سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

هزینه مجلات ISI چقدر است؟

انتشار 12 تیر 1399
مطالعه 4 دقیقه

اکثر افراد علاوه براهمیت دادن به نوع و اعتبار مجله به هزینه هایی هم که برای فرآهم کردن آن صرف می کنند, توجه می کنند که در این مطلب شما را با هزینه مجلات آشنا خواهیم کرد.

هزینه مجلات ISI چقدر است؟

موسسه اطلاعات علمی مبتنی بر نشر و اعتبار سنجی مجلات علمی که در 1956توسط یوجین گارفیلد تاسیس شد،مجلات این موسسه از معتبرترین و مشهورترین مجلات در سرتاسر دنیا می باشند.این موسسه بعدا به شرکت تامسون رویترز فروخته شد و اکنون نیز بخشی از موسسه Clarivate می باشد.لیست معتبرترین مجلات ISI تحت عنوان گزارش استنادی یا JCR هر سال از سایت WOSمنتشر می شود.
مجلات معتبر JCR که عموما هزینه چاپ مقاله در آنها بسیار کم می باشد اما به علت اعتبار بسیار بالای این نوع مجلات و داوری های سختگیرانه هیئت داوران چاپ مقاله در این مجلات بسیار سخت می باشد.نوع دوم مجلات ISI مجلات ISI Listed که به مجلات پولی مشهورند می باشد، این مجلات بدون ایمپکت فاکتور می باشند و از اعتبار پایین تر به نسبت مجلات JCR برخوردار می باشند، پذیرش و چاپ مقاله در این مجلات راحت تر می باشد ولی هزینه ی نسبتا بالایی را دارند.

انواع مجلات ISI

تمام مقالاتی که پژوهشگران در سراسر دنیا به آنها دسترسی دارند به دوصورت open access وclose access قابل دسترسی می باشند.

مجلات اپن اکسس و کلوز اکسس

Open Access یا دسترسی آزاد چیست؟

دسترسی آزاد یک حرکت بین المللی گسترده است که به دنبال اعطای دسترسی آزاد و رایگان به اطلاعات دانشگاهی ، مانند نشریات و داده ها پدید آمده است. انتشار زمانی "دسترسی آزاد" تعریف می شود که هیچ مانع مالی، قانونی یا فنی برای دسترسی به آن وجود نداشته باشد. از مهمترین مزایای دسترسی آزاد این است که باعث افزایش دید و استفاده مجدد از نتایج تحقیقات دانشگاهی می شود.

close access یا دسترسی بسته چیست؟

مجلات close access،به مجلاتی اطلاق می شود که هزینه برای چاپ مقاله از شما دریافت میکنند این نوع مجلات نیز به دودسته تقسیم می شوند.
نوع اول: مجلاتی که از خوانندگان خود هزینه دریافت می کنند واز نویسنده هز ینه ای دریافت نمی کنند
نوع دوم :مجلاتی هستند که هم از خوانندگان خود هزینه دریافت می دارند، وهم از نویسندگان مقالات مجله خود هزینه انتشار مقاله را دریافت می کنند.

هزینه های دریافتی مجلات ISI برای چیست؟

هزینه چاپ مقالات متفاوت می باشد. بعضی از نشریات داخلی و خارجی کاملاً رایگان هستند؛ یعنی نیازی به پرداخت هزینه چاپ و انتشار در آن‌ها وجود ندارد؛ اما برخی دیگر هزینه هایی برای انتشار آثار از شما دریافت می‌کنند. که این هزینه برای انتشار مقالات در مجله های خارجی به‌مراتب بیشتر است زیرا این هزینه به شکل ارزهای خارجی دریافت می‌شود و باید ریال را به دلار و ارزهای خارجی دیگر بدل کنید و از طریق درگاه‌های پرداخت بین‌المللی، کارت‌های اعتباری خارجی یا دوستان و آشنایانی که حساب‌هایی در بانک‌های خارجی دارند، هزینه را پرداخت نمایید. شاید برای شما هم سوال شود که این هزینه‌ها جهت چه امری از نویسنده اخذ می‌شود. که در زیر به این موارد اشاره شده است.

هزینه چاپ مقاله

هزینه رسیدگی به مقاله تحت عنوان هزینه ی انتشار از نویسندگان جهت تبدیل فرمت مقاله به فرمت مجله دریافت می شود.اخذ این هزینه به معنای اخذ پذیرش مقاله نیست.
هزینه رسیدگی سریع به مقاله شما، اگر برای دریافت جوابیه نهائی عجله دارید می توانید با پرداخت هزینه زمان رسیدگی به مقاله خود را کاهش دهید تا هر چه سریع تر به مقاله شما رسیدگی شود.
هزینه چاپ مقاله در برخی موارد، مجلات در صورت پذیرش مقاله شما، از شما هزینه چاپ را دریافت خواهند کرد.

دلایل متفاوت بودن هزینه چاپ مقاله در مجلات ISI

هزینه ی چاپ مقاله در مجلات ISI می تواند به دلایل زیر متفاوت باشد و نمی توان هزینه ی دقیقی برای آن ذکر کرد.

  • مقاله شما برای چاپ در مقالات ISI باید به زبان انگلیسی به صورت کاملا تخصصی ترجمه شود، این مجلات فقط مقالات به زبان انگلیسی را مورد بررسی قرار می دهند.

  • مقاله برای سابمیت شدن به مجله مورد نظر باید به کارشناس تحویل داده شود تا کارشناس با بررسی مجله مورد نظر ونوشتن نامه کاورلتر حرفه ای رایزنی جهت بررسی مقاله را با مجله اغاز کند.

  • هزینه های انتشار،هزینه های دسترسی آزاد و یا هزینه ی رسیدگی سریع و هزینه ی چاپ از دیگر موارد هستند که در تعیین قیمت اثر گذار می باشند.

  • علاوه بر موارد بالا، به علت نواسانات دلار، نمی توان در مورد قیمت نهائی دقیق بود.

دلایل متفاوت بودن هزینه چاپ مقاله

خصوصیات مجلات پیشنهادی در سینا ترجمه

مجلات پیشنهادی در این موسسه کاملا معتبر و دارای شرایط زیر می باشد:

مجلات پیشنهادی مرتبط با موضوع و اهداف مقاله و رشته تحصیلی شما می‌باشند.

مجلات پیشنهادی عمدتاً اروپایی و آمریکایی می‌باشند.

مجلات پیشنهادی دارای نمایه و ضرایب معتبر و قابل استناد می‌باشند.

مجلات پیشنهادی دارای هزینه چاپ معقول و منصفانه یا کلاً رایگان می‌باشند.

مجلات پیشنهادی جزء نشریات معتبر و خارج از لیست سیاه وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد و دانشگاه پیام نور می‌باشند.

مجلات پیشنهادی دارای مدت‌زمان پذیرش کوتاه می‌باشند.

مجلات پیشنهادی دارای مدت‌زمان چاپ کوتاه می‌باشند.

خدمات معرفی مجلات معتبر خارجی در سینا ترجمه برای تمامی رشته ها به صورت رایگان توسط کارشناسان ارائه می شود.

خدمات سینا ترجمه

خدمات سینا ترجمه برای پذیرش و چاپ مقاله

سینا ترجمه، همواره در تلاش است با کاهش هزینه ها و ارتقاء کیفیت محصول، رضایت جامعه علمی جلب شود. از این رو شما می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید، تا مجلات معتبر را در کوتاه ترین زمان برایتان معرفی کرده و مقاله شما را با مناسب ترین هزینه در مجلات معتبر به چاپ برسانند.

جهت ثبت سفارش هر یک از خدمات در سینا ترجمه می‌توانید از طریق لینک‌ مربوطه که در زیر همین مطلب آورده شده است اقدام نمایید و یا از طریق تماس و یا ایمیل و همچنین از طریق شبکه‌های مجازی (واتساپ، اینستاگرام، تلگرام) با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:



سوالات متداول

با توجه به شرایط مجلات متفاوت می باشد. برای مجلاتی که برای چاپ مقاله در آن‌ها می‌­بایست وجه چاپ پرداخت نمود بله. این مجلات عمدتاً مجلات اوپن اکسس هستند.

فاصله بین پذیرش مقاله و چاپ مقاله عمدتاً از سوی سردبیر بر روی نامه پذیرش قید می­‌شود. این زمان ممکن است از چند روز تا حتی دو سال متغیر باشد

بله، زمانی که یک مقاله به صورت رسمی از یک مجله پذیرش شده باشد، به معنای آن است که آن مقاله در یکی از شماره‌های آتی مجله قطعاً چاپ خواهد شد. ممکن است برخی دانشگاه‌ها نامه پذیرش را مورد تایید قرار ندهند که این امر در بسیاری از کشورهای دنیا منسوخ است. در مجموع نامه پذیرش به منزله چاپ قطعی مقاله در مجله است.

خیر . ما مجلات معتبری داریم که هزینه ای بابت پذیرش و چاپ اخذ نمی شود. در صورت درخواست این مجلات از طریق واتس آپ و یا ایمیل و یا شبکه های مجازی با ما در ارتباط باشید.



در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام