سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

جدید ترین لیست سفید دانشگاه ازاد - شهریور 98

انتشار 29 دی 1398
مطالعه 1 دقیقه

دانشگاه ازاد در شهریور ماه سال 1398 آخرین لیست سفید خود را اعلام نموده است که دانشجویان مقطع دکتری برای دفاع از پایان نامه خود نیازمند ارائه مقاله ای در یکی از مجلات White List هستند.

جدید ترین لیست سفید دانشگاه ازاد - شهریور 98

دانشگاه آزاد هر سال علاوه بر لیست سیاهی که برای مجلات نامعتبر ارائه میدهد و مجلات شامل این لیست را نمی پذیرد، لیست سفید یا به اصطلاح White List هم ارائه می دهد که دانشجویان دانشگاه های آزاد مکلف هستند تا مقاله خود را در یکی از مجلاتی که مشخصات آن در فهرست مجلات دارای اعتبار آورده شده ، به چاپ برسانند تا مقاله آنها از سمت دانشگاه ازاد به عنوان مقاله معتبر شناخته شده و دانشجو بتواند امتیاز مقاله را کسب نماید.

هم چنین اساتید دانشگاه های آزاد نیز برای ارتقا خود نیازمند ارائه مقاله در یکی از این مجلات معتبر شناخته شده از سمت دانشگاه ازاد هستند.

در این راستا دانشجویان برای اخذ امتیاز مقاله خود میتوانند با ارسال پایان نامه خود به کارشناسان موسسه سینا و درخواست استخراج مقاله از پایان نامه نمایند. بعد از اماده شدن مقاله ، میتوانید مقاله خود را به مترجمین خبره و متخصص رشته خود در موسسه سینا بسپارید تا به صورت طلایی و با گارانتی کیفی ترجمه انجام گرفته و برای مجله ارسال شود. لازم به ذکر می باشد موسسه سینا میتواند جهت اخذ پذیرش و چاپ مقاله شما به صورت تضمینی بالا برای برخی از این مجلات جز لیست سفید اقدام نماید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام