سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

هفدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت برگزار می‌شود

انتشار 8 آذر 1399
مطالعه 3 دقیقه

«هفدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت»، از ۱۷ تا ۱۹ آذرماه ۱۳۹۹ توسط دانشگاه شهید بهشتی و به صورت مجازی برگزار می‌شود.

هفدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت برگزار می‌شود

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از دانشگاه شهید بهشتی، دکتر بهروز دری رئیس دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتی در این خصوص گفت: کنفرانس بین.المللی مدیریت، پیشینه ای غنی از تلاش های علمی و پژوهشی در سالیان متمادی کارنامه ای درخشان و اثرگذار در رشد و توسعۀ علوم مدیریت در کشور به جا گذاشته است.
وی افرود: این کنفرانس عرصه های متنوعی از موضوعات مدیریتی، متناسب با دیسیپلین های دانشگاهی را به عنوان زمینه مطالعات و بررسی های علمی هدف گیری کرده و بستر و زمینه مناسبی را برای تضارب آراء اندیشمندان و اصحاب حرفه فراهم کرده است. پیشینه غنی برگزاری کنفرانس، جامعه علمی مدیریت کشور را از پایگاهی علمی و پژوهشی برای ارائه نظریات و رویکردهای اندیشمندانه جهت مواجه با شرایط پیچیده جامعه برخوردار کرده است.
دکتر دری با اشاره به ضرورت برگزاری کنفرانس بین المللی مدیریت اظهار داشت: مدیریت دارای فلسفه و تفکر دیرینه ای است. در عرصۀ وسیعی از حیات بشر، مدیران به چالش ها و خطرهای زیادی پاسخ داده اند. تفکر مدیریت از سازمان به عنوان ابزاری برای ایجاد جوامع پایدار استفاده کرده و اشکال جدیدی برای گسترش کسب و کار ارائه نموده است.
وی بیان کرد: تفکر مدیریت دارای تاریخچه ای غنی است که بسیاری از اندیشمندان علوم مختلف دربارۀ آن از آراء و نظریات مختلف برخوردارند. رشد و توسعه علوم گوناگون در تنگاتنگ تعاملات جهانی، علم مدیریت را در آستانۀ بلوغ و شکوفایی قرار داده است. اندیشمندان و نظریه پردازان علوم مدیریت در تکاپوی راهکارهایی برای پاسخ نیازهای جامعه هستند.
به گفته دکتر دری، تلاش اندیشمندانه اصحاب و پیروان تفکر علمی مدیریت در کشور، نیازمند تعامل روز افزون برای کمک به ایجاد جامعه ای همراه با کاهش مشکلات و موانع پیشرفت با هدف گیری جامعه ای متعالی و ارزشمدار است. جامعه علمی مدیریت در کشور به عنوان یک سامانه علمی هدفمند و پاسخگو به نیازهای جامعه، بیش از پیش نیازمند انسجام و یکپارچگی برای کشف راهکارها و راه حل ها در مواجه با مسائل و مشکلات پیش رو است.
رئیس هفدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، با اشاره به برگزاری کنفرانس به صورت مجازی تصریح کرد: درحالیکه شرایط موجود حاکم در جهان ناشی از پدیده ویروس کرونا (کووید -۱۹) محدودیت هایی جدی برای برگزاری تجمعات علمی ایجاد نموده است، با رعایت و ملاحظه پروتکل ها و مقررات ذیربط، کنفرانس با برخورداری از نگاه عمیق جامعه به کسب راهکارها برای عبور از موانع، فضایی مجازی برای انعکاس آراء و نظرات اندیشمندان علوم مدیریت در قالب ارائه مقاله، سخنرانی علمی، برگزاری پنل تخصصی و کارگاه فراهم نموده است.
دکتری دری، از برگزاری پنل های تخصصی با محوریت کرونا در کنفرانس بین المللی مدیریت خبر داد و افزود: دبیرخانه کنفرانس تاکنون پذیرای بیش از ۴۰۰ مقاله علمی، ده ها سخنرانی، پنل تخصصی با محوریت مسائل روز و به ویژه موضوعات مرتبط با کرونا و نیز کارگاه های دانش و مهارت.افزایی در حوزه های مختلف مدیریتی است. دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتی و انجمن علوم مدیریت ایران با برخورداری از مشارکت و حمایت معنوی دانشگاه های تراز اول کشور و برخی نهادها و بنیادهای تخصصی و حرفه ای که در تقویت و غنای علمی و پژوهشی کنفرانس نقش اساسی برعهده دارند، همراه با بیش از ۲۰۰ عضو هیئت علمی داخل و خارج کشور کنفرانس را برگزار خواهد کرد.
رئیس دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتی، با برشمردن محورهای کنفرانس اظهار داشت: مدیریت استراتژیک و آینده پژوهی، اندیشه ها و نظریه های نوین در تحولات مدیریتی، بازاریابی، ارتباطات و بین المللی شدن بنگاههای اقتصادی، توسعه شرکتهای دانش بنیان برتحولات اقتصادی، توسعه پایدار، اخلاق حرفه ای و مسئولیت اجتماعی، حکمرانی و رهبری کارآمد و خط مشی گذاری با رویکردتطبیقی، فناوری اطلاعات و هوشمندسازی مدیریت، مدیریت عملیات و جهش تولید، مالی، بیمه بانکداری، مدیریت دانش و تجربه، منابع انسانی، سرمایه فکری و رفتار سازمانی در سازمانهای پیشرو، مدل سازی و تصمیم گیری در شرایط ناپایدار و آشفته و کار آفرینی و بهبود فضای کسب و کار ایران محورهای این کنفرانس هستند.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام