سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

خدمات اکسپت و چاپ مقاله ای اس سی(ISC)

انتشار 10 تیر 1399
مطالعه 3 دقیقه

موسسه اطلاعات علمی جهان اسلام Isc نام دارد که بعد از IsI و Scopus سومین پایگاه اطلاعات علمی معتبر در سطح جهان می باشد.

خدمات اکسپت و چاپ مقاله ای اس سی(ISC)

خدمات اکسپت و چاپ مقاله ای اس سی

موسسه اطلاعات علمی جهان اسلام isc نام دارد که بعد از isi و scopus سومین پایگاه اطلاعات علمی معتبر در سطح جهان می باشد، این پایگاه اطلاعات علمی دارای فاکتور های بسیار بالا برای پذیرش مقالات علمی در مجلات منتشر شده در پایگاه خود می باشد، اخذ پذیرش در مجلات isc بسیار سخت می باشد و هیچ موسسه ای نمی تواند اخذ پذیرش در مجلات isc را برای محققین تضمین نماید، اما کارشناسان ما در موسسه سینا به علت تجربه رایزنی بیش از 5 سال و متدهایی خاص می توانند کیفیت مقاله شما را با ارائه خدمات ارتقاء داده تا اخذ پذیرش برای مقاله شما در مجلات isc بسیار آسانتر از قبل شود.

نکات برتر در نگارش مقاله

تصویر
در نگارش مقاله علاوه بر موضوع و بار علمی مقاله که از اهمیت بسیار بالائی در اخذ پذیرش برخوردار می باشد تحقیقات و پژوهشهای محققان اصولا از جهات دیگری نیز با اهمیت است، چرا که در معرض مطالعه و استفاده تعــداد زيــادی از افــراد از قشرهای مختلف جامعه قرار میگیرد. بنابراین مقالات چاپ شده در isc و سایر ژورنال های معتبر بین المللی از قواعد و ساختار های خاصی پیروی می کنند تا مطالب نوشته شده در قالب مقاله یک انسجام خاصی داشته باشد و به ساده ترین شکل برای خوانندگان ارائه گردد.

پس از نگارش مقاله خود، شما می توانید از طریق موسسه معتبر اقدام به ویرایش و پارافریز بندی مقاله خود کنید تا مقاله شما با کیفیت بهتر به مجله مورد نظر ارسال گردد و شانس پذیرش مقاله شما افزایش یابد در زیر قسمتی از خدمات موسسه سینا جهت افزایش کیفیت مقاله شما برای خدمات اکسپت و چاپ مقاله ای اس سی ارائه می گردد.

خدمات موسسه سینا جهت اکسپت وچاپ مقاله ای اس سی

امروزه پژوهش های بسیار انجام می شود اما مقدار بسیار کمی از این پژوهش ها در مجلات به چاپ می رسند زیرا یکی از دلایل ریجکت مقالات مهارت نداشتن نویسنده مقاله در اصول مربوط به امر ویرایش وپارافریز بندی می باشد.به ساختار یا قالب یا همان فرمت مقاله ارسالی خود به مجله دقت نمائید و مقاله خود را طبق در خواست مجله مورد نظرتان سازمان دهی کنید، در موسسه سینا در صورت در خواست شما مقاله شما توسط افراد مجرب موسسه که تجربه چندین ساله در این امر دارند قالب بندی خواهد شد.در موسسه سینا امر ویرایش فنی مقاله شما از قبیل رفع اشتباهات دستوری، علائم، ناسازگاری در استفاده از کلمات و نحوه چینش آن ها، ضعف ساختاری پاراگراف ها و عناوین آن ها، غلط های املایی، محتوا، شاخص، سرفصل ها و زیرشاخه ها، اصلاح داده ها و ارائه نمودار در یک مقاله یا گزارش پژوهشی، و اصلاح خطاها در استنادات، رفع مشکلات عدم هم خوانی در موضوع و رفع گسستگی ها و تناقضات و اصلاح آن ها است همه ی این امور توسط کارشناسان حرفه ای انجام خواهد شد.ویراستاری تخصصی مقاله معمولا توسط افراد آگاه به موضوع مقاله انجام میشود که شامل حذف جملات ضعیف، غیر علمی، باز بینی وتصحیح مطالب نادرست و... می باشد.
پارافریز بندی مقاله شما توسط بهترین اساتید در سطح کشور انجام خواهد شد، مقالاتی که توسط نویسندگان به مجلات داخلی و یا خارجی بین المللی ارسال می گردند در مرحله اول از لحاظ سرقت ادبی مورد برسی قرار می گیرند، بیشتر مقالات فرستاده شده توسط نویسندگان ایرانی بیشتر به علت سرقت ادبی ریجکت می شوند. از پلاجریسم می توان به عنوان شاخصی در جهت تعیین کیفیت مجلات نام برد بخاطر همین امر مجلات به امر سرقت ادبی بسیار حساس می باشند.
موسسه سینا با ارائه خدماتی در راستای قالب بندی مقاله، ویرایش فنی و ساختاری، پارافریز بندی حرفه ای و... شما محققین محترم را در جهت اخذ خدمات اکسپت و چاپ مقاله ای اس سی یاری می نماید تا بتوانید در اسرع وقت کیفیت مقاله خود ر ارتقاء داده پذیرش مقاله خود را در isc (ای اس سی) کسب نمائید.

جهت اخذ اطلاعات بیشتر در زمینه های سایر خدمات ارائه شده توسط موسسه سینا و جهت اخذ اکسپت و چاپ مقاله isc(ای اس سی)می توانید با راه های ارتباطی زیر اقدام نمائید.

جهت تماس با موسسه سینا به ایمیل زیر مراجعه نمایید:

pub.sina@gmail.com

تلفن ثابت:

04133250787

تلفن همراه:

09149724522

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام