سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی

انتشار 7 شهریور 1397
مطالعه 13 دقیقه

ازآنجاکه نگارش کتاب از صفر برای دانشجویان پروسه طولانی دارد و زمان‌بر می‌باشد ازاین‌رو اکثر دانشجویان امروزه ترجیح می‌دهند تا پایان‌نامه‌ای که ماه‌ها و حتی سال‌ها برای نگارش و آماده‌سازی آن زحمت‌کشیده‌اند به کتاب تبدیل نمایند.

تبدیل پایان نامه به کتاب

تبدیل پایان‌نامه ارشد و دکترا به کتاب یکی از کارهای بسیار حرفه‌ای، علمی و تخصصی است. بسیاری از پایان‌نامه‌هایی که توسط دانشجویان در سطوح کارشناسی ارشد و دکترا نگارش شده است به دلیل دسترسی بسیار سخت جامعه علمی به آن‌ها متأسفانه کاربردی پیدا نمی‌کنند و اغلب در کتابخانه‌های دانشگاه‌ها بدون استفاده باقی ‍‌می‌مانند. تألیف کتاب مرتبط با رشته تحصیلی و چاپ کتاب بعد از مقاله از امتیاز بالایی برخوردار است. تبدیل پایان‌نامه به کتاب مراحل کاملاً ساده‌ای دارد و شما می‌توانید با اعمال تغییرات اندک در پایان‌نامه خود، آن را تبدیل به یک کتاب کرده و چاپ کنید.تبدیل پایان‌نامه به کتاب علاوه بر اینکه می‌تواند به بالا بردن سطح علمی و ذخایر تحقیقاتی کشور کمک کند بلکه امتیاز ویژه‌ای نیز در رزومه‌ی محقق محسوب می‌شود.

تبدیل پایان نامه به کتاب

مزایای تبدیل پایان نامه به کتاب

تبدیل پایان نامه به کتاب یکی از خدمات پژوهشی می‌باشد که دارای اهمیت و مزایای زیادی برای نویسنده است که در ادامه به برخی از این مزایا اشاره‌شده است:

کسب امتیاز در مصاحبه دکتری

داوطلبان آزمون دکتری که سابقه چاپ کتاب‌های علمی مرتبط با رشته تحصیلی خود را داشته باشند، می‌توانند تا 4 امتیاز را در جلسه مصاحبه دکتری کسب نمایند. علاوه بر آن سوابق علمی و پژوهشی دانشجویانی که پایان‌نامه خود را به کتاب تبدیل کرده‌اند، به دلیل گذشتن از فیلترهای کسب مجوز چاپ و نشر کتاب ازنظر داوران مصاحبه دکتری اعتبار زیادی دارد.

آسان‌تر بودن چاپ کتاب نسبت به انتشار مقاله

استخراج مقاله از پایان نامه، ترجمه متن آن به زبان انگلیسی، انتظار برای چاپ مقاله در مجلات علمی و درنهایت منتشر شدن آن می‌تواند ماه‌ها تا یک سال طول بکشد. درحالی‌که تبدیل پایان‌نامه به کتاب نیاز به‌صرف زمان و هزینه کمتری نسبت به انتشار مقاله در بعضی مجلات داخلی و بین‌المللی دارد.

دسترسی آسان‌تر علم جویان به دستاوردهای پژوهشی

پایان‌نامه‌های ارشد و دکتری به‌طورمعمول فقط از طریق کتابخانه دانشگاه‌های مربوطه برای افراد علاقه‌مند قابل‌دسترس است، بااین‌وجود تبدیل پایان‌نامه به کتاب و انتشار از طریق مؤسسات انتشاراتی به دسترسی آسان‌تر عموم مردم به مطالب علمی کمک می‌کند.

تقویت رزومه برای استخدام هیئت‌علمی و سایر ارگان‌ها

افرادی که سابقه چاپ کتاب را در رزومه خوددارند، شانس زیادی را در به دست آوردن موقعیت‌های شغلی بهتر خواهند داشت. تبدیل پایان‌نامه به کتاب فرصت مناسبی را برای تقویت رزومه افراد علاقه‌مند به استخدام هیئت‌علمی و سایر ارگان‌ها ایجاد می‌کند. همچنین افرادی که مراحل تألیف یک کتاب علمی را از آغاز تا پایان پشت سر گذرانده‌اند، می‌توانند از تجربه‌های خود در موقعیت‌های شغلی گوناگونی مثل کار در پژوهشکده‌ها و انتشارات کتب علمی استفاده نمایند.

تبدیل پایان‌نامه به کتاب بهتر است یا تألیف کتاب؟

یکی از اقداماتی که دانشجویان فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی ارشد جهت تقویت رزومه خود برای مصاحبه دکتری و دانشجویان دکتری برای ماندگار کردن رساله خود انجام می‌دهند، تبدیل پایان‌نامه خود به کتاب می‌باشد. حال از مزیت‌هایی که دانشجویان را راغب می‌کند تا تبدیل پایان‌نامه به کتاب را بیشتر از تألیف کتاب ترجیح دهند می‌توان به زمان و گذاشتن انرژی کمتر در تبدیل پایان‌نامه به کتاب اشاره کرد؛ زیرا شما با تألیف پایان‌نامه خود مراحل اصلی را طی کرده‌اید و حال با تغییرات جزئی که در ادامه به آن اشاره می‌شود می‌توانید پایان‌نامه خود را به کتاب تبدیل کرده و در دسترس عموم مردم قرار دهید.

تالیف و یا تبدیل پایان نامه به کتاب

مراحل تبدیل پایان نامه به کتاب

حال شاید برای شما هم سؤال باشد که چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟ برای پاسخ به این سؤال ویدئو زیر را مشاهده نمایید تا با صفر تا صد انجام کار آشنا شوید.

چگونگی تبدیل فرمت پایان‌نامه به فرمت کتاب

تبدیل پایان‌نامه به کتاب به دو روش انجام می‌گیرد. درروش اول فقط از فصل دوم که متشکل از مبانی نظری و مرور متون مرتبط به متغیرهای پژوهش است استفاده می‌شود. در این روش، عناوینی که در فصل دوم آمده‌اند به‌صورت هدف‌دار چینش و تنظیم می‌شوند. درروش دوم تبدیل پایان‌نامه به کتاب علاوه بر فصل دوم، نتایج و داده‌هایی که در متن پایان‌نامه آمده است نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد. منظور از داده‌ها و نتایج همان فصل 4 و 5 پایان‌نامه‌ها می‌باشد. در کل برای تبدیل هر بخش از پایان‌نامه به کتاب باید ویرایش کنید و تغییرات لازم را اعمال نمایید. این کار باید توسط یک فرد متخصص انجام شود تا بعد از چاپ کتاب برگرفته‌شده از پایان‌نامه، خواننده متوجه پایان‌نامه بودن آن نشود. در ادامه به چندین مورد برای تبدیل پایان‌نامه به فرمت کتاب اشاره می‌کنیم:

انتخاب عنوان جدید

عنوانی که برای کتاب انتخاب می‌کنید باید ناب و جدید باشد و با عنوان پایان‌نامه متفاوت باشد. همچنین عنوان کتاب برگرفته‌شده باید مختصر و مفید و دربرگیرنده کل مطالب کتاب باشد.

جایگزین کردن عبارات مناسب

در پایان‌نامه هر جا که از کلماتی چون: پایان‌نامه، مقاله، تحقیق، پژوهش و ... استفاده‌شده است به‌جای آن کلمه کتاب به‌کاربرده می‌شود. کلماتی مانند استاد راهنما، استاد مشاور، عنوان‌های مربوط به دانشگاه، دانشکده، گروه تحصیلی و ... را که نشانه‌های پایان‌نامه هستند حذف کرده و به‌جای آن عناوین مؤلف کتاب، زیر نظر استاد...، با مقدمه استاد... جایگزین می‌شود.

توضیح مختصر و مفید

در نگارش کتاب نباید تحقیق و پژوهش و مراحل آن را ذکر نمایید و فقط اهداف خود را در قالب یک مطلب جامع باید توضیح دهید. از دادن توضیحات اضافی بپرهیزید که کتاب شما برای خواننده جذاب باشد و برای مطالعه ادامه آن انگیزه کافی داشته باشند.

تهیه پیشگفتار و مقدمه برای کتاب

برای صفحات اولیه کتاب پیشگفتار تهیه می‌شود و در آن قید می‌شود که کتاب برگرفته از پایان‌نامه است. همچنین نام استاد راهنما در پیشگفتار ذکر می‌گردد و در صورت همکاری آن‌ها با دانشجو از آن‌ها تقدیر و تشکر شود. بخش‌های مربوط به نتیجه‌گیری در پایان‌نامه را می‌توان ویرایش کرده و به قسمتی از مقدمه کتاب اضافه کرد که در آن بحث از اهداف و نتایج باشد.

ایجاد بخش‌بندی جدید

در تبدیل پایان‌نامه به کتاب ممکن است بخش‌هایی اضافه یا حذف گردند بنابراین باید یک بازنگری در این قسمت صورت گیرد به‌عنوان‌مثال نمودارها عکس‌ها و جداول به پایان کتاب به‌صورت ضمیمه اضافه می‌گردند و عناوین هر بخش نسبت به پایان‌نامه جدیدتر و متناسب با مطالب باشد.

تهیه فهرست مطالب متناسب

با توجه به تغییرات در برخی از بخش‌ها و عنوان‌های اصلی و فرعی که درنتیجه آن تعداد صفحات و شماره صفحه کتاب نسبت به پایان‌نامه متفاوت خواهد بود، ضروری است این تغییرات در قسمت فهرست مطالب نیز اعمال‌شده و شماره صفحه فصل‌ها و عنوان‌های کتاب مشخص شود. ازآنجایی‌که پایان‌نامه‌ها در قطع A4 نوشته می‌شوند ولی با توجه به افزایش تعداد صفحات کتاب نسبت به پایان‌نامه معمولاً برای کتاب قطع وزیری مرسوم است؛ بنابراین شماره صفحات کتاب متفاوت از پایان‌نامه و بیشتر از آن خواهد بود.

نوشتن فهرست منابع

با توجه به اینکه مطالب زیادی از پایان‌نامه حذف‌شده یا مطالب دیگری اضافه می‌شوند بنابراین باید منابع مربوط به این مطالب اضافه یا حذف شوند.

ترجمه پیشگفتار

برخی ناشران از نویسنده می‌خواهند تا پیشگفتار کتاب را برای افزایش اعتبار علمی اثر و ناشر به انگلیسی و عربی ترجمه کرده و آن را در انتهای کتاب اضافه کنند در مورد این نوع کتاب‌ها باید پیشگفتاری مرتبط با کتاب تهیه شود که با موضوع چکیده پایان‌نامه متفاوت و جدیدتر باشد سپس آن را به زبان موردنظر ترجمه نمود.

عوامل مؤثر در هزینه‌های تبدیل پایان‌نامه به کتاب و چاپ آن

به نگارش درآوردن یک کتاب می‌تواند امتیازات زیادی را برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگ برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد، یکی از رایج‌ترین نوع به چاپ رساندن کتاب، برگرفتن کتاب از پایان‌نامه ارشد و یا رساله دکتری شما می‌باشد. عوامل زیادی در قیمت تبدیل پایان‌نامه به کتاب و چاپ آن مؤثر می‌باشد که در ادامه به آن‌ها اشاره‌شده و توضیحات لازم ارائه داده‌شده است:

تعداد صفحات

تعداد صفحات

اولین و مهم‌ترین عوامل برای تعیین هزینه تبدیل پایان‌نامه به کتاب تعداد صفحات آن می‌باشد. هر چه حجم و تعداد صفحات پایان‌نامه افزایش یابد هزینه تبدیل پایان‌نامه به کتاب و چاپ آن نیز افزایش می‌یابد برای مثال هزینه تبدیل پایان‌نامه‌ای که 300 صفحه است از پایان‌نامه‌ای که 100 صفحه می‌باشد بیشتر است؛ بنابراین هزینه تخمینی برای تبدیل پایان‌نامه به کتاب نمی‌توان ذکر کرد.

ویرایش کتاب

ویرایش فایل کتاب

بسته به اینکه فایل پایان‌نامه که می‌خواهید به کتاب تبدیل نمایید نیاز به ویرایش دارد و یا ندارد و نوع ویرایش که ویرایش صوری باشد (اصلاح غلط املایی، نیم‌فاصله و رسم‌الخط) و یا ویرایش صوری و زبانی باشد (اصلاح غلط املایی، نیم‌فاصله، رسم‌الخط، اصلاح غلط‌های نگارشی و جمله‌بندی) متغیر می‌باشد. البته ذکر این مورد که اگر فایل شما غیرفارسی باشد و نیاز به ویرایش گرامری ازنظر ترجمه و یا ویرایش تطبیقی باشد باید در ثبت سفارش اطلاع دهید تا ابتدا به ویرایش پرداخته و سپس برای چاپ کتاب اقدام شود.

زمان

زمان‌بندی

زمان یکی دیگر از مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده قیمت تبدیل پایان‌نامه به کتاب می‌باشد. اگر شما عجله داشته باشید و مدت‌زمان کمتری در اختیار ویراستار قرار دهید، بسته به فشار کاری و سرعت عملی که ویراستار باید داشته باشد، هزینه نیز افزایش می‌یابد. به‌طورکلی، زمان تبدیل پایان‌نامه به کتاب به سه نوع مختلف عادی و فشرده، فشرده پلاس دسته‌بندی می‌شود؛ که مشتری می‌تواند با انتخاب هر یک از آن‌ها، زمان دقیق تحویل فایل خود را تعیین کند.

تعداد جلدهای کتاب

تعداد جلدهای کتاب

یکی دیگر از مهم‌ترین عوامل مؤثر در هزینه تبدیل پایان‌نامه به کتاب تعداد جلدهایی که می‌خواهید به چاپ برسانید دارد هر چه تعداد جلدهای درخواستی برای چاپ افزایش یابد هزینه افزایش می‌یابد. برای مثال هزینه 30 جلد کتاب از هزینه 5 جلد کتاب بیشتر می‌باشد.

سایز کتاب

اندازه کتاب

اندازه کتاب و یا قطع کتاب در تعیین قیمت تبدیل پایان‌نامه به کتاب نقش دارد چون با توجه به‌اندازه طول و عرض کتاب در قطع‌های مختلف میزان استفاده از کاغذ متفاوت است و بدین ترتیب این مورد در قیمت نقش خواهد داشت؛ که رایج‌ترین قطع کتاب شامل قطع وزیری، رقعی و یا رحلی می‌باشد.

رنگ کتاب

رنگ کتاب

چاپ کتاب به حالت تمام‌رنگی یا سیاه‌وسفید و یا ترکیبی از این دو انجام می‌شود که انتخاب نوع چاپ بر عهده مشتری می‌باشد. شما می‌توانید با توجه به موضوع کتاب و اهداف خود انتخاب نمایید که تمامی صفحات سیاه‌وسفید، تمام صفحات رنگی و یا قسمتی از صفحات رنگی و قسمتی سیاه‌سفید باشد. طبیعتاً چاپ کتاب به‌صورت رنگی هزینه بیشتری خواهد داشت.

صفحه آرایی

صفحه‌آرایی

ممکن است برخی از دانشجویان، پس از تبدیل پایان‌نامه به کتاب، خواستار صفحه‌آرایی کتاب خود باشند که این مورد نیز هزینه مجزایی خواهد داشت. صفحه‌آرایی هنر چیدمان محتوا و اطلاعات در کنار یکدیگر است که به تنظیم و عرضه‌ی مجموعه‌ای از انواع محتوا مانند متن و تصویر به‌صورت جداگانه یا ترکیبی از آن‌ها در فضا و محدوده‌ای مشخص مانند صفحه می‌پردازد.

طراحی جلد

طراحی جلد

همان‌طور که میدانید، طراحی جلد کتاب آخرین مرحله برای ایجاد یک اثر است. چراکه نماینده بصیری محتوا و مفهوم اثر خواهد بود. این را همیشه به یاد داشته باشید که جلد کتاب شما تنها چند ثانیه مهلت دارد تا نگاه بیننده‌ها را به خود جذب کند، وگرنه آن‌ها سراغ کتاب‌های بعدی خواهند رفت. طراحی جلد کتاب هم از مواردی است که مشتری به اختیار آن را انتخاب می‌کند و بعد از مشخص شدن طراحی جلد و نوع آن‌که شامل طراحی با قالب‌های اختصاصی باشد، طراحی با ایده پردازی تیم گرافیکی باشد و یا ایده‌ای که صاحب اثر ارائه می‌دهد باشد قیمت متغیر می‌باشد.

دریافت مجوز

دریافت مجوز

اخذ مجوزهای چاپ کتاب الزامی و مهم هستند و هیچ کتابی بدون داشتن مجوزهای چاپ کتاب، ارزش و اعتباری ندارد. ازاین‌رو یکی دیگر از عوامل مؤثر در هزینه کتاب دریافت مجوزت کتاب می‌باشد که مجوز دریافت شده است و یا باید دریافت شود.

چه قطعی برای تبدیل پایان نامه به کتاب مناسب می‌باشد؟

قطع همان اندازه کتاب است. قطع‌های رایج برای کتاب‌های علمی وزیری و در صورت کم بودن تعداد صفحات قطع رقعی می‌باشد؛ بنابراین ازآنجاکه نوع کتاب در تبدیل پایان‌نامه به کتاب علمی می‌باشد معمولاً از قطع وزیری استفاده می‌شود. ولی برای کتاب‌های خاص‌تر و کم‌حجم‌تر مثل شعر و دل نوشته، قطع رقعی مناسب می‌باشد. البته برای کتاب‌های علمی انواع مختلف قطع مورداستفاده قرار می‌گیرد که کاملاً سلیقه‌ای است و سلیقه‌ی صاحب اثر مدنظر است.

قطع کتاب

چه مجوزاتی برای تبدیل پایان‌نامه به کتاب دریافت می‌شود؟

برای اینکه اثری که چاپ می‌فرمایید دارای اعتبار کافی بوده و بتوانید از امتیازات پژوهشی آن بهره‌مند شوید باید مجوزت ذیل را اخذ کرده باشد.

مجوزات تبدیل پایان نامه به کتاب

شابک از خانه کتاب (یک الی سه روز کاری بعد از شروع قرارداد)

فیپا از کتابخانه ملی (ده تا چهارده روز بعد از شروع قرارداد)

مجوز ارشاد (بعد از تأیید نهایی فایل‌های کتاب توسط صاحب اثر)

اعلام وصول (ارسال 3 نسخه از تعداد کتاب‌های چاپ‌شده، بعد از چاپ اثر و برای تکمیل پرونده‌ی مجوز)

چرا سینا ترجمه را برای تبدیل پایان‌نامه به کتاب انتخاب کنیم؟

تبدیل پایان‌نامه به کتاب و جاودانه کردن اثر نویسندگی خود، یک حس دست‌نیافتنی است. ما در سینا ترجمه راه رسیدن به این حس خوب را برای شما عزیزان هموارتر کرده‌ایم. سینا ترجمه تمامی مواردی که برای تبدیل پایان‌نامه به کتاب و چاپ آن به آن نیاز دارید را به بهترین صورت فراهم می‌کند تا شما بتوانید کتاب‌هایی ماندگار را خلق کرده و به چاپ برسانید.

ارسال پیامک لحظه‌ای از مراحل پروژه

برای اینکه مشتری از فرآیند سفارش آگاهی داشته باشد ما در سینا ترجمه سیستم ارسال پیامک از فرآیند چاپ کتاب را ایجاد کرده‌ایم.

پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته

ما در سینا ترجمه 24 ساعت شبانه‌روز و 7 روز هفته آماده پاسخگویی به سؤالات و مشکلات شما درزمینهٔ سفارش‌های چاپ کتاب هستیم.

تحویل پروژه‌ها در سریع‌ترین زمان

ما در سینا ترجمه تمام سعی خود را می‌کنیم تا سفارش‌های شمارا در کمترین زمان ممکن انجام دهیم.

کیفیت مواد اولیه مطابق با نیاز شما

در هنگام ثبت سفارش تبدیل پایان‌نامه به کتاب و چاپ آن با توجه به نیاز خود می‌توانید طراحی جلد، ویرایش و دیگر آیتم موردنظر را انتخاب کنید.

دارای نمادهای اعتماد الکترونیکی

سینا ترجمه دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده تا شما مشتریان عزیز با خیال راحت سفارش‌های چاپ کتاب خود را به ما بسپارید.

حفظ محرمانگی اسناد و فایل‌های کتاب

وقتی مشتری فایل خود را برای ما ارسال می‌کند این فایل فقط برای بررسی توسط پشتیبان و چاپ استفاده می‌شود و به‌جز این موارد هیچ‌کسی دسترسی به فایل ندارد و مشتری از بابت امنیت و محرمانگی فایل آپلودی می‌تواند مطمئن باشد.

تبدیل پایان نامه به کتاب

ویژگی‌های منحصربه‌فرد تبدیل پایان‌نامه به کتاب در سینا ترجمه

ما در سینا ترجمه به همراه تیم حرفه‌ای متشکل از ویراستاران، طراحان گرافیک و ناظرین چاپ آماده‌ایم تا با بهره‌گیری از اصول نوین و مدرن و به‌وسیله دستگاه‌های چاپ پیشرفته آثار نویسندگانی که قصد دارند اندیشه‌ و دانش خود را ماندگار سازند را چاپ کنیم. از مواردی که این موسسه را از دیگر مؤسسات رقیب برتر می‌سازد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

خدمات رایگان

ارسال رایگان

سینا ترجمه بعد از انجام سفارشات و چاپ کتاب ارزشمند شما، تمامی کتاب‌ها را به‌صورت رایگان و بسته‌بندی ویژه به‌صورت فوری برای شما ارسال می‌کند تا کتاب خود را با سهولت کامل درب منزل تحویل بگیرید. هیچ تفاوتی ندارد در کدام شهر مستقر باشید این موسسه برای تمام سطح کشور خدمات ارسال رایگان دارد.

سه جلد رایگان

همانظورکه می‌دانید بعد از چاپ کتاب، 3 جلد کتاب باید برای کتابخانه مرکزی ارسال شود که این موسسه به‌عنوان هدیه و سپاسگزاری از شما برای اعتماد به این مجموعه، 3 جلد کتاب را به‌صورت رایگان برای کتاب‌خانه مرکزی ارسال می‌کند.

مراحل ثبت سفارش تبدیل پایان‌نامه به کتاب و چاپ آن

شاید شما هم جزء دانشجویانی هستید که قصد دارید از مزایای تبدیل پایان نامه به کتاب برای مصاحبه دکتری و یا ارتقا رزومه علمی خود استفاده کنید. ازاین‌رو سینا ترجمه برای سهولت کار شما مراحل ثبت سفارش تبدیل پایان‌نامه به کتاب را در ذیل برای شما عزیزان شفاف‌سازی کرده تا بدون هرگونه دغدغه سفارش خود را با کمترین هزینه ثبت نمایید.

ثبت سفارش

ثبت سفارش در سایت و یا درخواست از طریق سایر راه های ارتباطی

براورد هزینه

براورد هزینه و تاییده نهایی از جانب شما برای شروع کار تبدیل پایان نامه به کتاب

شروع کار

شروع به فرمت بندی، صفحه آرایی، دریافت مجوزات و طراحی جلد و تمامی موارد مورد نیاز

ارسال کتاب

ارسال فایل نهایی کتاب به شما و در صورت تایید نهایی، چاپ و تحویل درب منزل

چاپ کتاب

تبدیل پایان نامه به کتاب در سینا ترجمه

سینا ترجمه با بهره‌گیری از کارشناسان متخصص و متبحر خود، روند تبدیل فرمت پایان‌نامه به کتاب شمارا با کمترین هزینه، کیفیت بالا و در سریع‌ترین زمان میسر می‌کند. سینا ترجمه به‌صورت رایگان قیمت تبدیل پایان‌نامه به کتاب را به‌صورت آنلاین برآورد می‌کند و به اطلاع مشتریان عزیز می‌رساند. شایان‌ذکر است که در ارائه این خدمات، محرمانگی پایان‌نامه حفظ خواهد شد؛ بنابراین مشتریان با خیال راحت می‌توانند پایان‌نامه خود را به ما بسپارند.

جهت اطلاعات بیشتر برای تبدیل پایان‌نامه به کتاب و چاپ آن می‌توانید با کارشناسان ما از طریق تماس یا پست الکترونیکی موسسه و همچنین از طریق شبکه‌های مجازی (واتساپ، اینستاگرام و تلگرام) در ارتباط باشید و یا از طریق لینک زیر سفارش خود را ثبت نمایید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
(امتیاز 0 توسط 0 نفر)
  ارسال به دوستان:



سوالات متداول

برای انجام مراحل نشر و چاپ پایان نامه، نوشته های شما باید به صورت ورد در اختیار انتشارات قرارگیرد.

بعد از اعمال تغییرات در پایان نامه باید دستور العمل های و مراحل چاپ کتاب توسط ناشر مربوطه انجام شود. برای اطلاع از این امر میتوانید با پشتیبان ما در تماس باشید.

قطع همان اندازه کتاب است. قطع‌های رایج برای کتاب‌های علمی وزیری و در صورت کم بودن تعداد صفحات قطع رقعی می‌باشد. برای کتاب های غیر علمی هم معمولا برای کتاب های رمان و حجیم همان قطع وزیری و برای کتاب‌های خاص‌تر و کم حجم‌تر مثل شعر و دل نوشته، قطع رقعی مناسب می‌باشد. البته برای کتاب‌های علمی انواع مختلف قطع مورد استفاده قرار می‌گیرد که کاملاً سلیقه‌ای است و سلیقه‌ی صاحب اثر مد نظر است

1- شابک از خانه کتاب (یک الی سه روزکاری بعد از شروع قرارداد) 2- فیپا از کتابخانه ملی (ده تا چهارده روز بعد از شروع قرارداد) 3- مجوز ارشاد (بعد از تایید نهایی فایل‌های کتاب توسط صاحب اثر) 4- اعلام وصول (ارسال 3 نسخه از تعداد کتاب‌های چاپ شده، بعد از چاپ اثر و برای تکمیل پرونده‌ی مجوز) که در سینا ترجمه این 3 جلد کتاب به صورت رایگان چاپ شده و ارسال می شود.

عوامل بسیاری مانند تعداد کلمات، زبان، تخصص متن، سفارش صفحه آرایی و طراحی جلد و ... بر هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب تاثیرگذارند. پس از ثبت سفارش خود در سایت سینا ترجمه، محاسبه قیمت برای فایل ارسالی شما به صورت آنلاین انجام شده و هزینه از طریق ایمیل یا راه های ارتباطی دیگر بر شما اعلام می شود.



در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
هزینه چنده؟
سلام و عرض ادب احتراما هزینه با توجه به فایل شما براورد می شود فایل را ارسال بفرمایید تا براورد هزینه و اقدام شود. با تشکر
3 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
هزینه چنده؟
3 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
هزینه تبدیل رساله به کتاب چنده؟
سلام و عرض ادب احتراما هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب با توجه به تعداد کلمات و فایل ارزشمندشما براورد می شود فایل را ارسال بفرمایید تا اقدام شود. با تشکر
3 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
برای چاپ کتاب از کجا باید شروع کنیم؟
سلام و عرض ادب احتراما برای چاپ کتاب فایل را از طریق سایت قسمت چاپ کتاب و یا از طریق تلگرام،واتساپ،ایمیل و ایتا ارسال بفرمایید تا براورد هزینه و اقدام شود. با تشکر
3 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
برای چاپ کتاب از کجا باید شروع کنیم؟
3 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
هزینه تبدیل رساله به کتاب چنده؟
3 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
در تبدیل پایان نامه به کتاب مجوزات هم برای کتاب گرفتهخ میشه
سلام و عرض ادب احتراما بله در تبدیل پایان نامه به کتاب ابتدا پایان نامه شما به فرمت کتاب تبدیل شده و سپس صفحه آرایی،طراحی جلد، و تمامی مجوزات فیپا و شابک اخذ و کتاب شما به چاپ می رسد. با تشکر
3 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
فقط می خوام فرمت بندی به فرمت کتاب انجام بدید
سلام و عرض ادب احتراما برای فرمت بندی طبق فرمت کتاب در خدمت هستیم. فایل پایان نامه را ارسال بفرمایید تا اقدام شود. با تشکر
3 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
فقط می خوام فرمت بندی به فرمت کتاب انجام بدید
3 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
هزینه حدودی تبدیل پایان نامه به کتاب را میفرمایید؟
سلام و عرض ادب احتراما هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب با توجه به فایل پایان نامه براورد می شود که می توانید از طریق سایت قسمت چاپ کتاب براورد و یا ارسال بفرمایید کارشناسان مربوطه بررسی و اعلام هزینه نمایند. با تشکر
3 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
تنها تبدیل فرمت پایان نامه به کتاب رو انجام مید هید یا چاپ هم میکنید؟
سلام و عرض ادب احتراما برای فرمت بندی طبق فرمت کتاب و همچنین صفر تا صد چاپ در خدمت هستیم. با تشکر
3 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
تبدیل پایان نامه به کتاب چند روزه انجام میشه؟
سلام و عرض ادب احتراما زمان تبدیل پایان نامه به کتاب به چاپ آن 30-45 روز می باشد. با تشکر
3 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
در تبدیل پایان به کتاب مجوزات اخذ می شود
سلام و عرض ادب بله در تبدیل پایان نامه به کتاب و چاپ تمامی مجوزات از جمله فیپا و شابک و ... اخذ می شود. با تشکر
3 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
در تبدیل پایان به کتاب مجوزات اخذ می شود
3 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
تبدیل پایان نامه به کتاب چند روزه انجام میشه؟
3 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
تنها تبدیل فرمت پایان نامه به کتاب رو انجام مید هید یا چاپ هم میکنید؟
3 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
هزینه حدودی تبدیل پایان نامه به کتاب را میفرمایید؟
3 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
در تبدیل پایان نامه به کتاب مجوزات هم برای کتاب گرفتهخ میشه
3 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
کتاب هایی که برای کتابخانه ملی و .... ارسال می شود از کتاب هایی که ما سفارش را ثبت کرده و هزینه پرداخت کرده ایم ارسال می شود
سلام و عرض ادب احتراما سه جلد کتاب به صورت رایگان چاپ شده و برای کتابخانه ملی و .... ارسال می شود و اگر شما برای 10 جلد ثبت بفرمایید 10 جلد کتاب را کامل دریافت می کنید. با تشکر
4 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
تبدیل پایان نامه به کتاب چند روزه انجام می شود. با تشکر
سلام و عرض ادب احتراما تبدیل پایان نامه به کتاب و چاپ آن در سریع ترین زمان انجام می شود که این بازه معمولا 30-45 روز زمان میبرد. با تشکر
4 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
نگارش پایان نامه دارید؟
سلام و عرض ادب با عرض پوزش در زمینه نگارش مقاله خدمات نداریم برای استخراج مقاله از پایان نامه و پذیرش و چاپ مقاله و ترجمه و چاپ کتاب و فرمت بندی و تبدیل پایان نامه به کتاب و .... در خدمتیم. با تشکر
4 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
نگارش پایان نامه دارید؟
4 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
تبدیل پایان نامه به کتاب چند روزه انجام می شود. با تشکر
4 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
کتاب هایی که برای کتابخانه ملی و .... ارسال می شود از کتاب هایی که ما سفارش را ثبت کرده و هزینه پرداخت کرده ایم ارسال می شود
4 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام مقالات زیادی برای چاپ دارم وهمبرای دیگران شماره داده شد
سلام و عرض ادب ابتدا نهایت تشکر را داریم که ما را برای همکاری برگزیده اید. احتراما برای چاپ مقاله در خدمت هستیم اگر مایل باشید درخواست را از طریق ایمیل، تلگرام، واتساپ و یا ایتا ارسال بفرمایید تا مجلات مرتبط تقدیم شود هر کدام مورد تایید بود جهت پذیرش و چاپ اقدام شود. با تشکر
4 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
تبدیل پایان نامه به کتاب صفر تا صد چند روزه انجام می شود
سلام و عرض ادب احتراما زمان انجام صفر تا صد کار حدودا 30-45 روز می باشد. با تشکر
4 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
تبدیل پایان نامه به کتاب صفر تا صد چند روزه انجام می شود
4 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام مقالات زیادی برای چاپ دارم وهمبرای دیگران شماره داده شد
4 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب چقدره؟
سلام و عرض ادب احتراما هزینه چاپ کتاب با توجه به تعداد کلمات و سایر موارد مشخص می شود ممنون میشیم فایل را ارسال بفرمایید تا براورد هزینه و اقدام شود. با تشکر
4 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
تبدیل پایان نامه به کتاب در بازه زمانی کوتاه انجام میشه؟
سلام و عرض ادب احتراما برای تبدیل پایان نامه به کتاب در بازه زمانی کوتاه در خدمت هستیم. فایل پایان نامه را ارسال بفرمایید تا اقدام شود. با تشکر
4 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
تبدیل پایان نامه به کتاب در بازه زمانی کوتاه انجام میشه؟
4 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام هزینه تبدیل پایان نامه به کتل رو لطف میکنید بفرمایید
سلام و عرض ادب احتراما هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب با توجه به حجم پایان نامه و سایر موارد متفاوت است. لطفا فایل پایان نامه را از طریق تلگرام،واتساپ و ایمیل و یا ایتا ارسال بفرمایید تا براورد هزینه و اقدام شود. با تشکر
4 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
هزینه ای که در سایت براورد میکنیم هزینه کلی است؟
سلام و عرض ادب احتراما هزینه ای که در سایت براورد می شود بله هزینه صفر تا صد کار چاپ کتاب می باشد. با تشکر
4 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
هزینه ای که در سایت براورد میکنیم هزینه کلی است؟
4 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام تبدیل پایان نامه به کتاب چقدر هزینه داره زمان چقدره؟
سلام و عرض ادب احتراما هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب با توجه به فایل شما متفاوت است فایل را ارسال بفرمایید تا براورد هزینه و اقدام شود. با تشکر
4 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام وقت بخیر تبدیل پایان نامه به کتاب هزینه چقدر میشه؟
سلام و عرض ادب احتراما هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب با توجه به فایل شما متفاوت است فایل را ارسال بفرمایید تا براورد هزینه و اقدام شود. با تشکر
4 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
رساله دکتری هم به کتاب تبدیل می کنید؟
سلام و عرض ادب احتراما برای صفر تا صد تبدیل رساله دکتری به کتاب و چاپ در خدمتیم. با تشکر
5 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام من یه کتاب دارم پی دی اف است امکان چاپ اونو دارید؟
سلام و عرض ادب احتراما برای چاپ کتاب با دریافت مجوزات و ... در خدمتیم. با تشکر
5 ماه پیش
بازدیدکننده

حسینی
سلام من یه کتاب دارم پی دی اف است امکان چاپ اونو دارید؟
5 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
رساله دکتری هم به کتاب تبدیل می کنید؟
5 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام وقت بخیر تبدیل پایان نامه به کتاب هزینه چقدر میشه؟
5 ماه پیش
بازدیدکننده

جلیل
سلام تبدیل پایان نامه به کتاب چقدر هزینه داره زمان چقدره؟
5 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام هزینه تبدیل پایان نامه به کتل رو لطف میکنید بفرمایید
5 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب چقدره؟
5 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب رو میفرمایید؟
سلام و عرض ادب احتراما هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب با توجه به فایل شما براورد می شود فایل را ارسال بفرمایید تا براورده هزینه و اقدام شود. با تشکر
6 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب رو میفرمایید؟
6 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
ممنون از مطالب خوبتون
سلام و احترام نظر لطف شما است. از حسن توجه شما سپاسگزاریم.
8 ماه پیش
بازدیدکننده

https://researchinventor.ir/
ممنون از مطالب خوبتون
8 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
با سلام و احترام پایان نامه ارشد اینجانب با عنوان (((بررسی بازاریابی رابطه مند با رضایت و وفاداری مشتریان در بانک ،،،، ))) که مربوط به سال ۱۳۹۳ می‌باشد قصد دارم آنرا به کتاب تبدیل کنم . لطفا راهنمایی فرمایید . با تشکر isa.noroozi55@gmail.com 09166016835
سلام و عرض ادب احتراما برای تبدیل پایان نامه به کتاب و چاپ آن به تعداد جلدهای دلخواه در خدمت هستیم. لطفا فایل پایان نامه را ارسال بفرمایید تا ابتدا به فرمت کتاب تبدیل شده و سپس صفحه آرایی و تمامی مجوزات اخذ شده و کتاب شما را به چاپ برسانیم. با تشکر
9 ماه پیش
بازدیدکننده

نوذوزی
با سلام و احترام پایان نامه ارشد اینجانب با عنوان (((بررسی بازاریابی رابطه مند با رضایت و وفاداری مشتریان در بانک ،،،، ))) که مربوط به سال ۱۳۹۳ می‌باشد قصد دارم آنرا به کتاب تبدیل کنم . لطفا راهنمایی فرمایید . با تشکر isa.noroozi55@gmail.com 09166016835
9 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
باسلام. بنده داری یک تیم ترجمه هستم. با سفارشات مقاله جهت چاپ.خواهان همکاری جهت چاپ دارم. zohre. g1400@gmail.com 09380118514
سلام و عرض ادب ابتدا نهایت تشکر را داریم که ما را برای پذیرش و چاپ مقاله برگزیده اید. احتراما برای چاپ در مجلات داخلی و خارجی در خدمت هستیم . کارشناسان جهت اطلاعات بیشتر با شما در ارتباط خواهند بود. با تشکر
1 سال پیش
بازدیدکننده

زهره گماری
باسلام. بنده داری یک تیم ترجمه هستم. با سفارشات مقاله جهت چاپ.خواهان همکاری جهت چاپ دارم. zohre. g1400@gmail.com 09380118514
1 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام