سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

هزینه ترجمه کتاب

انتشار 30 خرداد 1398
مطالعه 3 دقیقه

ترجمه کتاب هزینه بیشتری نسبت به سایر متون دارد زیرا هم حجم آن بیشتر است و هم تعداد کلمات آن زیاد است و باید با کیفیت بسیار زیادی ترجمه شود میتوانید برای ترجمه متون تخصصی از طریق کارشناسان موسسه سینا اقدام فرمایید در موسسه سینا ترجمه تخصصی متون و کتابها با بهترین کیفیت ارائه میشود.

هزینه ترجمه کتاب

ترجمه تخصصی کتاب

ترجمه و چاپ کتاب امتیاز بسیار زیادی دارد که  میتوانید با انتخاب یک کتاب به زبان خارجی و ترجمه آن این امتیاز را کسب نمایید برای ترجمه کتاب به صورت کاملا تخصصی میتوانید از طریق کارشناسان موسسه سینا اقدام فرمایید در موسسه سینا ترجمه تخصصی تمامی متون و مقالات و کتاب ها با بهترین کیفیت و به صورت کاملا تخصصی انجام میشود ترجمه تخصصی متون در همه رشته ها و همه زمینه ها انجام میپذیرد.در موسسه سینا ترجمه تخصصی کتاب ها و متون تخصصی در همه رشته ها انجام میشود و میتوانید در هر رشته و زمینه ای که نیاز به ترجمه کتاب دارید سفارش خود را از طریق کارشناسان موسسه سینا ارائه کنید.

مراحل ترجمه تخصصی کتاب

مراحل ترجمه متون تخصصی کتاب ها در موسسه سینا به ترتیب مراحل زیر میباشد:

تحویل فایل کتاب به کارشناس موسسه از طریق راههای ارتباطی آنلاین انتخاب مترجم متخصص و خبره در زمینه ترجمه مقاله و تحویل فایل به مترجم تا مراحل ترجمه تخصصی را آغاز کند کارشناس میبایست مراحل ترجمه تخصصی متون را با بهترین کیفیت و به صورت صد در صد تضمینی آغاز کند.

بعد از ترجمه بسیار با کیفیت و تخصصی مقاله باید به بخش کنترل کیفی ارسال شود و در این بخش باید توسط تیم کنترل بررسی شود و ایرادات احتمالی آن از بین برود و بعد از اتمام بررسی مقاله به مشتری تحویل داده خواهد شد.

در موسسه سینا ترجمه متون تخصصی با کیفیت صد در صد تضمینی ارائه میشود و تمامی متون دارای 72 ساعت گارانتی میباشند به این صورت که میتوانید در طول این 72 ساعت در صورت عدم رضایت از کیفیت ترجمه به کارشناس اطلاع دهید تا دوباره روند بررسی را انجام دهد.

در موسسه سینا ترجمه تخصصی متون و کتابها به 37 زبان زنده دنیا و در 32 رشته و حوزه تخصصی انجام میشود ما در این مجموعه گرد هم آمده ایم تا بهترین کیفیت را با کمترین هزینه ارائه دهیم.

ارائه خدمات ترجمه تخصصی در موسسه سینا در سه انجام میشود که میتوانید برحسب نیاز یکی از این سطح ها را انتخاب کنید.

ترجمه متون تخصصی با کیفیت طلایی این سطح از ترجمه تخصصی مناسب برای متون تخصصی و فوق تخصصی میباشد که درصد کلمات تخصصی آن بیشتر میباشد و کیفیت بیشتر مورد توجه است هزینه این ترجمه نسبت به سایر سطح ها بیشتر است و زمان بیشتری نیز نیاز دارد.

ترجمه متون تخصصی با کیفیت نقره ای این سطح از ترجمه تخصصی متون کیفیت چندان بالایی ندارد و نسبت به ترجمه طلایی درصد کلمات تخصصی کمتری دارد و زمان این ترجمه نیز نسبتا پایین تر میباشد.

ترجمه متون تخصصی با کیفیت برنزی این سطح از ترجمه برای کتاب های تخصصی چندان مناسب نمیباشد و بهتر است از این سطح از ترجمه برای کتاب های تخصصی استفاده نکنید و برای متون عمومی استفاده کنید.

ترجمه تخصصی متون و مقالات در هر سطح و کیفیت و هزینه ای که بخواهید در موسسه سینا ارائه میشود بنابر این نگران کیفیت و زمان و هزینه نباشید.

ارائه کلیه خدمات در موسسه به صورت کاملا آنلاین میباشد و از هر شهر و استانی میتوانید به صورت آنلاین سفارش خود را در این مجموعه ثبت نمایید و همچنین میتوانید برای پیگیری سفارش از طریق راههای ارتباطی زیر اقدام فرمایید.

باتوجه به متغییر بودن هزنیه های چاپ و کاغذ اطلاعات دقیقی از هزینه ها در دسترس نمیباشد و میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها و روال کار از طریق راههای ارتباطی زیر با کارشناسان موسسه در ارتباط باشید و اطلاعات دقیق در مورد زمان و هزینه های ترجمه تخصصی را از کارشناسان موسسه بپرسید.

در صورتی که معیار شما از انتخاب مترجم کیفیت بالا و هزینه پایین میباشد موسسه سینا در ارائه بهترین خدمات آماده میباشد و میتوانید.

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: 09149724522

pub.sina@gmail.com

ثبت سفارش به صورت آنلاین

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام