سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

هزینه چاپ کتاب

انتشار 30 فروردین 1397
مطالعه 15 دقیقه

چاپ کتاب و حس زیبای نویسنده بودن، یک رویای شیرین است که ما در سینا ترجمه سعی کردیم با دریافت هزینه کم این رویا را برای شما دست یافتنی کنیم. از این رو اصلا نگران نباشید در سینا ترجمه چاپ کتاب با تیراژ دلخواه، در کمترین زمان و نازلترین قیمت انجام می پذیرد. با ما همراه باشید تا با جزئیات چاپ کتاب آشنا شده و سفارش خود را با کمترین هزینه ثبت نمایید.

هزینه چاپ کتاب

همان‌طور که می‌دانید چاپ کتاب به چند شکل قابل انجام می‌باشد شما می‌توانید یک موضوع انتخاب کرده و شروع به تألیف کتاب نمایید و یا اینکه پایان‌نامه خود را که سال‌ها برای آن زحمت‌کشیده‌اید به کتاب تبدیل نمایید و یا کتاب خارجی جدیدالنشر را ترجمه کرده و به چاپ برسانید. حال بسته به خودتان دارد که برای چاپ کتاب کدام گزینه را برگزینید.

اهمیت چاپ کتاب

دانشجویان، اساتید و به‌طورکلی کسانی که می‌خواهند راه کسب علم و دانش را ادامه دهند و فرصت‌های شغلی جدید داشته باشند یا کسب‌وکار فعلی خود را گسترش دهند، باید رزومه تحقیقاتی خود را تا حد امکان قوی و پربار کنند. یکی از بهترین راه‌هایی که باعث تقویت رزومه می‌شود چاپ کتاب است. چاپ یک کتاب می‌تواند برای نویسنده فواید مالی و غیرمالی بسیاری داشته باشد که شاید در نگاه اول مشخص نباشد. باید بدانیم نگارش یک کتاب به نویسنده این امکان را می‌دهد عقاید و آرمان‌ها شخصی را با تخصص خود درهم‌آمیخته و خود را به‌عنوان متخصص درزمینهٔ های مطالعاتی، در بین دوستان و همکاران، شناخته سازد. در کل کتاب به نویسنده اجازه می‌دهد علم و تجربه و آموخته‌های خود را به نمایش بگذارد.

اهمیت کتاب

مزایای چاپ کتاب

همان‌طور که اشاره شد، چاپ کتاب با اهداف گوناگونی صورت می‌گیرد؛ و برای افراد در جایگاه‌های مختلف، مزایای مخصوص به خود را دارد. در ذیل به برخی از این مزایا اشاره شده است:

مزیت چاپ کتاب

مزیت چاپ کتاب برای اساتید و دانشجویان

نگارش کتاب در بین اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های معتبر جهان بسیار مرسوم است و بسیاری از دانشجویان تحصیلات تکمیلی در پایان دوره تحصیلات خود، نتایج پژوهش‌ها و یافته‌های خود را در قالب کتاب منتشر می‌کنند. یکی از مزایای چاپ کتاب این است که دانشجو یا استاد مربوطه در رشته خود به جایگاهی بالاتر ارتقاء می‌یابد و در بین اهالی علم شناخته‌شده‌تر می‌شود. از مزایای دیگر چاپ کتاب می‌توان به امتیازات بالایی اشاره کرد که این تولید علمی در پی دارد. برای اموری مانند ارتقای هیئت‌علمی، مصاحبه دکتری و شرکت در مصاحبه‌های استخدامی و شغلی، چاپ کتاب همواره امتیاز بالایی داشته است و یکی از عوامل تأثیرگذار در انتخاب و یا ارتقای یک فرد است.

پیشگیری از سرقت علمی

مزیت چاپ کتاب برای پیشگیری از سرقت ادبی

از دیگر دلایل و مزایای چاپ کتاب پیشگیری از سرقت‌های ادبی است. هر فردی می‌تواند مقاله‌ای که در روزنامه، مجلات یا فضای اینترنت منتشرشده است را به نام خودش چاپ کند. به همین راحتی همه تلاش‌ها و زحمات نویسنده اصلی از بین می‌رود و دردسرهای حقوقی متعددی نیز به وجود خواهد آمد. بهترین راه برای مقابله با سرقت ادبی، تبدیل مقالات به کتاب در تیراژهای پایین است. اگر برای چاپ کتاب کمبود بودجه دارید نگران نباشید چون پس از چاپ سری اول در تیراژ پایین وقت کافی برای بازاریابی و تهیه هزینه چاپ دوم کتاب رادارید.

کسب درامد با چاپ کتاب

مزیت چاپ کتاب برای کسب درآمد

افراد زیادی هستند که از طریق چاپ و فروش کتاب کسب درآمد می‌کنند؛ اما شاید به دلیل هزینه زیاد چاپ کتاب، این مورد کمی مشکل‌ساز باشد اما شما می‌توانید با چاپ کتاب در تیراژ پایین‌تر اقدام به چاپ کتاب کنید. این‌یک روش مناسب برای کسانی که بودجه محدود دارند می‌باشد. اگر شما یک کتاب با محتوای ارزشمند ارائه دهید و کتاب با استقبال خوبی روبرو شود هزینه چاپ کتاب کاهش می‌یابد. البته با فروش چاپ اول هم مبلغ قابل‌توجهی به دست می‌آورید و پس‌ازآن باید برای چاپ دوم کتاب خود برنامه‌ریزی کنید.

مراحل چاپ کتاب

چاپ کتاب دارای مراحلی می‌باشد که برای چاپ نهایی باید همه مراحل را طی کرده و اصول و قوانین آن‌ها را رعایت کنید. در ذیل به بررسی مراحل چاپ کتاب می‌پردازیم.

مراحل چاپ کتاب

آماده سازی اولیه

اماده سازی

اولین مرحله آماده‌سازی محتوای کتاب است که توسط شما (نویسنده) انجام می‌شود. حال این محتوا می‌تواند برگرفته از تألیف کتاب نگارش شده توسط نویسنده باشد و یا برگرفته از پایان‌نامه و یا ترجمه کتاب جدید النشر باشد. هیچ فرقی ندارد باید در قالب ورد جهت چاپ آماده‌سازی شود و مابقی مراحل را طی نمایید.

ویراستاری

ویراستاری درواقع به احیای دوباره‌ی یک نوشته اطلاق می‌شود و شما با انجام آن به متن تازگی می‌دهید، قوی‌تر کردن نکات و دستورات ادبی به غنی‌تر شدن محتوا هم کمک می‌کند. کاری که یک ویراستار ادبی انجام می‌دهد جان بخشیدن به نوشته می‌باشد. ویراستار ادبی قبل از داشتن تخصص در ویراستاری باید یک نویسنده ماهر باشد و بعدازآن باید در فن ویرایش مهارت داشته باشد. ازجمله مهم‌ترین ویراستاری که برای فایل کتاب موردنیاز می‌باشد ویراستاری فنی می‌باشد که می‌توان گفت ویراستار فنی یک کتاب شامل اصلاح فاصله و نیم‌فاصله‌ها، مشکلات املایی، علائم نگارشی اشتباه و موارد دیگر می‌شود. که قبل از این که کتاب را به چاپ برسانید بهتر است حتما یک ویراستار آن را بررسی کرده و هر گونه ایرادات نگارشی را رفع نماید.

ویراستاری

صفحه آرایی

صفحه ارایی

صفحه‌آرایی کتاب همان هنر و استعداد به‌کارگیری و انتخاب فونت، فاصله‌ی خطوط، اندازه‌ی کلمه‌ها، فاصله کلمات از حاشیه‌ها، طراحی گرافیکی صفحات، جایگزینی مناسب عکس‌ها، انتخاب رنگ مناسب برای چاپ باکیفیت، دید خلاقانه و طراحی قوی و… می‌باشد. صفحه‌آرایی یکی دیگر از خدمات پیش از چاپ می‌باشد و هدف اصلی آن زیبایی ظاهری متن و راحتی خواننده برای خواندن کتاب است.

دریافت شابک

شابک به انگلیسی ISBN مخفف عبارت انگلیسی (International Standard Book Number) که به‌اختصار به آن شماره استاندارد بین‌المللی کتاب گفته می‌شود به‌عنوان اولین مجوز رسمی برای چاپ کتاب شناخته می‌شود. این کد شامل یک شماره 13 رقمی منحصربه‌فرد برای هر کتاب و نویسنده آن است که در بازار کتاب این کتاب با این کد شناسایی و قابل جستجو و پیگیری است. هر کتابی برای اینکه به چاپ برسد نیاز دارد تا مجوز چاپ کتاب دریافت نماید. ازاین‌رو برای دریافت این مجوز چاپ کتاب باید اقداماتی انجام شود. برای این کار شما نیاز دارید وارد وب‌سایت اینترنتی شابک شده و درخواست خود را ثبت کنید. البته فرآیند چاپ کتاب باید حتماً توسط ناشر انجام شود نه شما.

دریافت شابک

دریافت فیپا

دریافت فیپا

فیپا درواقع یکسر واژه برای عبارت «فهرست‌نویسی پیش از انتشار» است و شامل یک فهرست توصیفی و تحلیلی برای کتاب می‌شود که توسط اداره کل پردازش و سازمان اسناد و کتابخانه ملی صدور می‌یابد. از فیپا برای شناسایی و بازیابی کتاب‌ها و تهیه اطلاعات کتابشناختی استفاده می‌شود که برمبنای ضوابط و استاندارد‌های بین‌المللی تعیین می‌شوند. اطلاعات کتابشناختی شامل نام عنوان، نام نویسنده، نام مترجم، ناشر، ویرایش، محل نشر، فهرست، قیمت کتاب، پیوست‌ها، نام تصویرپرداز و غیره می‌شود. فیپا باعث سهولت در امر کتابداری و کتابشناسی می‌گردد و درنتیجه آن موجب یکدست شدن امر فهرست‌نویسی و جلوگیری از موازی کاری و صرفه‌جویی مالی و زمانی می‌شود. در حال حاضر فقط از طریق روش‌های الکترونیکی می‌توان فیپای یک کتاب را دریافت کرد. اگر شما به‌عنوان مترجم بر روی یک کتاب کارکرده‌اید باید مشخصات اصلی کتاب را نیز به‌صورت کامل ارسال کنید. حتی در صورت نیاز ممکن است از شما فرمت PDF کتاب را نیز درخواست کنند.

طراحی جلد کتاب

اغلب خود ما در برخورد اول باکسی، ناخودآگاه دچار قضاوت بر اساس خصوصیات ظاهری آن شخص می‌شویم. هرچند این‌ کار همیشه مورد مذمت بوده‌ است اما امری اجتناب‌ناپذیر است؛ چراکه اولین چیزی که ما در برخورد با طرف مقابل خود دریافت می‌کنیم وضعیت ظاهری آن فرد است. مواجهه با یک کتاب جدید هم به همین شکل است، طراحی جلد کتاب موجب قضاوت در مورد محتوای آن می‌شود؛ بنابراین اگر مدنظر دارید کتابی که شما برای آن زحمات زیادی کشیده‌اید، فروش خوبی داشته باشد باید به طراحی جلد آن توجه ویژه نمایید.

طراحی جلد کتاب

دریافت مجوز چاپ

وزارت فرهنگ

گرفتن مجوزهای قانونی برای کتاب، تمامی حقوق مادی و معنوی آن را برای نویسندگان محفوظ می‌کند. تمامی کتاب‌هایی که بدون مجوزهای قانونی چاپ می‌شوند به لحاظ پیگیری قانونی و مالکیت به‌هیچ‌وجه قابل‌پیگیری نیستند. در این مرحله سه نسخه از کتاب چاپ می‌شود و برای اداره فرهنگ و ارشاد ارسال می‌گردد. در این مرحله ارشاد کتاب را با شناسنامه تطبیق داده و متن کتاب را ازنظر ممیزی‌های مختلف ازجمله سیاسی و اخلاقی و مذهبی و غیره بررسی می‌کند و در صورت صدور مجوز وزارت ارشاد، انتشارات اجازه دارد کتاب را در شمارگان زیاد چاپ کند. صدور مجوز برای کتاب‌ها با موضوعات مختلف، متفاوت است. همچنین بسیاری از کتاب‌ها نیز در این مرحله موفق نشده و برای اصلاح مجدداً به ناشر بازگرداننده می‌شود. این مرحله از دریافت مجوز زمان‌برترین مرحله از مراحل دریافت مجوز چاپ کتاب است. پس از دریافت مجوز وزارت ارشاد و چاپ کتاب، نوبت به دریافت اعلام وصول می‌رسد. در این مرحله باید تعدادی از نسخه‌های کتاب چاپ‌شده برای وزارت ارشاد ارسال شود تا این وزارتخانه بررسی کند که نسخه چاپ‌شده تفاوتی با نسخه‌ای که مجوز دریافت کرده است، نداشته باشد. در صورت تطابق نسخه‌ها مجوز اعلام وصول صادرشده و کتاب آماده تحویل به نویسنده می‌باشد.

چاپ و صحافی کتاب

پس از دریافت مجوز‌ چاپ از وزارت ارشاد و پیش از دریافت مجوز پخش، کتاب به چاپخانه فرستاده خواهد شد. برای کتاب‌های دارای تیراژ بالای 1000 جلد معمولاً از چاپ افست استفاده می‌شود و برای کتاب‌های زیر 1000 نسخه معمولاً چاپ دیجیتالی مورداستفاده قرار می‌گیرد. پس از آماده شدن کتاب چاپ‌شده، صحافی کتاب انجام می‌گیرد. به عمل تا کردن و ترتیب فرم‌های چاپ‌شده متن، جلد گذاری و درنهایت برش کتاب عمل صحافی کتاب گفته می‌شود. صحافی کتاب ظریف‌ترین مرحله از چاپ کتاب می‌باشد و با توجه به اینکه این مرحله در اختیار خود ناشر قرار دارد معمولاً به‌سرعت انجام می‌گیرد.

چاپ کتاب

دریافت مجوز پخش

دریافت مجوز پخش

پس از چاپ کتاب، لازم است که دو نسخه (به ازای هر 1000 نسخه) از کتاب چاپ‌شده را جهت دریافت اعلام وصول به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل بدهید. اگر کتابی مجوز اعلام وصول دریافت نکند، در کتابخانه ملی و وزارت ‏ارشاد ثبت نمی‌شود. این مسئله سبب می‌شود که نویسنده از امتیازات دانشگاهی و سایر مزایای دریافت اعلام وصول محروم شود و مهم‌تر اینکه پخش کتاب بدون این مجوز غیر‌قانونی بوده و در صورت مشاهده، کتاب مربوطه از کتاب‌فروشی‌ها جمع می‌شود. مدت‌زمان صدور مجوز پخش به موضوع کتاب وابسته نیست و برای تمام کتاب‌ها ظرف مدت 2 روز انجام می‌شود. ازآنجایی‌که این مجوز برای برخی ناشران اهمیت چندانی ندارد، گاهی برای دریافت این مجوز اقدام نمی‌کنند یا با تأخیر چندماهه اقدام به دریافت این مجوز می‌کنند. بنابراین، اگر شخصاً اقدام به دریافت مجوزها نکرده‌اید و این کار را به ناشر سپرده‌اید، باید شش ماه پس از چاپ کتاب خود به سایت کتابخانه ملی مراجعه کنید و عنوان کتابتان را در آنجا جستجو کنید.

تجدید چاپ

اگر ناشر بخواهد کتابی را تجدید چاپ کند، درصورتی‌که در کتاب تغییراتی اعمال نشده باشد، مجوز چاپ بدون سیر مراحل اولیه و تنها با گرفتن مجوز ارشاد (که سریعاً به متقاضی تحویل می‌شود) انجام می‌شود؛ اما اگر ناشر قصد اعمال تغییرات محتوایی در متن کتاب داشته باشد، باید همه مراحل چاپ کتاب را یک‌به‌یک پشت سر بگذارد. تجدید چاپ مزایایی مثل کاهش هزینه تولید، دوره‌ی جا افتادن کتاب در بازار، بالا بردن اعتبار کتاب و... را برای نویسنده به همراه دارد. تنها ملاک تجدید چاپ نیز، پرفروش بودن کتاب است. می‌توان دوره‌ی فروش را به‌عنوان نماد پرفروشی یا کم‌فروشی کتاب در نظر گرفت.

تجدید چاپ

هزینه های چاپ کتاب

هزینه های چاپ کتاب

آگاهی از هزینه‌های چاپ کتاب خصوصاً برای مبتدیان و افراد ناآشنا به این فرایند، موضوعی مهم و تأثیرگذار است. تعرفه چاپ کتاب معمولاً به شرایط و عوامل متعددی بستگی دارد. ازاین‌رو، لازم است قبل از اقدام به چاپ کتاب اطلاعات لازم را در این خصوص کسب کرده و پس از برآورد هزینه و انطباق آن با بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، تصمیم خود را عملی کنید؛ بنابراین آشنا شدن با شرایط و عوامل دخیل در تعیین هزینه‌های چاپ کتاب خالی از لطف نخواهد بود. ازاین‌رو در ادامه به فاکتورهای مؤثر در برآورد هزینه‌های چاپ کتاب خواهیم پرداخت تا شما عزیزان به‌راحتی بتوانید با آگاهی از هزینه چاپ کتاب سفارش خود را ثبت نمایید.

عوامل مؤثر در برآورد هزینه چاپ کتاب

همان‌طور که می‌دانید یکی از رایج ترین سوالات برای افرادی که قصد دارند کتاب چاپ کنند این است که هزینه چاپ کتاب چقدر است؟ بدین منظور در ذیل به عواملی که بر هزینه چاپ کتاب تاثیر گذار می باشد پرداخته ایم.

تعداد صفحات کتاب

اساسی‌ترین معیار هزینه چاپ کتاب تعداد صفحات آن است که با هزینه رابطه مستقیم دارد. بدیهی است هرچه تعداد صفحات یک کتاب بیشتر باشد، هزینه نهایی آن‌هم افزایش می‌یابد و برعکس هر چه تعداد صفحات کمتر باشد، نویسنده هزینه کمتری متقبل خواهد شد.

جنس کاغذ

یکی از مواردی که در چاپ کتاب بسیار اهمیت دارد جنس کاغذ مورداستفاده است. انواع جنس کاغذ کتاب عبارت‌اند از: کاغذهای کاهی و یا بازیافتی، کاغذهای سفید تحریر و کاغذهای گلاسه. به لحاظ قیمت، کاغذ کاهی ارزان‌ترین قیمت را دارد و کاغذ گلاسه گران‌ترین است. کاغذ سفید تحریر یا سپید تحریر نیز قیمتی بینابین میان کاغذ کاهی و گلاسه دارد. جنس و کیفیت کاغذ نیز بنا به درخواست مشتری قابل انتخاب است و هر چه کیفیت کاغذ بهتر باشد به همان میزان نیز هزینه چاپ کتاب بالا می‌رود.

تعداد تیراژ

تعداد تیراژ نیز یکی از عامل‌های اساسی تعیین قیمت سفارش چاپ کتاب است و نحوه محاسبه قیمت نهایی هم به این صورت است که تعداد شمار در قیمت کتاب واحد ضرب می‌شود. برای تعداد تیراژ چاپ کتاب قواعد خاصی الزاماً وجود ندارد و ناشر می‌تواند با هر تعداد دلخواه تیراژ کتاب‌ها را به چاپ برساند. البته در چاپ افست حداقل تیراژ برای اینکه کتاب باقیمت مناسب به دست مصرف‌کننده برسد، 1000 عدد است.

قطع کتاب

قطع کتاب، همان اندازه‌ی درازا و پهنای کتاب است، به‌عبارت‌دیگر به‌اندازه های یک صفحه از کتاب (طول و عرض) قطع آن کتاب میگویند. کتاب‌ها بسته به تعداد صفحات و موضوع می‌توانند انواع قطع‌های مختلفی داشته باشند. انتخاب قطع مناسب برای یک کتاب از مسائل مهمی هست که هر طراح و صفحه‌آرایی باید به آن توجه داشت باشد. قطع کتاب یا اندازه کتاب در تعیین قیمت چاپ کتاب نقش دارد چون با توجه به‌اندازه طول و عرض کتاب در قطع‌های مختلف میزان استفاده از کاغذ متفاوت است و بدین ترتیب این مورد در قیمت نقش خواهد داشت.

چاپ رنگی

چاپ کتاب به حالت تمام‌رنگی یا سیاه‌وسفید و یا ترکیبی از این دو انجام می‌شود که انتخاب نوع چاپ بر عهده مشتری می‌باشد. طبیعتاً هزینه چاپ کتاب رنگی بیشتری خواهد داشت.

خدمات درخواستی

برخی از خدمات برای چاپ کتاب از طرف مشتری درخواست می‌شوند مثل درخواست طراحی جلد، درخواست بازبینی و بازخوانی متن، ترجمه کتاب، درخواست صفحه‌آرایی، صحافی کتاب و بسته‌بندی و ... که در این صورت بر هزینه نهایی سفارش افزوده می‌شود.

چرا کتاب خود را در مؤسسات به چاپ برسانیم؟

مؤسسات به علت بهره‌مند بودن از تیم حرفه‌ای متشکل از ویراستاران، طراحان گرافیک و ناظرین چاپ، می‌توانند کتاب شمارا طبق اصول نوین و مدرن و به‌وسیله دستگاه‌های چاپ پیشرفته آماده‌سازی و آثار نویسندگانی که قصد دارند اندیشه‌ و دانش خود را ماندگار سازند را در کمترین زمان به چاپ برساند و علاوه بر موارد ذکرشده مؤسسات برتر دارای ویژگی‌هایی می‌باشد که موجب می‌شود تا از سایر مؤسسات و انتشارات پیشی گرفته و بهترین گزینه برای انتخاب باشد که در ادامه به این امتیازات و ویژگی‌ها اشاره‌شده است:

ارسال پیامک لحظه ای از مراحل پروژه

برای اینکه مشتری از فرآیند سفارش آگاهی داشته باشد ما در سینا ترجمه سیستم ارسال پیامک از فرآیند چاپ کتاب را ایجاد کرده‌ایم.

پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته

مؤسسات برتر 24 ساعت شبانه‌روز و 7 روز هفته آماده پاسخگویی به سؤالات و مشکلات شما درزمینهٔ سفارشات چاپ کتاب هستیم.

تحویل پروژه ها در سریع ترین زمان

مؤسسات برتر تمام سعی خود را می‌کنیم تا سفارش‌های شمارا در کمترین زمان ممکن انجام دهیم.

کیفیت مواد اولیه مطابق با نیاز شما

در هنگام ثبت سفارش چاپ کتاب با توجه به نیاز خود می توانید از بین کیفیت های مختلف مواد اولیه از جمله کاغذ و جلد و بسته بندی و ... آیتم مورد نظر را انتخاب کنید.

دارای نماد های اعتماد الکترونیکی

مؤسسات معتبر دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده تا شما مشتریان عزیز با خیال راحت سفارشات چاپ کتاب خود را به ما بسپارید.

حفظ محرمانگی اسناد و فایل های کتاب

وقتی مشتری فایل خود را برای ما ارسال می کند این فایل فقط برای بررسی توسط پشتیبان و چاپ استفاده می شود و به جز این موارد هیچ کسی دسترسی به فایل ندارد و مشتری از بابت امنیت و محرمانگی فایل آپلودی می تواند مطمئن باشد.

چرا چاپ کتاب

ویژگی‌های منحصربه‌فرد چاپ کتاب در سینا ترجمه

ما در سینا ترجمه با گردآوری متخصصان و ناشران حرفه ای در زمینه چاپ کتاب آماده ایم تا با بهره‌گیری از متد های بروز آثار نویسندگانی که قصد دارند اندیشه‌ و دانش خود را ماندگار سازند را به چاپ برسانیم.

ارسال رایگان

ارسال رایگان

سینا ترجمه بعد از انجام سفارشات و چاپ کتاب، تمامی کتاب ها را به صورت رایگان و فوری درب منزل شما در تمامی نقاط کشور ارسال می کند.

کتاب

سه جلد رایگان

به عنوان هدیه و سپاسگزاری از شما برای اعتماد به این مجموعه، 3 جلد کتاب رایگان توسط موسسه به کتابخانه مرکزی ارسال می شود.

دارای

اخذ مجوز رایگان

سینا ترجمه به پاس اعتماد به شرکت، در صورت ثبت سفارش،اقدامات مربوط به اخذ مجوزهای لازم برای نشر کتاب را انجام خواهد داد.

مراحل ثبت سفارش چاپ کتاب در مؤسسات

ارائه خدمات چاپ کتاب در موسسه سینا ترجمه به صورت آنلاین میباشد و متقاضیان عزیز میتوانند به سادگی سفارش خود را ثبت نمایند تا هر چه سریع تر مراحل پیگیری و رسیدگی آغاز شود. همه هزینه ها برای تمامی خدمات در موسسه سینا ترجمه، تا حداقل ممکن کاهش داده شده است. برای اطلاع دقیق از قیمت ها و نحوه همکاری در مورد چاپ کتاب در انواع قطع ها میتوانید از طریق زیر ثبت سفارش چاپ کتاب خود را انجام دهید و همچنین با کارشناسان موسسه در ارتباط باشید و سوالات و مشاوره های مورد نیازتان را اخذ نمایید.

ثبت سفارش

ثبت سفارش خود را از طریق قسمت چاپ کتاب در سایت و یا شبکه های مجازی و یا ایمیل انجام دهید تا هزینه خدمتتان اعلام شود.

پرداخت هزینه

بعد واریزی پیش پرداخت، فایل کتاب شما طبق درخواست هایی که در زمان ثبت سفارش اعلام کرده اید آماده میشود.

دریافت مجوزات

تمامی مجوزات لازم برای چاپ کتاب اخذ شده و همچنین طراحی جلد در صورت درخواست مشتری انجام می شود.

تحویل سر موقع

کتاب های چاپ شده بسته بندی شده به همراه مجوز های اخذ شده در نهایت به مشتری تحویل داده می شود.

چاپ کتاب

ثبت سفارش چاپ کتاب در سینا ترجمه

موسسه سینا ترجمه در طول سال‌های اخیر توانسته است تعداد بسیار زیادی کتاب علمی و دانشگاهی را به چاپ برساند. این مجموعه هم اکنون دارای سه انتشارات مختلف است و به دلیل برخورداری از نیروهای متخصص و با تجربه آمادگی دارد نسبت به چاپ کتاب دانشجویان و پژوهشگران اقدام نماید. سینا ترجمه تمامی مراحل چاپ کتاب (صفحه آرایی، اخذ تمامی مجوزات ، طراحی روی جلد و ...) را با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت انجام می دهد هیچ تفاوتی ندارد ترجمه کتاب کرده و قصد چاپ دارید و یا تالیف کتاب و یا تبدیل پایان نامه به کتاب مد نظرتان می باشد تمامی مراحل را در هر سه حالت به بهترین شکل انجام داده و کتاب چاپ شده را با بالاترین کیفیت درب منزل به شما تحویل می دهد.

برای ثبت سفارش چاپ کتاب و اطلاع از هزینه آن، می توانید با کارشناسان ما از طریق تماس یا پست الکترونیکی موسسه و همچنین از طریق شبکه های مجازی (واتساپ ، اینستاگرام و تلگرام) در ارتباط باشید و یا از طریق لینک زیر سفارش خود را ثبت نمایید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
(امتیاز 0 توسط 0 نفر)
  ارسال به دوستان:



سوالات متداول

بله. چاپ کتاب از حداقل 5 جلد تا هر تیراژی که مؤلف درخواست دهد، فراهم است.

چاپ کتاب در سینا ترجمه در دو زمان انجام می شود چاپ سریع که 25 روز زمان لازم دارد و چاپ در حالت عادی 35-45 روز کاری زمان می برد.

بله، امکان‌پذیر است. شما می‌توانید به‌طور مثال خدمات ویراستاری فنی ( در صورت داشتن تخصص کافی ) و یا هر خدمت دیگری را ( به‌جز اخذ مجوز که باید توسط ناشر پیگیری شود ) خودتان انجام دهید و دیگر موارد را به موسسه بسپارید تا انجام دهند.

تمام امتیازات مادی و معنوی و حق چاپ اثر متعلق به مؤلف و یا مترجم کتاب است.

خیر تعداد نویسندگان و مترجمان در هزینه‌­ چاپ کتاب هیچ تغییری به وجود نخواهد آورد.

قطع همان اندازه کتاب است. قطع‌های رایج برای کتاب‌های علمی وزیری و در صورت کم بودن تعداد صفحات قطع رقعی می‌باشد. برای کتاب های غیر علمی هم معمولا برای کتاب های رمان و حجیم همان قطع وزیری و برای کتاب‌های خاص‌تر و کم حجم‌تر مثل شعر و دل نوشته، قطع رقعی مناسب می‌باشد. البته برای کتاب‌های علمی انواع مختلف قطع مورد استفاده قرار می‌گیرد که کاملاً سلیقه‌ای است و سلیقه‌ی صاحب اثر مد نظر است.

وقتی مجوز فیپای کتاب اخد می­‌شود صاحبین اثر می‌­توانند به صورت آنلاین آن را در سایت سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران مشاهده کنند. همچنین بعد از چاپ کتاب، صاحبین اثر می­‌توانند وارد وب سایت خانه کتاب شده و در آنجا نیز با جستجوی نام اثر و کتاب خود از گرفتن مجوزهای رسمی برای چاپ کتاب مطمئن شوند.



در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام وقت بخیر هزینه چاپ کتاب چقدر میشه؟
سلام و عرض ادب ابتدا نهایت تشکر را داریم که ما را برای چاپ کتاب ارزشمند خود برگزیده اید. احتراما هزینه چاپ کتاب با توجه به تعداد صفحات و موارد درخواستی مشخص می شود. لطفا فایل را ارسال بفرمایید تا برای صفر تا صد چاپ کتاب براورد هزینه و اقدام نماییم. با تشکر
2 هفته پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام وقت بخیر هزینه چاپ کتاب چقدر میشه؟
3 هفته پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
هزینه چاپ کتاب را میفرمایید؟
سلام و عرض ادب ابتدا نهایت تشکر را داریم که ما را برای چاپ کتاب ارزشمند خود برگزیده اید. احتراما هزینه چاپ کتاب با توجه به تعداد صفحات و موارد درخواستی مشخص می شود. لطفا فایل را ارسال بفرمایید تا برای صفر تا صد چاپ کتاب براورد هزینه و اقدام نماییم. با تشکر
4 هفته پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
هزینه چاپ کتاب را میفرمایید؟
4 هفته پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
هزینه چاپ کتاب را می فرمایید؟
سلام و عرض ادب ابتدا نهایت تشکر را داریم که ما را برای چاپ کتاب ارزشمند خود برگزیده اید. احتراما هزینه چاپ کتاب با توجه به تعداد صفحات و موارد درخواستی مشخص می شود. لطفا فایل را ارسال بفرمایید تا برای صفر تا صد چاپ کتاب براورد هزینه و اقدام نماییم. با تشکر
1 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
هزینه چاپ کتاب را می فرمایید؟
1 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
هزینه چاپ کتاب رو حدودا میفرمایید 100 صفحه است
سلام و عرض ادب احتراما هزینه چاپ کتاب با توجه به فایل شما براورد می شود می توانید از طریق سایت قسمت چاپ کتاب براورد هزینه نمایید و یا اینکه از طریق تلگرام،واتساپ و ایمیل و ایتا فایل را ارسال بفرمایید تا براورد هزینه و اقدام شود. با تشکر
6 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
هزینه چاپ کتاب رو حدودا میفرمایید 100 صفحه است
6 ماه پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام