سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

هزینه چاپ مقاله ISI ای اس ای چقدر است؟

انتشار 8 دی 1399
مطالعه 2 دقیقه

برخی از نشریات آی اس آی از نویسنده مقاله هزینه دریافت می کنند و فرد برای چاپ مقاله خود باید مبلغی را پرداخت کند. درگذشته درمورد هزینه چاپ مقالات و دلایل دریافت این هزینه صحبت کردیم. موسسه سینا در این مقاله قصد دارد تا در مورد قیمت چاپ مقاله در نشریات آی اس آی صحبت کند تا شرایط و شیوه های مختلف آن روشن شود.

هزینه چاپ مقاله ISI ای اس ای چقدر است؟

مجلات ISI ای اس ای

موسسه تامسون رویترز هر ساله مجلات معتبر سطح دنیا را بررسی و آنهایی را که از لحاظ علمی بسیار بالا باشند را انتخاب میکند و هر سال لیستی از مجلات معتبر و با امتیاز بالا را در سطح دنیا رو نمایی می نماید. این مجلات که در لیست ارائه شده از طرف موسسه ای اس ای رو نمایی میشوند اصطلاحا مجلات ای اس ای نامیده می شوند. این مجلات امتیاز پژوهشی بالایی دارند و دانشجویان بیشتر زمان خود را صرف میکنند تا بتوانند مقاله خود را در این مجلات چاپ کنند تا از امتیازات پژوهشی بی شمار این مجلات بهره مند شوند.

مراحل چاپ مقاله در نشریات ای اس ای ISI

یک مقاله isi بعد از نوشته شدن باید به صورت کاملا تخصصی ترجمه شود و بعد از ترجمه مقاله باید توسط کارشناسان خبره مناسب ترین مجله انتخاب شود(هر مجله isi در اسکوپ و حوزه مشخصی مقاله پذیرش میکند بنابراین حتما مجله انتخابی باید متناسب با حوزه نگارشی مقاله باشد شناخت زمینه های پذیرش مقاله نیاز به تخصص و مهارت دارد که شاید یک دانشجو که برای اولین بار میخواهد مقاله پذیرش کند نمی تواند مجله صحیح را انتخاب کند و بنابر این باید این مرحله را به دست افراد خبره و با تجربه سپرد) بعد از انتخاب مجله باید مقاله در قالب مشخص مجله فرمت بندی شود. بعد از این مرحله مقاله آماده سابمیت ( ارسال به مجله ) میباشد تا مورد بررسی قرار بگیرد و بعد از مرحله داوری میتوانید منتظر نتیجه داوری باشید که سه حالت ممکن است پیش بیاید

  • مقاله پذیرفته شده است
  • مقاله ریجکت شده است
  • مقاله نیاز به بازبینی دارد

بسته به عملکرد شما در هر یک از مراحل فوق سه حالت فوق پیش خواهد آمد.

هزینه چاپ مقاله در مجلات ای اس ای ISI

و اما در مورد هزینه های چاپ مقاله در مجلات ای اس ای میتوانیم بگوییم که هزینه چاپ مقالات در این مجلات بسته به نوع مجله میتواند متفاوت باشد و باید ابتدا مجله را انتخاب کنید و سپس در مورد هزینه های چاپ مقاله در آن اطلاعات کسب نمایید. بدین معنا که چاپ مقاله در مجلات ایمپکت دار و یا به اصطلاح JCR ، رایگان می باشد چرا که این مجلات کلوز اکسس close access میباشند و از نویسنده هیچ هزنیه ای دریافت نمی شود. اخذ پذیرش از این مجلات سخت و زمان بر می باشد. در مقابل مجلات بدون ایمپکت و یا open access هستند که جهت سابمیت ، داوری و یا چاپ مقاله از نویسنده هزینه دریافت میکنند.

برای چاپ مقاله در مجلات ای اس ای میتوانید از طریق کارشناسان موسسه سینا اقدام فرمایید موسسه سینا با کادری مجرب و حرفه در اختیار شما داشنجویان و اساتید عزیز میباشد و میتوانید برای چاپ مقاله این موسسه را انتخاب کنید.هزینه های چاپ مقاله در این مجموعه بسیار پایین میباشد و در واقع هزینه ای که مجله از شما در خواست میکند را پرداخت خواهید کرد و همچنین کارشناسان موسسه به علت رای زنی و همکاری که با این مجلات دارند، زمان چاپ مقالات را نیز بسیار کاهش داده اند.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام