سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

خدمات چاپ مقاله اسکوپوس

انتشار 5 اسفند 1397
مطالعه 3 دقیقه

یکی دیگر از پایگاه های اطلاعاتی مهم که در زمینه پذیرش و چاپ مقالات علمی خدمات ارائه میکند پایگاه علمی اسکوپوس میباشد.استفاده از خدمات اسکوپوس با پرداخت هزینه انجام میپذیرد.

خدمات چاپ مقاله اسکوپوس

امروزه موسسات و پایگاه های زیادی در زمینه پذیرش و چاپ مقالات علمی در جهان وجود دارند که خدمات ارزنده ای نیز ارائه میکنند این موسسه تنها از لحاظ اعتبار با هم تفاوت دارند و به شرح زیر میباشند:

  • شرکت تامسون رویترز (Thomson Reuters)
  • اسکوپوس (Scopus)
  • پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) 
  • در زمینه پزشکی هم پاب مد (PubMed) 

پایگاه استنادی اسکوپوس بعد از مجلات isi از جمله معتبر ترین مجلات به حساب می آیند.چاپ مقاله در مجلات اسکوپوس به صورتی است که تمام نشریات از سراسر دنیا میتوانند درخواست خود را در پایگاه این موسسه ثبت نمایند و پس از رعایت استاندارد های لازم این موسسه میتوانند اجازه چاپ را دریافت کنند. اسکوپوس یک پایگاه جامع اطلاعاتی دارد. تمام مقالاتی که در نشریات نمایه شده در اسکوپوس چاپ میشوند در این پایگاه نیز نمایه میشوند. با این ویژگی شما میتوانید تعداد استنادات به هر مقاله را محاسبه کنید. اینگونه میتوان فهمید که یک مقاله تاکنون چند بار توسط سایر مقالات مورد استناد قرار گرفته است که در واقع بهترین شاخص برای تعیین کیفیت مقاله است .این خصوصیت باعث می شود تعداد ارجاعات به یک مقاله خاص و یا تعداد مقالات یک نویسنده خاص و … را به راحتی جست و جو کرد و پیدا کرد. از معایب آن می توان رایگان نبودن آن اشاره نموده شما برای دسترسی به این پایگاه نیاز به اشتراک سالانه خواهید داشت.

یکی از مزیت های این پایگاه این است کاربرانی که تازه کار هستند نیز میتوانند در آن به جستجو بپردازند.در این پایگاه می‌توان در یادکردها به جلو و عقب رفت. یعنی مقاله به چه منابعی ارجاع داده یا چه مقالاتی به این مقاله ارجاع داده‌اند. همچنین از آنجا که این پایگاه بین رشته‌ای است می‌توان  به مقالاتی که خارج از رشته محقق است نیز دست یافت. اسکوپوس همچنین برای هر نویسنده، پروفایل هم ارائه می‌دهد که اطلاعات مهمی را در بر دارد مانند affiliation (وابستگی به دانشگاه یا موسسات دیگر)، تعداد آثار چاپ شده و اطلاعات کتابشناسی آنها، مراجع و تعداد یادکردهایی که هریک از مقالات دریافت کرده است. همچنین این پایگاه، شناسه اچ را برای نوسینده مقاله محاسبه می‌کند.

مزیتهای چاپ مقاله در مجلات اسکوپوس (SCOPUSE)

داشتن مقاله اسکوپوس دارای امتیازات ویژه ای می باشد. مثلا اگر قصد شرکت در مصاحبه دکتری را دارید و یا می خواهید از یکی از دانشگاه های معتبر جهان بورسیه تحصیلی بگیرید ، داشتن مقاله چاپ شده در اسکوپوس می تواند امتیازات پژوهشی شما را افزایش دهد. اگر میخواهید جذب هیات علمی دانشگاه شوید و یا استاد دانشگاه هستید و در فکر ارتقاء سطح خود می باشید، چاپ مقاله در مجلات اسکوپوس می تواند به شما در این زمینه کمک نماید.

رتبه بندی مجلات scopus

  • مجلات اسکوپوس scopus از q1 تا q4 درجه بندی میشود که به صورت زیر می باشند.
  • اکسپت مقاله Q1 بهترین نوع اکسپت مقاله اسکوپوس scopus است و برای دفاع ارشد و یا گرفتن اکسپت از دانشگاه های خارجی بسیار مناسب است.البته با هماهنگی دانشگاه.
  • اکسپت مقاله Q2 فقط کمی پایین تر از  Q1 است ولی با این حال برای دفاع ارشد و یا گرفتن اکسپت از دانشگاه های خارجی مناسب است.
  • اکسپت مقاله Q3 ارزش کمتری دارد و اکثرا برای رزومه کلی و یا ارشد و … استفاده میشود.
  • اکسپت مقاله Q4 ارزشش با Q3 تقریبا برابری میکند با این تفاوت که مجله Q3 با کمی تلاش میتواند رتبه اش را Q2 کند ولی مجله Q4 راه زیادی در پیش روی دارد.

موسسه سینا در زمینه پذیرش و چاپ مقالات اسکوپوس خدمات بیشماری ارائه میکند که شما میتوانید از این خدمات استفاده کنید و در صورتی که مقاله نوشته اید و قصد چاپ آنرا در مجلات اسکوپوس دارید میتوانید از طریق کارشناسان موسسه سینا اقدام نمایید کارشناسان این موسسه به دلیل سابقه بسیار زیاد همکاری که با این مجلات دارند با سلایق و نحوه امتیاز دهی داوران آشنا هستند و میتوانند مقاله شما را ویرایش کنند و به فرمت قابل پذیرش برای مجلات اسکوپوس تبدیل کنند و سپس مقاله را سابمیت کنند تا به مراحل داوری و چاپ ارسال شود.

از تعداد موسساتی که در این زمینه فعالیت دارند موسسه سینا تنها موسسه ای میباشد که تمامی خدماتش را به صورت صد در صد تضمینی در کمترین زمان و با کمترین هزینه انجام میدهد.

روش های ثبت سفارش در موسسه سینا به صورت زیر میباشد:

و همچنین از طریق آنلاین و از طریق وب سایت موسسه

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: 09149724522

ایمیل: pub.sina@gmail.com

 

 

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام