سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

حوالجات ارزی در موسسه سینا

انتشار 12 اردیبهشت 1398
مطالعه 2 دقیقه

موسسه سینا با سایقه فعالیت در زمینه پذیرش و چاپ مقالات علمی و پژوهشی و همچنین حوالجات ارزی به اقصی نقاط دنیا می تواند شما را در انجام حوالجات ارزی همراهی کند.

حوالجات ارزی در موسسه سینا

حواله ارزی یکی از امن‌ترین سیستم‌های انتقال پول به خارج از کشور است که روش های مختلفی دارد و در همه انواع روش ها ها باید از کد رهگیری یا سوئیفت معتبر بانک مقصد اطمینان حاصل کرد. از طریق سیستم بسیار پیشرفته و مطمئن SWIFT امکان انتقال امن پول از هر کشور به کشوری دیگر را فراهم کرده است. و مشتريان مي توانند ارز مورد نظر خود را به اکثر نقاط جهان و براي هر شخصي که مايل باشند ارسال نمايند، تا ذينفع به صورت مراجعه و يا از طريق برداشت، وجه مورد نظر را دريافت کند.

بسیاری از دانشجویان و اساتید نتایج فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی خود را در قالب مقاله به مجلات خارجی ارسال می کنند که پس از پذیرش مقاله در مجله خارجی، نیازمند واریز هزینه ای تحت عنوان هزینه چاپ مقاله هستند. یکی از مشکلاتی که اغلب اساتید و دانشجویان در این زمینه بدلیل تحریم های بانکی با آن رو به رو هستند این است که امکان انجام حواله های بین المللی، داشتن کارت های اعتباری و انجام پرداخت آنلاین وجود ندارد.

موسسه سینا با سایقه فعالیت در زمینه پذیرش و چاپ مقالات علمی و پژو هشی و همچنین حوالجات ارزی به اقصی نقاط دنیا می تواند شما را در انجام حوالجات ارزی همراهی کند. تمامی هزینه هایی که برای چاپ مقالات خود باید بپردازید شامل هزینه رسیدگی به مقالات، هزینه داوری سریع، هزینه چاپ، هزینه چاپ مقالات علمی، پرداخت هزینه ثبت نام مقاله، پرداخت هزینه شرکت در کنفرانس های بین المللی، پرداخت هزینه خرید کتاب، در موسسه سینا در سریع ترین زمان ممکن طی ۲۴ تا ۷۲ ساعت توسط کارشناس موسسه انجام می شوند و رسید بانکی در اختیار شما قرار می گیرد.

شرایط و قوانین پرداخت حوالجات ارزی

کلیه کارمزدها و هزینه ها جهت اصلاحیه و پیگیری مجدد بر عهده مشتری می باشد.

درصورتی مشتری اعلام به حواله مجدد کند باید کارمزدهای مربوط به حواله هم پرداخت نماید.

درصورتی که مشتری وجه ریالی حواله را داشته باشد فقط به نرخ روز با مشتری محاسبه و تسویه میگردد.

در ارسال حواله های شرکتی، درصورت درخواست بانک ارسال کننده، مشتری موظف به ارائه پیش فاکتور و سایر مدارک مورد نیاز به صرافی می باشد.

حواله با هماهنگي قبلي و در صورت تسويه کامل تا پایان وقت بانکی همان روز، قطعي تلقي مي گردد.

تصویر
 
 

روش های حوالجات ارزی در موسسه سینا

  • پرداخت هزینه چاپ از طریق پی پال (PayPal)

اکثر قریب به اتفاق پرداخت های مربوط به چاپ یا پذیرش مقاله فقط از طریق پی پال (PayPal) قابل انجام است.

اگر با طی کردن روند پرداخت هزینه Publication Fee یا Acceptance Fee به صفحه ای رسیدید که در آن نوع کارت Visa/Master، شماره کارت (Card Number) و تاریخ انقضای کارت (Expiration Date) خواسته می شود، این بدین معناست که پرداخت از نوع قابل انجام با ویزا کارت یا مستر کارت است.

خدمات موسسه سینا در حوالجات ارزی

حوالجات ارزی در موسسه سینا  از روش های زیر صورت می گیرد

  • واریز به حساب شخص یا شرکت
  • پی پال paypal
  • ویزا کارت، مستر کارت، وسترن یونیون، مانی گرم و...

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره برای حوالجات ارزی با کارشناسان موسسه سینا تماس بگیرید تا در کمترین زمان و با کمترین هزینه به صورت صد در صد تضمینی در خواست شما انجام شود.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام