سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

هزینه ی اکسپت مقاله در نشریات ISC

انتشار 21 خرداد 1397
مطالعه 2 دقیقه

 هزینه چاپ مقالات علمی در مجلات ISC و نحوه داوری این مجلات در این مطلب توضیح داده می شود.

هزینه ی اکسپت مقاله در نشریات ISC

ایران پس از ایالات متحده و هلند، سومین پایگاه اطلاعاتی جهان را تاسیس کرده است. ISC تحت عنوان مرکز استنادی علم جهانی اسلامی نامیده می شود و فعالیت های آن تحت پوشش کتابخانه منطقه ای علم و صنعت شیراز است که در آن 57 کشور عضو هستند. مجلات نمایه شده در پایگاه isc از لحاظ اعتبار و سنجش علمی، در سطح مجلات isi قرار دارند. اما در مقایسه با آنها داوری راحت تری داشته و پذیرش مقاله در آنها راحت تر صورت می گیرد. برای دسترسی به مجلات ایی پایگاه کافیست به آدرس سایت www.isc.gov.ir مراجعه نمایید و از بخش نشریات، فهرست نشریات اصلی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام را انتخاب نمایید. صفحه ای که برای شما نمایش داده می شود که در آن به راحتی می توانید با وارد کردن کلید وازه یا issn مجله، آن را پیدا نمایید.

تصویر

پایگاه استنادی علوم جهان اسلام یا ISC 

مرکز استنادی علوم جهان اسلام (ISC) یکی از معتبرترین پایگاه های علمی در ایران  و قابل مقایسه با ISI و SCOPUS است. اهداف پایگاه ISC علاوه بر اطلاع رسانی، برای محاسبه معیارهای اعتبار علمی برای کشورهای اسلامی استفاده میشود. شهرت علمی مقالات منتشر شده در ISC بر اساس استانداردهای علمی مبتنی بر مقالات ISI، می باشد. 
یکی از مزایای پایگاه داده ISC این است که توسط بسیاری از دانشگاه های ایران تایید شده است. در نتیجه می توانید با چاپ مقاله در این مجلات از امتیازات آن بهره مند شوید. چاپ مقاله در مجلات ISC می تواند یک و نیم امتیاز برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا داشته باشد. علاوه بر این، برای تقویت رزومه تحصیلی و افزایش امتیازات پژوهشی، چاپ مقاله در isc گزینه خوبی می باشد. 

هزینه های اکسپت مقاله در مجلات ISC

چاپ مقالات علمی در نشریات ISC در مقایسه با مجلات ISI آسان تر است. زیرا داوری آسان تر و امن تری دارد. طول دوره پذیرش و انتشار ISC بستگی به مجله انتخابی دارد. اما معمولا طول مدت پذیرش 2 هفته و زمان چاپ حدود 1 ماه و هزینه انتشار مقاله در این مجلات از 500 تا 800 هزار تومان متغیر است. البته این هزینه بستگی به قیمت دلار دارد و می تواند بیشتر از این مقدار باشد.
اگر شما نیز قصد دارید تا مقاله خود را در یکی از مجلات isc به چاپ برسانید اما اطلاعات کافی در خصوص این مجلات ندارید، می توانید با مشاورین ما از طریق ایمیل، شماره تماس، تلگرام و چت آنلاین در ارتباط باشید. کارشناسان موسسه سینا با سال ها تجربه در زمینه سابمیت، پذیرش و چاپ مقاله در مجلات و نشریات معتبر خارجی و داخلی، شما اساتید گرانقدر و محققین را یاری می رساند تا بتوانید در کمترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه خود برسید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

فهیمه غربی
با سلام من میخوام مقاله ام مقاله خودم اکسبت بشه هزینه امکان پذیر هست رشته من مدیریت ورزشی هست
6 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام