سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

هزینه چاپ کتاب ارزان

انتشار 3 مرداد 1397
مطالعه 2 دقیقه

بعد از ویرایش کتاب توسط ویراستاران حرفه ای نوبت به چاپ کتاب می باشد .بخش دیگری از خدمات موسسه سینا که درآن فعالیت می کند چاپ کتاب وآن هم چاپ کتاب ارزان می باشد که بصورت اختصاراز فعالیت این موسسه گفته می شود.

هزینه چاپ کتاب ارزان

یکی از دلایلی که برخی از نویسندگان نمیخواهند که اقدام به چاپ کتاب کنند و از کسب این امتیاز پژوهشی بسیار بالا سرباز میزنند این است که هزینه های چاپ کتاب خیلی زیاد میباشد و محققین توان پرداخت آنرا ندارند و از طرفی تضمینی وجود ندارد که کتاب های به فروش رفته هزینه هایی که برای چاپ کتاب صرف شده است را جبران نماید.بنابر این باید تا حد امکان در هزینه ها صرفه جویی شود که هم نویسندگان توان پرداخت آنرا داشته باشند و هم به طوری باشد که در صورتی که کل کتاب ها به فروش نرفت توان جبران آنرا داشته باشد.نویسندگان زیادی وجود دارد که آثار ارزشمند آنها قابلیت چاپ شدن دارند اما نویسندگان آنها به دلیل اینکه در پرداخت هزینه ها توانایی کافی ندارند از چاپ کتاب منصرف میشوند که این موجب میشود که طبع نویسندگی نویسنده سرکوب شود و دیگر انگیزه ای برای نوشتن کتاب نداشته باشد میبایست این مشکل را از بین ببریم و هزینه های چاپ کتاب را به طور معقولی برای نویسندگان کاهش دهید تا بتوانند بدون در نظر گرفتن دغدغه مالی کتاب و آثار ارزشمندشان را چاپ کنند.

هزینه چاپ کتاب به تیراژ و تعداد صفحات و سایز کتاب قابل تغییر و متغیر است .
در هر زمینه­ ای که فعالیت می­کنید، شاغلید، هنرمندید، استادید، دانشجو هستید و… چاپ کتاب برای شما به منزله اعتبار ورزومه می­باشد. شما با چاپ کتاب در زمینه فعالیت خود می­توانید وجهه ای کاملاً متفاوت با قبل پیدا کرده و در زمینه فعالیتی خود فرد موفق­تری باشید و یک رزومه ماندگار خواهد ماند.
هزینه چاپ کتاب بسته به تیراژ و تعداد صفحات واندازه کتاب متغیر می باشد.چاپ کتاب در تیراژهای کم ،چون چاپ دیجیتال انجام می شود و چاپ دیجیتال هزینه بالایی دارد فروش کتاب در تیراژهای کم به صرفه نمی باشد .پس اگر هدفتان از چاپ کتاب غیر از کسب درآمد باشد می توانید کتابهای خود را باتیراژ کم چاپ کنید .

با سه روش زیر می توان با چاپ کتاب سرمایه گذاری کرد:

  • سرمایه گذاری توسط ناشر کتاب
  • مشارکت داشتن در نشر کتاب
  • سرمایه گذاری مولف درچاپ کتاب

معمولا علت انتشار کتاب یا برای کسب درآمد یا برای تقویت رزومه در مصاحبه دکتری و ارتقاء و افزایش قدرت علمی می باشد.

یکی از امتیازات بزرگ و نقاط قوت در رزومه‌ی افراد، تالیف یا ترجمه کتاب مرتبط با رشته تحصیلی است. دانشجویان متقاضی حضور در مقطع دکتری و همچنین اساتیدی که به دنبال ارتقاء مرتبه‌ی علمی خود هستند، می‌توانند از امتیازات چاپ کتاب در این زمینه بهره گرفته و حداکثر از ۴ امتیاز  بهره مند شوند.بهمین منظور موسسه سینا با کارشناسان مجرب خود درتمامی ساعات شبانه روزی آماده پاسخگویی وارائه خدمات میباشد.

جهت کسب اطلاعات دقیق در مورد هزینه های چاپ کتاب میتوانید توسط یکی از راههای اتباطی زیر با کارشناسان موسسه ارتباط برقرار نمایید و سوالات خود را بپرسید.هزینه های چاپ کتاب در این موسسه تا حد امکان به نفع نویسندگان عزیز کاهش داده شده است و ارزانترین موسسه در طی چند سال اخیر برای خدمات دانشگاهی موسسه سینا میباشد بنابر این در اسرع وقت میتوانید سفارش خود را به واسطه یکی از روش های آنلاین در موسسه سینا ثبت نمایید تا مورد رسیدگی قرار بگیرد.

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: 09149724522

pub.sina@gmail.com

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام