سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

حوالجات ارزی وسترن یونیون

انتشار 16 اردیبهشت 1398
مطالعه 3 دقیقه

یکی از موسسات انتقال وجه و حوالجات ارزی به تمام نقاط دنیا، موسسه آمریکایی وسترن یونیون است که انتقال وجه را در کمترین زمان ممکن و بدون نیاز به حساب بانکی انجام می دهد.

حوالجات ارزی وسترن یونیون

وسترن یونیون

وسترن یونیون یک شرکت آمریکایی که در سال 1851 میلادی توسط ازرا کرنل تاسیس شده است و در زمینه نقل و انتقال ارز فعالیت می کند. از مهم ترین فعالیت های وسترن یونیون می توان به انجام انتقال الکترونیکی یا کابلی وجه، حواله، انتقال پول، پرداخت قبض، ردیابی انتقال، برآورد قیمت، حواله پستی پول، پرداخت‌های تجاری و … به سراسر دنیا (به جز کشورهایی که تحریم شده‌اند) اشاره کرد. در حال حاضر شرکت وسترن یونیون بیش از ۵۰۰ هزار شعبه در بیش از ۱۹۰ کشور جهان دارد و همین امر باعث شده است به اولین گزینه در انجام حواله‌‌های بانکی، تبدیل شود. با استفاده از خدمات ارزی این شرکت، شما می توانید در چند دقیقه انتقال وجه را انجام دهید. شرکت وسترن یونیون معمولا در هر کشور دارای دفاتر متعددی است . این دفاتر یا در بانکهای طرف قرار داد این شرکت مستقر هستند یا بصورت باجه نسبت به ارسال و دریافت وجه اقدام می کنند. لازم به ذکر است که وسترن یونیون در ایران به دلیل تحریم ها، شعبه ندارد.

کاربرد حساب وسترن یونیون Western Union

شرکت وسترن یونیون در حوزه انتقال وجه بسیار گسترده و به یکی از بزرکترین سرویس ها در این زمینه تبدیل  شده است که خدمات تبدیل و انتقال وجه را به راحتی و در کمترین زمان ممکن به اکثر نقاط جهان انجام می دهد. از جمله کاربردهای حساب وسترن یونیون می توان به موارد  زیر اشاره کرد:

  • انتقال وجه به خارج از کشور
  • پرداخت هزینه تحصیل
  • پرداخت هزینه چاپ مقاله

بسیاری از دانشجویان تمایل دارند مقالاتشان در مجلات معتبر علمی چاپ شود که برای پرداخت هزینه آن می توان به آسانی از طریق حساب کاربری وسترن یونیون اقدام کرد.

نحوه ارسال و دریافت ‌‌حواله ارزی وسترن یونیون

برای ارسال حواله ارزی وسترن یونیون اطلاعات گیرنده شامل نام کامل او که در پاسپورت درج شده است، مبلغ مورد نظر و کشور در فرم درخواست حواله وسترن یونیون نوشته می شود و پس از آن کارگزار مربوطه اقدام به حواله پول کرده و کد رهگیری 10 رقمی به شما ارائه می دهد و دریافت کننده می تواند با مراجعه به شعب وسترن یونیون و ارائه این کد ی تواند حواله را دریافت کند. برای دریافت حواله نیز در وب سایت صرافی مورد نظر ثبت نام کرده و در قسمت تمایل به نقد کردن درآمد ارزی کد رهگیری 10 رقمی را وارد کرده و حواله را دریافت می کنید. از ویژگی های بارز وسترن یونیون سرعت در انجام این عملیات است.

تصویر
 

نکات مهم در ‌‌حواله ارزی وسترن یونیون

  • انجام حواله از طریق شعب رسمی
  • ارائه مشخصات دقیق گیرنده حواله
  • عدم ارائه کد رهگیری به سایرین
  • استفاده از نرم افزار وسترن یونیون
  • دریافت کارت اعتباری وسترن یونیون از صرافی‌های مجاز

کارمزد حوالجات وسترن یونیون

وسترن یونیون به دلیلی کارمزدهای بالایی که بر اساس کشور مقصد و رقم ارسالی تعیین می گردد و همچنین نرخ نبدیل نسبتا بالا، اساسا روش گرانی جهت انتقال پول است. کارمزد حواله وسترن یونیون بسته به میزان مبلغ و کشور متفاوت است. توجه داشته باشد که در صورت کنسل کردن حواله وسترن یونیون امکان عودت کارمزد وجود ندارد. هم چنین در صورتی که درخواست حواله وسترن یونیون نیاز به اصلاح داشته باشد با دریافت کارمزد جداگانه انجام پذیر است.

 موسسه سینا با سایقه فعالیت در زمینه حوالجات ارزی به اقصی نقاط دنیا می تواند شما را در انجام حوالجات ارزی همراهی کند. تمامی حواله های ارزی در موسسه سینا در سریع ترین زمان ممکن طی ۲۴ تا ۷۲ ساعت توسط کارشناسان موسسه انجام می شوند و رسید بانکی در اختیار شما قرار می گیرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره جهت حواله ارزی با کارشناسان موسسه سینا تماس بگیرید تا در کمترین زمان و با کمترین هزینه به صورت صد در صد تضمینی در خواست شما انجام شود.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام