سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

هزینه استخراج مقاله از پایان نامه

انتشار 1 دی 1397
مطالعه 7 دقیقه

استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری توسط متخصصین رشته های مختلف در موسسه سینا با کمترین هزینه و در کمترین زمان انجام میگیرد.

هزینه استخراج مقاله از پایان نامه

استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد یا دکتری به دلیل امتیازات پژوهشی که برای دانشجویان به همراه دارد، از اهمیت زیادی برخوردار است. یکی از امتیازات مهم استخراج مقاله از پایان نامه برای دانشجویان، اخذ 2 نمره پایان نامه و تسویه حساب از دانشگاه برای گرفتن مدرک تحصیلی می باشد. البته این 2 نمره مقاله استخراج شده از پایان نامه الزامی نبوده و در صورتی که دانشجویی نتواند در بازه زمانی تعیین شده از سوی دانشگاه مقاله خود را ارائه دهد، همان نمره ای که در جلسه دفاع  اعلام شده است را بعنوان نمره نهایی دانشجو در نظر میگیرند. 
اما استخراج مقاله از پایان نامه علاوه بر 2 نمره پایان نامه، امتیازات دیگری نیز برای دانشجو به همراه دارد که موجب ترغیب دانشجو به استخراج مقاله از پایان نامه شود. برای مثال اگر قصد ادامه تحصیل در مقطع دکتری را دارید ، لازم است یک رزومه تحصیلی خوب داشته باشید تا بتوانید در جلسه مصاحبه دکتری از رقیبان خود بالاتر باشید. یکی از راه های اصلی تقویت رزومه تحصیلی، چاپ مقاله در مجلات معتبر است. معمولا اولین مقاله ای که توسط دانشجویان مقطع ارشد نوشته می شود، مقاله ای است که از پایان نامه استخراج شده است. در نتیجه بهتر است حتما در خصوص استخراج مقاله از پایان نامه خود، با استاد راهنما و یا مشاور خود صحبت نمایید تا راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند. البته ما در بخش آموزشی سایت سینا، مطالب مفید و کلیدی خوبی در خصوص نحوه استخراج مقاله از پایان نامه قرار داده ایم که با مطالعه آنها خواهید توانست یک یا چند مقاله خوب از پایان نامه خود استخراج نمایید. 
مورد دیگر در خصوص امتیازات استخراج مقاله از پایان نامه، تقویت رزومه پژوهشی برای شرکت در مصاحبه دانشگاه های اروپایی و آمریکایی برای اخذ بورسیه تحصیلی و ادامه تحصیل در آن دانشگاه ها می باشد. ملاک اصلی سنجش فعالیت پژوهشی دانشجویان، تعداد مقالات چاپ شده در مجلات معتبر isi, isc, scopus و  pubmed می باشد. دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند می توانند بعد از استخراج مقاله از پایان نامه خود، آن را ترجمه کرده و در یکی از مجلات معتبر سابمیت نمایند ( برای اطلاعات بیشتر بخش ترجمه تخصصی مقالات را مطالعه نمایید). 
علت اینکه بر روی موضوع استخراج مقاله از پایان نامه تاکید می کنیم این است که این نوع مقاله بعنوان یک مقاله پژوهشی می باشد و نسبت به انواع مقالات دیگر از امتیازات و اهمیت بیشتری برخوردار است. برای نوشتن یک مقاله علمی پژوهشی، لازم است تا یک موضوع ناب داشته باشید و یک تحقیق و پژوهشی عملی را انجام دهید تا بتوانید یافته های خود را در قالب مقاله بنویسید. این امکان شاید برای خیلی از دانشجویان مقطع ارشد یکبار اتفاق بیفتد و آن هم موضوع پایان نامه دوران کارشناسی ارشد است که این فرصت را به دانشجو می دهد تا بتواند علاوه بر نوشتن پایان نامه، با استخراج مقاله از پایان نامه، صاحب یک یا چند مقاله پژوهشی شود.

خدمات موسسه سینا در زمینه استخراج مقاله از پایان نامه

موسسه سینا برای محققین و دانشجویانی که آشنایی کافی با نحوه استخراج مقاله از پایان نامه را ندارند و یا فرصت انجام آن را پیدا نکرده اند، و می خواهند حتما از پایان نامه خود مقاله استخراج نمایند، با ارائه خدمات استخراج مقاله از پایان نامه توسط متخصصین رشته های مختلف، امکان داشتن مقاله را برای آنها فراهم می نماید. کارشناسان موسسه سینا بعد از دریافت فایل پایان نامه، آن را به متخصصین رشته مربوط به پایان نامه ارسال می نمایند تا آن را بررسی کرده و تعداد مقالاتی که می توان از پایان نامه استخراج کرد را تخمین نماید. در صورت تائید نویسنده پایان نامه، کار استخراج مقاله آغاز شده و بر اساس تعداد مقالات درخواستی در بازه زمانی بین 2 روز تا یک هفته، کار استخراج مقاله به اتملپام می رسد. مقاله استخراج شده بصورت ویرایش شده و تایپ شده برای مشتری ارسال می شود. هزینه استخراج مقاله در موسسه سینا به قرار زیر می باشد:

تعداد مقالات استخراج شده از پایان نامه هزینه استخراج مقاله از پایان نامه
1 مقاله 200 هزار تومان
2 مقاله 360 هزار تومان
3 مقاله 540 هزار تومان

مراحل استخراج مقاله از پایان نامه در موسسه سینا

  • انتخاب عنوان جذاب از عنوان مقاله ( در صورتی که بیش از یک مقاله از پایان نامه استخراج شود،  عنوان متناسب با تقسیم بندی پایان نامه بین مقالات انتخاب می شود).
  • نوشتن چکیده خوب و متناسب با عنوان و محتوای مقاله (در صورتی که استخراج مقاله از پایان نامه بیش از یک مقاله باشد، در نوشتن بخش یافته ها، مواردی که در هر مقاله نوشته می شود، انتخاب می شود نه همه یافته ها).
  • انتخاب کلمات کلیدی (کلید واژه ها) بر اساس عنوان و چکیده مقاله (مطابق توضیحات بخش عنوان و چکیده).
  • استخراج مقدمه کوتاه برای مقاله بر اساس مقدمه پایان نامه (بین 1 تا 1.5 صفحه) که شامل نگارش پیشینه تحقیق (مرور ادبیات)، بیان نوآوری و شکاف های تحقیق، نوشتن فرضیات یا سوالات پژوهش. تمامی موارد ذکر شده از پایان نامه استخراج شده و هیچ مطلبی توسط نویسنده به متن مقاله اضافه نمی شود.
  • نوشتن روش کار مقاله بر اساس مطالب فصل سوم پایان نامه انجام میگیرد، اما کوتاه و جامع (تمامی روش ها و مواد مهم بکار رفته در پایان نامه بایستی در مقاله آورده شود اما توضیحات باید کوتاه باشد تا حجم زیادی از مقاله را نگیرد. در واقع فقط مواردی از این بخش در مقاله آورده می شود که در مقدمه و چکیده به انها اشاره شده است).
  • انتخاب یافته و نتایجی که متناسب با موارد ذکر شده در روش کار باشد (در صورتی که بیش از یک مقاله از پایان نامه استخراج شود). در واقع بخش نتایج مقاله است که نشان می دهد چه تعداد مقاله می توان از یک پایان نامه استخراج کرد. 
  • در نوشتن بخش دیسکاشن یا بحث مقاله نیز بایستی مواردی از بحث پایان نامه را ذکر کرد که در بخش نتایج آورده شده است.
  • رفرنس دهی مطالب  نیز بر اساس رفرنس های پایان نامه خواهد بود. در صورتی که رفرنس های بکار رفته در پایان نامه قدیمی بوده و تاریخ آنها برای قبل از سال 2000 می باشد، در صورت تمایل مشتری، مقاله به کارشناس مربوطه ارسال شده تا بروز رسانی رفرنس های مقاله انجام گیرد ( لازم به ذکر است که هزینه به روز رسانی رفرنس ها جدای از هزینه استخراج مقاله است و بستگی به تعداد رفرنس ها دارد).

استخراج مقاله از پایان نامه و چاپ آن در مقالات معتبر ISI, ISC, SCOPUS, PUBMED در موسسه سینا در تمامی رشته اعم از رشته های زیر انجام میگیرد:
استخراج مقاله از رشته های :

 

  • علوم انسانی شامل  (استخراج مقاله از پایان نامه مدیریت صنعتی، مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی، مدیریت مالی، مدیریت شهری، مدیریت جهانگردی، مدیریت اجرایی، مدیریت فناوری اطلاعات IT، مدیریت فرهنگی، مدیریت منابع انسانی، مدیریت تکنولوژی، کارآفرینی، مدیریت رسانه، مدیریت بانکی، MBA، حسابداری، علوم اقتصادی، علوم اجتماعي،  علوم تربيتي، روان شناسي، مطالعات زنان، زبان و ادبيات فارسي، علوم جغرافيايي، زبان عربي، تربيت بدني و علوم ورزشي، تاريخ، زبان هاي باستاني، زبان شناسي، الهيات و معارف اسلامي،  فلسفه، حقوق، اطلاعات و دانش شناسي، زبان انگليسي، علوم سياسي و روابط بين الملل، باستان شناسی، علوم ارتباطات اجتماعي، محيط زيست، مديريت بحران) 
  • علوم پایه شامل (استخراج مقاله از پایان نامه شيمي، فیزیک، زيست شناسي، آمار، ریاضی،  علوم كامپيوتر، تاريخ و فلسفه علم)
  • فنی و مهندسی شامل (استخراج مقاله از پایان نامه مهندسي برق، مهندسی نفت، مهندسي پليمر، مهندسی معماری، مهندسي شيمي،مهندسي صنايع، مديريت در سوانح طبيعي، مهندسي عمران  نقشه برداري، مهندسي عمران، مهندسي مكانيك، مهندسي معدن، مهندسي مواد و متالورژي،  نانوفناوري  نانومواد، مهندسی فناوری اطلاعات IT، مهندسی کامپیوتر، مهندسي هوافضا، مهندسي نساجي، بيوتكنولوژي و داروسازي، مهندسي پليمر، مهندسي ابزار دقيق و اتوماسيون در صنايع نفت، مهندسي ايمني و بازرسي فني، شيمي  بهداشت، ايمني و محيط زيست HSE،  منابع طبيعي)
  • مهندسی كشاورزی شامل ( استخراج مقاله از پایان نامه مهندسي منابع طبيعي، باغبانی، پرورش دام و...)
  • هنر شامل ( استخراج مقاله از پایان نامه برنامه ريزي شهري و مدیریت شهری، مجموعه هنرهاي نمايشي و سينما، هنرهاي ساخت و معماري، طراحي صنعتي) 
  • استخراج مقاله از پایان نامه رشته های علوم پایه پزشکی شامل انگل شناسي، فيزيولوژي دامپزشكي، بافت شناسي دامپزشكي، باكتري شناسي دامپزشكي، ايمني شناسي دامپزشكي، بيوشيمي باليني، سم شناسي و …)
  • استخراج مقاله از پایان نامه رشته های پزشکی شامل پرستاری، بیماری های داخلی، تبدیل پایان نامه به مقاله رشته عصب شناسی، رادیولوژی، هوشبری، رادیولوژی، بیماری های عفونی، اطفال، جراحی، فوریت‌های پزشکی، ارتوپدی،  اطفال، پزشکی انفورماتیک، انکولوژی (سرطان‌شناسی)،ایمنی‌شناسی و آلرژی ، بهداشت عمومی، بیماری‌های اعصاب، بیماری‌های دهان و دندان، بیماری‌های ریوی، بینایی سنجی، بیهوشی، فیزیوتراپی، فیزیولوژی، پزشکی، پاتولوژی (آسیب‌شناسی)، طب اورژانس، پزشکی خانواده، پزشکی مولکولی، پزشکی قانونی، پزشکی پوست، تغذیه و رژیم‌درمانی، جراحی عمومی، جراحی کلیه و مجاری ادراری، مغز و اعصاب،چشم‌پزشکی، خون‌شناسی، داروسازی،  دارورسانی، دامپزشکی،دندانپزشکی، روان‌پزشکی،  روماتولوژی، زنان و زایمان، ژنتیک، میکروب شناسی، طب سنتی / طب حاشیه،  طب فیزیکی و توانبخشی، طب کار / بهداشت حرفه‌ای، عفونی، علوم آزمایشگاهی ...)
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
با سلام وعرض ادب من یک مقاله از پایان نامم میخواستم ،امروز آخرین مهلت ارسال هست ممکنه سریعتر انجام بشه ،یکیشو خودم فرستادم اونیکی مونده
سلام و عرض ادب احتراما برای استخراج مقاله از پایان نامه در خدمتیم. فایل را ارسال بفرمایید تا جهت استخراج مقاله اقدام شود. با تشکر
4 هفته پیش
بازدیدکننده

لیلی
با سلام وعرض ادب من یک مقاله از پایان نامم میخواستم ،امروز آخرین مهلت ارسال هست ممکنه سریعتر انجام بشه ،یکیشو خودم فرستادم اونیکی مونده
1 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
دوتا مقاله از پایان نامه ام میخواستم
سلام و عرض ادب احتراما برای استخراج مقاله از پایان نامه در خدمت هستیم. برای شروع کار فایل پایان نامه را ارسال بفرمایید تا جهت بررسی و استخراج مقاله اقدام شود. با تشکر
4 ماه پیش
بازدیدکننده

الهه
دوتا مقاله از پایان نامه ام میخواستم
4 ماه پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام