سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

جزئیات مصاحبه دکتری 98 دانشگاه تبریز

انتشار 5 خرداد 1398
مطالعه 6 دقیقه

دانشگاه تبریز برای پذیرش در دوره های روزانه دکتری 98 این دانشگاه کسب حدنصاب امتیاز 25 از 50 و برای دوره های نوبت دوم و پردیس های دانشگاه امتیاز 20 از 50 به تصویب رسیده است.

جزئیات مصاحبه دکتری 98 دانشگاه تبریز

به گزارش موسسه سینا، دانشگاه تبریز در راستای برگزاری مرحله مصاحبه علمی و سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری دکتری 98 موارد زیر را اعلام نموده است:

ثبت نام مصاحبه دکتری 98 دانشگاه تبریز

داوطلبان حاضر در جلسه آزمون مرحله اول (آزمون متمرکز) که برای آنها کارنامه مرحله اول (آزمون متمرکز) توسط سازمان سنجش آموزش کشور صادر شده است در صورت دارا بودن حدنصاب مرحله اول (آزمون متمرکز) مطابق کارنامه کدرشته محله ای انتخابی میتوانند از تاریخ 1398/3/6 تا  1398/3/13 (با توجه به جدول زمانی مربوط به هر کد رشته محل) با مراجعه به وبگاه دانشگاه تبریز به نشانی www.tabrizu.ac.ir نسبت به ثبت نام برای مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری) و آپلود مدارک اقدام نمایند.

برنامه زمانی آزمون مرحله دوم دکتری 98 دانشگاه تبریز

آزمون مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش) از دو بخش آزمون کتبی و یا شفاهی و مصاحبه تخصصی تشکیل شده است. عدم حضور در هر کدام از مراحل ارزیابی کتبی و یا شفاهی و مصاحبه تخصصی به منزله انصراف داوطلب از درخواست پذیرش در دانشگاه تبریز است.

زمان اجرای مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی) آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) سال 1398 این دانشگاه در کلیه رشته-گرایشها طبق برنامه زمانی اعلامی از طرف سازمان سنجش خواهد بود.

نکته 1: عدم حضور در آزمون کتبی و یا شفاهی و مصاحبه تخصصی در تاریخ مندرج در برنامه زمانی فوق الذکر به منزله انصراف داوطلب از درخواست پذیرش در دانشگاه تبریز میباشد.

نکته 2: داوطلبان جهت اطلاع از جزییات مصاحبه تخصصی به وبگاه دانشکده یا پژوهشکده مربوطه در دانشگاه تبریز مراجعه نمایند.

مدارک مورد نیاز دکتری 98 دانشگاه تبریز

مدارک مورد نیاز متقاضیان پذیرش در آزمون نیمه متمرکز دوره دکتری سال 1398 دانشگاه تبریز که متقاضیان در روز مصاحبه تخصصی میبایست همراه داشته باشند و فایل اسکن مدارک زیر را از طریق وبگاه مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز آپلود نمایند به شرح زیر است:

– فرم شماره 1 تکمیل شده شامل مشخصات فردی، سوابق پژوهشی و آموزشی (قابل دریافت از وبگاه مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز)

– تصویر کارنامه آزمون مرحله اول (آزمون متمرکز) دکتری سال 1398

– اصل و تصویر مدرک نظام وظیفه مخصوص آقایان (کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دایم یا برگ آماده به خدمت بدون غیبت یا گواهی اشتغال به تحصیل برای دانشجویان سال آخر کارشناسی ارشد)

– اصل شناسنامه و کارت ملی و تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی

– اصل و تصویر مدرک کارشناسی و کارشناسیارشد و ریزنمرات هر دو مقطع

تبصره 1- آن دسته از داوطلبان که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می باشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته و ریزنمرات آن می‌بایست اصل مدرک کاردانی و ریزنمرات آن را نیز ارائه نمایند.

تبصره 2- آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ 98/06/31 در مقاطع کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای فارغ التحصیل خواهند شد، میبایست اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه محل تحصیل، مربوط به معدل واحدهای گذرانده تا تاریخ 97/11/30 را همراه داشته و ارائه نمایند. فرم اعلام معدل در دفترچه شماره 2 راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) سال 1398 قابل دسترسی است.

– مقالات چاپ شده یا پذیرفته شده در مجلات علمی- پژوهشی و یا علمی- ترویجی (توضیح: داوطلبان ضمن همراه داشتن تمامی صفحات هر مقاله در روز مصاحبه تخصصی، فقط صفحه اول هر مقاله با فرمت pdf را از طریق وبگاه ارسال نمایند).

– مقالات ارائه شده در کنفرانسهای داخلی و یا خارجی (توضیح: داوطلبان ضمن همراه داشتن تمامی صفحات هر مقاله در روز مصاحبه تخصصی، فقط صفحه اول هر مقاله با فرمت pdf را از طریق وبگاه ارسال نمایند).

– اصل و تصویر گواهی ثبت اختراع مورد تایید سازمان پژوهش های علمی و صنعتی به همراه تاییدیه علمی

– اصل کتب تالیف/ترجمه شده مرتبط با رشته تحصیلی همراه با تصویر صفحه اول

– اصل و تصویر مدارک مربوط به برگزیدگی در مسابقات و یا المپیادهای علمی دانشجویی و یا جشنواره های علمی معتبر

– پایان‌نامه دوره کارشناسی همراه با تصویر صفحه اول و چکیده.

– پایان‌نامه دوره کارشناسی ارشد در صورت دفاع همراه با کپی صفحه اول و چکیده (ارسال فقط صفحه اول و چکیده با فرمت .pdf از طریق وبگاه (برای داوطلبانی که از پایان‌نامه خود دفاع ننموده اند ارائه فرم پیشنهاد پایان نامه الزامی است).

– اصل و تصویر مدارک زبان معتبر

– فرم مخصوص تعهد حضور تمام وقت دانشجویان دکتری تکمیل شده (فرم از قسمت فرم های وبگاه مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز برداشته و تکمیل شود).

– تصویر فیش واریزی به مبلغ 700/000 (هفتصد هزار ریال) بابت هزینه مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی) واریزی از طریق سامانه امور مالی قابل دستیابی در صفحه اصلی وبگاه دانشگاه تبریز https://portal.tabrizu.ac.ir/payment

انتخاب نوع واحد: مدیریت تحصیلات تکمیلی     نوع درآمد: مصاحبه و آزمون دکتری

– اصل و تصویر حکم کارگزینی برای داوطلبان حائز شرایط سهمیه مربیان رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

لازم است داوطلبان پس از تکمیل آپلود مدارک، کارت شرکت در آزمون مصاحبه علمی و سنجش عملی دانشگاه تبریز را از منوی مربوطه در قسمت آپلود مدارک، دریافت و چاپ نمایند و در روز آزمون به همراه داشته باشند.

ورود به جلسه آزمون منوط به داشتن کارت شرکت در آزمون خواهد بود.

تصویر

شرایط اختصاصی دانشگاه تبریز برای پذیرش دکتری 98

موضوع شیوه نامه اجرایی آیین نامه آزمون ورودی دوره دکتری سال 1398 ابلاغی طی نامه سازمان سنجش آموزش کشورمطرح و پس از بررسی موارد ذیل به تصویب نهایی رسید:

نمره مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری) شامل مجموع نمرات ارزیابی امتیاز پژوهشی و فناوری، امتیاز آموزشی، امتیاز آزمون کتبی و یا شفاهی و امتیاز مصاحبه تخصصی میباشد و طبق جداول شماره 2 الی 4 انجام میگیرد. لازم به توضیح است که مجموع نمرات مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری) از 50 می‌باشد. نمره نهایی داوطلب با اعمال نمره مرحله اول و نمره مرحله دوم توسط سازمان سنجش آموزش کشور محاسبه میشود. درصورت نیاز به گرد کردن نمره مرحله دوم به صورت زیر عمل میگردد:

اگر رقم بعد از آخرین رقمی که باید نگه داشته شود، کمتر از 5 باشد، تمام ارقام بعدی حذف می شوند و آخرین رقم بدون تغییر باقی میماند. اگر رقم بعد از آخرین رقمی که باید نگه داشته شود، مساوی یا بیشتر از 5 باشد، به آخرین رقم یک واحد اضافه میشود و ارقام بعدی حذف می شوند.

در خصوص حدنصاب مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی و و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری) برای پذیرش در دوره های روزانه امتیاز 25 از 50 و برای دوره های نوبت دوم و پردیس های دانشگاه امتیاز 20 از 50 به تصویب رسید و مقرر شد مراتب به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شود. امتیازدهی طبق فرمهای شماره 2 و 3 و جداول مشروحه مربوطه صورت خواهد پذیرفت.

جزئیات برگزاری مرحله دوم (آزمون کتبی و یا شفاهی و مصاحبه تخصصی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری):

– آزمون کتبی و یا شفاهی و مصاحبه تخصصی در دانشکده یا پژوهشکده مربوطه در دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

بنا بر اعلام دانشگاه تبریز، عدم مراجعه در این تاریخ ها به منزله انصراف داوطلب از درخواست پذیرش در دانشگاه تبریز میباشد.

سایر جزئیات برگزاری مرحله مصاحبه علمی در دانشگاه تبریز از فایل زیر قابل دریافت است:

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام