است، اما اگر نویسنده ای متقاضی داروی زودهنگام برای مقاله خود باشد، باید از این گزینه استفاده کند.

۴- هزینه انتشار: این هزینه، پس از تایید مقالات، بابت چاپ مقاله دریافت می میشود.

هزینه چاپ مقاله  ISI در موسسه سینا

در این موسسه، همواره تلاش بر این بوده که با کاهش هزینه ها و ارتقاء کیفیت محصول، رضایت جامعه علمی جلب شود. از این رو شما می توانید با مناسبترین هزینه در کوتاه ترین زمان، تنها با ارائه یک تماس یا ارسال یک ایمیل، از تمام خدمات موسسه اعم از استخراج مقاله از پایان نامه، ترجمه تخصصی و ویراستاری مقالات و نیز معرفی مجله مناسب با اسکوپ مقاله شما بهره مند شوید. کارشناسان ما 24 آماده پاسخگویی به درخواستهای شما عزیزان هستند.

بیشتر بخوانید:

چاپ تضمینی مقاله ISI

چاپ مقاله isi در بهترین مجلات دنیا

هزینه چاپ مقاله isi تضمینی

چاپ مقاله isi رایگان

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
با سلام من مقاله را در زمینه حقوق به زبان انگلیسی تهیه کردم و قصد چاپ آن در یکی از مجلات isi مورد تایید وزارت علوم دارم. لطفا زمان لازم برای گرفتن اکسپ، چاپ و انتشار و نحوه پرداخت هزینه ها را بفرمایید ممنون
سلام وقت بخیر کمال تشکر را داریم که ما را برای چاپ مقاله خود برگزیده اید. برای خدمات پذیرش و چاپ در مجلات معتبر ISI و SCOPUS و ... در خدمت هستیم. احتراما رشته و گرایش و چاپ مقاله را برای چه مد نظر دارید؟ (برای دفاع دکتری و یا مصاحبه دکتری ) را از طریق واتس آپ و یا ایمیل برایمان ارسال بفرمایید تا مجلات را به همراه شرایط تقدیم کنیم هر کدام مورد تایید بود اقدام شود. با تشکر تماس و واتس آپ : 09149724522 ایمیل: sina.pub@gmail.com اینستاگرام: @pub.sina
2 سال پیش
بازدیدکننده

رضایی
با سلام من مقاله را در زمینه حقوق به زبان انگلیسی تهیه کردم و قصد چاپ آن در یکی از مجلات isi مورد تایید وزارت علوم دارم. لطفا زمان لازم برای گرفتن اکسپ، چاپ و انتشار و نحوه پرداخت هزینه ها را بفرمایید ممنون
2 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام