سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

هزینه های چاپ کتاب از پایان نامه

انتشار 23 اسفند 1398
مطالعه 3 دقیقه

پایان نامه هایی نوشته شده اند که به لحاظ محتوا و اهمیت و ارزش مباحث مطرح شده در آنها، برای تبدیل شدن به کتاب حائز اهمیت هستند. چنین پایان نامه هایی حاصل ماهها تلاش، تحقیق و پژوهش نگارندگان آنهاست که چه بسا میتوانند بدلیل ماهیت علمی و کاربردی بودنشان، بستری برای توسعه در زمینه علوم مختلف فراهم آورند.

هزینه های چاپ کتاب از پایان نامه

پایان نامه هایی نوشته شده اند که به لحاظ محتوا و اهمیت و ارزش مباحث مطرح شده در آنها، برای تبدیل شدن به کتاب حائز اهمیت هستند. چنین پایان نامه هایی حاصل ماهها تلاش، تحقیق و پژوهش نگارندگان آنهاست که چه بسا میتوانند بدلیل ماهیت علمی و کاربردی بودنشان، بستری برای توسعه در زمینه علوم مختلف فراهم آورند. این دست از پایان نامه ها اساسا باید در صف اول چاپ قرار گیرند. پروسه تبدیل پایان نامه به کتاب اگرچه مستلزم اعمال تغییراتی در آن است اما نسبت به چاپ مقاله آسانتر و هزینه آن نیز کمتر است. حسن دیگر آن بازه زمانی کوتاه برای طی این پروسه است. 

اگر دانشجوی مقاطع تحصیلات تکمیلی باشید و یا استاد و محقق، حتما میدانید که با تبدیل پایان نامه به کتاب میتوانید از مزایای درخور توجه آن نیز بهره مند شوید. اما آیا هر پایان نامه ای قابلیت تبدیل شدن به کتاب و عرضه در مجامع علمی و نیز برای عموم مردم دارد؟ بدیهیست که جواب منفی خواهد بود. هر پایان نامه ای برای تبدیل شدن به کتاب، بایستی از جهات مختلف از جمله ناب و کاربردی بودن، کپی کاری نکردن از پژوهشهای سایرین، بررسی دقیق و اصولی جنبه های مختلف موضوع مورد بحث و دارا بودن ساختار منسجم ارزیابی شده و وارد پروسه چاپ گردد. پس از این ارزیابی میتوان هزینه های لازم برای چاپ و نیز بازه زمانی آن را تعیین کرد. یکی از موسساتی که در حوزه چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه به کتاب بسیار فعال بوده و نقش پررنگی در این عرصه دارد، موسسه سیناست که با ارائه مشاوره های لازم و ارائه خدمات مربوط به چاپ کتاب همراه و پشتیبان محققین و دانشجویان پرتلاش است.

با تبدیل پایان نامه به کتاب به سادگی میتوان امتیاز پژوهشی مربوط بله چاپ کتاب در مصاحبه دکتری را از آن خود کنید. این پایان نامه ها حاصل تلاش های شبانه روزی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد است که اغلب آنها به امید ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر تمام انرژی و توان خود را بر روی نگارش پایان نامه های ارزشمند متمرکز میکنند. لذا انتظار دارند از مزایای آن در جهت دستیابی به اهداف تحصیلی و پژوهشی خود استفاده کنند. 

شرایط تبدیل پایان نامه به کتاب

 ابتدا تمامی کلمات پایان نامه باید با گزینه replace در world تبدیل به کتاب شود.

 تمامی کلماتی که نشان دهنده پایان نامه بودن متن است بایستی حذف و یا تبدیل به کتاب شود. 

فهرست ها در پایان نامه به صورت ریز مطالب بوده و نیز دارای فهرست اشکال و نمودار و جداول می باشد که در کتاب فهرست اشکال و نمودار و جداول باید حذف شود و فهرست مطالب باید به صورت کلی باشد.

اگر در این خصوص آشنایی کامل نداشته و یا محدودیت زمانی دارید، کارشناسان موسسه سینا با بهره گیری از تخصص و تجربه خود در این زمینه، این مراحل را روی پایان نامه شما پیاده کرده و  شرایط چاپ کتاب از پایان نامه شما و همچنین مدت زمانی که طول خواهد کشید و هزینه را به شما اطلاع خواهند داد و شما میتوانید تصمیم بگیرید که میخواهید کتاب را چاپ کنید یا نه و بعد از تصمیم گیری مراحل استخراج کتاب شروع خواهد شد.

خدمات موسسه سینا برای تبدیل پایان نامه به کتاب 

کارشناسان ما در مجموعه تحقیقاتی سینا با پیاده سازی روشهای خاصی هزینه های چاپ کتاب از پایان نامه و نیز بازه زمانی لازم برای اینکار را به حداقل ممکن کاهش داده اند تا موانع موجود در این مسیر را از پیش پای شما بردارند. با توجه به متغییر بودن هزینه های چاپ، برای کسب اطلاعات لازم در خصوص هزینه ها و اطلاعات مربوط به چاپ کتاب میتوانید با یکی از روشهای ارتباطی ایمیل، تماس و یا به روش آنلاین ثبت سفارش نموده و فایل پایان نامه خود را در اختیار کارشناس مربوطه قرار دهید تا هرچه سریعتر فرایند چاپ کتاب شما کلید بخورد. با سفارش کار خود به موسسه سینا این اطمینان را به شما خواهیم داد که کتاب شما دقیقا مطابق با سلیقه و خواست شما با بالاترین کیفیت، در تیراژ دلخواه و کوتاهترین بازه زمانی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. 

بیشتر بخوانید:

چاپ کتاب با تیراژ پایین

چاپ کتاب با نازلترین قیمت

قوانین چاپ و نشر کتاب

چاپ کتاب ترجمه شده

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام