سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

هزینه چاپ مقاله آی اس آی isi

انتشار 13 شهریور 1399
مطالعه 5 دقیقه

همانطور که می‌دانید چاپ مقاله isi یکی از راههای تقویت رزومه دکتری می‌باشد اما با توجه به دشوار بودن شرایط پذیرش مقاله در این ژورنالها اغلب نویسندگان از شروع فرایند چاپ مقاله در این مجلات منصرف می‌شوند اما در این مقاله تصمیم داریم روش های صد در صد تضمینی برای چاپ مقاله isi را برای شما عزیزان آموزش دهیم.

هزینه چاپ مقاله آی اس آی isi

مجلات isi

isi نامی آشنا برای تمامی پژوهشگران می باشد که قصد تقویت رزومه را دارند اما اغلب با توجه به دشوار بودن شرایط پذیرش این مجلات تعداد کمی از نویسندگان اقدام به انتشار مقاله در این مجلات می کنند. بیشترین دلیل و انگیزه ای که بین نویسندگان مقالات وجود دارد که باعث می شود تمایل به چاپ مقاله در مجلات معتبر داشته باشند این است که از امتیازات پژوهشی چاپ مقاله استفاده کنند چاپ مقاله در این مجلات بسیار حائز اهمیت می باشد و امتیازات بیشماری دارد و با توجه به امتیازاتی که دارد شرایط داوری و پذیرش بسیار دشوار تری دارد. موسسه الزویر یا همان ISI هر ساله نشریه های علمی انگلیسی زبان را مورد ارزیابی قرار می دهد و نشریه هایی که بر اساس معیار تعریف شده، هستند را به عنوان نشریه معتبر معرفی می کند. مقاله هایی که در ISI فهرست می شوند مورد ارزیابی مراحلی قرار می گیرند که مقالات چاپ شده تنوع بین المللی داشته باشند و به موقع چاپ شود و جایگاه نشر آن هم مهم می باشد. یک نشریه ممکن است امسال در فهرست مقاله ISI باشد سال بعد از فهرست خارج شود. از این رو توصیه می شود دقیقا قبل از سابمیت مقاله مجله مد نظرتان را اعتبار سنجی کنید.

تصویر

نحوه نگارش مقاله isi با کیفیت

اگر قبل از شروع نگارش مقاله هدف خود را انتشار در مجلات isi قرار داده اید توصیه می کنیم کیفیت نگارش محتوای مقاله را بیش از پیش رعایت فرمایید. برای حفظ کیفیت محتوای مقالات isi چند نکته زیر را مد نظر قرار دهید و نگارش بخش های مختلف مقاله به ترتیب زیر می باشد که نویسنده باید بعد از نگارش بلا فاصله ویرایش انجام دهد. مطالعه مقاله خود را بعد از اتمام نگارش به چند فرد با تجربه تر که در زمینه تخصصی مقاله تخصصی دارند واگذار کنید آنها با مطالعه مقاله یقینا ایراداتی را به شما خاطر نشان خواهند کرد که بطرف کردن ایرادات به بهبود کیفیت مقاله شما کمک شایانی خواهد کرد.

  • مشخص کردن هدف از نگارش مقاله
  • انتخاب موضوع و عنوان مناسب برای مقاله
  • پژوهش و جستجو
  • ثبت اسامی نویسندگان
  • بیان مساله
  • ترسیم طرح کلی
  • چکیده مقاله
  • کلمات کلیدی
  • مقدمه مقاله
  • روش تحقیق
  • بحث و نتیجه گیری
  • محدودیت های پژوهش
  • منابع
  • بازبینی و ویرایش
  • ویرایش نهایی

هزینه پذیرش مقاله در مجلات isi

هزینه های ناشی از چاپ مقاله isi به چند بخش مختلف تقسیم می شود و در واقع نویسندگان بیشتر تمایل دارند از مجموع هزینه ها مطلع شوند. مجموع هزینه های چاپ مقاله در مجلات isi شامل هزینه ترجمه, هزینه ویراستاری, هزینه پارافریز, هزینه فرمت بندی, هزینه سابمیت و ... می باشد. موسسه سینا با هدف سهولت سفارش و صرفه جویی در هزینه ها همه مراحل لازم برای ادیت و ترجمه و .... را بر اساس دستور العمل های مشخصی محاسبه می کند و قبل از تحویل فایل به نویسنده اطلاع می دهد. توجه فرمایید که اگر مقصود شما از هزینه چاپ مقاله صرفا هزینه سابمیت مقاله آماده شده می باشد قابل ذکر است که این هزینه از طرف ژورنال مشخص می شود و در بازه های زمانی مختلف هزینه متفاوت می باشد و هزینه دقیق بعد از انتخاب ژورنال مشخص خواهد شد. از طرفی هزینه های مقالات isi که جز ژورنالهای خارجی هستند به صورت دلاری می باشد و با توجه به نوسانات قیمت دلار هزینه دقیق را باید بعد از انتخاب مجله از کارشناس مربوطه دریافت نمایید. هزینه سایر خدمات آماده سازی مقاله نیز با توجه به تعداد کلمات و حیطه تخصصی مقاله مشخص می شود. در حالت کلی برای کسب اطلاعات دقیق در مورد هزینه هر یک از خدمات می توانید به صورت کاملا آنلاین از راههای ارتباطی مشخص شده هزینه دقیق را از کارشناس دریافت کنید. مجلات خارجی isi با توجه به اعتبار بسیار بالایی که دارند نیاز به ترجمه و ویرایش بسیار با کیفیت دارند و هیچ گاه سعی نکنید به دلیل صرفه جویی در هزینه ها از کیفیت کار کم کنید. کیفیت هر مرحله در نظر داوران بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

تصویر

خدمات موسسه سینا

موسسه سینا کلیه خدمات لازم برای سابمیت و چاپ مقاله isi در مجلات معتبر و با کیفیت بسیار بالا ارائه می کند. بعد از اتمام نگارش مقاله کلیه خدمات لازم برای سابمیت مقاله در این مجموعه ارائه خواهد شد و می توانید برای هر یک از مراحل از خدمات این مجموعه استفاده کنید مراحل ویرایش و بازبینی و چاپ مقالات به ترتیب زیر می باشد:

  • ابتدا مقاله توسط یک کارشناس مجرب و متخصص ویراستاری خواهد شد این مرحله صرفا برای انسجام دادن به متن می باشد.
  • در مرحله بعدی ترجمه تخصصی و با کیفیت انجام خواهد شد مقاله باید به صورت تخصصی ترجمه شود و کیفیت ترجمه طلایی باشد.
  • بعد از ترجمه مقاله توسط نرم افزارهای کاملا معتبر از لحاظ میزان سرقت علمی بررسی خواهد شد تا مشابهت های موجود تشخیص داده شود و برطرف گردد.
  • بعد از پارافریز باید مجله مناسب برای مقاله انتخاب کنید مجله باید از لحاظ حوزه موضوعی و سطح کیفی مطابق با مقاله انتخاب شده باشد.
  • بعد از انتخاب مجله طبق فرمت مجله مقاله ویرایش می شود و تبدیل به فرمت مشخص شده از طرف مجله شود.
  • بعد از اینکه مقاله فرمت بندی شد باید بلا فاصله بررسی و بازبینی کلی انجام شود و سپس مقاله به مجله انتخاب شده سابمیت شود. با توجه به سابقه همکاری بسیار بالایی که کارشناسان موسسه سینا با مجلات isi دارند با رایزنی و مکاتبه های پیگیرانه در سریعترین زمان پذیرش مقاله شما را از مجلات isi دریافت خواهند کرد.

جهت اطلاع از هزینه های دقیق و به روز در موسسه سینا می توانید هم اکنون از طریق یکی از راههای ارتباطی با کارشناسان مجموعه مشاوره کنید و سریعا مقاله خود را در یکی از ژورنالهای خارجی isi چاپ کنید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام