سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

هزینه چاپ کتاب رنگی

انتشار 30 فروردین 1397
مطالعه 12 دقیقه

کتاب‌ بهترین وسیله برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات، احساسات و تجربیات افراد با یکدیگر است.نوشتن و چاپ کتاب نه‌تنها سبب تقویت رزومه تحصیلی و یا کاری افراد می‌شود، بلکه ازلحاظ معنوی نیز ارزش زیادی داشته و نام مؤلف یا مترجم کتاب را برای همیشه جاودانه می‌سازد.چاپ کتاب رنگی به دو روش دیجیتال یا افست انجام می‌شود. در هر دو روش می‌توان بسته ترجیح نویسنده یا محتوای کتاب، کتب را به‌صورت سیاه‌وسفید یا رنگی به چاپ رساند. در این بخش به چاپ کتاب رنگی خواهیم پرداخت.

چاپ کتاب رنگی

چاپ کتاب رنگی

به‌طورکلی فرایند چاپ کتاب به دو حالت امکان‌پذیر است. چاپ سیاه‌وسفید و چاپ رنگی. پس از آماده‌سازی فایل اولیه کتاب، ناشر در مورد نحوه چاپ کتاب از مؤلف سؤال می‌پرسد و بنا به نظر وی یکی از این دو حالت برای چاپ کتاب در نظر گرفته می‌شود. منظور از رنگی بودن کتاب این نیست که هر خط به یکرنگ متفاوت چاپ‌شده باشد بلکه رنگی بودن کتاب به این موضوع اشاره دارد که برخی تیترها و یا فصل‌بندی‌ها به‌صورت رنگی چاپ می‌شوند و یا تصاویر رنگی در برخی صفحات داخلی کتاب مشاهده می‌گردد چاپ رنگی برای کتاب‌هایی که بیشتر محتوا متنی دارند معمولاً توصیه نمی‌شود، این نوع چاپ برای کتاب‌هایی خاص ازجمله چاپ کتاب کودک، چاپ کتاب آشپزی، کتاب‌های عکس‌دار و مصور و کتاب‌های درسی و علمی و آموزشی بیشتر مورداستفاده قرار می‌گیرد، همچنین کتاب‌هایی که از عکس‌های زیادی در آن‌ها استفاده‌شده است، باید ترجیحاً به‌صورت رنگی به چاپ برسند. زیرا عکس در حالت سیاه‌وسفید وضوح کافی نداشته و جزئیات را به‌خوبی نشان نمی‌دهد.

روش‌های چاپ کتاب رنگی

برای چاپ کتاب رنگی می‌توان از دو روش دیجیتال یا افست استفاده کرد.

چاپ دیجیتال

همان‌طور که گفته شد، به تبدیل سند دیجیتال به محصول چاپی چاپ دیجیتال می‌گویند. در چاپ دیجیتال کتاب این سند غالباً یا pdf است یا jpg. بیشتر دستگاه‌هایی که در ایران به چاپ دیجیتال مشغول‌اند از نوع ری کو و مونیکا هستند. برای چاپ کتاب‌های رنگی یا سیاه‌وسفید با شمار کمتر از500 استفاده می‌شود و استفاده در چاپ دیجیتال در شمارهای بالا مقرون‌به‌صرفه نیست. چاپ دیجیتال قدمت کمتری از چاپ افست داشته و دستگاه‌های آن روزبه‌روز پیشرفته‌تر می‌شوند. چاپ‌های دیجیتال در ابتدا کیفیت چندان خوبی نداشتند و رنگ به‌خوبی در آن‌ها مشخص نبود. اما امروزه این دستگاه‌ها پیشرفت کرده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار شده‌اند. ین نوع چاپ در زمان بیسار کوتاه انجام‌شده و هدر رفت مواد آن بسیار کمتر از چاپ افست هست. شاید بتوان گفت که استفاده از چاپ دیجیتال برای کتاب‌های رنگی مناسب‌تر از چاپ افست است. چاپ دیجیتال نیز بر دو نوع است: چاپ سیاه‌وسفید یا چاپ رنگی.

چاپ دیجیتال

چاپ افست

چاپ افست

چاپ افست نوعی چاپ است که از تماس صفحه‌ای فلزی (اصطلاحاً زینک) با کاغذ یا موادی شبیه به آن حاصل می‌شود. خروجی حاصل از دستگاه چاپ افست از چهار زینک/ چهار رنگی به دست می‌آید که سرنام آن‌ها CMYK است. تمام‌رنگ‌ها در چاپ افست از این رنگ‌ها یا ترکیب آن‌ها به دست می‌آید. برخلاف چاپ دیجیتال کتاب که تنوع کیفیت کتاب چاپ‌شده با دستگاه‌های مختلف بسیار زیاد و محسوس است، در چاپ افست، این اختلاف چندان مشهود نیست. کتاب‌ها، غالباً یا تک‌رنگ (با استفاده از یک زینک و مرکب) یا دورنگ (با استفاده از دو زینک و مرکب) و یا چهار رنگ (با استفاده از چهار زینک و مرکب) چاپ می‌شوند. برای کتاب‌های رنگی یا سیاه‌وسفید با شمار بالاتر از چاپ افست استفاده می‌شود . استفاده از چاپ افست در شمارهای پایین مقرون‌به‌صرفه نیست چاپ افست همان چاپ لیتوگرافی است که درگذشته به‌صورت دستی و نیمه‌خودکار انجام می‌شد. اما امروزه با پیشرفت علم و ساخت دستگاه‌های مجهز، این چاپ به‌صورت تمام‌خودکار انجام می‌شود. این نوع چاپ بسیار دقیق بوده و کیفیت بالایی دارد. چاپ افست بر سه نوع است: چاپ تک‌رنگ، چاپ دورنگ و چاپ چهار رنگ.

مزیت‌های چاپ دیجیتال کتاب

از مزایای مهم چاپ دیجیتال حذف فرایند ظهور زینک و لیتوگرافی است. هرچند که مدت چاپ هرگز با چاپ افست قابل قیاس نیست، اما در چاپ با شمار پایین، به‌سرعت می‌توان تعدادی کتاب را برای تحویل آماده کرد.نکته دیگر امکان ویرایش سند است. در چاپ دیجیتال با توجه به اینکه هزینه تمام‌شده چاپ یک نسخه تا بی‌نهایت نسخه یکسان است، همواره می‌توان سندها را، اعم از متن یا جلد، ویرایش کرد؛ اما در چاپ افست برای هر ویرایش باید زینک جدید تهیه کرد.

مزیت‌های چاپ دیجیتال کتاب

چاپ رنگی و گلاسه کتاب چه امتیازهایی دارد؟

یکی از بارزترین ویژگی‌های چاپ کتاب رنگی، جذابیت آن است. وقتی کتاب حاوی تصاویر و صفحات رنگی باشد، خواننده از یکنواختی صفحات داخلی کتاب دل‌زده نمی‌شود و چشم او از دیدن صفحات سیاه‌وسفید بی‌روح خسته نخواهد شد. به‌این‌ترتیب خواننده انگیزه پیدا می‌کند تا باعلاقه بیشتری، آن کتاب را مطالعه کند.چاپ رنگی کتاب بر روی کاغذ گلاسه؛ به دلیل سطح صاف و صیقلی این کاغذ بسیار براق‌تر و درخشان‌تر به نظر می‌رسد و کیفیت تصاویر رنگی افزایش می‌یابد.چاپ رنگی و گلاسه کتاب هم از طریق چاپ دیجیتال و هم چاپ افست امکان‌پذیر است. پس با در اختیار داشتن هرکدام از این دو دستگاه چاپ می‌توانید کتاب‌های رنگی باکیفیت چاپ نمایید.

مراحل چاپ کتاب رنگی

بسیاری از افراد علاقه دارند نامی از خود بر روی یک کتاب داشته باشند. گاهی اوقات این کتاب می‌تواند محتوای بسیار ارزشمندی داشته باشد و توسط مردم یا اگر کتابی علمی باشد توسط اهالی علم و دانشگاهیان مورد استقبال قرار گیرد. گاهی اوقات نیز هدف نویسنده یا مترجم از چاپ کتاب عرضه آن به تعداد محدود و برای یک جامعه هدف خاص است. در هر دو صورت، چاپ کتاب مراحلی دارد.

آماده‌سازی محتوای کتاب

آماده‌سازی محتوای کتاب

در این مرحله نویسنده یا مترجم باید محتوای کتاب را آماده کند. این محتوا می‌تواند شامل شعر، داستان، دست‌نوشته، خاطرات و یا یک کتاب علمی باشد. همچنین کتاب موردنظر می‌تواند به‌صورت تألیف یا ترجمه باشد. درهرصورت نویسنده باید محتوای کتاب را به‌صورت دست‌نوشته یا تایپ‌شده به ناشر تحویل دهد.

آماده‌سازی اولیه کتاب

در این مرحله کارهایی مانند بررسی غلط‌های املایی و نگارشی، تایپ، صفحه‌آرایی و ویراستاری انجام می‌شود.فایل کامل کتاب باید در این مرحله آماده شود و این فایل باید تا حد امکان کامل و بدون ایرادات علمی و نگارشی باشد.

دریافت شابک (ISBN)

شابک مخفف عبارت شماره استاندارد بین‌المللی کتاب یا به انگلیسی International Standard Book Number است. شابک یک کد 10 الی 13 رقمی است که به هر کتاب منسوب می‌شود. باید توجه نمود که با تجدید چاپ یک کتاب شابک آن تغییر نمی‌کند. همچنین از سال 2007 به بعد شابک از 10 رقم به 13 رقم افزایش یافت تا بتوان کتاب‌های بیشتری را چاپ کرد. در ایران دریافت شابک از خانه کتاب انجام می‌گیرد. به این صورت که ناشر شابک‌هایی که از خانه کتاب دریافت کرده است را به یک کتاب نسبت می‌دهد و سپس فرم مربوطه را پرکرده و به خانه کتاب ارسال می‌کند.

دریافت شابک (ISBN)

دریافت فیپا

فیپا که مخفف فهرست‌نویسی پیش از انتشار است شامل اطلاعاتی است که در پشت صفحه عنوان کتاب چاپ می‌شود. اداره کل پردازش و سازمان‌دهی سازمان اسناد و کتابخانه ملی مسئول مستقیم صدور فیپا در ایران است و برای اخذ فیپا باید از طریق این سازمان اقدام کرد. برای دریافت فیپا، کتاب به کتابخانه ملی ارسال می‌شود که شامل شابک، پرینت کتاب و پَروَنجا آن در سی دی و درنهایت فرم تکمیل‌شده درخواست فهرست‌نویسی است. تحویل فیپا یک هفته الی 10 روز زمان می‌برد.

دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

در این مرحله پرینت کتاب به همراه فایل آن در قالب سی دی و اطلاعات مربوط به فیپا و شابک و همچنین طرح رنگی جلد برای صدور مجوز به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال می‌گردد. به‌طورمعمول مجوز وزارت ارشاد یک هفته الی 4 ماه بعد از تحویل کتاب صادر می‌شود که بستگی به موضوع کتاب دارد. کتاب‌های علمی و دانشگاهی معمولاً در کمترین زمان بررسی می‌شوند اما کتاب‌های شعر یا با موضوعات حساس ممکن است چند ماه پس از ارسال مجوز را دریافت نمایند. همچنین گاهی اوقات ممکن است برای دریافت مجوز نیاز به تغییرات و اصلاحاتی در محتوای کتاب باشد.

طراحی جلد کتاب

بعد از اخذ مجوز چاپ باید طراحی جلد انجام شود، اصلی ترین موضوع در طراحی جلد داشتن ایده نو می باشد، که بدین جهت از پیشنهادات نویسنده در مورد موضوعات کتاب به کار گرفته می شود و طرح پس از تایید نهایی نویسنده قطعی خواهد شد.

طراحی جلد کتاب

چاپ و صحافی

بعد از اتمام مراحل فوق کتاب برای چاپ به چاپخانه ارسال می‌شود. برای کتاب‌های دارای شمار بالای 1000 جلد معمولاً از چاپ افست استفاده می‌شود و برای کتاب‌های زیر 1000 نسخه معمولاً چاپ دیجیتالی مورداستفاده قرار می‌گیرد. پس از آماده شدن کتاب چاپ‌شده، صحافی آن نیز انجام می‌گیرد. با توجه به اینکه این مرحله در اختیار خود ناشر قرار دارد معمولاً به‌سرعت انحایم می‌گیرد.

عوامل تأثیرگذار در هزینه چاپ کتاب رنگی

اکنون باید بررسی کنیم که چه عواملی روی قیمت چاپ یک کتاب مؤثر هستند

تعداد صفحات کتاب

همه کتاب‌های چاپ‌شده دارای صفحات برابر نیستند. میزان مصرف کاغذ و زینک بر اساس تعداد صفحات کتاب، تغییراتی دارد. کتاب‌هایی با صفحات کمتر با هزینه بسیار کمتری از کتاب‌های قطور، به چاپ می‌رسند. افزایش قیمت کاغذ در بازار نیز یکی از عوامل تغییرات نرخ چاپ کتاب است که به‌طور مستقیم روی قیمت‌ها تأثیر دارد.

تعداد صفحات کتاب

جنس صفحات

جنس صفحات

کاغذهای مورداستفاده در چاپ ازنظر بافت و گرما ، تفاوت دارند. کاغذهای مرغوب دارای وزن بیشتری هستند و در موارد خاص به کار می‌روند. انواع کاغذ کر افت و گلاسه قیمت متفاوتی از کاغذ کاهی و … غیره دارند. همین‌طور کاغذهای گرم بالا به دلیل ضخامت و وزن بیشتر، هزینه‌ها را افزایش می‌دهند. کاغذهایی که برای چاپ مورداستفاده قرار می‌گیرند اعم از گلاسه، تحریر و کاهی هستند. امروزه به دلیل افزایی قیمت کاغذ، کاغذ گلاسه چندان مورداستفاده قرار نمی‌گیرد زیرا قیمت آن از دو نوع دیگر بالاتر است و قیمت نهایی کتاب را افزایش می‌دهد.کاغذ گلاسه یک کاغذ معمولی است که توسط لایه براق و صاف پوشانیده شده است. مزیت مهم این لایه در این نکته است که باعث می‌شود جوهر به شکل یکنواخت بر روی سطح کاغذ پخش گردد و درنتیجه تصاویر رنگی باکیفیت بالاتری چاپ شوند. برای چاپ کتاب‌های نفیس که حاوی تصاویر رنگی هستند استفاده از کاغذ گلاسه یک امتیاز تلقی می‌شود. چراکه علاوه بر زیبایی و جذابیت ظاهری، دوام و ماندگاری کتاب نیز افزایش خواهد یافت.

اندازه قطع کتاب

کتاب‌ها بسته به نوع کاربرد آن‌ها اندازه‌های مختلفی دارند.اندازه قطع همان طول و عرض یا سایز کتاب است. به‌منظور استفاده آسان‌تر از کتاب، چاپ در سایز مختلف رایج است. در سال‌های نخست، تنها کتاب‌هایی با سایز نسخه‌های خطی، چاپ می‌شدند اما امروزه انواع قطع وزیری، رقعی، رحلی و جیبی برای کاربردهای متفاوت در صنعت چاپ مورداستفاده بیشتری دارد.برای مثال کتاب‌های داستانی اغلب در قطع رقعی و کتاب‌های درسی در قطع وزیری به چاپ می‌رسند. هرچه اندازه کتاب بزرگ‌تر باشد هزینه چاپ آن بیشتر خواهد شد.

اندازه قطع کتاب

تیراژ کتاب

تیراژ کتاب

تیراژ کتاب نیز در هزینه چاپ کتاب مؤثر است که در حد 20 جلد باشد یا بیشتر یا فقط یک جلد. به خاطر آرشیو خودتان پیشنهاد ما این است که دست‌کم بیست یا سی جلد چاپ کنید تا بتوانید موقع مصاحبه‌های آزمون دکتری، و رزومه‌های دانشیاری و یا مصاحبه‌های کاری، ارائه دهید و یا حتی به عزیزان خود پیشنهاد دهید.

نوع رنگ

نوع رنگ کتاب یکی از مهم‌ترین عناصر تأثیرگذار در قیمت کتاب است.رنگ استفاده‌شده در چاپ کتاب نیز روی قیمت آن تأثیر دارد. رنگ‌های موجود برای چاپ کتاب دو نوع مرکبی و توتری هستند. همچنین تعداد رنگ‌ها نیز تأثیرگذار است.

نوع رنگ

تعداد رنگ

تعداد رنگ

طبیعتاً چاپ کتاب رنگی که در آن از تعداد رنگ‌های بیشتری نسبت به چاپ سیاه‌وسفید استفاده می‌شود، هزینه بیشتری نیاز دارد.هرچه تعداد رنگ‌های استفاده‌شده در کتاب بیشتر باشند قیمت چاپ کتاب نیز بیشتر خواهد شد. حتی ممکن است تعداد رنگ‌ها قیمت را تا چندین برابر افزایش دهند.

نوع جلد

اینکه جلد کتاب به‌صورت شومیز باشد یا گالینگور در محاسبه هزینه ها تفاوت خواهد گذاشت چرا که جلد گالینگور -که در چاپ رنگی بیشتر مورد استفاده است- از شومیز گران تر تمام می شود.

نوع جلد

مواقع استفاده چاپ کتاب رنگی

چاپ کتاب رنگی در چه مواقعی مورداستفاده قرار می‌گیرد؟

چاپ رنگی برای کتاب‌هایی که سراسر متن هستند اصلاً مناسب نیست. زیرا متن کتاب سیاه‌سفید است و نیازی به چاپ رنگی نیست. این نوع چاپ برای کتاب‌هایی خاص ازجمله کتاب‌های کودک، کتاب‌های عکس و کتاب‌های آموزشی مورداستفاده قرار می‌گیرد. همچنین کتاب‌هایی که از عکس‌های زیادی در آن‌ها استفاده‌شده است، باید ترجیحاً به‌صورت رنگی به چاپ برسند. زیرا عکس در حالت سیاه‌وسفید وضوح کافی نداشته و جزئیات را به‌خوبی نشان نمی‌دهد. کتاب‌های کودک اغلب تعداد صفحات زیادی ندارند و تنها شامل تصویر شخصیت‌های داستان هستند. این تصاویر باید برای کودکان جذاب باشند تا کودکان به آن‌ها توجه کرده و به داستان آن اهمیت دهند. رنگ بک عنصر تأثیرگذار در جلب‌توجه کودکان است. همان‌طور که تابه‌حال مشاهده کرده‌اید، کتاب‌های کودک به‌صورت تمام‌رنگی به چاپ می‌رسند

از مزایای انتخاب سینا ترجمه برای چاپ کتاب رنگی

رنگ هایی که در یک کتاب و جلد آن استفاده میشوند یکی از نشانه هایی هستند که به زبان خود با کاربر صحبت کرده و پیام هایی به او منتقل میکنند، پس بسیار مهم است که برای رنگی چاپ شدن یا نشدن کتاب خود به اندازه کافی تحقیق کنید و از کارشناسان سینا ترجمه کمک بگیرید تا بهترین تصمیم را بگیرید.

مزایای انتخاب سینا ترجمه برای چاپ کتاب رنگی

اگر کتابی دارید اما نحوه‌ی دریافت مجوزهای لازم را نمی‌دانید و زمانتان هم محدود است؛

اگر کتابی تألیف یا ترجمه کرده‌اید اما می‌خواهید با پایین‌ترین هزینه و در شمار محدودی چاپ نمایید؛

اگر پایان‌نامه دارید و می‌خواهید آن را تبدیل به کتاب کنید؛

اگر می‌خواهید به‌عنوان مترجم شناخته شوید اما وقت کافی و زمان لازم را ندارید؛

سینا ترجمه برای همه‌ی این درخواست‌های شما راه‌حل دارد لذا نگران نباشید. کافی است از طریق ایمیل درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان موسسه ظرف کمتر از 24 ساعت پاسخ تمامی درخواست‌های شمارا ارسال نمایند.

مراحل ثبت سفارش چاپ کتاب در سینا ترجمه

ارائه خدمات چاپ کتاب در سینا ترجمه به‌صورت آنلاین هست و متقاضیان عزیز می‌توانند به‌سادگی سفارش خود را ثبت نمایند تا هر چه سریع‌تر مراحل پیگیری و رسیدگی آغاز شود.همه هزینه‌ها برای تمامی خدمات در سینا ترجمه، تا حداقل ممکن کاهش داده‌شده است. برای اطلاع دقیق از قیمت‌ها و نحوه همکاری در مورد چاپ کتاب در انواع قطع‌ها می‌توانید با کارشناسان سینا ترجمه در ارتباط باشید و سؤالات و مشاوره‌های موردنیازتان را اخذ نمایید.

فایل کتاب و سایر اطلاعات موردنیاز را ارسال کنید تا سفارش شما ثبت و هزینه نهایی اعلام و توسط مشتری پرداخت شود.

کتاب شما طبق درخواست‌هایی که در زمان ثبت سفارش اعلام کرده‌اید آماده‌شده و به تعداد شمار درخواست شده چاپ می‌شود.

مجوزهای موردنیاز برای نشر و فروش یک کتاب و همچنین مجوزهای درخواستی شما اخذ می‌شوند.

کتاب‌های چاپ و بسته‌بندی‌شده به همراه مجوزهای اخذشده درنهایت به مشتری تحویل داده می‌شوند.

مراحل ثبت سفارش چاپ کتاب در سینا ترجمه

سینا ترجمه

خدمات ثبت سفارش هزینه چاپ کتاب رنگی در سینا ترجمه

سینا ترجمه به عنوان یکی از ناشر های خوب کشور ما چند سالی است که خدمات چاپ کتاب را با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا انجام میدهد و همین مزایا باعث شده نویسندگان تازه کار زیادی بتوانند رویای خود را تحقق بخشیده و به عنوان یک نویسنده حرفه ای کتاب خود را چاپ کنند، از این رو اگر قصد چاپ رنگی کتاب خود را دارید و یا در این زمینه با سوالی مواجه شده اید، میتوانید از طریق راه های ارتباطی تعریف شده در سایت با ما تماس بگیرید.

جهت ثبت سفارش هزینه چاپ کتاب رنگی می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید و یا با کارشناسان ما از طریق تماس، ایمیل و شبکه های مجازی ( واتساپ،تلگرام و اینستاگرام) در ارتباط باشید

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:



سوالات متداول

ناشر کتاب تنها کسی است که می تواند اقدام به درخواست شابک برای چاپ کتاب دهد. ناشر می تواند یک فرد، گروه، شرکت یا حتی سازمان باشد. اما ناشر باید برای چاپ اول کتاب اقدام به دریافت شابک نماید

اولین قدم برای چاپ کردن کتاب داشتن موضوع و هدف برای ارائه مطلب مفید در کتاب است.

مهمترین معیارهایی که هزینه چاپ کتاب را تعیین می کند، تیراژ کتاب، تعداد صفحات کتاب، نحوه تحویل کتاب چاپ شده و قطع کتاب است.

از دریافت مجوزهای کتاب از سوی ناشر یا نویسنده، مدت زمان برای چاپ دیجیتال کتاب در تیراژ پایین تقریبا یک هفته و برای کتاب هایی که با چاپ افست انجام می شوند بین 20 الی 30 روز کاری زمان می برد

چاپ کتاب در قطع های استاندارد انجام میشود. مانند رقعی وزیری خشتی یا رحلی. اما چاپ کتاب های خاص نیز هم در قطع های قدیمی کتاب امکان پذیر است



در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام روز بخیر. چاپ ۱۰۰۰ جلد کتاب وزیری در ۱۰۲ صفحه ورنگی به صورت افست چه هزینه ای بر میدارد. با تشکر از راهنمایی شما
سلام و عرض ادب ابتدا کمال تشکر را داریم که ما را برای چاپ کتاب برگزیده اید. احتراما درخواست را از طریق واتس آپ و یا ایمیل ارسال بفرمایید تا هزینه براورد شده و خدمتتون عرض شود. با تشکر موبایل: 09149724522 ایمیل: sina.pub@gmail.com با تشکر
2 سال پیش
بازدیدکننده

ابراهیمی
سلام روز بخیر. چاپ ۱۰۰۰ جلد کتاب وزیری در ۱۰۲ صفحه ورنگی به صورت افست چه هزینه ای بر میدارد. با تشکر از راهنمایی شما
2 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام. من کارشناسی ارشد رشته معماری هستم. میخواستم برای رزومه دکتری کتاب داشته باشم. تبدیل کتاب به پایان نامه با کتاب ترجمه شده یک امتیاز دارند؟ کدام برای رزومه بهتر است. با تشکر از مطالب خوبتون
باسلام وعرض ادب احتراما خدمتتان عرض کنیم که هزینه هردو فرق میکند ولی امتیاز هر دو یکی میباشدوبه نظر بنده ترجمه بهتر است ولی یکم زمان میبره اما تبدیل پایان نامه به کتاب هم کم خرج تر هم کم زمان میبره. باسپاس
5 سال پیش
بازدیدکننده

رضا اسدزاده
سلام. من کارشناسی ارشد رشته معماری هستم. میخواستم برای رزومه دکتری کتاب داشته باشم. تبدیل کتاب به پایان نامه با کتاب ترجمه شده یک امتیاز دارند؟ کدام برای رزومه بهتر است. با تشکر از مطالب خوبتون
5 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام