سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

هزینه چاپ مقاله علمی ترویجی چقدر است؟

انتشار 11 تیر 1399
مطالعه 3 دقیقه

از آنجایی که چاپ مقالات علمی- ترویجی در مجلات بین المللی معتبر داخلی و خارجی به دلیل تقویت چهره ی سازمان ها اعم از دانشگاه ها و یا موسسات دولتی و خصوصی بسیار حائز اهمیت می باشد. این سازمان ها در تلاش برای جذب افراد حرفه ای با رزومه ی قوی در امر پژوهش می باشند.پژوهش در رابطه با مقالات علمی- ترویجی به علت نوع ماهیت آنها هزینه و زمان کمی لازم دارند.

هزینه چاپ مقاله علمی ترویجی چقدر است؟

قیمت چاپ مقاله علمی ترویجی

یک مقاله علمی-ترویجی، به جای گزارش دادن حقایق جدید به تحلیل بررسی های قبلی و انتشار آنها می پردازد. این نوع مقالات برخلاف مقالات علمی-پژوهشی یافته های جدیدی ارائه نمی دهند. از این نوع مقالات گاهی اوقات به عنوان مقالات نظرسنجی یا انتشار اخبار نیز یاد می شود. بر خلاف مقالات علمی پژوهشی این مقالات دارای ایده جدید و نوآورانه ای از جانب نویسنده مقاله نیستند و هدف آنها اغلب مرور فرآیند تحقیقات پیشین و مطالعه نتایج آن ها در یک حوزه تخصصی به خصوص و موضوع مشخص است. این مقالات یافته های موجود در مقالات پیشین را گردآوری می کنند و به طور خلاصه و در یک مقاله جامع آن هارا می نگارند. نویسنده این مقالات هم چنین می تواند قالب جدیدی به تحقیقات پیشین دهد و نتایج را طبق نظر خود تفسیر کند. مقالات علمی ترویجی برای خوانندگان خود یک دید کلی از مجموع تحقیقات انجام شده در یک زمینه علمی خاص و نتایج آن ها فراهم می کنند.

نحوه نگارش مقالات مروری

عنوان: جذاب و مختصر، توان بیان موضوع اصلی مقاله را داشته باشد.
چکیده: به دو روش نوشته می شود.

  1. شرح موضوع اصلی مقاله
  2. هدف، منابع داده ها ، انتخاب مطالعات، استخراج داده ها، یافته ها

مقدمه: این قسمت در مقالات مروری بسیار متفاوت تر از مقالات علمی-پژوهشی می باشد. در پاراگراف اول به بیان زمینه و پیشینه موضوع مقاله میپردازیم، فرضیه به طور کامل با مفهومش بیان میشود وهمینطور هدف مقاله را بیان می کنیم.اکیدا از یافته های تحقیق در مقدمه مطلبی بیان نمی کنیم.
مواد و روش ها: در مقالات مروری باید چگونگی دسترسی به مقالات پیشین به همراه کلمات کلیدی و معیار های نویسنده برای انتخاب مقاله بیان شود.
یافته ها: یافته ها در مقالات مروری شامل برگزیده ترین نکات مطالعات پیشین از نظر نویسنده می باشد و پس از آن نویسنده به نقد و بررسی مطالب و ارائه دیدگاه خود و یا کاستی های مطالعات قبلی می پردازد.
نتیجه گیری: در مقالات پژوهشی که فرضیه یا رد می شود ویا قبول، ولی در مقالات مروری چهار حالت برای فرضیه وجود دارد: 1) فرضیه صحیح است 2) فرضیه غلط می باشد. 3) غلط یا درست بودن فرضیه بعلت اختلاف نظر ها هنوز مشخص نیست.4) فرضیه با اعتقاد غلط پذیرفته شده و در سطحی گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.
نکته:توجه داشته باشید که مقالات علمی-ترویجی از به هم وصل کردن چندین مقاله حاصل نمی شود بلکه جمع آوری و برداشت نویسنده از چندین مقاله می باشدکه اگر به صورت کپی شده نوشته شود مشمول سرقت ادبی می باشد.

قیمت چاپ مقالات علمی- ترویجی(مروری)

ما در موسسه سینا تلاش کرده ایم قیمت چاپ مقالات علمی-ترویجی را تا حد امکان کاهش دهیم، ولی به صورت کلی قیمت چاپ مقالات علمی-ترویجی به ژورنال های انتخابی شما بستگی دارد.
با توجه به اینکه طی این مراحل، خصوصا مراحل دریافت پذیرش برای چاپ مقاله از مجلات معتبر، نیازمند دانش و تجربه کافی در این زمینه میباشد، پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات پذیرش و چاپ تضمینی مقاله موسسه سینا است. بنابراین دانشجویان و محققینی که قصد چاپ مقاله علمی ترویجی دارند اما با اصول و شرایط چاپ آن و یا مجلاتی که این مقالات را پذیرش و چاپ میکنند، آشنایی کافی ندارند میتوانند با کمک کارشناسان موسسه سینا مراحل چاپ مقاله علمی ترویجی خود را پشت سر گذارند. در این موسسه چاپ مقالات علمی -ترویجی با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت انجام میپذیرد کافیست با ما تماس بگیرید.

جهت تماس با موسسه سینا به ایمیل زیر مراجعه نمایید:

pub.sina@gmail.com

تلفن ثابت:

04133250787

تلفن همراه:

09149724522

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام